|
|
| fy for fanden, han skulle |
|
|
fandme rives ud af bilen og have et nakkeskud. tænk at bringe andres liv i fare for noget så åndsvagt som at køre uden rat, med 100 km i timen.. mange til forbandet idiot skal man da lede længe efter. føj, hvor jeg dog egentlig kunne håbe at han havde ramt et hul i vejen, og naturen så havde klaret resten. Mette www.bilgalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=4671
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ekstra Bladet, |
| Forfatter:  |
Jeber |
| Dato:  |
21-08-2007 08:30 |
|
har opsnappet videoen og mon ikke Benny Bonderøv kan vente et par betjente foran hoveddøren snarest? Hold da op. Den sidste idiot er ikke født endnu.
Jeanette Kylling blev der sagt....!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kastration |
pjemm |
21-08-2007 08:31 |
|
Det ville vist være rimeligt hvis sådan et par fjolser blev frataget muligheden for at formere sig... Nogen individer er bare spild af plads. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en idiot |
|
|
Hold da helt k'ft, hvor er han dum! Og så sidder han bare og griner som om det er det sjoveste han ku' finde på at lave. Sådan nogen ønsker man altså næsten kører galt og slår sig ihjel, og så kan han passende modtage en Darwin Award for sin præstation. Grrr, at nogen kan være så latterlige!
"It's not why you're weak, but what will make you strong"U2Nu med bondegård! Søger part til vores pony (gratis!), samt diverse gamle møbler, tjek mine annoncer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klaphat!!! |
|
|
Gud hvor en klaphat!!
... Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
|
|
Er han meldt? Ellers gør jeg det! 
Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden. Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
Sif (Tinna) |
21-08-2007 09:20 |
|
Det er da vist ikke studenterhuen der trykker  så vidt jeg kunne læse i kommentarerne på bilgalleri.dk er han blevet meldt.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren. Mmm lækre kager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja, det er da... |
TinaR |
21-08-2007 10:05 |
|
vildt sjovt - han lever godt nok op til sin navn "Briaaan"! Årh, jeg fatter simpelthen ikke hvad der går galt i skallen på sådan nogen - som jeg plejer at sige "håber at de slår sig selv ihjel inden de slår uskyldige ihjel"
TinaR Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205 og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nåå bare det *GGG* Ej kæresten fortalte mig om det i morges.. Manden er blevet anmeldt til politiet, så mon ikke han får frataget sit kørekort plus får en fin "lille" bøde 
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke da |
Jannie Tornvig |
21-08-2007 11:23 |
|
et fjols 
Behandl andre som du ønsker De skal behandle dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Problemet |
|
|
med sådan nogle fjolser, er jo at på trods af at de mister kørekort og får bøder, fortsætter de jo bare. Politiet kan jo ikke tage bilen fra ham . Pjemm: Helt enig, der er ikke plads den slags...
Mette Med en mindre zoo i baghaven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Imponerende |
Heidi (Heidi) |
21-08-2007 17:27 |
|
Det er sgu da imponerende at man kan være så dum!! Der er vist gået et eller andet galt oveni!!  Når man ser sådan noget håber man det ville gå galt. Ikke at de mister livet, men de får så store varige mèn at de vil fortryde resten af deres liv... Og så at de bare sidder og griner!! Uhh 
Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet - Heidi - Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Et er at være så dum at gøre den slags, - men at prale med det ved at ligge en video ud på nettet!? Hvad går der galt? Godt han er blevet anmeldt. Hold da op, at man kan finde på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænk at |
|
|
Tænk at man kan vær så dum helt alene. Det troede jeg ikke var muligt. Ud fra hvad jeg kan se, så er det på vejen mellem Ribe og Esbjerg at dette her vanvid foregår. Nu har jeg selv kørt den trækning mange gange. Og det er en trækning med mange biler, samt en masse lastbiler. Det er simpelt hen rent vanvid. Lotte.
Stald Topaze - Avl af brogede kat. 1 ponyer og heste. FORZA BRØNDBY.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Ja, et godt besvis på, hva bonderøve laver når de keder sig. På landet er det jo nemt at slippe fra det der, hvis det ik lige var fordi bonde-Brian havde "fortalt" hvem han er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|