|
|
| Hvad hedder din hund |
|
|
Hej alle HN`er... Vi skal jo have hund og skal vælge den i morgen.  Om det bliver en dreng eller pige finder vi først ud af i morgen. (billeder skal nok komme) Det er en boxer blanding. men men men hvad skal "barnet" hedde??? Hvad hedder Jeres hunde? -så kan man da få lidt inspiration  på forhånd tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundene |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
23-08-2007 21:02 |
|
vi har to jack russell...Charlie og Stoffer,og en tysk ruhåret,han hedder Thor.
VINSMAGNING Kurset i franske rødvine er flyttet til Tuborg bryggeriet, da vi har fået en fordelagtig aftale. Vinglas skal altså ikke medbringes alligevel.
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
zille ♥Carina♥ |
|
da vi købte ham som 4mdr. hed han mickey, men vi omdøbte ham til wishbone (: .. (ønskeben) - fordi jeg havde ønsket mig en hund i flere år før vi fik den, også fordi der er den der kendte hun i usa der hedder det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
Bebs |
|
Min hund hedder Luca. Da vi havde hentet den, sad vi i bilen og snakkede om, hvad den skulle hedde, og så spillede de pludselig "My name is Luca". Ja, så var det jo ikke så svært mere...
MVH Mette
I alle tårer glimter et sidste håb. Simone de Beauvior
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hund... |
|
|
Min hund hedder Misja. Det hed hun da jeg købte hende i søndags, og jeg valgte at beholde navnet, da hun godt ved hvad hun hedder. Ellers skulle hun have heddet Zenta 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hedder |
Anne1979 ♥Walder♥ |
23-08-2007 21:03 |
|
Tillykke med den. Vores han hedder walder og er en lab bla. Min gamle hund hed rico. Held og lykke med den. Anne
Dressur underviser søges i kildebrønde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hund.. |
jaike03 |
23-08-2007 21:03 |
|
hedder Pelle. Han er hentet på internat og har altid haft det navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavn |
|
|
Vores hund er en labradorblanding. Hun hedder Mika. Vores nabos hund, som er en Westhighland terrier (tror jeg nok) hedder Sille(pige), og jeg kender en cairnterrier, der hedder Rufus (dreng). Held og lykke med jeres nye familiemedlem. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Da jeg var dreng, havde vi en Golden Retriever, der hed Bongo, som ham den cyklende bjørn i Anders And.. Derudover har vi haft en Nikki og en Chico.. Mvh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavne.. |
|
|
Hvor bliver det bare spændende da  Jeg har 2 stks. Krumme - han hed nuser da jeg hentede ham Floffy - hun hedder Elfie på sin stambog Held og lykke med Jeres kommende hund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Diesel |
|
|
Min hedder Diesel ( Dk/Sv gårdhund ) Vores fælles hund hedder Nicki ( Hønse/lab blanding ) Og samleverens hedder Jensen ( Jack R/Tysk jagtterrier )
Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja, det samme som 'mig' |
|
|
Eller det vil sige, det samme som jeg hedder til 'fornavn' herinde, nemlig Vilius - på stamtavlen hedder han Vilnius (som hovedstaden), men vi syntes, det var bedre uden n'et - og så levede han som lille uartig hvalp godt op til sit navn ved at være en værre vildbasse  Han er for øvrigt en skøn, smuk og sød Welsh Springer Spaniel. Tillykke med jeres forestående hundekøb - der er næsten ikke noget bedre end sådan nogle små 4benede frækkerter - hårdt, men herligt arbejde. Husk billeder af vidunderet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vovsenavn |
Ann Charlotte ♥Charlotte♥ |
23-08-2007 21:08 |
|
Vores Spriger spaniel hvalp hedder oprindelitg Chess, men vi kalder ham Jack. Held og lykke med at vælge hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine.. |
real-svend *med donnika* |
23-08-2007 21:10 |
|
to "små" drenge Bølle: fransk bulldog,cern terrie og jack russel, navnet var han "født" med Bastian/muddi : sort tiger stribet boxer fik navnet efter sin far som er en hvid boxer men til daglig hedder han muddi. haha vi kender en hund der hedder bøvs... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnene |
Carina 1 |
23-08-2007 21:11 |
|
Vi har haft mange hunde.. Lab - Daisy Schæfer - Rollo Schæfer - Tex Gravhund - Jeppe Aussie - Sascha (sasser) Dobberman/rott - Sheila Lab mix - Tyson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores hund |
FruWibs |
23-08-2007 21:11 |
|
Hejsa Vores Labrador/Retriver tæve hedder Bianca. Min mors Cocker Spaniel hedder Nikki. Svigermekanikkens Labrador hedder Sussi. Held og lykke med jeres nye hund. Hilsen Janne
Ned i vægt, op i vægt, vedligeholdelse af vægt bestil gratis online præsentation på: www.smuk-krop.dk Forhandler af Herbalife kosttilskud, hår/hudpleje, samt aloe vera produkter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores hund |
Dandi |
23-08-2007 21:13 |
|
er en ruhåret gravhund og han hedder Elvis. 
Gammel Nok, Bette Røv og Lordy styrer. Altid med på en lytter, eller et god råd. Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jaa... Vi har tre og de hedder Perle (en lille terrier), Gaia g Tenna... (Jagthunde)... Alle tre fine navne synes jeg... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hedder |
|
|
Balloo - som bjørnen i luftens helte  Vores gamle hund hed Lassie 
High Hopes, aldrig glemt og altid savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine 3 basser |
|
|
kerry blue terrier tæve: Kikki på stamtavlen (Kordes extreamly color) Pomeranie dreng : Batti på stamtavlen (Batman) Miniature bull terrier tæve : Krise på stamtavlen ( Strong Stael Margot for pia )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores hedder |
|
|
Basil og er en lab.
Kærlig hilsen Lotte NU med Mosegårdens Benn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HUnde... |
|
|
Mine hedder: Kashmir, Baby og Naja
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine små terrorister |
PernilleKrake |
23-08-2007 21:21 |
|
Hedder Mozart og Josephine (hun bliver dog kaldt Phine). Det er to Yorkshirre terrier og mine guldklumper  Min gamle hund hed Anton, han var en Rottweiler. Og så er jeg vokset op med en gravhund der hed Lady. Nu har min Mor så fået en ny, som hedder Victor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn på hund |
tove vestergaard *lund* |
23-08-2007 21:34 |
|
vi har en ruhåret dværg gravhund hun er i dag 14 år er meget elskværdig og tidligsfuld hun heder mocca det står også i papirene vi havde 2 styks men den ene er desvære dø 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine hedder |
|
|
Jeg har Arvid som er rottweiler det hed han da jeg fik ham Bonnie som er labrador hun hed Mille da jeg fik hende og tilsidst Undskyldningen som er schæfer hende har jeg selv døbt.
Hilsen Diana Min hjemmeside Opstaldning tilbydes i boks eller løsdrift på stevns
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vores... |
|
|
- golden retriever hedder "Buttercup Golden Samantha" eller til hverdag bare "Sally". I min fortid har der været hunde der hed: Tom Theis Bølle Molly Sussi Sandra De to første synes jeg er gode hundenavne. Gurli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke mange |
|
|
rigtig gode navne. Tak for det, kom endelig med flere forslag. Kan en tæve godt hedde Loui? Ellers har min veninde foreslået Siff, som jeg smadder godt kan lide... Måske er det nemmere når man har valgt "barnet"... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine hunde |
|
|
Hedder Tyson og Fly .. Tyson er en labrador blanding fundet i en busk i Kbh han var navngivet da jeg fik ham , de forrige ejer kunne ikke magte ham så han endte ved mig . Fly gav jeg i julegave til min kæreste en border collie lille og hurtig er døbt efter babe den kække gris , min kæreste sagde at uanset køn på hvalpen skulle den hede Sak se det synes jeg jo ikke 
Mvh. Anja med de to øjesten Royal og Attache
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har to |
Jaane ♥Pico♥ |
23-08-2007 21:55 |
|
Sally og Freja hedder de. Det er blandingshunde hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hedder |
|
|
Krumme, opkaldt efter vores gamle hund Krumme, fra 1979 så det var før krumme, krumme... 
Med venlig Hilsen Mette R (Chanel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har haft og |
|
|
har stadig et par rotter: nu keyla og bowi tidligere wiskey thor og zeus trine
oldenborghoppe sælges unghest sælges evt bytte billeder kan mailes skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores... |
|
|
2 hunde hedder Anton & Emma De er begge blandinger mellem Grand Danois og Sankt Bernard. Simpelthen den bedste slags hund man kan få 
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne |
|
|
Min hund da jeg boede hjemme var en chow chow (pige) hed Micha De sidste 10 år har vi haft Sankt bernardhards hunde 1. han hund, han hed Fnug ( vejede "kun" 75 kg) 2. hun hund, hun hed Oda 3. hun hund, hun hedder Amy, er 2 år og har glemt hun er en stor hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne |
|
|
Annemai jeg er meget vild med navnene Roma og Ronja til tæver ..
Mvh. Anja med de to øjesten Royal og Attache
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hund |
Maja ♥Marck og Malou♥ |
23-08-2007 22:03 |
|
Min hund er en lille blanding, og hun hedder Malou.
Søger Part eller låne/leje hest ! tjek min præsentation! Elsker min lille hvalp Malou! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thusensminde |
|
|
Det er da en "bette" en Vores Sankt bernard/Grand danois blanding vejer 80 kg. Store hunde er simpelthen de bedste 
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores hedder |
|
|
Robin, Piaf, og Alba... Hilsen Margit
En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.
Livet er til låns-lev det fuldt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores heddder |
|
|
Vores Labrador/flatcolt Retriver hanhund hedder Scooby Doo. Vores gamle hund hed Bjørn.Han var også en labrador/flat colt Retriver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine hedder |
|
|
Mine 3 Cairn terrier hedder: Maggie, Gizmo & Oscar. Min Berner sennen hedder: Puk. Maggie & Oscars 10 dage gamle hvalpe hedder: Bounty, Barni, Benji & Bailey.
- Bedækning 2007 welsh sec A. hingsten Bjerregårds Balder .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vores Westie hvalp hedder Smilla og vores Border Collie hedder Mickey  Held og lykke med den lille vaps... 
Mennesker vil forråde dine hemmeligheder, dit venskab og din kærlighed. Men dyr vil aldrig bedrage dig. Brigit Bardo
www.kaldalgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen de |
|
|
hedder da henholdsvis Ludvig, Lavine og Buko Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores... |
|
|
hedder Batmand og Max. 
Mvh. Lene Fjordhoppeføl efter Ågerupgårds Kikki & Idon Busklund. Sælges. Kikki udlånes til rutineret rytter og kan evt. købes i 2008-2009.) Jubiii. Venter 2 føl næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores hedder |
|
|
hej hej vores langhårede chihuahua han hedder i stambogen: Gismo Evando vom Hochmoor i daglig tale "Gismo" Vores langhårede chihuahua tæv hedder i stambogen: Papaya vom Haus Buve i daglig tale "Papaya" Vores schæfer hanhund, som jeg selv har døbt hedder: Bondo Vores ruhåret gravhund/springer Spaniel blanding hedder: Urban men bliver ofte kaldet "onkel" eller "onkel Urban" fordi han er total fantastisk overfor de hvalpe/kattekillinger der kommer her i huset, de må alt for ham, tage hans mad, sove i hans kurv, stjæle hans legetøj, kravle rundt på ham og bide i ham, alt mens han bare ligger på ryggen og logre med halen...han er skøn og min lille trick hund, han lærer nyt hele tiden, og han elsker det, han er 4 år og lige blevet kastreret... pøj pøj med din nye hund, og med at finde navn til den... mvh dibdab
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavn.. |
Elsker Katla |
23-08-2007 22:56 |
|
Min første hund hed Dixie, men min gamle hund, som jeg mistede i dec. sidste år, hed Zenta.
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne. |
|
|
Da jeg voksede op havde vi først en Riesenschnauzer, der hed Tim (Lille Marks Tim, på papiret), siden havde vi en Golden Retriever, der hed Benji ( Golden Pleasures Forrest Gump, på papiret). nu har vi en lab. blanding der hedder Theo. Hilsen Ann-Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rundkørsel |
|
|
Min rundkørsel hedder Tulle. Tror nu nok at jeg selv kunne havde været lidt mere opfindsom. Men det hed hun jo. Jeg overtog hende da hun var 6 måneder. Hendes mor er amstaff, og hendes far er bl. af golden retriever og fransk hyrdehund. Hun er nu en fin en...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| minn hund hedder |
|
|
Maxiu og kommer fra Polen. derfor hedder han et navn pollakker kan udtale, men desvære har mange danskere svært ved det. min næste hund skal hedde:"DEn Lille Havfrue",
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine hedder.. |
|
|
korthåret hønsehund, han, hedder Strødam´s Bitsch. Normalt bliver han bare kaldt for Bitten. Han er født hos os og er opkaldt efter en af min mands jagt veninder, som tit kom og besøgte hvalpene. Vores tæve hund hedder Mølholt´s Sita, men bliver kaldt Sisse eller Linehunden... Min nu afdøde ruhåret gravhund hed Magnus. Vi har også haft en Rass, Frej, Tejs og Amanda. mvh Julle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavn |
Musse-pigen |
24-08-2007 07:34 |
|
Den lille chiwannabe hedder Maggie (efter Maggie Simpson) Den lille kraksi preski (eller hvad sådan en turbo fræser nu hedder) hedder Queintin Tarantino (men bliver kaldt Pepe) Og den store dobermann/bullmastiff hedder Debut
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nikki og Musse |
|
|
hedder vores hunde, en dansk svensk gårdhund og en lille bitte pappilon Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Dorte |
24-08-2007 08:03 |
|
Min lille krølle-bølle hedder Chios - efter den græske ø hvor hun blev fundet på en losseplads... -Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har to stk |
|
|
Boxer/labs - Kiki Labs - Keiko
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life
Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
prohest ♥hypper♥ |
24-08-2007 09:55 |
|
Min hund (som er en Australian Shepherd) hedder Charlie. Vi troede at navnet ville være super specielt, men det lader vist til at der er mange andre hunde der også hedder Charlie. I mit kvarter er der to hunde der hedder noget andet end Charlie. Resten af hundene hedder Charlie heh. Så måske er det ikke lige Charlie den skal hedde heh... Eller?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he anne |
|
|
Jeg ville nok krympe mig lidt ved navnet siff- prøve at kale på hvalpen Siiihiiifff... Har lært at man helst skal tage 2 stavelses navne til hunde for det er lettere at kalde og lyder (i hundens ører) blødere  SOm feks. Luna... eller zenta... Kærlig hilsen Gina (som ejer alle de små vapser)
Gina & Douce
En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land Nu med Parador - den svenske stjerne. Har hvalpe .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krig ,Terror |
Illum |
24-08-2007 09:57 |
|
Og Ragnarok alle tæver.
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine 2.. |
christina1976 (Gibson) |
24-08-2007 10:01 |
|
Den store amerikansk bulldog dreng hedder "Tøffe" opkaldt efter Stig Tøfting (fodbold spilleren)  Næsten alle vores dyr har fodbold navne, (kattene heder Vilfort og Ronaldo)  Vores lille Jack Russel pige hedder "Bjørk" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har en collie der hedder Simba - fordi han ikke kunne hedde andet Han Er bare en Simba  Og så har jeg en pomeranian der hedder Trunte, jeg har overtaget hende fra min mor, så hun hed Trunte da jeg fik hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
|
|
Min hund hedder: Flora (Danica). En rottbrador. Ellers har de heddet: Cleo, Emma, Buhl den II., Bølle, Shadow = boxere. Og en jack russel: som hedder Jack Jensen
Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden. Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne |
|
|
Vores nuværende hund hedder Fifi. Navnet blev valgt, da vi havde haft hende et par dage. Hun er fifi --- derfor navnet. vores gamle tæve hed noget meget fornemt på stamtavlen,men blev hurtigt omdøbt til Trunte, fordi hun var en trunte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunde navn |
Malene Friis Andersen |
24-08-2007 10:24 |
|
hej. har en stor dobermann han der hedder apollo.. og når jeg får min dobermann hun skal hun hede kalua. håber du får et navn til din hund der er godt nok mange at vælge imellem  mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 labber |
Mumse (Kobakkegård Hestepension) |
24-08-2007 10:26 |
|
1 gul han på 10½ år der hedder Landy. Hans skulle hedde noget med L i stamtavlen, og Landy er et slangord for Land Rover. 1 sort han på 4 år der hedder Enzo. Han skulle hedde noget med E i stamtavlen, og når man har en Land Rover, må men vel også have en ferrari  Hilsen Mumse 
Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grusholm Indie |
|
|
Til dagligt Indie...
Zamangah Vi kører brudeparret i hestevogn. Svend 4 ever (i NORA) Heste til salg; Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores to hunde hedder |
|
|
Norling`s Archie (han-staffordshire bull terrier)og Arzadon`s Cora (tæve-rottweiler) men da vi synes at det lød lidt fimset at kalde en hanhund for archie, kaldes de til dagligt bandit og gucci. Gucci var dog døbt da vi fik hende som 1½års. Vores gamle hund hed Kaza(tæve-irsk setter) tillykke og held og lykke med den lille ny.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Vores sorte puddel på 25 cm. hedder Frida. 
"We are the world. We are the children. We are the ones who make a brighter day so let's start giving." ♥ ♫ Michael Joseph Jackson ♫ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
|
|
Min venindes boxer hedder Cassius. Sødt navn synes jeg
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Raggie |
24-08-2007 12:27 |
|
De hedder ikke noget, for de kommer alligevel ikke når jeg kalder  Men oftest tiltaler jeg dem NEJ, MØGDYR eller SLIP DEN HØNE
En kat skal holdes på egen matrikel Neutralisering af udekatte - en selvfølge!! Belgiske kæmper i blå og sort Silkehøns kyllinger Chabo kyllinger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bulldog |
|
|
Min franske bulldog hedder Lancome's Zelina, hun er navngivet af opdrætteren. Jeg vil kalde hende Zelina til daglig. Jeg henter hende om en uge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavn |
|
|
Vi har en Engelsk Cocker Spaniel,11 måneder gammel, han hedder Pablo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JESSIE ... |
Lisbeth Sejberg |
24-08-2007 12:39 |
|
... hedder min hund, hun er 11 år gammel og er en blanding af langhåret og korthåret collie. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kappi... |
|
|
... hedder min glade vaps  Et par af mine forældres venner har i mange år haft en boxerhan der hedder Bingo  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Er du en ny eller kommende kusk? Så skal du måske med på basiskursus den 9. september
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores 2 |
Annette Kray |
24-08-2007 12:46 |
|
1 sort labrador: Batman i daglig tale, PØLSE! 1 brindle fransk bulldog: Ditlev Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AnneM... |
|
|
Hey søde, har fundet nogle flere navne (sidder lige og kigger i navnebogen) hehe.. Tæve: Bianco (ligesom skoene, SÅ sødt) Bisca (den med kagerne) Daisy (hvor går vi i byen?)  Emma Freja Masja Monique Naja Nancy Nicole Tika Glæder mig til at høre hva I finder på..
|Anne-K|
Gør livet til en fest - Rid Irsk springhest (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne |
|
|
Vi har vores 3. hund nu! De to første var amerikanske cocker spaniels og hed henholdsvist Laban og Sofus, nu har vi en lab. blanding, en tæve og hun hedder Mia! Kaldes også for pivsen... Fordi hun hele tiden pev, da hun var hvalp!
En rigtig rytter, rider Welsh-Cob...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har en Tibetansk Terrier som hedder; Tenzing Pani Nobu, dagligt kaldet Labredor/Shæfer der hedder Lucki begge er hanhunde
- Julie
TEAM HAUKOHL En del af TEAM BÆK (Stutteri Bæk- Lene Bæk,4534 Hørve) Vil du have spænding... - Så rid en blanding... Krone og bølge - En selvfølge *^Nu starter vi også landsstævner ^* KLUBMESTER D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trallelaaa |
|
|
Min lille blandning hedder Chovi... - meget specielt navn... men han er bare en lille chovi.. 
Lykkelig indehaver a en PINTO 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Han hedder Ludwig. (se præs)
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forældres... |
|
|
...hund hedder i stambogen Saxonborgs Crown. Men i huset hedder han Bailey! Dejlig dejlig hund! Den gamle hund hed Coco - en rød cocker!
Med venlig hilsen Zooropa - Anne **** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2 Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heisann |
lena *Lilla Vackra* |
24-08-2007 15:50 |
|
Min hund heter Carmen , og er en blanding av norsk lundehund og border collie,kjempesøt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det dejligste navn her! |
|
|
Hej..  Min aller bedsteste hund hedder Minca  Det er sådan et dejligt navn  men du kan også bruge: Luna Cassiopaia Ziggo Og ja der er såååå mange navne  Held og lykke med den nye vov 
-Julius og Laura- Min elskede Buller DØD!! ? Hinnerup Rideklub HIRI
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min putte gris hedder... |
Astrid ♥disco♥ |
24-08-2007 16:22 |
|
Min hedder Pepci held og lykke med hvalpen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine hunde |
|
|
Border Collie hanhund : Murphy Blandingshund tæve : Wilma Og min kommende border collie tæve skal hedde: Sally
Pernille Ny sort bucas grime str full sælges. Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges. Se præsentation. Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavn |
L H *Paradico* |
24-08-2007 16:37 |
|
Mine forældres hund hedder Xena. Hun er en blanding af Cocker spaniel, labrador og ruhåret hønsehund  Hun ligner mest en ruhåret..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg hr to hunde. den ene hedder Zenta og den anden hedder Chiko:) Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hunde navn |
Sarah ♥sarah♥ |
24-08-2007 17:25 |
|
Da vi købte min hund, som er en coton de tulear, havde de døbt hende Jasmin... Det synes vi var så sødt så det valgte vi at beholde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundenavne... |
Badusen |
24-08-2007 19:28 |
|
Min første hund - en Golden Retriever - hed Chavez (inspireret af filmen "Young Guns") Hans "lillebror" - en Golden/Samojed blanding: Habib (arabisk: "lille skat") Nu har jeg to Samojedhunde: Mamuska's Fast and Furious - i daglig tale: Tam Tam Mamuska's Immortal Mr. Mojo Risin' - i daglig tale: Mojo Vedr. mine Samojed-drenge har jeg selv valgt både stamtavlenavn og kaldenavn - I love them to bits!
- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ½123456 |
|
|
Stars Of Avalon Casanova Dorado Og Twingfields Barbie Girl De bliver så bare kaldt Casse og Zitta til dagligt Mvh Kit
Vallak efter Olympic ferro udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak |
|
|
for alle Jeres svar. Nu er hvalpen valgt og det blev en lille pige. Hun blir af avler kaldt Luna, og det navn får hun lov at beholde. Hun er bare  Se hende på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavne |
|
|
Dobermann : Kenya (Kenyakøteren) og Sille (baksille når hun var en ballademager ind imellem)  Shæffer : Brutus, Tyson , Don , Kenzoo Puddel/schnauzer : Buller Fnis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundenavne |
laurak |
25-08-2007 09:26 |
|
Jeg havde en flatcoated retriever bl. som barn, han hed Paw (betyder pote på engelsk), så et fint hundenavn. Vi går også i hundetanker herhjemme, og er blevet enige om en mellem størrelse bl. gerne med noget retriever i. Hvis vi køber en hanhund, skal han hedde Thor. Jeg synes i det hele taget navnene fra den nordiske mytologi, er gode hundenavne. Held og lykke som hunde ejere 
Cavallo Weltmeister str.5½/50/39 TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|