Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ihh altså.. er det kun mig?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 11:42

Øv, øv, øv..

Jeg har en parthest, som jeg er super glad for. Til vinter flytter han til Jylland med sin ejer, hvor han garanteret vil få det endnu bedre end her. :) :(

For hyggens skyld kigger jeg dagligt på partannoncerne på Markedspladsen, bare for at se hvad der er.. :)

Og nu er "dén der hest" igen slået op, som jeg bare synes lyder så dejlig, og hvor ejeren (også gennem tråde herinde) lader til at være smadder sød.. - men når jeg så står og skal have ny parthest...så kan man bare ikke finde nogen? Og "dén der hest" er uden tvivl for længst blevet optaget igen..

Er jeg den eneste, som gang på gang oplever at timingen bare ikke passer sammen?

Ville det være totalt åndssvagt af mig, måske at henvende mig når min parthest er flyttet? (forudsat det ikke er lykkes ejeren af min nuværende part at finde en ny hest til mig i stalden, som hun flytter fra) .. altså selv om det til den tid formentlig vil være længe siden, at denne annonce sidst har været oppe?

/Klapperlappen..

Tro, håb og kærlighed - men størst er kærligheden.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg var
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:36

dig ville jeg bestemt kontakte den person der søger part på sin hest og så forklare hende problemet med, at du har part på en hest nu som skal flytte, men at du rigtig gerne vil komme i betragtning som part til hendes hest...

Den rigtige part vil man som hestejer gerne vente på, så det er jeg da sikker på at vedkommende også vil. Altsa medmindre det selvfølgelig drejer sig om ½-1 år :-)

Pernille

Ny sort bucas grime str full sælges.

Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges.

Se præsentation.

Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

eargieor
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:44

Jamen det er jo netop det... Ejeren af min nuværende parthest flytter først til januar/februar - og så bliver der netop tale om små 6 mdr. før det kan blive aktuelt.. Jeg er ikke interesseret i at skifte hest før tid, det har jeg lovet. :)

Vil jo helst heller ikke have "ny ejer" synes jeg er totalt mærkelig eller noget.. *det kan tids nok komme*

/Klapperlappen

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 12:52

jeg selvfølgelig godt se er et problem... Men så mu man jo vælge :-)

Tage de sidste måneder med den gamle part der flytter, eller starte på en frisk på en ny part man forhåbentlig kan have i lang tid endnu.. Hmmm.. jeg ved godt hvad jeg ville vælge, men er samtidig benovet over din trofasthed overfor den gamle part...

Hvis det var min hest du gerne ville have part på OG du var den rigtige rytter, ville jeg lade dig ride min hest en gang om ugen eller to samtidig med at du rider den gamle. For trofasthed og ærlighed belønnes her :-)

Pernille

Ny sort bucas grime str full sælges.

Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges.

Se præsentation.

Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

sdgnwieg
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 13:13

Det du foreslår der, ville være en dejlig løsning. :) Men Det går bare ikke, for jeg har kun tid til at ride 2-3 gange om ugen. Har min nuværende perthest 2 gange plus det løse, så det ville ikke kunne gå op.. :(

Kunne man måske vente til vinter og så tage kontakt til "ny ejer"? (med frygt for at fremstå som endnu mere mærkelig)

Som nævnt i første indlæg vil nuværende ejer meget gerne hjælpe mig med at finde en ny hest, og hun har masser af kontakter. Vi har bl.a. en på tale, som pt. er på sommergræs langt væk, men som kommer tilbage. Jeg har godt set hesten på gården hvor jeg rider, og den ser smadder sød og dejlig ud... Men jeg kender ikke ejeren osv. osv.

Uhh, dilemma... *og vist et lidt luksus-et af slagsen*

:) Klapperlappen (jeps, meget loyal) :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider