Ja altså jeg havde den mærkeligste drøm imorges.
Jeg drømmer altid i den tid mellem væggeuret ringer første gang, og den ringer igen efter snooze.
Imorges drømte jeg så at jeg var ude og gå med Nynne ( hunden ) på min vej møder jeg en fritløbende iler, husmår eller hvad det var, men en snor på.
Jeg samler den op og tager den med hjem, da jeg kommer hjem i min indkørsel har en eller andet anrettet en kæmpe indhegning af mit udstillings hegn, hvor mine forældres hund var parkeret, sammen med en lille hundehvalp og en anden labrador.
- ligepræcis der tænker jeg, jeg drømmer, det må simpelthen være en drøm det her, det kan ikke passe.
Nå jeg går ind i køkkenet, får lukket alle døre og skabe for at kunne slippe der hersens dyr ud i huset uden den kan ødelægge noget eller stikke af. Men da jeg igen vil gå ud til den i køkkenet er den blivet til et lille hysterisk egern, som fiser rundt på væggene.
Igen tænker jeg, det må altså være en drøm det her.. Men det føles bare som om det slet ikke er det, og da mit væggeur igen begynder at ringe ( den spiller en lille smart sang ) så begynder det her egern at danse på bordet til melodien, og så vågner jeg..
Mærkeligt.
Har i haft nogle sjove/mærkelige/uhyggelige drømme fornylig?