Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan mødte du din Kærste ?
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 22:57

Som overskriften siger hvordan mødte du din kærste/ mand?

Sad lige tænkte på den første gang jeg mødte Friðrik på Island.

Jeg var oppe på en gård i Island hvor jeg hjalp med turisterne men den tur var engentlig min "løn" og hjemrejse. Jeg tog med Thordur og de 9 tyske turister over de islandke bjerge, på anden dagen kom vi til Grunnavik der er sted i det Nordlige Island, hvor kragerne HAR vent! hehe ;-)

Jeg havde jo ikke nogle sovepose med, men Thordur mente at der var vist en dreng i Grunnavik, jeg måske kunne varme mig ved :P (islandsk bonde humor), MEN JO! Der var Friðrik jo ;-)

Og jeg kom der havde redet i 2 dage uden bad våd fra top til tå og lugtede langtvæk af alt muligt ikke tiltalende!

Mens jeg sad og prøvede og tørre mine sko, spurgte jeg ham om jeg ikke måtte være med til at spille kort?

Han blev helt overrasket da jeg talte islandsk, og jo det måtte jeg gerne, så vi spillede kort og drak lidt øl. (Jeg fik selvf. en sovepose)

Men næste dag skulle jeg med båd til Isafjorður og Thordur og turisterne skulle vidre, så jeg gik og ventede på båden der blev mere og mere forsinkede. Men Friðrik var der jo og vi snakkede og snakkede og gik i nogle bjege. Det var vildt underligt, jeg havden sådan lyst til at kysse ham eller røre ved ham, men jeg turde ikke.

Da jeg skulle med båden, fik han et kys på kinden, det var det jeg ture at gøre ;-) ( mig kylling) Men han spurgte om han ikke måtte få min mail og det måtte ham.

Nu har vi skevet sammen over et år og har mødt hinanden en del gange, og jeg savner ham, nu er der endnu længer til ISland...

Det var min kærligheds historie ;-)

Sirid

*Heima á Sölvabakka...

*Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd

på dating Dk...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 23:06

Jeg har rent faktisk mødt min kæreste på dating.dk. Jeg havde en profil derinde og der havde Jesper skrevet til mig. Jeg skrev lidt frem og tilbage og var egentlig ikke ret interesseret, så da vi mødtes var det mest for at få det overstået og komme videre...

Men så var det jo at det skete...

Vi havde faktisk en helt vild sjov date med masser af kiks... bla. mødte vi nogle af hans venner, som han ikke havde set længe... "nå, jamen er det så din nye kæreste?" øhm ja... hvad svarer man så lige?

Og senere viste det sig at jeg havde bestilt og tilmed betalt for nogle billetter til en helt anden dag langt ude i fremtiden, ved ikke helt hvad jeg havde haft gang i, men i alt fald så hyggede vi os og jeg har sjældent grint så meget.

Så jeg endte med at invitere ham med hjem og vi har ikke tilbragt mange timer uden hinanden siden da.

Nu bor vi samme, har hest sammen og min familie var sikker på at vi havde giftet os i marts måned, da vi holdt fødselsdag sammen Øv hvor er ris en træls ting at gå og rydde op

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

den klassiske
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 23:15

hejsa

ja jeg mødte min mand da jeg var i england som au-pair helt tilbage i 1988.

det er den klassiske historie om en ung pige der rejser udenlands og så vender hjem næsten 10 år senere med mand og børn.

til vores bryllup, i sin tale fortalte min far, at jeg dengang inden jeg tog afsted, havde sagt at det var vist nok over 50% af pigerne der tager udenlands som au-pair der ikke vender hjem igen men bliver og gifter sig.

hvor jeg lige vidste det fra ved jeg ikke og jeg kan ikke huske at jeg havde sagt det, men det passede jo altså på mig.

nu har vi været gift i 13 år og har 2 børn og bor nu i danmark på 10. år.

det var min historie

kh pernille

SIGT EFTER MÅNEN !!!!

RAMMER DU IKKE, ER DU SIKKER PÅ AT LANDE BLANDT STJERNERNE.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke så heldigt...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 23:40

... jeg mødte min kæreste, da jeg var kæreste med hans bedste ven.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind fine præmier

0
0
Svar på denne tråd

Den klassiske på den mindre eksotiske
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 23:53

måde...

Jeg har hverken været udenlands eller på nettet for at finde min loverboy. Intet eksotisk her. Møgstiv i byen, veninde tog hjem, Jane hyggede vældigt og endte hjemme ved ham hun hyggede med - Hvem siger man ikke må *biiip* på første date?!

Egentlig er historien lidt længere end det. Aftenen var startet hjemme hos en veninde. Undertegnede var stadig fuld fra dagen før, men der var metal på 1000fryd, så der skulle vi da hen. Jeg beklagede mig til veninderne over, at enten blev jeg forelsket og så smuttede fyren, eller også var jeg totalt kold og så ville gutterne bare have mig. Så tøserne lagde en plan: Jeg skulle være mere stodderagtig hvis jeg ville noget.

Da vi så var kommet på fryd, og havde fået genopfrisket min brændert til et nyt og ustyrligt niveau, så jeg så en langhåret fyr, liiige min smag og spurgte veninden om det var ham der skulle være prøveklud for min nye stodderstil. Det mente hun klart!

Som sagt så gjort og da jeg alligevel skulle tisse og skulle passere baren (hvor han stod) på vejen. Ja så kneb jeg ham sørme i den ene balle og skyndte mig på toilet. På tilbagevejen understregede jeg lige mit budskab, ved at tage ham på begge baller (og jeg der ellers er så genert).

Nå men så satte jeg mig lige så fint ned til min veninde og ventede og så kom han da også over og hilste. Veninden tog hjem, jeg blev, og sørme om vi ikke fandt det mest praktisk at jeg overnattede hos ham...

På hjemvejen spurgte ham, om jeg forøvrigt havde noget imod katte for han havde to stk. Jeg er jo helt tosset med alt hvad der er kælent og har pels, så det var bare fjong, og hjemme i hans lejlighed, hang der sørme også 3 guitare af de helt rigtige mærker (hvis ellers man spiller heavy og det gør man!) Og så kunne jeg jo godt se, at det ikke var helt tosset det her.

Det er over 8 måneder siden nu og jeg har stadig fast leverendør af massage, nusning, søde ord og smarte guitartricks I fredags da han stod med tandbørsten i munden og spillede noget for mig, jeg ikke kunne fatte på noder, og i dag da vi tog en lur på sofaen med en mis på maven, der tænkte jeg, at der her, kunne jeg godt leve med resten af mit liv. Men altså jeg har jo ikke engang turde sige der der store ord til ham endnu, jeg har lagt lidt an til det og det lader til at være ganske velkomment, men jeg er slet ikke nogen modig stodder og det er han heller ikke.

0
0
Svar på denne tråd

han underviste på DRK
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 23:54
og jeg red...

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Kæreste
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 00:02

Min første (faste) kæreste mødte jeg i forbindelse med motorløb.

Den næste - hmm - i forbindelse med for meget alkoholindtag på det lokale værtshus.

Så kom der en turbulent omgang med mange fyre - og i forskellige forbindelser - ... (nok om det!).

Så gik jeg i stå med min lille Morris Mascot på en villavej - og ud røg der en fyr (fra et rækkehus) - der ville hjælpe ..

Ham hang jeg på i 6 år ... *s*

Så var der igen et stykke tid - men så mødte jeg min nuværende - som jeg har boet sammen med i godt 21 år.

Alt i alt har jeg været "alene" i ca 3 måneder - siden jeg forlod mit barndomshjem som ca. 20-årig.

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:15
På dating.dk, idag knap 5 år efter har vi hus, 2 hunde, 2 heste og en kat

Mvh Heidi og dyrene.

Vi mangler frivillige i Anima Allborg!!

Se mere om vores aktiviteter her:

www.animaaalborg.web.surftown.dk/ index.html

Kieffer Wien sadel sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Kæreste
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:27

Min nuværende kæreste havde set mig ride tur nogle gange, og var så åbenbart blevet lidt lun på mig Han fik gevinst efter et par måneder og det er nu 14 år siden...

Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet

- Heidi -

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

En aften
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:29

hvor jeg var til videohygge aften med en kammerat, kom der en sms fra en fyr, som havde set mig i byen for et stykke tid siden og han syntes jeg så sød ud og nysgerrig som jeg var svarede jeg jo, for jeg blev jo lidt smigret. Vi skrev så sammen i en lille uges tid og da jeg syntes han virkede meget sød, satte jeg himmel og jord i bevægelse for at finde nogen der ville med mig i byen om lørdagen, så jeg kunne møde fyren. Han vikrede meget sød og vi blev enige om at jeg skulle kigge ned til en kop kaffe om mandagen, og det var da meget hyggeligt, så jeg skulle da også lige ned til en kop kaffe om tirsdagen, og ja nu har vi været sammen lige siden, er flyttet sammen og er ved at planlægge baby i den nærmest fremtid

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

kæresten
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:31

Jeg mødte min kæreste hjemme hos mig selv ;-)

Jeg holdt fest og en fælles ven tog ham med. Han kom på til mig flere gange til fester, men der var bare ingen kemi, og vi snakkede stort set ikke sammen.

Så her for lidt under 3 mdr siden, var i sammen i ren fuldskab. Det samme skete ugen efter, og så sct. hans aften skate det også i ædruelighed. Og vi har værer sammen siden da, og lige pt arbejder vi på at flytte nogle af hans ting op til mig.

Carina
Nu uden Sjakalen...
Ung mor til Nicklas født. 4-8-04
Welsh-enthustiast
0
0
Svar på denne tråd

Once up on a time
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:34

På en handicaphøjskole der mødte jeg min mand.

Jeg var med min veninde som hjælper til det årlige elevstævne, og vi er personlige hjælpere. Dvs alt praktisk og personlig hjælp den enkelte handicappet har brug for. Hjælpe med at kooe i tøjet, el bad osv.

Min mand var med på køkkenholdet. Min veninde havde lokket mig med og da hun præsenterede alle de andre der var nok ti fra samme by som os ja så sagde hun bare at ham der er sød... med et glimt i øjet.

Normalt sover begge køn i det samme lokale, hvilket for mig er ok, jeg lå på en madrads og sov da jeg pludselig følte en andens hånd i min. Jeg vågnede, og så blev der i stilhed kysset lidt.

Vi stod op og gik ned på badebroen i regnvejr, som der dog ikke var nogen som tog sig af...

Vi havde en hyggelig weekend, men da søndagen kom var der ikke rigtigt nogen som fik sig taget sammen til at få byttet tlf nr.

Det skal så lige siges at han boede sammen med en anden så jeg var nok lidt tilbageholdende. Men så fredagen efter ringede min veninde og fortalte at Peter havde ringet til hende for at få mit nr. Og sørme om han ikke ringede lidt senere. Dejligt, og jeg var helt oppe og flyve på en lyserød sky.

Så gik der så tre mdr med at mødes i det skjulte, han havde lovet mig at når vi var ovre den mindstes fødselsdag sidst i nov. og jul& nytår, ja så ville han flytte over til mig. Godt nok tvivlede jeg på ham da man så tit høre om utro mænd som bare går tilbage til konen igen.

Han er så ikke i den kategori, nytårsaftens nat ringede han at han havde sagt til hende at han ville flytte, hun blev selvfølgelig sur og ked, og bad ham om at forsvinde, og siden har vi boet sammen. Altså fra 1/1 2005. Det hele er gået slag i slag for 4/6 2005 blev vi forlovet og gift d. 9/9 2006.

Og de levede lykkeligt til deres dages ende.

Hvor verdens behov og dine talenter mødes,

der findes dit kald !

R.I.P. Monti Juli 1999

Broget hingste føl e. Wyatt Earp til salg

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 08:51

Jeg mødte min nuværende kærste i 2006 da min daværende kæreste og jeg var til fest oppe hos en fælles ven. Det første han sagde til mig da jeg trådte ind ad døren var "Halløj tøs'pigebarn!" på den mest klamme gustne Steward Stardust måde. og det første jeg tænkte var "sikke en bøs'røv!"

Men vi begyndte at snakke sammen til den her fest, og han var nu meget sød, ham bøs'n. Så tog vi i byen, men kunne ikke rigtigt komme ind nogle steder da de fleste af os havde glemt ID

Så tog vi ind på banegården og ventede på bus eller tog, da vi gerne ville hjem jo. Mens vi sad der, satte han sig over på bænken ved siden af mig, og lagde sit hoved i mit skød. og jeg faldt ret hurtigt for ham. Ret surt, da jeg jo havde en kæreste i forvejen, og der gik da heller ikke lang tid efter før jeg slog op med ham.

Havde så glemt lidt om den her fyr jeg mødte indtil jeg en dag skulle med toget, jeg husker det tydeligt, han kommer gående, stopper op, løfter solbrillerne ned og kigger på mig over brillerne. Han sætter sig så ned og vi snakker sammen hele togturen igennem og han fik mit nummer igen da hans mobil ikke virkede mere. Og han skulle have en ny.

Vi skriver frem og tilbage indtil vi en dag aftales at mødes og se film(det er typisk scoretricks ) men der skete ikke noget før efter flere møder. Vi begyndte at være sammen trods den store aldersforsket på os. Vi har hængt sammen lige siden, og er siden flyttet sammen, fået hamster og kat sammen.

Og jeg ville ikke undvære ham for noget andet

Sagde Trine..

Batman R.I.P 9/3 - 07

FieMor R.I.P 13/5 - 07

MilleMus snart på listen :'(

Tim&Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

Ligesom Jane..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:18

mødte jeg min kæreste i byen, standervissen og egentlig ikke særligt romantisk.

Jeg fik en veninde på besøg jeg ikke havde set i flere år, en pinselørdag. Vi tog ud og spiste på en cafe og fik en masse drinks. Jeg lagde godt mærke til den skaldede fyr i baren´, der var ret lækker, men besvarede ikke hans øjenkontakt.

Senere på aftenen blev min veninde dårlig så hun fik en taxa og en nøgle. Jeg fortsatte i byen med nogle kolleger og pludselig var han der igen.

Jeg havde ellers glemt ham i min salige brandert, men han kom hen og sagde jeg så sød ud...?? - jeg grinte af ham og gik videre.

Stakkels mand, han var nu blevet afvist 2 gange .

Senere viste det sig at han kendte mine 2 chefer som jeg var fortsat i byen med, så vi blev budt på drinks og så faldt vi endelig i snak. 5 min. senere spurgte han om jeg ville have pizza, han havde lige bestilt. Jeg tænkte ja, hvorfor ikk´? og regnede med vi skulle spise dem på en bænk i byen eller på pizzariaet.

Men nej, den lumske plan gik på at forføre MIG med 2 efterhånden kolde pizzaer og lade mig traske ca 2 km. til hans hus i den anden ende af byen, med en firdobbelt mørk rom og cola i den ene hånd og en smøg i den anden i et par højhælede.

Jeg var i et ret specielt humør den aften og da det gik op for mig at hans hensigt var at jeg skulle med hjem og at vi ikke bare skulle tale arbejde og forretning, fik han lige et par grove kommentarer med på vejen. Vi havde det rigtigt skægt og endte så hjemme hos ham. Jeg fandt ud af at han var meget anderledes end andre mænd jeg kendte og at vi havde meget til fælles, men stadig forskellige.

Vi snakkede til kl. 10 om morgenen, drak portvin og kyssede. Pizzaérne blev aldrig spist .

MEN!! - som den pæne pige, jeg nu er... host..., bad jeg om en taxa så jeg kunne komme hjem og det var absolut ikke fordi stemningen ikke var til at blive, men jeg tænkte at han var noget helt specielt og hvis det skulle blive til noget, ja så måtte han arbejde lidt for sagen.

Han spurgte om han måtte få mit tlfnr. og jeg havde da også kun liige sat mig i taxaen da den første sms tikkede ind.

Ca 14 dage senere, efter daglig telefoniske samtaler mm., blev jeg inviteret på en super romantisk middag hjemme hos ham og siden har vi været sammen.

Vi har været sammen i godt 15 mdr., han solgte sit hus og flyttede ind hos mig. Vi har festet, rejst og oplevet hvad de fleste nok bruger år på at opnå og for 2 mdr. siden blev vi forældre til en dejlig søn (det var planlagt, vi spilder bare ikke tiden). Han er en fantastisk far og bonusfar til min datter og den dejligste kæreste.

0
0
Svar på denne tråd

justdate.dk
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:30
Jeg mødte min nuværende, på justdate.dk ... det er efterhånden..hmm... over 3 år siden..

På det tidspunkt havde jeg kæreste, så søgte ikke noget.. han endte også meget hurtigt i et andet forhold, men skrev engang imellem og spurgte hvis jeg ville med i byen :P

Nå, men 'skæbnen' ville så, at jeg blev single i slutningen af 2004.. Januar 2005 blev kontakten genskabt, og vi valgte at mødes, og få det 'overstået'... Det var mere en salgsaftale, da han skulle ud og se på en kat jeg havde, som jeg skulle af med.. Men..tjah.. han blev i 2 dage, og katten har jeg stadig.. tsk tsk..

Idag er vi forlovet, bor sammen, har bil sammen, dyr osv osv.. :)

mvh
S
andra

www.fluffydreamsforeveryone.dk
-nu med side med hestene og
en Til Salg side
0
0
Svar på denne tråd

hmmm..-.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:35

Hej.

Jeg var lige flyttet for mig selv efter at have slået op med min tidligere kæreste.

Så første dag i lejligheden på gården, så kom dem jeg havde købt hest af, og sørme om de ikke lige havde taget en ven med. Daniel...

Hmm. Vi var ude og kigge på min hest også fik de noget at drikke.

da de så var taget hjem, så skrev jeg så til dem jeg havde købt hest af og spurgte hvem det var de havde med? Lidt nysgerrig er man vel .

Jeg fik så hans nr igennem dem. Og vi begyndte at skrive... Og en mdr efter det, ja, så blev vi rigtige kærester. Så vi havde været venner i 1 mdr...

Og idag 2år og 3mdr efter, ja, så er vi stadig sammen. Daniel flyttede ind efter 3mdr...

MVH Henriette

Nu med min oldenborg Charkant

Og

New Forest/Araber Bl. Miss Hope

Løvehovedkanin unge sælges!

Hvid m/lidt sort. Han.

Kælen og sød.

0
0
Svar på denne tråd

Forresten
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:50

vil jeg bare lige sige at dette er en skøn tråd, hvor vi hylder kærligheden

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:56

Jeg mødte min kæreste i et radiostudie.

Der havde været noget quiz og alle der havde deltaget var med til finalen.

Jeg ankom med "mit slæng" kl. 16.45.

Kl. 16.55 trådte denne gut ind ad døren.

Ét blik og jeg var solgt.

Det viste sig senere på aftenen at han havde haft det på samme måde da han så mig, så Vupti, Kærlighed Ved Første Blik.

Vi har i øvrigt 3 ½ års dag i dag...!!!

Mvh Louise Hertz

*Queen Of F*cking Everything*

KOM TIL LOPPEMARKED I REMISEN I KØBENHAVN

D. 15. & 16. SEPTEMBER.

Der er Kitch & Kunst, Nyt & Gammelt og Noget for Alle.

*ACTION SPEED aka SPEEDY*

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:58

Jeg mødte min dejlige kæreste gennem nogle venner, men vi kunne simpelthen ikke vente med at møde hinanden så vi var ude og spise dagen før vores venner havde planlagt, daten var en total katerstrofe, vi ventede en time på maden, og filmen vi så var den der nordkraft, hvor de skyder hundende, jeg tuede, så en total katastrofe, men noget som vi stadig griner af, men han var jo faktisk lidt sød, så jeg blev hængende, det har hold i 2,5 år nu og vi har det stadig super, han er en utrolig mand og en fantastisk støtte, min far er lige død for 3 uger siden og han har simpelthen været der døgnets 24 timer, helt fantastisk,

Historien er faktisk lidt længere, men men men tiden gå jo når man sider her på HN

0
0
Svar på denne tråd

Viste jeg skulle have
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 09:59

Hest igen.

Så kørte en tur på landet, fandt en lækker stor gård hvor det var mulighed for gode folde ;-) og langt til naboer.

Fandt ud af han var uden kvinde, så slog jeg til

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.

Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en masse
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 10:14

dejlige historier

Jeg mødte min kæreste for 7 mdr. siden - i USA. Han er fra Spanien og jeg er fra Danmark - og vi mødtes på University of New Mexico, hvor jeg tog et enkelt semester som udvekslingsstudent og hvor han har boet i 4 år (Ph.D. studerende).

Min veninde begyndte at date hans roommate (som er koordinator for de internationale studerende) og ja, så skulle vi da også lige i byen med ham Matt boede sammen med - og det var så min kæreste Jeg havde set ham før til et par fester, men ikke bidt specielt mærke i ham - der var en 5-6 spaniere som synes vi var vældig interessante og blonde, så vi ignorerede dem lidt. Men da vi så fik en drink og kom til at snakke - han var sgu da meget sød, ham med krøllerne

Så ud over de små-eksotiske omstændigheder var vores første 'date' en typisk omgang "Heeey how you doin'?" med lidt for meget sprut

Den næste dag skulle vi så på hyggetur sammen med nogle venner til Santa Fe - jeg havde de vildeste tømmermænd og var rimeligt beklemt ved situationen, men vi holdt da hinanden lidt i hånden og myssede lidt i smug

Han inviterede mig på middag hos nogle brazilianere dagen efter - det turde jeg ikke - så jeg inviterede ham på solo cafe-tur to dage efter. og KLIK, så var den der.

Nu bor jeg så i DK igen, så det er et besværligt og dyrt forhold vi har - men det er det altsammen værd!

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne
Havanna & Aslan
Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

På arbejdspladsen
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 10:32

for 9 år siden, vi blev rigtig gode venner men havde hver vores liv og da jeg blev single for 2 1/2 år siden begyndte vores drømme om et fælles liv for alvor at tage form. Han gik fra kæresten og vi kunne begynde at leve det liv vi begge havde drømt om i lang tid...

Illum: det lyder vel nok romantisk...

Mia

Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)

Sort 16" Hubertus kombi sadel til salg, kig på præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

VI mødtes
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:11

i byen - jeg bar rundt på en kanon brandert Men hans smil slog mig omkuld

Det var så den pæne del af historien - for derhjemme havde han en anden (hvilket han ikke lagde skjul på) så hende måtte vi jo lige skille os af med

Nu har vi snart været gift i 11 år og nej - jeg er ikke det mindste nervøs for, at han laver samme nummer med mig

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

Romantisk det kom siden
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:14
Når han henter halm til mine hypper ;-)

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.

Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...

0
0
Svar på denne tråd

Den sædvanlige
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:27

Jeg mødte min kæreste pisse fuld på et diskotek. Vi kyssede lidt, men tog så videre med en veninde. Han skrev dagen efter, men huskede ham ærlig talt ikke så godt.

Vi skrev så sammen 2-3 måneder efter det, inden vi igen mødtes i byen. Denne gang knap så fulde. Dagen efter besøgte han mig, og så har vi faktisk været sammen siden. Det er 2 år siden nu.

Vi slog dog op i fredags. Vildt trist og mærkelig fornemmelse. Men det kommer af at jeg skal ud og rejse her om en måned og vi kunne bare ikke få det til at fungere indtil da. Desværre. Vi har også hele tiden vidst at det skulle ske når jeg tog afsted. Så måske er det nok nemmere at skilles som venner.

Håber på vi finder sammen igen når jeg vender hjem næste år. Det kan jo være at alting ser anderledes ud på det tidspunkt.

Dejlig tråd iøvrigt. Det er spændende at læse jeres historier :-)

Mvh Tina K

0
0
Svar på denne tråd

jeg mødte min...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:34

kæreste ved at han arbejdede på nabogården til den jeg arbejdede på. Jeg mødte ham første gang hvor han hjalp med at muge ud i kviestalden. Der syntes jeg da han var flink nok, ikke mere end det.

Men da jeg så skulle med min daværende kæreste til fest, så mødte jeg ham ski igen! For det viste sig så at det var en af min daværende kærestes bedste venner.

Da jeg slog op med kæresten i februar kom jeg til at tænke på ham vennen her efter jeg havde drømt om ham. Vi mødtes så en hel del gange inden jeg ville give mig og blive kæreste med ham (lyder nok uromantisk men jeg ville gerne ha ham, jeg ville bare os gerne lige nyde at være single).

Nu her 4 måneder efter er vi flyttet sammen i en lille gårdlejlighed og det kunne ikke være bedre

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

øhhh illum
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:35
gik du bare ind og bankede på og lage an på ejer af den perfekte gård griner den kræver vist flere detaljer

Hilsner Henriette

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper
Den, der ler sidst, tænker langsomst

2 skønne minitura knabstrupper sælges
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:35

min kæreste er min x-kærestes storesøsters x-mand... er i med?

lidt besværlgt,det betyder jo så at min kærestes søn`s morbror er jo så min x-kæreste.

efter 4 års elendigt forhold med min x-kæreste, blev min nuværende kæreste enige om at det sku være os,

så måtte andre tænke hvad de ville.

vores fælles x-svigerfar hilser da heller ikke på os idag, på trods af at hans søn har fundet en ny, og at hans datter (min kærestes x-kone) lavede samme nummer med min kæreste for år tilbage..

idag er det 2 år siden jeg endelig fik rykket mig selv ud af det elendigt forhold, og direkte ind i et fantastisk.

meget indviklet, læs det igen hvis ikke du er med

Sagde Stine...

Dressurkursus med Torben Ulsø

Stutteri Mosegården

Opdræt og salg af fjordheste

med prima afstamning.

bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser

www.mose-gaarden.dk

www.mosegaardens-kejser.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:38

alt kan findes på nettet

Jeg havde en profil på farmerdating.dk og havde skrevet lidt med nogle forskellige, en dag fik jeg så en meget kort besked fra Karsten og høflig som jeg jo er svarede jeg selvfølgelig, han ville sån set bare have mit nr så vi kunne sms'e og selvom det egentlig er imod mine principper at give den slags til fremmede så fik han det. Efter ca 2 uger med daglige sms'er blev vi enige om at mødes tilen gang bowling, jeg er en kegle til at bowle og Karsten havde lige glemt at nævne den detajle at han har gået til bowling i 10 og har et skab fyldt med pokaler og medaljer fra div. mesterskaber...

Men vi havde en sjov aften og allerede dagen efter skrev han at han gerne ville se hvordan jeg boede, siden er det gået stille og roligt vi har været sammen i ca 10 mdr.

Sælges:

Passier kombi 17'', med mellem bom.

0
0
Svar på denne tråd

Maja Jensen
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:00

Der er jo nogle fordele ved nettet:

Hvad er forskellen på farmerdating.dk og dating.dk ?

Man kan selv vælge om man vil have en med 54 svin eller et svin på 54

Jeg mødte min mand, da vi arbejdede sammen på Bakken i sin tid.

Han var bare så lækker

Og kunne jeg ikke få ham, ja så ville jeg slet ikke have nogen mand.

Jeg har ham stadig efter 22 år og han er stadig lige dejlig

Hilsen

Mumse

Rigtige kællinger kører Land Rover V8 og rider fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

kærlighed
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:28

Ej hvor er det bare nogle dejlige kærligheds historie i har.

Men hvor er der dog mange der har fundet sin ikke helt ædru ;-) hehe

Sirid

*Heima á Sölvabakka...

0
0
Svar på denne tråd

Min fandt mig...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:30

...på stranden...

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

helt ædru
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:35

Og temmelig ordinært: på jobbet.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:48
gennem min eks

de var sådan set bedste venner.. var.

temmelig bitchet, men ikke med vilje fra min side :)

Amanda&Fantacy

1'er pony sælges
6 år - 147 cm
MB spring - LA1 dressur - CNCP1* military
0
0
Svar på denne tråd

tja det var
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 13:56
en veninde og hans onkel der mente at det skulle være os da vi begge var håbløse til det der med kærligheden men vi mødtes da og snakkede sammen og 2 år efter bor vi sammen og skal snart have en lille baby så livet er bare skønt.

Går gennem ild og vand for mine heste

09-12-07

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 14:04

Min kæreste mødte jeg meget tilfældigt på Straightegyptians.com, det er hverken en datingside eller noget, men en hesteside.

På det tidspunkt var vi begge aktive i forummet derinde, og jeg havde vist nok postet nogle billeder af nogle heste fra Qatar. Så han skrev til mig for at høre om han måtte bruge et af billederne. Derefter begyndte vi så at chatte på msn, mest arabersnak selvfølgelig. Og da jeg tog til Italien for at arbejde, ringede jeg til ham for første gang, fordi vi havde en af hans yndlings hingste på stedet, så skulle jo lige fortælle... Efter det ringede vi sammen 1-3 gange om dagen i to måneder, indtil jeg tog hjem til dk.

Imens jeg havde været i Italien var vi blevet enige om at jeg skulle komme til Jordan så vi kunne tage til et arabershow sammen, og fik derefter en invitation af hans mor til at komme og bo hos dem et stykke tid.

Så nu sidder jeg så her i Jordan, med den dejligste kæreste, og en familie der er lige som min egen

:P Mvh. Christina :P

0
0
Svar på denne tråd

han stod
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 14:11

pludselig i en dør ved en fælles bekendt, 18 år gammel var han og nybagt bil ejer, spurgte om han ville køre mig hjem, det ville han gerne for 50 kr

ugen efter stod han igen i døren, da spurgte jeg ham om han ville holde mig i hånden nede i byen, hans svar der til var at det kom an på om pia kom, pia kom ganske vist, men han holdt mig troligt i hånden hele aftnen og har gjort det i 18 år nu

MVH.Berit

De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på

WWW.jlt-tinkere.dk

Sort stævne jakke str 14 år købes til fair pris

Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 14:37
Jeg mødte min kæreste til en privatfest her i Grenå hvor vi begge bor. Ikke noget vildt eller romantisk over det.:)

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

Djurslands Rideklub, distrikt 12

En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

0
0
Svar på denne tråd

Strøget
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 16:22

Jeg gik ned af strøget i København en lørdag morgen kl 5 efter en noget tam bytur. Nogle italianere stoppede mig og begyndte at tage fat i mig fordi de ville have mig med ud og drikke. Jeg blev bange og rev mig løs og gik over til den nærmeste fyr for beskyttelse. Det er snart 3 år siden nu og han er stadig min beskytter, he he...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg mødte min
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 16:40
knap 7 år efter ham og min kusine var gået fra hinanden - gennem min kusine...

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

kefjæalsfkm
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:18

Vi tog begge 10. klasse på samme efterskole.

Jeg vidste godt at han var lun på mig, da jeg altid mødte hans øjne, hvis jeg tilfældigt kiggede op. Han var dog ikke noget for mig, med hans lange fedtede hår, bumser og knallert-olie-fingre!

Ja, så gik der 20 år, hvor vi ikke ser eller hører om hinanden...

Vi er til jubilæum på vores gamle efterskole og interessen bliver vakt... - uden der dog sker andet end almindelig snak.

Jeg var nyligt skilt, men da han et par måneder efter ringer for at invitere mig ud, siger jeg pænt nej tak, for han er gift og jeg går ikke med gifte mænd!

Efter endnu 2-3 måneder ringer han igen, han er nu på vej ud af sit ægteskab, som har knirket længe. Der kører herefter en heftig sms-romance i en 1,5 måneds tid - hvorefter han flytter ind hos mig!

På det tidspunkt havde vi kun nået at møde hinanden ganske få gange, så det var lidt af et sats - men det føltes rigtigt - og det gør det stadig, her næsten 7 år senere!

Vi har i øvrigt 5 sammenbragte drenge ml. 12-22, som heldigvis trives sammen - fælles børn, skal vi dog ikke have.

Gitte C
1-hestes-, 2-hestes og autotrailer udlejes
- SOMMERTILBUD PÅ HESTE-LEGETØJ!
0
0
Svar på denne tråd

min mand
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:35

mødte jeg via fælles bekendte, jeg var lige gået fra min daværende kæreste - jeg var på besøg ved en veninde hvor han var ven med manden, han kom og jeg sad for sjov og vurderede om han var et muligt emne for mig og min søn.. men nej det mente jeg nu ikke.

veninden og jeg aftalte at vi et par uger efter skulle på agromek, sammen men ham og hans ven.. dog kunne hun og vennen ikke da dagen kom, og vi måtte tage afsted alene.. vi hyggede og snakkede og snakkede og snakkede.. skakkede videre da vi om aftenene kom tilbage til den fælles veninde.. han sagde så at jeg kunne komme med ham hjem for at låne en sofa.. men jeg takkede nej, skulle sove hos veninden... han sagde så at jeg måtte inviterer på lasagne en dag.. hvilket jeg så gjorde pr. brev.

han kom, og blev. :-) vi har så været sammen i øehm... 13år må det være...

har så været gift i 5,5 år nu. og har 5 børn, dog er den ældste ikke hans, men han har altid haft ham som sin.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 17:46
På jobbet... Jesper var min chef.
Men det var første senere vi blev kærester!

Michelle

HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.

Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

På stald Højmark.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 18:03

Søren arbejdede på Stald Højmark, og jeg havde mine heste opstaldet der.

Vi havde helt fra starten af et meget godt, men dog forbudt, øje til hinanden. -Forbudt fordi han havde en kæreste, og havde haft hende i et par år...

Dengang var jeg 16 år og han var 20.

Efter Højmark tog han til Mexico, og da han kom hjem et par år efter, startede han i berider lære i Fredericia.

Så ringede han ligepludselig og inviterede mig på middag og biograftur... og da havde vi ikke set hinanden i et par år, så ret frisk gjort.

middagen var god, men biografturen nåede vi aldrig .

-Tror smileyerne siger det hele .

Det er nu 8 år siden, og jeg "hænger" stadig på ham... men det har jeg nu heller ikke så meget imod .

Hilsen Anima.

Brugt springsadel købes.

-Alt har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Tja... det er en skandalehistorie
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 18:13
Jeg mødte min kæreste på marken mellem vores ejendomme, faktisk der hvor mine ponyer går og græsser hver dag.
Han var i starten min søde hjælpsomme nabo, - og hjalp mig et par gange med at fange møgkrikkerne ind da de var stukket af.
Senere hen mødtes vi til sammenkomster i nabokredse, og efterhånden mødtes vi tit på marken, og fik en sludder, når jeg var ude og se til ponyerne.
Syntes at han var sød og rar, og det syntes han åbenbart også at jeg var... men vi var begge gift, så kiggede jo ikke på hinanden på den måde!

MEN til en fest 1½ år senere gik det galt, vi skulle samme vej hjem og kom til at kysse i læhegnet, - 3 uger senere fortalte vi det til hver vores respektive i et forsøg på at opføer os så anstændig som vi nu kunne i sådan en situation.
Fakta var, at vi var faldet pladask for hinanden, med 2 x skilsmisse til følge.

I dag hvor alle dønninger er faldet til ro, bor min elskede og jeg sammen på naboejendommen, dvs. hans ejendom, ved siden af min ex-mand, der også har indledt et nyt forhold, og min kærestes ex-kone bor ca. 700 m herfra med en ny mand.
Forvirret???

Det hele er endt nogenlunde lykkeligt, vi kan begge snakke med vores ex'er, vores børn kommer hos alle på kryds og tværs, så alle har med tiden fået det bedste ud af situationen, men det har været noget man snakkede meget om her i vores lille samfund.

Min teenagerdatter har præsteret at sige til nogle nysgerrige der spurgte ind til hvor hun kom fra: Ja, det er mig med de skandaløse forældre!

Jeg er ikke stolt af måden jeg mødte min kæreste på, men jeg rendte ind i noget så overvældende og stormende, som jeg aldrig havde oplevet før, og han ligeså - og jeg tror faktisk at det er grunden til at omgivelser inden for rimelig kort tid accepterede situationen, - de har simpelthen kunnet se hvor hårdt vi var ramt begge to!

Og vi er stadig smaskforelskede...

Knus Mette

I alle tårer glimter et sidste håb.

Simone de Beauvior

0
0
Svar på denne tråd

Patrick <3
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 19:51

Mine foælddre og hans forældre er rigtig gode venner og det har de været i alt den tid jeg kan huske ..

har kendt patrick siden jeg var 1 år gammel .. vi var på ferie sammen da jeg var 10 pga vores forældre.. og ja vi har oplevet meget sammen .

så flyttede patrick til kbh for at arbejde så, så ham ikk i ca 2½ år .. så mødte vi hinanden til KLB rocker .. fik hans nr og vi skrev meget sammen .. så tog mig og en veninde ved jule tid 2oo6 ind for at købe jule gaver i kbh og vi sov så hos ham den weekend total hygge ..

nåår men jeg havde faktisk en anden kæreste på det tidspunkt så ja vi var bare venner og så ham ikk som andet end det .. men da månederne gik begyndte han at få følelser for mig .. (havde jeg så ikk fået for ham endnu ) men det holdte ikk med mig og min da værende kæreste så vi slog op ...

så gik der ca en måned og så fik jeg øjnene op for patrick <3 og vi begyndte at komme lidt sammen .. på lørdag d25/8 er det et ½ år siden vi begyndte at komme sammen og jeg er VILDT glad for ham ... det har været svært pga vores alders forskel ( 15 & 23 år ) men vi har holdt ud og regner da stærkt med at være sammen i MEGET lang tid endnu ... !

<3 Dyssevej´s Cherie Mon Blair & Cosmo & Piqur <3

Elsk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 19:57

der ind imellem er nogle helt fantastiske historier - virkelig romantiske.

Min egen er lidt "sløv" i forhold til dem :)

På jobbet. Jeg har egentlig altid vidst hvem han var osv, da vi er vokset op sammen - samme fritids-ungdomsklub.

Men jeg blev ansat som vikar på et fritidshjem i min barndomsby, efter jeg var droppet ud af mit studie.

En uge senere havde jeg fået et godt øje til Mikkel.

Han inviterede mig med til 1. maj i Fælledparken, to dage efter var jeg med ude for at se ham spille fodbold og da min søster så blev konfirmeret kom han forbi sammen med en fælles ven (denne fælles ven er søn af både mine forældre og min leder, som selvfølgelig også var med til festen ;))

Men jeg var røget en tur i hegnet efter seriøs indtagelse af vin, sprut og øl og så vidt jeg husker, nærmest overfaldt jeg Mikkel i mine forældres carport. Det var vist det, for jeg det næste jeg husker er morgenen efter, da jeg vågner i gæsteværelse med alt mit tøj på.

Jeg var åbenbart gået kold, men Mikkel havde været inde for at kysse mig farvel på panden.

Vi sås de to efterfølgende dage, hvor efter jeg så tog på ferie med familien. Vi skrev en del sammen og siden jeg kom hjem, en uge senere, har vi faktisk været sammen.

Der har været nogle ture, men jeg er heller ikke helt nem og jeg ville ikke bytte ham for nogen anden. Han er den eneste jeg nogensinde har kunne se mig selv bo sammen med og have et "rigtigt" forhold med.

Kh Emilie

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 20:09

for 17 år siden skulle jeg starte til hundetræning i Dansk politihunde forening med min smukke langhårede schæfer og da jeg kom til første træningsdag, stod der en meget sød fyr med en lige så smuk langhåret schæfer som min egen...

Og ja.. vi faldt så i snak og fandt ud af at vi næsten var naboer, så vi kunne lufte hunde sammen osv osv...

Det er så 17 år og 3 børn siden... :-D

Pernille

Ny sort bucas grime str full sælges.

Nyt sort horseguard dressurunderlag str full, uden stropper sælges.

Se præsentation.

Rytter søges til frisk araber.. Se min præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 20:17

Mig og min nuværende kæreste mødtes igennem en fælles veninde..

Jeg begyndte at snakke med ham i en meget svær tid.. Havde kæreste på, men var på vej til at gå fra ham, men turde ikke.. Så jeg snakkede meget frem og tilbage med ham om hvad jeg skulle gøre osv..

Til sidste tog jeg mig mod og smuttede.. Boede så hos min far i en måneds tid efter brudet med min x.. Snakkede så med thomas (min kæreste) om at mødes.. Vi havde jo kun sms'et sammen..

Så lille jule aften hentede jeg ham hos en ven han boede hos og vi kørte hjem til min veninde og hendes kærestes lejlighed (havde fået lov at låne den mens de ikke var hjemme). Vi snakkede godt sammen allerede fra da han satte sig ind i bilen.. Vi så lidt film og snakkede, så kom en af hans venner også forbi.. OG vi sad og så film til den lyse morgen.. Vi gik så i seng alle sammen og der var jeg sammen med ham..

Vi begyndte først rigtig at komme sammen nogle dage efter og har nu gjort det i 8 mdr ca.. Han flyttede med ind i den lejlighed jeg fik tilbudt..

Og vi har det fantastisk.. Er glad for at have mødt ham efter det jeg var igennem med min x.. Han har virkelig hjulpet mig meget

Jeg søger en hest at ride

dressur og skovture på

evt. en hest som kan lære

mig noget mere :-)

0
0
Svar på denne tråd

et lidt anderledes sted
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 20:58

PAS PÅ DEN ER MEGET MEGET MEGET LAAANG!!!

Jeg mødte min kæreste/forlovede til min ældste lillesøsters konfirmation tilbage i 2004...

Det skal siges at jeg ikke havde haft kontakt med min mor og søstre siden 96. Men fik kontakt med dem igen og var med til min søster Karinas konfirmation, hvor jeg skulle sidde ved siden af min mors fyrs ven på 23, så var vi 2 jævnaldrene så vi kunne snakke lidt sammen... Hmm ja jeg troede vidst mere på at de prøvede at sætte os sammen, så jeg ville da bare ignorere ham hele konfirmationen igennem... Men så nemt fik jeg det altså bare ikke Vi var næsten nået helt igennem maden, og skulle til at have desserten da han (Søren) spurgte mig om han måtte låne vinen, jamen selvfølgelig måtte han da det (det var den første sætning efter at have siddet ved bordet i over 2,5 time...) Og da jeg skulle til at give ham vinen gik jeg fuldstændigt i stå, bang sagde det da jeg så hans dejlige blå øjne der bare kiggede så sødt og nysgerrigt på mig... Åh åh det var vidst et par øjne jeg godt kunne drukne i... Men vi snakkede ihvertfald sammen resten af dagen/aftenen, og jeg fik vidst hældt en del spiritus på den stakkels mand, for efter jeg havde været på toilettet og snakket lidt med mine søstre (vi havde faktisk kun lige sagt hej til hinanden dagen inde, ellers havde vi ikke set hinanden i lidt over 8 år...) Så var han væk, pist forsvundet , skyndte mig ind til min mor som sagde at han var taget hjem for han havde fået for meget at drikke... Snøft buhuuu vrææææl Og så var han bare gået uden at sige farvel eller noget, han kunne da i det mindste have spurgt mig om mit nummer Nå men dagen efter skulle jeg meget tidligt op for at nå på arbejde i kbh, så jeg sad i toget kl.6 om morgenen og havde lette tømmermænd og havde bare ikke lyst til at tage på arbejde, så meldte mig da også syg da jeg var kommet helt hjem... Havde det også ret øv over han bare var smuttet uden et ord, så tænkte at han nok ikke var interesseret, hvilket nok også var det bedste da vi boede så langt fra hinanden (kbh og lolland ) Og så havde jeg jo egentlig også kæreste på, ikke en jeg var videre begejstret for, så han røg ud til højre samme dag som da jeg kom hjem fra konfirmationen... Hvor intet vover...

Snakkede så med min mor dagen efter jeg var kommet hjem. Hihi sikke en dejlig lille historie hun kunne fortælle mig...

Søren var kommet ræsende ud til min mor og René (mors fyr) omkring klokken 10 og kom totalt stakåndet ind i stuen (hehe der kunne min mor godt lugte lunten, for der var ikke en vind der rørte sig den dag ) Da han så havde fået pusten igen spurgte han lige så forsigtigt om jeg stadig sov..? Haha nej måtte min mor indrømme, hun blev kørt til toget kl.5:30 i morges for at nå på arbejde... Aldrig havde hun set en blive så skuffet og rød i hovedet samtidig (Det syntes jeg bare var så sødt, hehe og ret afslørende ) Men min mor var da så sød at fortælle ham at jeg havde en profil på samme spilleside som hende, så han kunne da skrive til mig derinde og finde ud af om jeg var interesseret i ham eller ej... (hvilket hun godt vidste jeg var... Så vi skrev lidt frem og tilbage med en masse søde ord, men ikke et ord om tlf nr, hmm så kom tanken igen er han interesseret eller hvad???

Men snakkede så også med min mor, som kunne fortælle at han ikke turde spørge mig om det i frygt for at blive afvist, nå så genert den knægt dog var, men det smeltede mine knæ... Sagde til min mor at næste gang han sukkede efter min nr så skulle hun bare give ham det. Som sagt så gjort, selv om der gik en uge inden han ringede efter at have fået mit nr, men da vi så snakkede sammen var det også i 4 timer i træk Jeg var solgt til stanglakrids. Vi snakkede sammen et par gange mere og aftalte at jeg skulle komme ned til min mor d.14.maj (Kronprinseparrets bryllupsdag) og så skulle han nok komme og hente mig på stationen og blive ude hos min mor og snakke med mig mens min mor så bryllup i fjerneren,(eller dvs hun skulle bare lige se kjolen i kirken, og så skulle hun bare lige se køreturen i karet, og så bare lige og så bare lige og så blev det altså til hele bryllupet), men han blev ihvertfald og snakkede med mig og jeg kørte med ham da han skulle hente René fra arbejde (hvor vi holdt i hånden første gang), og blev og snakkede videre med mig til kl meget tidligt næste morgen hvor jeg endelig fik mit første kys lidt i 06 om morgen, inden han skulle sove på sofaen. Jeg sov på en lyserød sky den nat Han skulle køre min mors kæreste på arbejde igen næste dag, så vi kunne have bilen til at køre rundt i mens han alligevel var på arbejde... Vi skulle hele tiden være i nærheden af hinanden, men hihihi de andre måtte ikke se at vi gik og nussede på hinanden... Det var jo lidt flovt Min lillesøster var nær blevet kvalt i en slurk cola da hun så søren nusse mig på ryggen Suk da den weekend var ovre var jeg parat til at flytte til lolland. Vi besluttede os for at vi blev kærester den 15.maj, selv om andre synes at det var den 14, hvilket egentlig også var der vi blev kærester, men det var bare lige det med at skulle have årsdag samme dag som kronprinseparret vi ikke lige syntes om... Det var godt nok hårdt at være kærester i starten da jeg havde arbejde hver anden weekend, så vi kunne højest se hinanden 2 gange om måneden, men det fik vi dog hurtigt lavet om på, så han kom ind til kbh selv om jeg var på arbejde og jeg tog til lolland hver torsdag når jeg have friweekend, og januar 2005 flyttede vi sammen i et gammelt gammelt hus. Hehe der var ikke brug for at åbne vinduer for at lufte ud, så meget gennemtræk var der fra utætte vinduer og døre, men vi boede sammen og det var det eneste der betød noget... Nu bor vi heldigvis i en dejlig lejlighed i valby, uden gennemtræk og skovsnegle på gulvtæppet

Det var så min "lille" historie om hvordan mig og søren mødte hinanden, og jeg ville hellere dø end at miste den mand, efter 3 år+ overforkæler han mig stadig som han gjorde i starten med nus, massage, hentning af ting fra tanken i øsende regnvejr. Normalt tror jeg ikke på den eneste ene, men lige har tror jeg nu der er ramt plet

0
0
Svar på denne tråd

Som den netnørd jeg er...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 21:11

Jeg mødte min nuværende kæreste på nettet - utilsigtet. Har aldrig i mit liv haft en profil på en dating side, vi traf hinanden på et debatforum, hvor det vidste sig, vi havde nogle fælles synspunkter.

Hun skrev til mig, jeg skrev tilbage og det fortsatte i 1½ år, indtil hun endelig turde mødes med mig november måned sidste år.

Vi har så været sammen siden.

Min første kæreste mødte jeg for øvrigt på en introtur, ved at blande mig i hans diskussion om HTML og programmering. Mmm, livet leves så godt i og omkring cyberspace. ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

lovelovelove
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:14

Der faktisk en del der har nuppet en fyr fra en anden! hehe

Men hvor er det dog rart med så mange gode indlæg, uden mudder kasting eller indblandelse af andre emner!

Kærlighed det kan vi li! ;-) hehe

Sirid

*Heima á Sölvabakka...

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:24

Hejsa!

Jeg mødte min kæreste på landbrugsskole, da vi begge var under uddannelse og gik på samme årgang

Cowgirls do it better!
0
0
Svar på denne tråd

Uhhha
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:38

Jeg boede i en gammel skovhugger bolig i skoven for nogle år siden, en dag var jeg ude og løbe som altid da jeg så der var soldater i skoven, kom hjem så de havde slået lejre 50 meter fra mit hjem, så bagte kage og lavede kaffe og the og gik ellers over og sagde de kunne bare komme efter mere :)

Senere kom to unge søde mænd tilbage med kanden og tom fad, og sagde tak for kaffe, snakkede med dem i små 10 min før de gik. Senere luftet jeg hunden, mødte den anden igen, han var rigtig sød vi snakket lidt længe, gik tilbage og satte mig op i mit vindue som jeg altid gjorde når jeg læste en bog, så lød der et kling, så havde han smidt en sten op på min vindue jeg åbnede og han ville høre om jeg havde en kæreste eller om han måtte få mit nummer. Jeg fik hans, og vi skrev tæt i 2 år uden og ses igen , så en dag i august skrev jeg han måtte da gerne komme til kaffe, ja siden den dag har vi været kærester :D

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 14:49

*SUK* hvor er I altså bare heldige allesammen Dejlige historier, de fleste af dem

Mvh. Julie, single på snart 11. md. og træt af det

---

Billig brugt cykel søges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=34&i=8076&t=8076

Medhjælper hos Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

Min kæreste
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:01

Ja.. jeg mødte ham sidste år da vi begge to startede på gymnasiet (i samme klasse ) De første 2-3 mdr. anede jeg vist knap nok at han eksisterede, men så i oktober skulle vi på en "rystesammen- hyttetur" Og det vil altså sige at der blev drukket tæt fra fredag eftermiddag til søndag morgen hvor vi skulle hjem.

Nogle detaljer er gået tabt i min hukommelse og jeg kan ikke huske, hvordan mig og mine to veninder kom til at snakke med ham. Måske da vi spillede drikkespil?

Anyway var der nogen der om lørdagen bestemte sig for at tænde bål, på bålpladsen. Og min kæreste viste sig at være en ganske udmærket erstatning for en "bål"stol vi holdt lidt diskret i håndog sådan, men ellers intet. Vi udvekslede tlf. nr. søndag morgen og skrev samme uafbrudt den næste uge (når vi altså ikke lige var i skole) Så weekenden efter var der fest igen på skolen og så beluttede vi at springe ud i det.

Det viste sig at være en dårlig ide, vi kendte slet ikke hinanden og havde overhovedet intet at tale sammen. Så efter 1,5 måned dumpede jeg ham og han var totalt knust

Så blev det jul, så begyndte han at bage på en af mine veninder, som netop havde slået op med sin kæreste. Så blev jeg sørme jaloux og ville pludselig gerne have ham. Jeg kæmpede hårdt en måned for at få ham tilbage og sidst i januar var den der pludselig, nøjagtig lige som sidst mødtes vi til en lille fest hos en fælles ven, hvor vi holdt lidt i hånd, skrev sammen den næste uge op til skolens årsfest den 26. januar 2007. Hvor det næsten var planlagt at vi skulle begynde at komme sammen. Men så sagde han "vi kan ikke være sammen igen" Jeg trak på skuldrene og nød festen(havde ikke engang drukket) og først da jeg kom hjem gik det op for mig og så blev jeg ked af det.

Skæbnen ville dog at jeg holdte en hyggeaften for vores fællesvenner lørdag, hvor han også havde været inviteret. Han spurgte om han måtte komme og jeg skrev "ja" så spurgte han om han måtte sove her og jeg skrev"det ved jeg ikke, gør hvad det passer dig bedst" Så det blev til at han sov hos mig sammen med en anden veninde. Og pludselig mens vi lå der i sengen midt om natten hviskede han:"undskyld"

Og så har vi været sammen lige siden, hvilket vil sige snart 7 mdr.

Ja bare kald mig naiv, jeg ved det

Pyh det var en lang historie..

A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka min kloge akademiske tinker <3
og
Thor min smukke 1 års drengerøv ;)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:29
På Rhodos for 2 år siden. Troede det var en ferieflirt, men han kæmpede for mig, og vi er stadig sammen idag Tænk at møde en, hvor det er seriøst efter en ferie på en ø som Rhodos, hvor det drejer sig om fest, flirt og... Og så er han oven i købet noget yngre end jeg selv... Tænk at han ville ha mig! Men bare heldigt for mig jo
0
0
Svar på denne tråd

X-kæreste nu
Forfatter: 
Dato:  21-08-2007 15:33

Jeg mødte min kæreste til en fest, hos en fælles ven.. Også pløre stiv! Det holdte i 2,5 år, og vi er gået fra hinanden for ca. 2 måneder siden, efter en lang periode med dårlig stemning! Det bedste for os begge! Vi er gode venner nu!

Og nu, ja så hygger jeg mig bare.. Det er det der er skønt ved at være single, ingen forpligtigelser! Haha...

En rigtig rytter, rider Welsh-Cob...

0
0
Svar på denne tråd

Åhh den kærlighed
Forfatter: 
Dato:  22-08-2007 17:29

Hvor sjovt du lige nævner Island...Min mand har boet på Island i 5 år og har en søn på 17 år der bor på Island(Halldor Bjørn Hansen)...men jeg mødte nu min mand til et Linedance stævne i Esbjerg for 7 år siden og vi er nu gift og har en søn på næsten 2 år...

Anya

Stutteri Wild West

Opdrætter af Danmarks første registrede Drumhorse.

http://www.thewildwestranch.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider