|
|
| Klaus Riskjær. |
|
|
Jeg har lige læst et interwiev med Klaus Riskjær, og kommer til at undre mig over hvad han laver... altså hvordan han tjener sine penge? -Jeg læser mig så til, at han er "finans-mand", men så er det jo så, at lille uvidende mig må spørge: Hvad dælen laver en finansmand? -Hvad laver man helt konkret når man er finansmand/kvinde?
Hilsen Anima. Brugt springsadel købes. -Alt har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så lyder finansmand ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
24-08-2007 15:06 |
|
... unægteligt noget pænere  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej, hold nu op... |
|
|
. -Men godt bud ellers . Nej, jeg vil gerne sådan helt "seriøst" have et indblik i, hvad en finans mand laver? Hvis "man" overhovedet ved det? -Er det sådan noget udefinertbart (Staves?) noget, som ingen rigtig ved?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Google er din ven ... |
Lisbeth Sejberg |
24-08-2007 15:17 |
|
... prøv at tygge dig igennem alt det en søgning på ordet "finansmand" giver >>>> www.google.com/ search?q=finansmand&so...microsoft: en-US&ie=utf8&oe=utf8 Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nå for pokker... |
|
|
...Så blev jeg da så meget klogere. -Tak for linkene, Michelle og Lisbeth.  Tænk at man kan leve fedt af at gå konkurs, og snyde lidt hist og pist .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hehe... ja, det må vi da prøve 
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel ikke snyd |
Sune |
24-08-2007 15:47 |
|
Nu er der vel ikke meget snyd ved at være idé mand og skaber af Cyber City og CopyGene!!! Sune
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sune... |
|
|
Jo, hvis du læser Michelles link, så er der .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Raggie |
24-08-2007 16:02 |
|
Syntes bare den mand styrer for vildt 
En kat skal holdes på egen matrikel Neutralisering af udekatte - en selvfølge!! Belgiske kæmper i blå og sort Silkehøns kyllinger Chabo kyllinger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er flad af grin ... |
Lisbeth Sejberg |
24-08-2007 16:03 |
|
... over formuleringen ... og har i 2007 besvangret Mette Marie Thomsen ... jamen det lyder unægteligt som noget, hun ikke frivilligt gik med til  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaus... |
yiip |
24-08-2007 16:14 |
|
ja, jeg synes godt om manden.. har er skide dygtig til at få ideer der holder, og at fører dem ud i livet... -hvis bare danmark havde flere af hans slags...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ægte GUCCI solbriller SÆLGES -se mere på min præ. Du er lige så falsk som din KOPI-taske....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaus Riskjær |
beritH |
24-08-2007 16:28 |
|
Ja selvfølgelig skal vi da beundre Hr. Riskjær for hans foretagsomhed. Jeg er sikker på at de familier der blev berørt af hans gode idéer den gang alle troede på ham også er faldet i svime af beundring, da de hoppede ind i arbejdsløshedskøen, efter hans geniale udskejelser på netop deres arbejdsplads. Christ...  BeritH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Jeg synes nu egentligt, at vi har kriminelle nok i Danmark. Men sådan er vi jo så forskellige... Ann Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ork ja, skide dygtig... |
gamleged |
18-09-2007 16:18 |
|
... til at bomme andre mennesker for deres penge. Den mand er et ærkefjols, der ikke laver dagens gode gerning! Han er kriminel, og jeg bliver helt ærlig ikke særligt imponeret når folk ikke er i stand til at skelne mellem plattenslageri og ordenligt forretningsskab. Jeg er egentlig lidt rystet over jer som skriver at I synes han er "sej"  Gamleged
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han har snydt |
|
|
og bedraget sig til så mange penge, at det nok er dem han lever af.. manden er dygtig, skaber noget med penge i.. men han er i den grad også en svindler.. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening... |
fjordejer |
18-09-2007 16:33 |
|
Han er arogant og desuden er manden dybt kriminel ... 
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Gamleged ... |
Lisbeth Sejberg |
18-09-2007 16:52 |
|
... jeg sidder også altid med åben mund og polypper, når folk hårdnakket hager sig fast i, at Peter Brixtofte var en fantastisk dygtig mand  Men grænsen mellem galskab og genialitet er jo ofte svær at få øje på. Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisbeth |
fjordejer |
18-09-2007 16:58 |
|
Ja jeg fatter det heller ikke. Se også bare hvor mange der syntes Hr. Riskær er Ihh så genial ... En skriver enda:"han er skide dygtig til at få ideer der holder og at føre dem ud i livet...Hvis bare danmark havde flere af hans slags" Vi har da rigeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yiip... |
fjordejer |
18-09-2007 17:03 |
|
Hvad er det for ideer du syntes er så geniale og som har holdt???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grænsen... |
|
|
Mellem genial og gal "finansmand" er vel på en eller anden måde måden man vælger at arbejde på? Jeg ser intet galt i at arbejde med finansiering; men at være udbytter eller virksomhedstømmer er i mine øjne bindegalt. At tjene penge på, med fortsæt for at ødelægge noget for andre, at lade dem gå konkurs, og iøvrigt lade andre betale dyre gilder uden en klar aftale, som f.eks Brixtofte fandt ok, det er galt, og på ingen måde beundringsværdigt...  Det er trist, at nogle kan finde det ok, at bruge en ellers klog hjerne til at være så destruktiv. Jeg ville nødigt tjene mine penge på at skade andre, men sådan er vi jo så forskellige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| riskjær |
smukke-ped |
18-09-2007 17:23 |
|
Han har mange gode ideer...og han er sikkert også dygtig...til et eller andet...men hvorfor kan han ikke holde sig på måtten,hvorfor skal han snyde...det forstår jeg ikke...
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klaus Riskjær |
josy |
18-09-2007 21:26 |
|
Klaus Riskjær startede Cybercity, hvis i kender det... Han solgte det senere til mellem 300 og 500 millioner!!! Så selvom man er en idiot og ikke kan holde sig på måtten, så kan manden altså finde ud af at lave lidt business!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| josy... |
fjordejer |
18-09-2007 22:36 |
|
alt det ved jeg godt, men det endre ikke på min holdning...men tænk at tjene sine penge på at skade andre siger jeg bare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| josy... |
fjordejer |
18-09-2007 22:37 |
|
alt det ved jeg godt, men det endre ikke på min holdning...men tænk at tjene sine penge på at skade andre siger jeg bare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har I aldrig... |
gamleged |
25-09-2007 10:21 |
|