|
|
| Favorit-chokolade? |
| Forfatter:  |
LouiseHertz |
| Dato:  |
23-08-2007 20:42 |
|
Tja, lysten kom lige over mig, men så står man dér i kiosken og kan ikke vælge... Så det blev til tilbudet om 3 rittersport til fornuftig pris.  1 hvid chokolade med nødder, 1 mælkechokolade med rosiner og nødder og en mørk med nødder (til kæresten når han kommer hjem). Jeg kunne lige så godt ha' valgt daim eller marabou eller en yankiebar eller... For ÆlsGer chokolade... Hvad er din yndlingschokolade??? 
Mvh Louise Hertz
*Queen Of F*cking Everything*
KOM TIL LOPPEMARKED I REMISEN I KØBENHAVN D. 15. & 16. SEPTEMBER. Der er Kitch & Kunst, Nyt & Gammelt og Noget for Alle. *ACTION SPEED aka SPEEDY*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
zille ♥Carina♥ |
23-08-2007 20:43 |
|
daim og toblerone! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokolade |
Carina 1 |
23-08-2007 20:50 |
|
daim og crunch den hvide.. mmm 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elsker... |
|
|
Den hvide ritter sport men også Valhrona chokolade
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr. Heste og ponyer til salg Samt heste og ponyer tages i ridning og kommission Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Marabous med Daim eller appelsin krokant er fantastisk god. Og Toblerone er også en favorit. Og chokolade skildpadder eller skildpladder (kunne blive ved) Men noget der virkelig kan få mit mundvand til at løbe er sådan en æske fyldt belgisk/schweisisk chokolade. Mums siger jeg bare!!!
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum |
|
|
Ragusa, men det er næsten ikke til at skaffe mere. Jeg har dog fundet en tank i rødekro, der har det 
Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min top 5 |
Kirsa-Loyal |
23-08-2007 20:55 |
|
Er også ret glad for chokolade, så kan ikke lige skrive én som jeg bedst kan lide, men en top 5 kan jeg give, for så er de bedste "dækket ind" hehe 1: Crunch (den hvide) 2: Bounty 3: Skilpadder (m. romcreme og caramel) 4: Kinder-bueno 5: P-tærter alle sammen min yndligs 
Mvh Kirsa - ejer af hestene *Cherry HS*, *Zanesco* og *Nertera-Tetti*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Buhuuu |
|
|
min yndligns kan man ikke få mere, jeg kan i hvert fald ikke finde den nogen steder Det er Marabou Mint Krokant ... muuums Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm... |
jaike03 |
23-08-2007 21:05 |
|
Jeg elsker chokolade fra Peter Beier og Kjærstrup!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg har yderst sjældent lyst til chokolade, og der er ikke ret meget af det jeg kan lide. Chokolade/kakao= nej tak
Et par stykker toblerone kan jeg klare, en lys chokolade med hakkede nødder. Alt andet nej tak Ingen fyld
JO! MARCIPAN! Hører marcipanbrød ind i kategorien chokolade?! for den kan jeg æde i voldsomme mængder- ALTID, 24/7
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
|
|
Min ABSOLUTTE favorit er Lindt chilichokolade  MUMS Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Toms skildpadder eller marabou med daim. MUMS.
M.V.H. Cathrine. Bøger til sygeplejerskeuddannelsen søges: -Ind under huden, anatomi og fysiologi -Sygeplejens fundament 1 og 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm |
Ann Charlotte ♥Charlotte♥ |
23-08-2007 21:14 |
|
Man bliver helt lækkersulten af denne tråd.. Min yndlingschokolade er Daim og rittersport med marcipan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej Marabou.. |
|
|
Svært spørgsmål, men en ting er sikkert. Marabou er ikke et hit. Jeg kan simpelhen ikke snuppe det mærke.  Rittersport er straks bedre. Gerne med marcipan, men ellers er den med helnødder også lækker. Jeg har tidligere kunne guffe al slags chokolade, men kun undtagelse af dem der indeholder rosiner. Nu er jeg blevet mere kræsen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BUm bum... |
|
|
Alt andet end Toms... jeg synes simpelthen Toms' chokolade smager dårligt - hvis det endeligt skal være, skal det være den helt mørke. Men marabou er nice.. og hvid chokolade er bare altid lækkert.
Tine & Tulle Det klinger! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
|
|
Altid Valrhona! Dog er jeg i øjeblikket lidt afhængig af Lindt 70% med appelsin og mandel. 
JANNE Trailer sælges Se præs. 28 pakker wrap á 50 kg bortgives Ikke egnet til heste, men til kreaturer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mørk chokolade ... |
Lisbeth Sejberg |
23-08-2007 21:31 |
|
... gerne Lindt og rigtig gerne den med chili, den er jeg også vild med  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
|
|
Du skal prøve at bruge den i chokolademousse. Åh Himmelsk  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm ja ... |
Lisbeth Sejberg |
23-08-2007 21:45 |
|
... det må prøves  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den med chili... |
|
|
... må jeg da smage - det er jo en skøn kombination til mange ting  Mine favoritter er ellers den mørkeblå Rittersport, toblerone og ind imellem den hvide Rittersport (den med yogurt, men man kan ikke få den så mange steder, andet end i de små pakker hvor der er blandet - og der får man for mange med som jeg ikke gider æde)
£isbeth & Baloo Accidental rudeness occurs alarmingly often. Best to say nothing at all, Albus Dumbledore
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MMM |
chiqvocats |
23-08-2007 22:49 |
|
Bounty og Snickers...Ritter med mint.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når jeg.. |
|
|
rigtig skal kræse, går jeg ind til Sommerbird og køber deres chokoladeovertrukne mandler. Dét er guf for ganen..!! Engang var jeg helt vild med Toblerone, men efter jeg købte en af deres store 4,5 kg eksemplarer, hvor hver trekant fyldte en hel desserttallerken, ja så har jeg ligesom fået nok af det. Lige nu er jeg så faktisk ligeglad med, om det er chokolade af den ene eller den anden slags, bare jeg får noget. Det er da ikke noget at vise mig sådan en tråd på denne tid af aftenen, hvor alt har lukket og slikskabet er tomt ... Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
Elsker Katla |
23-08-2007 23:18 |
|
HVID CHOKOLADE  - Hvid: Toblerone, Crunch, rittersport osv.
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan bedst |
|
|
lide Aldis 70% mørk chokolade-(moser Roth) lys chokolade er bare så oversukre.
Whatever you say or do - it always returns to you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
staldhestely |
24-08-2007 00:45 |
|
næsten alt ædende, dog helst mørk chokolade. Mørk Rittersport med hele hasselnødder Skildpadder Bounty, den røde med mørk chokolade Skumbananer (hvis det går ind under chokolade) Hilsen Helen.
Flot galla kjole sælges billeder på præsentation. HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndlingschokolade |
Zandra1977 |
24-08-2007 08:08 |
|
Der er jo mange Guldkarameller (hvis de tæller for chokolade), Toffefee, Twix, Bounty mørk og Anton Berg marcipanbrød. - Henriette -
Windsor Greenline 17" fit 3 sælges Lækkert dybt sæde og god knæstøtte Nyt underlag, nye stigeremme, bøjler samt Bucas gjord medfølger Meget fin og velholdt sadel (Nypris 11.300 kr.) Sælges for 7.000 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
LouiseHertz |
24-08-2007 08:32 |
|
Ih, hvor er det rart så mange ville være med! til jer alle sammen, og så håber jeg ikke jeg fik sat for mange lækkersultne tanker i gang hos Jer. Ha' en skøn dag alle sammen (også jer som ikke bryder jer om udtrykket!! ).
Mvh Louise Hertz
KOM TIL LOPPEMARKED I REMISEN I KØBENHAVN D. 15. & 16. SEPTEMBER. Der er Kitch & Kunst, Nyt & Gammelt og Noget for Alle. *ACTION SPEED aka SPEEDY*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokolade |
|
|
Rigtig chokolade skal være fra Peter Beier,Tina Jakobsen eller Rasmus Bo Bojesen.  Og jo,du har sat lækkersultne tanker igang... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah .. |
|
|
min er helt klart marboue (hvis det staves sådan)? med daim .. for det er super hvis man lige har lyst til begge dele .. og man altså kun har 25-30 kr .. :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lindt med chili??? |
|
|
Jeg antager ellers mig selv for at være chokolade kender, men jeg har aldrig hørt om chokolade med chili?!? -Men det lyder ved gud lækkert! Hvordan smager det? -Er det sødt (Som chokoladen), eller stærkt( Som chilien)? -Eller en kombination... men hvordan smager det så? -Hvor købes det henne, for jeghar da aldrig støt på det, men nu hvor jeg ved det findes, så må jeg smage det .
Hilsen Anima. Brugt springsadel købes. -Alt har interesse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokolade |
|
|
Chokolade fra Frellsen chokolade! Uden tvivl det bedste!  Og deres flødeboller er de bedste i verden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
|
|
Mums, har også en svaghed for chokolade  Især Toms skildpadder og Marabou(den med nøddestykker)...
Sagde Kristina... Lykkelig ejer af Skumfidussen & den lille sorte I dont discriminate, i hate everyone! If i tread you like a number, its because i dont remember your name
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
|
|
I øjeblikket er det: -Hvid ckokolade med blåbær, syrligt og sødt (Superior fra Netto) -Mælkechokolade med pære og karamelkrokant, mums.. (samme) -Pistaciestænger, øj, det er godt! (Økoladen fra Irma) -Skildpadder, klassikeren fra Toms Jeg er ret fleksibel med smagsvarianter, sålænge der ikke er puttet de forbandede rosiner i (og frugtcreme). Men er ovenstående ikke til at få fat i, går jeg efter noget med knas i -gerne appelsinkrokant. Den der Lindt med chili lyder ikke ringe -den må jeg hellere prøve... Venlig hilsen Kamilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lindt med chili ... |
Lisbeth Sejberg |
24-08-2007 11:39 |
|
... tror jeg faktisk kun, jeg har fundet i tyske butikker, men jeg har så heller ikke kigget efter det i danske butikker endnu. Det er en chokolade med højt cacaoindhold og chilien fornemmes mest som en ekstra varm eftersmag ... det er da svært at beskrive en smag  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo jo Lindt med Chili |
|
|
Altså det startede med min mor købte det i Frankrig ( der bor de) - og det var MEGET specielt og vi måtte ikke spise det hel eblah blah blah  Så fandt jeg det i en føtex, og har senere fundet det i min "lokale" super brugsen. - Og skynd jer ende at KØBE den fordi elelrs tager de den sikkert af hylderne igen. Den er Eminent i chokolademousse, god i muffins , fantastisk som drys etc etc - Og Anima, det er en kombi Det er det der går den god. Mvh Camilla - der også har lavet chokolademousse med skildpadder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOUISE... |
|
|
Min suverænt yndlingschokolade må være Rittersport mælkechokolade med nødder og rosiner. Men indtil videre kan jeg kun finde den i Tyskland. Så Louise - hvor har du købt den henne. Det lager jeg havde fra sidst vi var syd for grænsen er tomt, så jeg er ved at være desperat for at få fyldt skabet op. Knus Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
LouiseHertz |
24-08-2007 13:21 |
|
Anne-Marie> De har den i min kiosk her på Østerbro... Mere siger jeg ikke, for så kommer du sikkert bare og køber dem allesammen.  Ellers er jeg stødt på den rundt omkring her i Kbh. Bl.a. i en kiosk ved Mikkel Bryggers Gade (eller hvad den nu hedder), så den er ikke helt umulig at få fat på herhjemme; i hvert fald ikke hvis man ved hvor man skal lede... 
Mvh Louise Hertz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
|
|
Jeg vælger altid Marabou's 86% chokolade, den kan jeg rigtig godt li (og så kan man ikek spise for meget... det er det simpelthen for stærkt til), næste valg er Marabou's 70% med orangesmag, så indimellem tager jeg en hvid toblerone af de små og indimmellem drister jeg mig til en Bounty med mørk chokolade... det er skægt for efter jeg begyndte at spise Marabou's 86% der kan jeg faktisk slet ikke li lys chokolade mere, og pålægschokolade ligger heller ikke rigtig i min smag længere... så når man helst holder sig fra lys chokolade og dårlig kvalitet mørk chokolade fordi man har vænnet sig til noget bedre... jah så skrumper udvalget så nemt ind for en... hvor man dog bliver kræsen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolade |
Tine Vejlstrup |
24-08-2007 14:18 |
|
Ja lige for tiden er der ingen chokolade jeg vil indtage, da jeg lider af voldsom graviditetskvalme, men når det er sagt, så er min top 5 som følger: 1. DAIM 2. Hvid Crunch 3. Hollybar 4. Rittersport, hvid chokolade 5. Marabou mælkechokolade Jeg ELSKER hvid chokolade, og den eneste mælkechokolade jeg kan spise i større mængder er den fra marabou. Den smager bare dét bedre 
MVH Tine Vejlstrup Gravid med termin 5/4 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ligeglad.. |
|
|
..bare det er chokolade  Ej det er også løgn. Jeg er glad for Toblerone og mørk chokolade...det kan jeg også godt lide...også selv om det er bittert. Så er der den der er kvadratisk, praktisk...god. De er også gode...mums. Jon er også glad for chokolade...helst Mmmmarabou 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zero muuums |
|
|
belgisk chokolade der hedder zero, det er bare godt, men kan bare ikke få det herhjemme mere desværre, det kunne man ellers i 30 år (jeg blev intruduceret for det af min mor) men så holdt det op. meen marabou som jeg eller synes er "skrammel" chokolade smager også godt, og så alt det hjemmelavede fra de fine og dyre butikker mums 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chokolækker |
|
|
Åh chokolade... bare ikke den allerdårligeste á la børnepåskeæg og billig-is- chokoladeovertræk  Favoritter er nougatmus og marcipanbrød og håndlavet fra Svend Michelsen, samt mange andre jeg ikke aner hvor kommer fra..
Conni Keltic Maccoy - Valentins Emma - Maggie May - Holms Prinsess Of Picasso - Madicken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Orv... Greve |
|
|
Det der chokolademousse lavet på skildpadder, vil det ikke passe meget godt til dessert til sushi?? Nahhh måske ikke, men for hulan det lyder nams 
Pernille Ny sort bucas grime str full sælges. Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges. Se præsentation. Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Marabou - Mint krokant
Hilsen Annecathrine Fjordvallak sælges se præs. -Kun seriøse henvendelser SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en lille hjælp.. |
Hasselby |
24-08-2007 23:11 |
|
i bilka kan man få følgende varianter som i kan lide: hvid rittersport med yoghurt lindt med chili i sverige kan man få marabou med mint krokant. håber det kan hjælpe lidt på de små lækkermunde som er rundt omkring. selv kan jeg bedst lide marabou med digestive eller hvid crunch god aften line ( som altid kan spise chokolade.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nr1 for mig |
|
|
Er helt sikkert Summerbird, et par stykker af dem og man er mæt. Men til bagning, is osv så er valrhona hittet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
Stald Kolind |
25-08-2007 00:01 |
|
1. Marabou med Digestive! Mums, den er god! 2. De fleste Marabou. 3. Ritter Sport med kiks 4. De fleste Ritter Sport 5. Alt andet chokolade! Chokolade styrer bare for vildt. Desværre styrer det også vægten lidt for meget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lykken er ... |
Lisbeth Sejberg |
25-08-2007 00:20 |
|
... at finde 2 plader af den der mørke med chili, som jeg havde glemt, jeg havde liggende  Det gode ved den der mørke med chili er også, at det ikke er noget, jeg lige kværner en hel 100 grams plade af på én gang  Godnat og smovs godt  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg er total chokolade afhængig Spiser dog næsten kun mørk chokolade, som jeg også har fået af vide er sundest. Her er mine yndlings: - antonberg marcipanbrød. - chokolade med youghurt (rittersport) - Dronninge mandler. - generalt alt med nødder weee..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhhmm. |
René Kinch |
27-08-2007 10:52 |
|
Mums Summerbirds flødeboller er vildt gode. Har taget en med i madpakken i dag, kan næsten ikke vente til frokost . Hvis det en sjælden gang skal være rigtig godt, skal det være Peter Beier chokolade, det er kvalitet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namanam |
bjarne1525 |
27-08-2007 10:58 |
|
toblerone og guldbarre med knas uhm - ja og guldkarameller er der jo også lade på. raidere er jo heller ikke af vejen- utroligt man ikke er blevet større - og husk at der skal minimum en liter mathilde sjokomælk til at skylle efter med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|