|
|
|
|
| vedkommende |
|
|
er blevet smidt ud af HN.
Mvh. Louise O.P. Den heldige ejer af Shamona Mellemgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muskelmunken |
|
|
Louise O P: Hvorfor?
Endnu en FjordFan. .
Ejer af guldklumpen Sylvia.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hvorfor dog.. |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
21-08-2007 09:27 |
|
jeg har også hørt en lille fugl synge om at windstrup også er røget på samme måde.
IMC. blue horse somme rmineral 9,5 kg sælges. Bøtten er åbnet og der er brugt ca 500 g. 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jamen de har da begget to stadig deres profiler herinde  Men er også lidt nysgerrig med hensyn til Windstrup og Muskelmunken, nogen der har en forklaring?
Sagde Kristina... Lykkelig ejer af Skumfidussen & den lille sorte I dont discriminate, i hate everyone! If i tread you like a number, its because i dont remember your name
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fordi vedkommende |
|
|
vel ikke ligefrem bidrog med en positiv stemning her på HN med sin meget ubehagelige retorik, og personlige angreb... Det er vel trydeligt for enhver der har læst en tråd hvor vedkommende har bidraget...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forklaring fra moderationen |
|
|
Der var tvivl om brugerens identitet, da der var et vist sammenfald mellem flere forskellige brugerprofiler. Brugerprofilerne blev derfor midlertidigt lukket, mens brugerne blev bedt om at validere deres profiler via NetSafe. Dette ønskede ingen af brugerne - derfor er de nu permanent lukket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyld det |
|
|
skal vist lige uddybes. Skal det forstås sådan at der var en sammenfald imellem mukelmunkens og windstrups brugerprofil ??? Eller var muskelmunken flere "personer", eller var det windstrup ? Nu er jeg altså lidt forvirret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan huske ... |
Lisbeth Sejberg |
21-08-2007 12:47 |
|
... at Windstrup blev bannet i slutningen af april, det skrev hun nemlig selv til mig. Det passer også meget godt med den dato der står på hendes præsentation som seneste log-on. Jeg tror ikke det skal forståes sådan, at Muskelmunken og Windstrup er den samme. Men Muskelmunken har optrådt under et andet navn, kan ikke lige huske hvilket. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen hvorfor |
|
|
blev Winstrup bannet? muskelmunken kan man ikke vaere i tvivl om hvorfor  - Vel Lisbeth  ... sikke en kamp 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved godt hvorfor ... |
Lisbeth Sejberg |
21-08-2007 12:54 |
|
... men sender lige en PB i stedet. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mobning er ikke tilladt på HN |
|
|
og hvis en bruger som er bannet for mobning (eller andet) vælger at oprette en ny profil for at undgå banningen, og samtidig fortsætter mobningen, så bliver banningen forlænget! mvh Moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lisbeth; Hvorfor blev windstrup bannet?
Mener ellers hun var ganske aktiv på et tidspunkt
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dark-Angel svaret på dit ... |
Lisbeth Sejberg |
21-08-2007 13:30 |
|
... spørgsmål står faktisk lige over dit indlæg  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt at i reagere på den måde |
inger christensen |
21-08-2007 15:08 |
|
en ting er at sige sin ærlige mening og at tonerne engang imellem kan gå højt her på hn, men at mobbe andre brugere og køre hets imod dem, ja det skal slet ikke finde sted på hn.
IMC. jeg er ikke klogere end andre, men de andre glemmer bare at tænke sig om
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|