Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

at være doven
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:10

æv æv kender i det, når man bare ikke kan trækkes igang??

Sådan har jeg haft det stort set hele ugen, jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til noget som helst - HN er gennem kigget på kryds og tværs, jeg keder mig voldsomt, samtidigmed at jeg har den største sorte samvittighed over ikke at få fortaget noget som helst - øv hvor er det bare træls

Min dårlige samvittighed går så ud over resten af familien, som jeg bare er skide uretfærdig og sur over for - stakkels mine børn og min mand

Nå men nogen der har et løsnings forslag til hvordan man sparker sig selv hårdt nok til at gå igang???

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:17

jov kender jeg godt ,har også indimellem sådan perioder man køre lidt surt ,sæt en god skive på andlægget og stille og roligt stiger humøret

du er for meget i det samme trummerum ud med veninden og plapper

nå jeg har det lidt som at mine iddere er lidt flade køb kig ind og læs om hvor langt ude alle de kendte med røv-- fuld af penge har det og SMIL TIL DIN ELSKED FAMILIE

egos min traver .love din bløde mule.

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:27
det kunne hjælpe at smække låget i på computeren, tage overtøj på og gå udenfor og gå en tur.
Og når så du er derude, er der måske lige en eller anden lille ting der venter på at blive ordnet, - slå græsset eller sådan noget!

Når du så kommer ind, så tænd IKKE computeren, men få lavet et eller andet der også trænger til at blive ordnet derinde, og når så det er gjort, kan du ENDELIG tænde computeren med god samvittighed og sidde og hygge dig der igen - og så er der også kommet en masse gode indlæg på HN i mellemtiden!

Gentag proceduren næste dag...

Så smut pomfrit!!!

Knus Mette

I alle tårer glimter et sidste håb.

Simone de Beauvior

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:31
bebs , hvem er smut pommfrit

0
0
Svar på denne tråd

En vending...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:37
"Smut pomfrit", er noget vi siger for sjov her hos os, hvis en eller anden skal noget de ikke rigtig gider, - siger det tit til mine unger, hvis de står og "snakker udenom" og ikke kommer igang med det de skal...
Så det er såmænd bare en spøgefuld og velig opfordring til Marianne om at få lettet r...

Det er jo det hun efterlyser!

Hilsen Mette

Ps. Faktisk siger vi "smut komfrit"!

I alle tårer glimter et sidste håb.

Simone de Beauvior

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 20:38
ha ha jov tænkte jeg nok jov få lettet den lille popo

0
0
Svar på denne tråd

smut pomfrit
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 07:43

Hihi Jow jeg tror i begge har ganske ret, men det er jo så ski*e svært at slukke for pcen.

Jeg takker for sparkende

Men om de hjælper ved jeg ikke rigtig, jeg er bare lud doven.

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider