jeg tror jeg har prøvet det værste nogen sinde i morges
jeg var på vej på arbejde kl 3:30 ca. 2 km fra mit hjem ser jeg pludselig røven af en hest og et brag 4 sek og en masser drejen rundt og bumpen rundt ligger bilen stille på siden. jeg kan ikk komme ud af bilens sidedøre så kravler ud og får vækket dem i det nærmeste hus som viser sig at være tyskere.
får ringet efter politi i mens jeg kigger på hesten som heldigvis er død med det samme. kan dog hører noget vrinske det viser sig efter vi har fået fat i ejerne at det er 3 mdr. gammelt føl
jeg tager et smut på skadestuen og bliver chekket og vi kører tilbage for at se om der er blevet ryddet op føllet løber rundt på marken hvor hegnet ikke er i orden. Ejerne er helt ude af den og ved næsten ikke hvad han skal gører. så vi vælger at hente trailer og en pony og tager føllet hjem til os hvor den nu står i en boks.
hegnet var groet helt til så for guds skyld få chekket jeres hegn hvis ikke for jeres egen skyld så de bilister som risikere at ramme hesten.
Min største trøst er at hesten ikke led den har kun mærket at bilen ramte og så var den væk. vil ikke beskrive nærmere i detaljer da de kan være ret støende.