|
|
| Arto. -Hvem |
|
|
Ville bare høre om der er nogen herinde der benytter sitet www.arto.dk -Hvis ja, hvad synes i så om det ?
Gobi og Blå Ellen Johanne Andersen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine... |
|
|
mine piger gør det til tider, jeg lurer der inde engang imellem.. i en periode har det været noget hø, der har været utrolig meget mobming og person jagt.. nu er det heldigvis overstået.. personlig ved jeg ikke rigtig hvad jeg mener om det, en god måde at få kontakt til andre unge, men også en men måde at blive jagtet på hvis nogen ser sig ond på en
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges Kieffer dressur sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det har du ret i. |
|
|
Jeg har haft profiler derinde i mange år. Jeg er dog ikke blevet udsat for mobning derinde, men har da fulgt med i hvordan andre hakekr hinanden ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i ... |
|
|
i pricippet er det vel ikke så anderledes end her, er man her ofte falder man også over kradse gengangere.. 
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges Kieffer dressur sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
|
|
Har selv en profil der inde som jeg har haft i mange år. Jeg er ik der inde så tit mere som jeg var engang. Syntes at det er et ok chat sted men der er bare formeget mobing der inde.
Mvh Jeanett Detroit elsker dig over hele jorden <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjfjfjijgjk |
| Forfatter:  |
gizmo1 (Susie) |
| Dato:  |
19-08-2007 18:33 |
|
Jeg har også profil derinde. Skriver mest med mine venner og deltager i debatten.. Ej, det er nogenlunde, for meget af snobberi nogle gange..
Soranernes stolthed: Susie & Nougat den Grønne : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æuihnøjkl |
Katharina ♥Rauschenberger♥ |
19-08-2007 18:41 |
|
Jeg har en profil der inde! Jeg syndes det er godt nok! Holder mig fra mobning!
Knuz Kat
Hassan- glemmer dig aldrig. R.I.P 29-11-06
Julie la Cour Du vil altid være i mit hjerte! "jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klkdggdg |
Fiie-piien ♥Moonlight♥ |
19-08-2007 18:45 |
|
Jeg har også profil derinde .. og jeg skriver mest med mine venner og bekendte .. så jeg syntes det er fedt nok
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arto kfdf |
Eldur ♥Djarfur♥ |
19-08-2007 19:18 |
|
Man skal holde sig til at skrive med sine venner så man ikke kommer ud i et eller andet. jeg har nemlig set noget i tv om mænd der lokker piger til et eller andet. jeg har dog ikke selv en profil derinde!
You can dress like me, you can talk like me, you can be friends whit my friends, but you can be me cause you still a wannabe!! Be yourself!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay alle sammen (: |
|
|
Nogen der vil ud med et profilnavn? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arto... |
|
|
Jeg er der også, og hat været der længe. Har aldrig haft problemer. Men er der så heller ikke for at finde mennesker jeg ikke kender og så mødes med dem. Man skal være kritisk, lige såvel som man er her på HN. Btw, navnet er Fnux 
Indehaver af DAMP-ponyen!
Rokoko - Hvil i fred min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arto... |
|
|
Arto er en digital børnehave ..
-Veo Stald Nordlund www.LeoGio.dk Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard . * Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig *
! Intet glemt ! Intet tilgivet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
19-08-2007 23:54 |
|
Jeg har arto, men bruger det kun til at skrive med dem fra min gamle efterskole, Faktisk ikke rigtig andet Bruger navnet er Duro-Saandra
Sandra nu uden hest Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København PONYLAND KAN ANBEFALES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
20-08-2007 00:02 |
|
Jeg har arto, men bruger det kun til at skrive med dem fra min gamle efterskole, Faktisk ikke rigtig andet Bruger navnet er Duro-Saandra
Sandra nu uden hest Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2006/2007 F.C.København PONYLAND KAN ANBEFALES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
katarina (og Alphine) |
20-08-2007 00:02 |
|
jeg er også der inde, hedder: katalicious 
Venlig Hilsen Katarina (og Alphine)  - nu med lille prinsesse Celine ved siden..
-Jeg elsker Alphine© - when you're halfway up, you're always halfway down..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Okay, hedder selv kronisk-zejhed derinde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Tja... jeg er også bruger af Arto... har ikk oplevet mobning.. og har der været noget så inorere jeg "bare" personen og sletter beskederne... Bruger navnet er: Team-Haukohl
- Julie
TEAM HAUKOHL En del af TEAM BÆK (Stutteri Bæk- Lene Bæk,4534 Hørve) Vil du have spænding... - Så rid en blanding... Krone og bølge - En selvfølge *^Nu starter vi også landsstævner ^* KLUBMESTER D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Veo, du kommer der måske ofte?
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |