Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der vil købe min hest? 100 kr. (:
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 22:06

Godaften ænder..

Jeg er lige kommet hjem efter en lang og ikke særlig fed dag! Øv..

Min hest er jo halt, som nogen ved, når men i tirsdags var vi så på klinikken med ham. Men inden vi nåede så langt skulle herren jo lige læsses først, da han har haft et mindre uheld i en trailer engang, er det ikke lige hans kop te at skulle læsses mere.

Når men det gik fint i tirsdags, både til klinikken og hjem igen, det tog ca. ½ time at læsse ham hjemme fra og 20 min. fra klinikken. Så det var okay.

Når men så er det jo så at dyrlægen havde taget hans forsko af i tirsdags, da han skulle ha taget røgtenbilleder af benet jo, og han skulle også ha ringsko på med noget såle værk indeunder..

Det er også fint nok, men for at han kunne få den sko på skulle han ned på min smeds værksted og ha lavet skoen, idag!

Så er det jo vi når til det læsning igen. Øv.. Når men idag startede vi igen i god tid, da vi egentlig godt regnede med at det ville tage lidt tid, eftersom han sikkert troede han skulle til dyrlæge igen. Det tog så ca. 3 kvarter at få læsset ham hjemme fra, hvilket også er helt fint.

Men efter en god dag hos smeden skal vi jo hjem, og prøv lige at spørg om hvem der ikke ville med, Zobell.. Han nægtede simpelthen at gå op, vi prøvede alverdens ting, men intet hjalp. Vi stod fra kl. 16.15 til kl. 19.30 og kæmpede med kræet. Til sidst var jeg fast besluttet på at GÅ hjem med ham, men heldigvis har min smed værksted sammen med min dyrlæge, så vi fik fat i Berner og Zobell fik noget/ meget beroligende, så han kunne komme op!

Tusinde tak Berner!

Sød hest! Eller IKKE! Hold kæft en L*rte dag man.

Nogen der nu har lyst til at købe min søde hest?

Godnat Ænder!

Kærlig hilsen Sofie.

Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 22:36

Hej

Kender ALT til en hest som ikke vil læsses.

Det tog 3 timer at hente min hest, da jeg købte den. Den stejlede og slog ud med forhovene og nægtede at gå ind. Nu er vi nede på 15-20 min. uden at hun stejler Så, der er håb forude

hilsen Jane

DV-hoppe sælges:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/115423/8/

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

ÆV!!!
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 22:39

Rigtig æv dag for dig - og sikkert også for Zobell!

Jeg husker en gang et springstævne, hvor jeg var dommer. En pony, som red et par lave klasser først på dagen, så jeg 5 timer efter, hvor min dag ellers var slut. Ejeren og dens forældre stod med det mest triste udtryk i ansigtet og sagde "Vi har prøvet ALT, det er altid gået fint, men ikke idag". Jeg tænkte "stakkels mennesker", men tog hjem - måske de står der endnu??

Jeg giver gerne en hund for Zobell, læsser du hesten, så står jeg klar med en boks

Pøj pøj med det hele!

MVH Tina B.
0
0
Svar på denne tråd

kan kun..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 07:17

det er meget belastende for en, med en hest der ikke vil læsses, og hesten har formodentligt en fobi eller andet siden den ikke vil med.. min gode ven Torben Andersen er altså en gud til at lære hesten at traileren er i orden at gå op i, og dig.. hvordan man lettets gør det.. alle vores heste læsses ude fra, det tager den tid, hesten er om at gå op.. nogen gange render begge heste op samtidig.. og vi kan køre med dem enkeltvis..

kan kun give dig ret Berner er en skat har brugt ham i over 20 år efterhånden..Vi er også enige om at vi ikke ser en dag ældre ud end dengang

livet er som en barne skjorte, kort og beskidt

citat, johnny min afdøde bror

Noelle savnes som bare fanden... RIP

kompostorme, tag selv
western sadel, Herreford Brand sælges

Kieffer dressur sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 07:30

... Sofie lyder godt med din hest

Men kender desværre alt,til en hest der ikke vil læsses

Jeg har også stået i timer,for at få det kræ i traileren.

Men har nu fundet trick´set,så nu tager det under 1 minut at få Dondi i traileren..

Han er stædig som et æsel,alle 4 ben solidt plantet i jorden.

Jeg får en til at tag ham i grimen,også sætter jeg en line fast i hver side af traileren..

Krydser dem bag hanm stille og roligt,så går han op mere skal der ikke til..når han så er kommet op står han stille og rolig..

Da jeg var til distancestævne i Lørdags,skulle vi læsse ham da vi skulle hjem,om det var fordi han var træt eller hvad,ved jeg ikke.

Men han gik lige op i traileren,

uden jeg skulle bruge linerne

Men er glad for at høre din hest er okay

Marlene H

Med araberen

Babberups Don Diablo

Bedre kendt som

Dondi

Ridemakker søges

Mellem Karise og Dalby

0
0
Svar på denne tråd

godt jeg ikke..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 12:22

Tanica: Så er det ikke kun min hest der er til salg, når man skal kører med dem.. Hehe

Tina B: Ej, det må sku ha været surt for dem! Godt det ikke var mig .. hehe..

Ja gad vide om de stadig er der? Så må de være godt trætte

Ja lad os bytte, hvis jeg læsser hesten, betaler du så både smed og dyrlæge regning? Jeg kan fortælle dig det blive en dyr omgang

HippieLee: Tror faktisk det kunne være en god idé måske at prøve ham, så han måske kan hjælpe os..

Ja det er dejligt at Berner bare lige var der Og humor har han os, hehe.. Jeg stod der igår og var rigtig gal, så kommer han hen til mig og siger: nårh det må jo være berideren. Og med et kæmpe smøret smil på læben.. Jeg kan så fortælle at jeg ikke havde nogen humor tilbage igår

Marlene: Ja det er bare for træls at stå der og ligne en klovn, uden at kunne noget som helst..

Men det var da godt i lørdags at Dondi bare smuttede med op

Kærlig hilsen Sofie.

Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 12:37
hmm jamen så kan jeg da godt se jeg ikke skal klage... hannibal plejer ellers bare at vade ind mens jeg står på siden og holder i torvet men igår efter endt træning gik han helt i æsel og parkerede sig selv foran rampen mens han kikkede omkring rigtig demonstativt... jeg bøvlede med ham i 10 min hvor jeg derefter lånte en longe derude og ind gik hesten... hjem kom vi og jeg tog ham ud og læssede ham 5 gange uden problemer bare med torvet igen... de heste altså...

Smukt hingsteføl sælges se:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/167547/1/

Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider