Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hest i hegnet.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 23:16

Da jeg skulle hente min hoppe idag og gøre klar til vi skulle køre til springtræning, kom hun humpende på 3 ben.

Sådan så hun ud:

Højgård kom og lagde en forbinding og hun fik en masse medikamenter.

Syes kunne det desværre ikke og senerne har måske taget skade.

Der er blottet ind til knoglen på indersiden af benet også.

Han kommer imorgen og skifter forbindinger osv, og forhåentlig kan han komme med en prognose.

Cordy tog det hele i god stil, og fik lidt luft bagefter:

Cordy er min 4 års Carano hoppe, og efter en del problemer med hende gik det endelig rigtig godt.

Vi har lige været til stævne hvor vi blev nummer to i klubmesterskabet. Hendes første.

Nu ved jeg ikke om hun nogensinde kommer til at blive ridehest igen, og hvornår.

Hun er en hest der trives bedst med at lave noget og er glad for at arbejde, så det bliver en slem tid for hende.

Vores folde er meget store, og de går 4 sammen og hegnet var 100% iorden, så jeg begriber bare ikke hvad hun skulle i hegnet for.

Ydermere har det tordnet som en gal idag, og et af husene i byen her brænder.

Jeg stod med min lille niece i døren og vinkede farvel til min veninde da det med kom et kæmpelyn lige foran os, og et brag uden lige, mit ene øre gør stadig ondt bare af trykket.

Så sikke en urimelig møgdag.

Nu håber jeg bare at min lille hest kommer igennem det her, men det er ikke nemt med en fire års der helst ikke vil stå inde.

Andre med en dårlig dag?

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Øv da...
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 00:08

... stakkels lille, søde Cordy. Jeg håber og krydser fingre for at hun bliver okay igen.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind fine præmier

0
0
Svar på denne tråd

øvøvøv
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 03:20

hvor er det trist. Mon ikke hun gik i hegnet da lynet slog ned, hun blev vel lige så forskrækket som dig. God bedring.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

øv sikke
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 08:02

noget møg. ønsker go bedring herfra

Mona

Den der har evnen, forpligter sig.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen.
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 08:16

Tak for jeres svar.

Cordy har det ikke specielt godt, hun hænger og har ondt på trods af det smertestillende.

Jeg så til hende i nat, men der virkede hun mere træt end skidt tlpas.

Dyrlægen kommer igen nu her.

Jeg kan ikke li det er hævet en del igen, og jeg er ret bekymret for hvordan hendes ben engag kommer til at se ud og fungere.

Tanja: Alle hestene stod inde og gumlede hø da det tordnede -heldigvis. Men føj et vejr.

I det hele taget var igår bare en dag hvor man ønsker man kunne lave dagen om.

Der er to huse i nærhenden der har været ildebrand i, det ene er helt nedbrændt.

Tine: Tak skal du have. Vi gør alt hvad vi kan for hun skal komme nemt igennem det her.

I er velkommen til at kigge ud og besøge hende, jeg har skrevet både sms og sendt en mail med detaljer til May-britt også.

Nu må jeg hellere gøre klar til dyrlægen kommer.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels hest
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 08:20
Det ser sandelig ikke rart ud. Håber at det bliver bedre snart!

£isbeth & Baloo
Accidental rudeness occurs alarmingly often.
Best to say nothing at all,
Albus Dumbledore
0
0
Svar på denne tråd

mit følle
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 08:21

har også lige været en tur i hegnet, heldigvis er det kun huden der er skrallet af, men det ser grimt ud alligevel..

Pøj pøj med hende, håber de kan få hende lappet ordentlig sammen, og at senerne ikke er beskadiget...

mvh kiki

PRIOR´S MALUTA

LOUIS VUITOM

CAJA CASANDRA

BOBTIS

alle mine dejlige dyr

1-2 HINGSTEPLAG/ FØL SØGES TIL OPSTALDNING

0
0
Svar på denne tråd

stakkel
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 09:04
Øv hvor trist, det ser bestemt ikke pænt ud - jeg krydser fingre for at hun bliver helt ok igen, så i kan fortsætte jeres spring karriere..

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

åh stakkel!
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 10:23

Åh Bettina hvor er det synd

Jeg krydser alt hvad jeg ejer og har for at hun skal blive god igen..

Noget helt andet: hvordan kan en 4 års blive klubmester? må den starte før august-måned??

M.V.H. Maria L. Nielsen

www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det bliver bare ved
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 13:39

Mens dyrlægen var her og skifte forbindinger og behandle Cordy så ringer min telefon, og vores Cleo ligger ved et busstopsted og er kørt ned.

Har efterlyst hende ihærdigt og spammet hele området med plaketer, men havde da håbet.

Årh, hvad sker der for tiden.

R.I.P Cleo. Vi vil altid huske dig.

Og brormand Cæsar savner dig rigtig meget:

Og nu kan jeg faktisk ikke se tasterne mere, så slutter her...

0
0
Svar på denne tråd

Hej derude.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 20:46

Mens vi var nede og ligge blomster hvor vi fandt vores Cleo mis, så overvejede vi om det var en ide at få en ny killing.

Så hvis der er nogen der sidder inde med en hunkilling, er i velkommen til at slrive til mig.

Godt nok vil vi bare have Cleo tilbage, men det kan vi jo ikke, og hvis en ny kan hjælpe os til at få det lidt bedre, så vi kan komme videre, ville det være dejligt.

Mht. min hoppe går det langsomt, men fremad.

Der skal nok fjernes arvæv, men det må vi tage til den tid.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

øv altså
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 21:17

hvor er du hårdt ramt...

Et stort knuz herfra...

Bettina.....

Damask Halsnæs - King of my heart

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 00:05

Tak skal du have.

Puha - den anden dag holdt fødselsdag, mig og min kæreste har fødselsdage næsten samtidig, det var virkelig svært at prøve og virke glade, og vi måtte også skiftes til at få vand i øjnene hver gang nogen kommenterede hvor synd det er hun er væk.

Alle de blomster vi fik ligger ude ved vejen hvor hun lå.

Hver gang vi kører fordi kommer tårene.

Jeg har nu støvsuget hele markedet for killinger, og fandt et par stykker der ligner hende, men det er vel næppe den rigtige forudsætning for at få en ny killing.

Faktisk er det så slemt vi begynder at græde hver gang vi ser hendes bror, og de ligner hinanden til forveksling, hvilket har medført at en del har ringet og sagt de har set Cleo fordi de ved vi efterlyste hende.

Tænk at det kan gøre så ondt at miste en kat, men hun var så speciel og ganske klog.

Desværre også alt for eventyrlysten.

Vi mangler dig Cleo, og tænker på dig 24/7

Vi har grædt mange tårer for dig og er slet ikke færdige.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider