|
|
| Er du fuld?? |
|
|
...Nah...ikke fuld, selvom nogen nok ville vurdere min øjeblikstilstand som værende ret vanvittig. Bevæbnet med en elketcher, er jeg med et lettere sindssygt udtryk i øjnene og springende fra henholdsvis køkkenborde, stueborde, stole og sofaer vice versa, gået til vertialt og korporligt angreb på alle de forbandede MYG der tillader sig at befænge lofter og vægge uberalles i min stue og mit køkken.DAMN...hvor er der mange..og de er grumme. Selvfølgelig kan man sige, at man skal være en helt speciel nuance blond, hvis man insisterer på at tro, at det er ustraffet at lade havedøren stå åben hele aftenen...meeen...83 myg er jeg oppe på nu...bare i køkken/stue...grrr  Stavrer nu ,lettere opstemt af en hidtil ukendt blodrus, ind i mit soveværelse...og jeg skal denondehyleme flammekaste dem tilbage til helv#ede hvis de tør gemme sig derinde...ushhh  Andre der er plaget af vores lumre myggetordenluft og har været tilsvarende blonde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen dog jamen dog |
|
|
videre du må 
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ohhh ja |
|
|
men kæmper jeg virkelig alene??...gnisterne flyver fortsat i mit lille hjem...gad vide om naboerne bliver bekymrede, eller måske snarere bekræftiget i at konen er gal... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| myg myg |
| Forfatter:  |
Sif (Tinna) |
| Dato:  |
22-08-2007 23:14 |
|
Jeg har heldigvis overhovedet ingen myg her.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren. Mmm lækre kager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| støvsuger ... |
|
|
støvsugeren er mere effektiv - du kan suge mange op på én gang... og er du ligesom mig en af dem der tror at dyrene kommer ud af røret igen kan du bare smidde en plastikpose på røret med et hårelastik - så kan du sove trygt  go fornøjelse
... Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se det |
|
|
..har jeg sjovt nok snart heller ikke ...mere...de er døde ...døde...DØDE..ihhh... Muahahaha. Nej hold op der har været kamp til stregen...har skiftet batterier i the good old electric fætter undervejs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| støvsuger.. |
|
|
rejser jeg mig udmattet og stønner...ak du lieber..det var en god ide...hvor var det råd for en time siden...altså præ turen ned af køkkenbordet fordi jeg gled i en dækkeserviet..suk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har købt |
|
|
sådan en lampe fidus i Harald Nyborg for at undgå kræenes grimme og kløene mærker- den virker fint  , hvis man kan sove med lys
Whatever you say or do - it always returns to you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
her hos mig er støvsugeren det eneste der dur - tør ikke tage Adderkopper så de ryger samme vej som myg mv.
... Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den elektriske |
|
|
fætter er jo så den fasmøse elketcher...altså det eneste med batterier jeg har i soveværelset ..eller...  Fluks jeg for til Harald biksen i morgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er lisså |
|
|
blond - mit vindue står PIVåbent nu - jeg håber på at regnen tager det værste. Men her er simpelthen så VARMT at jeg ku  - jeg har jo bagt hele aftenen! Og der er god varme i den der bitte ovn jeg har ... Vi må se hvor mange der formaste sig ind - og hvor mange jeg når at smadre inden jeg falder i søvn - og hvor mange myggestik jeg har i morgen .. hvis de bare gider holde sig fra mine øjnlåg  så går det nok ...
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
Monty søger part Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| støvsugeren |
|
|
skal ved den da også i brug...uf en masse forkullede myggelig der ligger og stritter overalt...ejjj nej..der er sq flere...god  Frem med ketcher, flammekaster og og og...støvsuger..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| myggestik |
|
|
på øjenlågene vil være pænt nederen...men garanteret værre hvis de bosætter sig på ens øjenæbler...min mand påstår jeg sover med øjnene åbne...creepy  Hvor er jeg glad for at det ikk kun mig der er mistænkeligt blond. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk nu |
bjarne1525 |
22-08-2007 23:44 |
|
connie nu skal du huske at efter du har støvsuget myg ind i støvsugeren - så lige tage lidt riskorn og støvsuge op også - sådan at myggene får rigtigt bank de flyvene møgsvin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zeppelin |
|
|
Det var lige aftenens grin - takker  (jeg sover i øvrigt på første sal i gæsteværelset af den ene grund, at insekterne har bosat sig i mit soveværelse nedenunder - og veee den myg, der surrer, når jeg skal sove )
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
|
|
ja for den da..riskorn..det burde da i den grad kunne lære dem...du er så endnu ikk gået i seng ser jeg...Hvilket jeg vel heller ikk er  Årrrhhha...nu har jeg bare de myg på hjernen...skal ikke nødvendigvis kommenteres Bjarne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen det |
|
|
her er skam ikke for at være vittig Sine  Snarere vanvittig...blå mærker...skumle...OG myggestik efter al sansynlighed...skumle og dobbelt skumle.. får jeg i morgen...Sk#de myg og plastikdækkeservietter...hvornår var det så lige at det blev en sej konstéllation 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor |
|
|
nævner jeg lige netop øjnlågene tror du? Jeps - jeg er blevet tagged der sidst jeg fik myggestik - så jeg har rendt omkring og lignet quasimodo den sidste uges tid. Jeg får nemlig store myggestik som hæver meget og som blir blå og eksemagtige at se på ...  Jeg er træt af myg!
Monty søger part Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha da da |
|
|
et pænt grumt og rædselsvækkende scenarie du må ha været trine..ham der Quasifætteren var nok ret beset ikk nogen fantastisk hottie...sådan rent facademæssigt set  Nu vil jeg dog snige mig ind i soveværelset igen...skal op før hønsene...og sove sammen med ...jiark...myggene...god nat...og sov godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flyt opad |
Jhez |
23-08-2007 06:03 |
|
På 4. sal har man en noget mindre mængde af myg. Cappuchino-katten og jeg har haft ca. 3 i løbet af sommeren - og vi har døren til altanen stående åben næsten hele døgnet, hvis det altså ikke regner.  Jhez
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
billeder har jeg!
Men igen myg! Jeg fik dem allesammen inden jeg lagde mig *Muhahahaha!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Myggenet |
|
|
Jeg kan kun sige en ting: MYGGENET! Jeg insistere på at have dør og vindue åben når jeg sover og alle myggene mener tilsyneladende at jeg invitere til fri bar hver aften. Hvilket betyder at jeg ligger og kaster mig rundt med spastiske bevægelser hver gang jeg hører en myg og kaster hænderne op i hovedet for at undgå at ligne Quasi. Tror det er meget godt at jeg sover alene for ingen ville kunne sove i seng med mig. Alligevel vågnede jeg op hver morgen med myggestik over hele kroppen og kløede til jeg var hudløs... Det var så lige indtil jeg fik sat myggenet over sengen. Nu ligger jeg og rækker tunge til alle myggene. De kan summe alt det de vil for de kan ikke komme ind til mig. Muahaha! Utrolig nok har jeg ingen problemer med at sove selvom jeg kan høre dem summe fordi jeg ved at de ikke kan komme ind til mig... Hilsen Thea
Seriøs hyggerytter med de dejlige heste Nicole og Vincent!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fuld... |
|
|
Jeg har forårsaget "massemord" i både huset og stalden ialt 3 gange,indenfor de sidste 14 dage.  Stalden summede af myg,så den har fået Staldchok 2 gange.Stuehuset har fået samme omgang og ligene lå spredt ud over det hele. Heldigvis for støvsuger og kost. Nu er der indkøbt og opsat 2 el myggebekæmpere i vores og datterens soveværelser. Det har hjulpet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|