Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Slukker du din mobil når du går i seng?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:43

Jeg sætter altid min på lydløs og så er jeg typisk A menneske og går derfor tidligt i seng. Skulle det ske at jeg har modtaget en "sen" sms kan jeg godt finde på at svare den - hvis tilfældet er, at jeg er oppe i løbet af natten, af den ene eller anden årsag.

Men er modtagerens telefon så slukket??

Hvad gør du?

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + 1 dreng i maven

Jack D deltager på storehestedag 2007
om lørdagen

Du er dine tanker

0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:47
jeg slukker den ikke om natten. Jeg bruger nemlig min tlf som vækkeur. Sætter den dog altid på lydløs i tilfælde af sene sms. Vækkeuret ringer dog højt alligevel...

Pernille

Ny sort bucas grime str full sælges.

Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges.

Se præsentation.

Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

Min telefon..
Forfatter: 

er på lydløs og sat i laderen og vibrere derfor ikke.. Jeg bruger min telefon som alarm og slukker den derfor ikke..

Hvis nogen skriver til mig senere end når jeg er gået i seng, svare jeg næste morgen.. Gider ikke bruge natten på at skrive beskeder.. Der sover jeg

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har min tændt ...
Forfatter: 

... og med ved siden af sengen for tiden.

Men det er kun fordi, manden er i Irak og han må SMSe lige når det passer ham

Ellers ville den ligge nede i stuen.

Det er sjældent, den er slukket.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod.

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

min mobil
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:48

Har jeg med mig overalt.Men når jeg skal sove,bliver den lagt i stuen nedenunder.Jeg vil gerne have nattero

En undtagelse for at mobilen ligger på mit natbord når datteren er på ridelejr eller hos bedsteforældrene.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

lydløs...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:48

... min telefon er på lydløs om natten, men ikke slukket.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind fine præmier

0
0
Svar på denne tråd

nej nej...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:50

Nej min mobil er stort set aldrig slukket, men den er på lydløs, også om dagen.

Det er yderst sjældent min har lyd på, for jeg syntes det er så træls at høre på alt dem bimlen og bamlen.

Hvis jeg får en besked når jeg er gået i seng svare jeg sjældent på den før jeg står op, for tænk hvis de skriver tilbage igen. Jeg sover om natten, jeg bliver så nemt vågen, så hvis jeg først begynder at skrive smser om natten, så er jeg lysvågen.

Og svare jeg på den i halv groggy sovende tilstand, så har jeg glemt alt om det om morgenen.

Jeg har nogle gange om morgenen læst en besked hvor jeg bare har tænkt - what?? Men så er det fordi jeg har svaret på en besked i søvne som der så igen er svaret tilbage på :D :D

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Nej min
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:51

mobil er aldrig slukket, eller på lydløs. Og det er fordi jeg synes det er rart at folk kan ringe til mig, hvis jeg f.eks har sovet over mig, hvilke aldrig sker

Selvfølgelig er der gange hvor jeg slukker den, men det er så kun hvis jeg ved jeg intet skal næste dag.

Og så bruger jeg mobilen som vækkeur..

Smil når du vinder, og le når du taber.

0
0
Svar på denne tråd

telefon
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:51

den er tændt og ligger på sengebordet..

RELIGIONS-SNEDKEREN. Start din egen dommedags-religion på under 14 dage.

kontakt

ped@pedogmo.dk

0
0
Svar på denne tråd

fvaedfvawsdc
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:52

Min er aldrig slukket, med mindre den går død for strøm.

Den bliver brugt som vækkeur og almindeligt ur i hverdagen, da jeg ikke går med armbåndsur.

- faktisk er jeg i krise pt., fordi jeg igår, for første gang nogensinde, har mistet min mobil - formodentlig er den røget ud af min lomme, da jeg cyklede...

Ih, hvor jeg dog mangler den - og hvor har jeg dog mange telefonnumre på den, som jeg ikke har nogen andre steder - Øv!

... men det er da også lidt at en AHA-oplevelse at finde ud af, hvor afhængig jeg er blevet af den - skræmmende!!

Gitte C
1-hestes-, 2-hestes og autotrailer udlejes
- SOMMERTILBUD PÅ HESTE-LEGETØJ!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:52

Min tlf. er på lydløs 90 % af tiden. Har kun lyd på hvis jeg venter et "vigtigt" opkald og Skal tage tlf.

Har Aldrig vibrator på.

Har dog tlf. "med i seng" da den er mit vækkeur.

Endvidere er min mobil et af mine arbejdsredskaber, så den er aldrig langt væk fra mig, og er kun slukket hvis den en sjælden gang i mellem løber tør for strøm.

Hvis folk sender en sen sms, så svarer jeg hvis jeg ser den og det er vigtigt, ellers må det vente til næste dag.

Mvh Louise Hertz

*Queen Of F*cking Everything*

KOM TIL LOPPEMARKED I REMISEN I KØBENHAVN

D. 15. & 16. SEPTEMBER.

Der er Kitch & Kunst, Nyt & Gammelt og Noget for Alle.

*ACTION SPEED aka SPEEDY*

0
0
Svar på denne tråd

Yeps...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:56

Mig og manden skiftes til at slukke vores mobiler natten over, der er altid en af dem tændt, da vi ikke har fastnet telefon og 'just in case' så skal vi være til at få fat i, hvis uheldet er ude.

Knus fra Vinnie_M, farmakonom stud.
.
Lækker, nysgerrig, selvstændig vallak sælges
Filmklip kan sendes via mail til seriøse købere.
.
Hjemmeside er opdateret med tekst og billeder den 21. august 07
0
0
Svar på denne tråd

Mobil...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 20:58

Jeg slukker ikke mobilen om natten.

Jeg bruger den som vækkeur, men den bliver sat på lydlys, for der er ikke noget mere irriterende end at blive vækket kl. tre om natten af en SMS.

Mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

nej den
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:06
skal jo ringe mig op kl 5 30.

ingen ture at ringe efter 22 mm det er alvorlig snak...

Den er altid åben, jeg er ikke til ævl kævl, sms og det ved mine venner og familie, skal ikke slukke min mobil for at få fred...
0
0
Svar på denne tråd

ikke slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:09
Min mobil er aldrig slukket. På lydløs når det er påkrævet, men ikke om natten. Som Vinnie siger "just in case", hvis nogen har brug for at få fat i mig.

Det er så også meget sjældent at nogen jeg kender skriver/ringer efter 22. De er godt opdraget .

Mvh Gitte :-)
Good judgment comes from experience, experience comes from bad judgment...
0
0
Svar på denne tråd

Den er tændt...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:15

... men ligger som regel i min taske så jeg husker at få den med på arbejde. Så jeg hører den ikke hvis den ringer om natten.

Hvis der ER en nødsituation hvor nogen skal have fat i mig, må de ringe på min fastnettelefon.

£isbeth & Baloo
Accidental rudeness occurs alarmingly often.
Best to say nothing at all,
Albus Dumbledore
0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:17
Nej, min er tændt 24x7 :D

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:17

og næsten aldrig på lydløs, kun når jeg er steder med mange mennesker sættes den på lydløs.

Den ligger troligt på mit natbord, og skulle der tikke en sen sms ind ja så sover jeg og høre intet.

Almen info - en mobil der er slukket kan sagten ringe som vækkeur aligevel. Så til jer som bruger mobilen til vække ur sluk den bare hvis den er irriterende...

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

Den er tændt
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:18

Min telefon er tændt. Jeg er ikke så vigtig at folk gider skrive eller ringe midt om natten, med mindre det er meget vigtigt.

Så det genere mig ikke den er tændt.

Jeg bruger den desuden som vækkeur.

Anne

/Anne
Mangler du transport til Store Hestedag? se her
Schilling Foto - nu med billeder fra Kbh.ridtet
Indlæg om Ponygården
Efterlysning af Ponygårdsheste
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:23

Den er slukket når batteriet er løbet tør, jeg er i biografen eller til møde eller lignende.

Hvis jeg får en sms i løbet af natten, sover jeg som regel fra det (Underligt, når jeg egentlig sover ret let). Hvis folk vil ringe, så får de nok en lettere forvirret person i røret, men dog ikke sur.

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr!

Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille

0
0
Svar på denne tråd

Min er altid tændt...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:24

-det er den eneste telefon jeg har, så jeg vil kunne høre det hvis der skulle være sket noget med familie eller heste og nogen ringer til mig.

Min sms-tone er ikke ret høj og den har jeg vænnet mig til, så jeg vågner ikke ved den. Det er heldigt nok for jeg får også sms'er når jeg får en mail, og det er jo af og til på lidt mærkelige tidspunkter...

Til Jer der skriver "nej, fordi jeg bruger den som vækkeur" - er I godt klar over at de fleste telefoners alamer fungerer selvom telefonen er slukket?

Tine

For familie sælges:

Dejlig broget vallak, 160 cm. 4 år. Tilkørt og tilredet. Skal sælges hurtigt, ring eller skriv!

32.000,-

Forhandling af Marstalls foder - se www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min er slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:25
Men bliver også brugt tl vækkeur... den kan nemlig godt ringe selvom den er slukket og så bliver du heller ikke udsat for strålerne mens du sover..bare en lille info..

SusanneJ

smilet er det lys i sjælens vindue, der fortæller om hjertet er hjemme

Mor til den skønneste lærke 18.5.2005

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:25
Nej det kunne jeg ikke drømme om, de fra stalden og sige, at hesten lå med stængerne i vejret, eller der kunne ske så meget andet...

Hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

Jer...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:30

Jer der har Nokia mobiler kan roligt slukke jeres mobiler selv om i bruger den som vækkeur. Den ringer alligevel når kl er stå op tid.

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

som regel aldrig slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:44

Min telefon er altid tændt, og om natten er den også med lyd, mine børn skal altid kunne få kontakt til mig hvis de skulle have behov for det.

Er tit blevet vækket med en sms kl. 4.30 eller lign hvis hun skulle hentes i byen.

Den er kun på lydløs ved møder på arbejdet, og så når jeg er til linedans, biograf olign.

P.s Selvfølgelig er den slukket i fly, og de gange vi har været til tv optagelser, og hvis det skriver på sygehuset at den skal være slukket. Men så bliver den også tændt i samme øjeblik jeg er ude igen.

Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig slukket
Forfatter: 

Men altid på lydløs fra når jeg går i seng.

Faktisk er den ofte på lydløs i det hele taget - men jeg tjekker den ofte og har den stort set altid på mig.

Jeg får tit sms sent om aftenen, eller om natten for den sags skyld - det må være alle de ammende mødre jeg kender som er oppe om natten med bebser

Christel
(Temmelig tosset)

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Baby pigetøj til salg str. 62-68-70 - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

mobiltelefon
Forfatter: 

først tillykke Gitte, kan jo se at du venter dig igen...

- Og min telefon er aldrig slukket. Jeg bruger den til alt vækkeur, stopur, ur, telefon, camera. Faktisk er jeg blevet afhængig af den. Føler mig helt nøgen uden. Når jeg er i skole er den på lydløs, og andre gange ligger den bare i min lomme kun på vib hvis jeg ikke kan snakke eller er optaget.

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Distancerytter

Vi forhandler Vaks hundefoder fra henne pet food

0
0
Svar på denne tråd

Min ...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:50

... tlf er aldrig slukket når jeg går i seng... Men har forskellige profiler på den. En til normal, en til job og en til når jeg sover... Så når jeg går i seng bliver den sat på "nat-profilen" og så er lydstyren ikke så høj, dog kan jeg stadig høre den hvis dem ringer. SMs-tonen er så lav at den ikke høres og vibrator er slået fra.

Jeg vil ikke slukke min tlf om natten, da folk skulle kunne få fat i mig hvis der er sket noget. Har ellers fastnet, men vil gerne være dobbelt sikret...

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:50

nej... vi har ikke nogen fastnet telefon så jeg slukker aldrig min mobil -bare risikoen at der skulle ske noget med min familie og at de ikke kan få fat på mig er nok til at jeg aldrig slukker den...

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller SÆLGES -se mere på min præ.

Du er lige så falsk som din KOPI-taske....

0
0
Svar på denne tråd

mobilos
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:53

min tlf er altid tændt (bruges også som vækkeur), beskeder er på lydløs men der er ringetone på, hvis der er nogle der akut skal have fat i mig om natten, skal jeg kunne høre den. der kan jo ske hvad som helst...

godnat herfra for nu

0
0
Svar på denne tråd

De færreste...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:55
...HAR vores fastnet-nummer.
Vi udleverer mobilnumre til dem, der SKAL have et telefonnummer.

Vores mobiler ligger tændte - Mikkels ved siden af sengen, i sin oplader, min et eller andet sted, måske/måske ikke i sin oplader.

HVis nogen kommer forbi stalden og ser vores heste med akut sygdom/er løbet væk/... eller hvis der opstår en anden nødsituation vil vi gerne have, folk kan komme i kontakt med os.
Kun ganske få gange har vi oplevet at blive vækket af en SMS (og som regel vender vi os om og sover videre - hvis nogen er ved at dø RINGER folk vel?!).

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 21:56

Hvad nu hvis der skete noget med hestene eller lign.?

Kommer jeg fra nattevagt og skal sove...så er den slukket, men så er Johan til at træffe.

Vi har det sådan at en af os altid er til at få fat i...

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:02

Ja jeg kan se at jeg er en af de få der slukker min mobil når jeg går i seng. Dem der vil noget vigtigt har vores fastnet nummer og det er fint.

Dog er der undtagelser hvis manden er væk på et af hans togter, i disse perioder bliver den sat på lydløs.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:11

Jeg har altid min mobi tændt - af den simple årsag. Hvis jeg sku blive ringet op og nogen havde brug for mig akut.

Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg ikke hørte mobi ringe og det måske er fra et hospital eller lignede.

Jeg har dog altid smslyd på laveste lyd - så jeg kan god sove!!

De bedste hilsener fra

*Stutteri Schelhase*

- Der hvor fjordhesten kommer fra

*Dansk og Nordisk mester i spring for fjordheste 2007*

Ingegård's Axo og Michala Christensen

0
0
Svar på denne tråd

sådan cirka
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:16

Aldrig... medmindre det er foreskrevet at man skal slukke!

-Og så selvfølgelig de få gange det hænder at den løber tør for strøm.

Jeg bruger min som ekstra vækkeur, og efter en misere hvor jeg fandt ud af, at var mobilen på lydløs, så var alarmen det også, så tør jeg da slet ikke at prøve på at have mobilen slukket samtidig med at jeg har alarmen sat til.

Jeg vågner som regel hvis folk sms'er mig i løbet af natten, men det er heldigvis ret sjældent det sker!

Desuden er det den eneste telefon jeg har, så hvis der skulle ske noget, så er det vigtigt for mig at folk kan få fat på mig, uanset hvad tid på døgnet det er. -endnu en grund til at mobilos altid er tændt!

Mvh. Anne.

What doesn't kill you

Makes you stronger!!

Quidquid latine dictum sit altum viditur.

(alt på latin lyder dybsindigt)

0
0
Svar på denne tråd

Nej aldrig
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:21

For hvis kæresten ringer vil jeg snakke med ham. Han bor i et andet land med 8 timers tidsforskel, så vi når ikke altid at snakke sammen, når det er dag her.

Jeg kan godt undvære 10 min søvn, hvis jeg til gengæld får lidt søde ord

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne
Havanna & Aslan
Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

Aldrig slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:24
Min telefon er heller aldrig slukket, men ofte på lydløs fordi jeg glemmer at slå en fra. Til stor irritation fra familien som så får fat i tlf svareren fordi jeg ikke hører når den ringer.

Hvis mennesker skal respektere hinanden for, hvad de er, må de holde op med respektere hinanden for, hvad de har...

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op wow
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:24

Nej, den er ikke slukket om natten. Den er på vibrator - eller lydløs.

Da min alarm er sat til og ringe om morgen, den ringer dog højt til trods for telefonen er sat på lydløs eller vibrartor.

Tit er den til opladning :)

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Min mobil
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:27

Ligger tændt i laderen ved siden af min seng om natten - Ikke slået på lydløs. Folk jeg kender ved alligevel godt at jeg ikke er til at træffe midt om natten

Jeg har altid min mobil på mig... Kan ikke foretage mig noget uden at have den i nærheden. Ikke fordi jeg bruger den vanvittigt meget, men tænk nu hvis man gik glip af noget

-------------------------------

Linnea
Jay-Jay & Figo

0
0
Svar på denne tråd

Mobil.
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:50

Min mobil er tændt og ligger under min pude . Så ved jeg hvor jeg har den når den ringer og vækker mig næste morgen ;/

<33 Fine & Anastasia <33

Hellere bakse med livet,

end at få lykken foræret !!

¤*´`*¤..¤*´©©©`*¤..¤*´`*¤

0
0
Svar på denne tråd

Telefonitis
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:54

Jeg har ikke fastnet, så min mobil ligger inde ved siden af sengen, tændt og med lyd på.

Det er yderst sjældent at jeg får SMSer eller at folk ringer om natten. De fleste ved også godt, at de ikke skal ringe/sms's tidligt om morgenen på mine fridage, for så bliver jeg nemt morgen-gnaven

Den er altid med mig, men er på lydløs når jeg er på arbejde, og når jeg er i stalden er den tændt, men jeg har den ikke på mig, den ligger i min jakkelomme.

Jeg har også en arbejdsmobil som kun er tændt i arbejdstiden, når jeg kommer hjem har jeg FRI og så er den slukket. Vil de alligevel have fat i mig pga. noget akut må de ringe på min private telefon.

- Chris

Jeg er voldsomt KLOG
Og alt hvad jeg siger er RIGTIGT!!!
Sådan ER det, acceptér det!!!
0
0
Svar på denne tråd

Ikke Slukket
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 23:06
Min mobil er faktisk aldrig slukket, kun hvis jeg er steder hvor den ikke må være tændt eller hvis den løber tør for strøm. Bruger den også som vækkeur om morgenen.

Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben...

Sender de bedste tanker til den gamle.. Savner dig min store gludklump! <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

mobilos
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 23:11

Min mobil bruges udelukkende til at modtage duetopkald når jeg er ude af huset. Resten af tiden er den slukket. Mit liv er for kort til sms-afbrydelser ;-)

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 23:28

den er faktisk altid tændt.

men ofte på lydløs - også om dagen

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Mobiltlf
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 07:24

Min mobiltlf. er altid tændt, på nær når jeg er ude at flyve, hvor den jo skal være slukket.

Den er på lydløs når jeg er i biografen eller på restaurant. På arbejdet er den på meget lav ringestyrke, så kun jeg kan høre den. Min arbejdstlf. (også mobil) er stort set også altid tændt. Dog slukker jeg den når jeg er på ferie og alligevel lader den ligge derhjemme.

Min kæreste bor også i et andet land og han arbejder til sent om aftenen, så han ringer gerne og siger godnat på tidspunkter jeg ligger og sover. Og som Sine (Havlan) kan jeg godt undvære de minutters søvn til gengæld for et "sov godt, jeg elsker dig" fra kæresten Dog har vi kun en timers tidsforskel...

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

MIn...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 07:46

...mobil er altid tændt,og den er altid på lydløs

Marlene H

Med araberen

Babberups Don Diablo

Bedre kendt som

Dondi

Ridemakker søges

Mellem Karise og Dalby

0
0
Svar på denne tråd

Slukker ikke
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 08:49

Nej min tlf er ikke slukket om natten, men den er på lydløs. Får sjældent SMS'er i løbet af natten, men gør jeg så svarer jeg som regel ikke på dem.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

så var der lige mig
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:06

Min er ALDRIG (!) slukket medmindre jeg af en eller anden grund er på sygehus-besøg. Eller den er gået tør for strøm...

Den er nogle gange på lydløs på arbejdet men ikke altid for vores firmatlf er også mobil og de siger vi ikke kan undgå og snakke privat snak så det er lige meget ingen brokker sig for alle andre gør det samme.

I weekenderne er den på lydløs om natten men mest i tilfælde af sene opkalde eller sms'er. Til hverdag har den altid lyd på.

Når jeg rider er den for det meste på lydløs. Men jeg syntes den er rar og have med hvis der sker noget...

0
0
Svar på denne tråd

Nej men den
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:08

ligger i min taske i køkkenet og huset er så stort, at den ikke kan høres.

Jeg går nemlig i seng for at sove og hvis nogen vil mig noget vigtigt, har vi en fastnets telefon.

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:17

Min telefon er altid på lyd om natten, vi har kun mobil telefon så jeg er panisk med at folk skal kunne få fat på mig - tænk hvis der skete noget med hestene

Så min telefon er kun på lydløs hvis jeg er i skole eller i biografen

Mvh Heidi og dyrene.

Vi mangler frivillige i Anima Allborg!!

Se mere om vores aktiviteter her:

www.animaaalborg.web.surftown.dk/ index.html

Kieffer Wien sadel sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:23

Min telefon er altid tændt. Med mindre den er løbet tør for strøm...

Om natten har jeg os' lyd på. Det gør mig ikke noget hvis der er nogen der ringer, eller jeg får en SMS... Jeg hører den altid når jeg ligger og sover. Men folk ringer eller skriver heller ikke til mig om natten. Kun hvis det er vigtigt..

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

Altid..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:36

... tænt... Hvis ikke jeg er på arbejde eller andresteder der kræver 'ro', er der osse lyd på...

Hvis jeg sidder hjemme og sms'er meget med en eller flere, tager jeg lyden fra, men så sidder jeg jo osse med mobilen i hånden...

Jeg bruger den som alarm, og jeg har slældent venner der sms'er så sent til mig, at jeg er gået i seng...

Hvis jeg sms'er med nogen lige før sengetid,så skriver jeg godnat, når jeg går i seng...

Perle...

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007

0
0
Svar på denne tråd

Den er
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:37

tændt men ligger nedenunder i køkkenet.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

hhh
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:38

Vi er offentlig ansatte som plejefamilie, og skal altid være klar i akut tilfælde! Det er ikke mere end 4 uger siden at det var tilfældet!

Og mine to piger er lige flyttet til sverige og skal selvfølgelig osse kunne få fat på mig!

Derfor: min mobil er aldrig slukket, højst på lydløs hvis det er påkrævet!

Hilsen Ann

Transport af heste tilbydes i lastbil, maks 5 heste.

Hestebokse udlejes, skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:47

Hej

Nej min er altid tændt

Dog fordi mine forældre begge har dårligt hjerte, og skal kunne få fat i mig...

Knusser lene

Parring tilbydes med lækker norsk skovkat

www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:50

Det gør og tør jeg ikke... Lige for tiden er det mest med Tulle i tankerne (opstaldet nyt sted osv). Men generelt "forstyrrer" folk ikke om natten, med mindre det er vigtigt eller alvorligt.

Førhen satte jeg den ind i mellem på lydløs om natten i weekenderne, fordi min daværende kæreste gik meget i byen, og havde det med at ringe til mig 1-2-3-4 gange i løbet af en nat, for bare liiige at høre hvad jeg lavede, og fortælle, hvor fantastisk han lige synes jeg skulle vide jeg var :P Det var selvfølgelig meget sødt, meeen lidt træls i længden ;)

Tine & Tulle
Det klinger! :D

Så blev Tulle også fynbo :)

0
0
Svar på denne tråd

Min telefon
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 09:51

er altid tændt, også om natten hvor der er lyd på. Jeg vil være sikker på at jeg er til at komme i kontakt med såfremt nogen skulle have brug for det. Har godt nok fastnettelefon, men den ringer ikke så højt, så den er til at sove fra.

Om dagen er min telefon ofte på lydløs eller bare med lav sms-tone og vibrator.

Mvh Juliette

Salg af OX-hingste af høj kvalitet.

Bedækning ved avlsgodkendte hingste tilbydes

Stolt ejer af Shulay Gold Fever, Dalí SS, Perseus, Shaklan, Twister, Pyrit og Sisca

0
0
Svar på denne tråd

Mobilen altid tændt
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 10:04

Vi har afskaffet fastnet telefon og har derfor altid mobilen tændt. Vi brugte næsten ikke vores fastnet telefon og jeg kan tale meget i mobil for de penge vi brugte til fastnettet.

Så nu har vi 2 stk. Telmore mobiler og

1 stk. TDC (gud hjælpe mig) bæreline og internet (512/128).

De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 12:29

Min mobil er altid tændt, den bruges nemli som ekstra vækkeur hvis det første skulle glippe. Desuden skriver jeg ofte sms'er efter jeg er gået i seng, hvis jeg vågner om natten tjekker om der skulle være nogen der har skrevet og hvis det er tilfældet svarer jeg

Sælges:

Passier kombi 17'', med mellem bom.

0
0
Svar på denne tråd

Paint Horse
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:05
Min fon er tændt for jeg bruger den som vækkeur.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

Bison el. longhorn kranie købes

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:06
Har altid min mobil tændt om natten.. Og den er ikke på lydløs, for jeg får næsten aldrig en sen sms.

Det siribirske dværghamster Speedy gon charles

Marsvinet Martha +9/5 2007*

hunden Mie

*Kære Martha, du vil aldrig blive glemt!

0
0
Svar på denne tråd

telefon
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:09

Den er tændt og ligger på natbordet når kæresten er på natarbejde. Når han er hjemme, ligger den som regel i køkkenet eller på kontoret.

Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

Vores to...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 13:12

mobiltelefoner er ALDRIG slukket - vi har ikke fastnet.

Er jeg til møde eller andet, så er den på lydløs hvis jeg har denmed ind, ellers efterlader jeg den i bilen (render fx. ikke nødvendigvis rundt med den i Føtex)

Slukkede det er de aldrig - og ikke på lydløs om natten. Folk skal kunne få fat på os altid, hvis der skulle opstå en situation hvor det var nødvendigt at få fat i os om natten.

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)

0
0
Svar på denne tråd

min er slukket
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 14:05

om natten, jeg bruger den også som vækkeur, men den ringer selvom den er slukket så ingen problemer der.

Jeg kan godt li mit "privatliv" og vil ikke være til rådighed 24 timer i døgnet. Er der sendt en besked i løbet af den tid den har været slukket svarer jeg selvfølgelig på den :)

0
0
Svar på denne tråd

Min er som regel
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 14:40

slukket om natten. Bruger den også som vækkeur, men tror de fleste ringer selv om de er slukkede. Min er en Sony Ericsson, og min gamle Nokia vækkede mig også om morgenen, selv om den var slukket.

Vil folk mig noget vigtigt om, når jeg gået i seng, så må de ringe på min fastnet. :-)

Heidi

"If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they may have planned for you? Not much."Jim Rohn
0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 16:12
det TineGade det var jeg godt klar over

endnu en gang nej.

vil ikke slukke min mobil for hvis den ringer meget sent er der noget hel galt...evt nogle løse eller syge heste
0
0
Svar på denne tråd

min mobil
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 20:42
Min mobil er sat til opladnig om natten ude i køkkenet- fordi min mor har et flip med man for stråler og ens hjerne koger -.-' hehe ..

NYD LIVET - DU HAR KUN ET

HESTE ER DYR - IKKE MASKINER

LIVET ER EN LEG - BARE DU KA' REGLERNE
0
0
Svar på denne tråd

Jeg sover bare
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 21:04

Min telefon ligger ofte bare ved siden af min seng om natten - tændt.. Hvis nogen skulle fortælle noget meget vigtigt og jeg sover som en sten, ved bare smser;D

Men i skolen tager jeg batteriet ud, vores lærer er meget skrap med den slags:S

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider