Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg kan flyve (troede jeg)
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:20

Ja idag fandt jeg så ud af at jeg ikke kan flyve... og at det kan gøre ret så ondt at lande ;)

Jeg var ude og ride på min dejlige parthest, havde underviser på og min kæreste med til at tage billeder (godt han ikke lever af det ;) ) nå men jeg er godt klar over at Laki som hesten hedder kan finde på at hoppe og blive forskrækket og har da også oplevet det et par gange allerede... men i dag hoppede hun så noget længere end hun plejer og det resulterede i min allerførste afsidning, let og elefant lå jeg på ryggen i sandkassen mens Laki stod og gloede dumt på mig... Det var lige før jeg kunne se hende tænke "hold da op hvor er hun dum, hvorfor ligger hun der i stedet for at sidde på min ryg, det er jo det hun er her for ;) "...

Men som man siger op på hesten igen... Men pyh man bliver da lidt forskrækket... især når man ikke er røget af før... men heldigvis skete der ikke noget... Men nu ved jeg da hvordan det føles at ligge i sandkassen ;)

Knus Carina

JEG KAN... JEG VIL... JEG GØR DET...

www.wwforum.dk

0
0
Svar på denne tråd

lige et billede
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:27

Nå ja vil da lige smide et billede af os

Knus Carina

www.wwforum.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:27

Sjovt, lørdag morgen var min hest og ganske sikker på jeg kunne flyve. Hun løb mig ganske enkelt ned, på vej ud af en lastbil. Eller sprang mig ned faktisk. Jeg kunne så også flyve. De første ca. 3-4 meter i hvert fald

Og da hun landede var det med mig som surfboard under

Nina

0
0
Svar på denne tråd

At flyve kan være svært
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 19:45

i dag var jeg ude og ride på en venindes hest: Fik da også lige en r*vtur;)

You can dress like me,

you can talk like me,

you can be friends whit my friends, but you can be me cause you still a wannabe!!

Be yourself!!

0
0
Svar på denne tråd

av av av av
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 22:21
Puh her til aften er jeg godt nok øm... men sådan er det jo når man ikke holder sig fast på hesten ;)

Knus Carina

www.wwforum.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskriv
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 08:02

Hmm ifølge Hitchhikers Guide så er tricket til at flyve, at man simpelthen glemmer at man falder! At blive distraheret i det øjeblik man falder med dramatisk fart mod jorden, og så; VUPTI! Skulle man kunne flyve.

Så prøv at få din kæreste eller underviser, til at råbe BØH! næste gang hesten har sendt dig afsted, men INDEN du rammer jorden. Så skulle du i følge teorien altså flyve i stedet for at ramme jorden.

PS. har prøvet teorien af selv et par gange, men DAMN det er svært at glemme at man er på vej mod jorden temmelig ufrivilligt.

Med venlig hilsen

Lene

Lykkelig sponsor af:

Hubert, Granat og Deuces Never Loses

Opstaldning fundet til mine to bavianer!

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 08:15
jeg "hoppede" også af Benn i går, han ville den ene vej og jeg mente vi skulle den anden... Heldigvis slog jeg kun numsen, belært af sidste gang jeg røg af ham, hvor jeg brækkede et par riben, rider jeg altid med sikkerhedsvest, og den har taget slaget mod ryggen En dag lærer jeg vel at blive på hesten...

Kærlig hilsen

Lotte

NU med Mosegårdens Benn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider