Godaften ænder..
Jeg er lige kommet hjem efter en lang og ikke særlig fed dag! Øv..
Min hest er jo halt, som nogen ved, når men i tirsdags var vi så på klinikken med ham. Men inden vi nåede så langt skulle herren jo lige læsses først, da han har haft et mindre uheld i en trailer engang, er det ikke lige hans kop te at skulle læsses mere.
Når men det gik fint i tirsdags, både til klinikken og hjem igen, det tog ca. ½ time at læsse ham hjemme fra og 20 min. fra klinikken. Så det var okay.
Når men så er det jo så at dyrlægen havde taget hans forsko af i tirsdags, da han skulle ha taget røgtenbilleder af benet jo, og han skulle også ha ringsko på med noget såle værk indeunder..
Det er også fint nok, men for at han kunne få den sko på skulle han ned på min smeds værksted og ha lavet skoen, idag!
Så er det jo vi når til det læsning igen. Øv.. Når men idag startede vi igen i god tid, da vi egentlig godt regnede med at det ville tage lidt tid, eftersom han sikkert troede han skulle til dyrlæge igen. Det tog så ca. 3 kvarter at få læsset ham hjemme fra, hvilket også er helt fint.
Men efter en god dag hos smeden skal vi jo hjem, og prøv lige at spørg om hvem der ikke ville med, Zobell.. Han nægtede simpelthen at gå op, vi prøvede alverdens ting, men intet hjalp. Vi stod fra kl. 16.15 til kl. 19.30 og kæmpede med kræet. Til sidst var jeg fast besluttet på at GÅ hjem med ham, men heldigvis har min smed værksted sammen med min dyrlæge, så vi fik fat i Berner og Zobell fik noget/ meget beroligende, så han kunne komme op!
Tusinde tak Berner! 
Sød hest! Eller IKKE! Hold kæft en L*rte dag man.
Nogen der nu har lyst til at købe min søde hest? 
Godnat Ænder!