Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tørring - Hvem skal??
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 11:57

Hejsa...

Ja nu er jeg jo nysgerrig for at høre, om der er andre der skal til stævne i Tørring???

Jeg skal selv starte La2 og La4 om lørdagen på min 7 års vallak og så skal jeg starte DSA 4 års om søndagen på vores hoppe...

DSA'en er jeg lidt spændt på efter de tråde der har handlet om DSA andre steder med strenge dommere osv...

Men kom frit frem og fortæl om DU skal med...

Jeg vil også rigtig gerne høre om der kommer nogen ned med et kamera i hånden. Det kunne jo være i fangede mig og en af hypperne i et godt moment.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, min hest skal med...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:59

Cariba skal gå 4 års DSA - dog har jeg "lejet" en dressurtante til at ride hende! :-) Her er det nærmeste jeg kommet et dressurbillede, fra rideprøven til kåringen! Må vi ikke se dine, Lonnie?

Jeg kunne også godt ønske mig nogle billeder, desværre har min kæreste ikke tid til at tage med...

Tine

For familie sælges:

Dejlig broget vallak, 160 cm. 4 år. Tilkørt og tilredet. Skal sælges hurtigt, ring eller skriv!

32.000,-

Forhandling af Marstalls foder - se www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tørring
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 14:07

Tine: Jeg havde godt nok luret lidt om det var din hest Benita skulle ride på...

Vores hoppe er for en periode også konverteret til dressuren da jeg ikke er springrytter!

Hmm.. jeg har kun et billede af hoppen under rytter på denne computer, og det er ikke specielt godt... Men hun ser nogenlunde sådan ud...

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg skal til tørring
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 19:14

Hej Lonnie

Ja, vi skal til tørring i weekenden.

Lørdag er det LA6 og Søndag er det DSA 6 års.

Desuden skal jeg følge "vores" hold som skal ride kraft sup. Selv skal jeg ikke, eftersom jeg kun vil ride en enkelt klasse om dagen.

Det er denne 6 års vallak jeg kommer med.

MVH JANET* www.efw.dk/jeanett/

Meget Velholdt Kentaur Dressursadel Sælges Billigt

0
0
Svar på denne tråd

Prøver lige
Forfatter: 
Dato:  23-08-2007 21:49
at rykke for at evt andre kan komme ud af busken og melde sig på banen i Tørring...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider