Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

mærkelige drømme... ?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 21:34

Ja altså jeg havde den mærkeligste drøm imorges.

Jeg drømmer altid i den tid mellem væggeuret ringer første gang, og den ringer igen efter snooze.

Imorges drømte jeg så at jeg var ude og gå med Nynne ( hunden ) på min vej møder jeg en fritløbende iler, husmår eller hvad det var, men en snor på.

Jeg samler den op og tager den med hjem, da jeg kommer hjem i min indkørsel har en eller andet anrettet en kæmpe indhegning af mit udstillings hegn, hvor mine forældres hund var parkeret, sammen med en lille hundehvalp og en anden labrador.

- ligepræcis der tænker jeg, jeg drømmer, det må simpelthen være en drøm det her, det kan ikke passe.

Nå jeg går ind i køkkenet, får lukket alle døre og skabe for at kunne slippe der hersens dyr ud i huset uden den kan ødelægge noget eller stikke af. Men da jeg igen vil gå ud til den i køkkenet er den blivet til et lille hysterisk egern, som fiser rundt på væggene.

Igen tænker jeg, det må altså være en drøm det her.. Men det føles bare som om det slet ikke er det, og da mit væggeur igen begynder at ringe ( den spiller en lille smart sang ) så begynder det her egern at danse på bordet til melodien, og så vågner jeg..

Mærkeligt.

Har i haft nogle sjove/mærkelige/uhyggelige drømme fornylig?

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

ja i nat drømte jeg
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 07:34

at jeg fødte en meget lille dreng, og jeg er slet ikke gravid, eller har planer om børn, så synes det var lidt underligt...

men han blev da født og alle sku se ham, og jeg var meget nervøs ved tanken om og sku være mor, fordi jeg synes han var så lille, og jeg kan tydelig huske jeg ikke selv vil amme, det skulle være med sutteflaske...

mærkelig drøm, har aldrig drømt sådan noget før, vågnet så ved da jeg sku til og lære og give ham tøj på...

mærkeligt...

Hvad skal jeg dog skrive her
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm mmm ja...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 07:43

Jeg har stået på motorvejen og ventet på bussen... Jeg havde bare tær, så jeg gik hjem, for at tage sko på... Da bussen endelig kom, var der ikke nogen bagsæder men gange, de førte til et barnevogns løb på min skole... Da jeg gik tilbage igennem gangene, kom jeg tilbage på mortorvejen, og måtte vente på den næste bus...

Den var ikke uhyggelig, bare meget mærkelig...

Perle...
0
0
Svar på denne tråd

drømme
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 10:27

min kæreste og jeg har en fælles ven der i øjeblikket er i afghanistan. Min kæreste og ham er tæt knyttet og laver normalt mange ting sammen.

I nat drømte jeg så at vennen var kommet hjem og havde købt y bil, (hvilket også er planen når kan kommer hjem om 3 uger), han spørger Kenneth om han vil med ud at køre 'for nu skal de ud og score nogle damer', bliver uvenner med kenneth og de tager afsted.

Står og kigger ud af vinduet og ser dem køre væk i en sølvfarvet bil af ukendt mærke.

lidt efter bliver jeg ringet op og får af vide at de er kørt galt og det ser ikke godt ud med kenneth.

Jeg kommer ud til ulykkesstedet og ser at de er kørt galt. Men denne gang var deres bil bare mørkeblå (?).

Vennen fortæller mig at kenneth er død, og så vågner jeg.

Meget meget ubehageligt.

Så nu har jeg forbudt Kenneth at køre med Brian hvis han køber en sølvfarvet eller mørkeblå bil når han kommer hjem

Carina
Nu uden Sjakalen...
Ung mor til Nicklas født. 4-8-04
Welsh-enthustiast
0
0
Svar på denne tråd

drømme
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 10:55

Ja det var da en meget mærkelig drøm!

I tiden drømmer jeg om krig og terror, og det er på helt almindelige stedder hvor jeg er tilstede, men ofte at kæresten ikke er der så jeg ikke har nået at fortælle ham hvor meget jeg egentlig elsker ham. Det er ret uhyggeligt ind i mellem, pulsen er ret høj når man vågner og opdager at man ikke lige er blevet skudt eller at man ikke længere behøver at flygte for det hele var bare en drøm.

Det er gennem drømmene at man får dagens/ugens strabasser og oplevelser kørt på plads i den film man lagere i hjernen.

Hvis man holder en person fra at drømme ved at vække ham/hende hver gang de lige skal til at drømme så viser test at man faktisk bliver sindsyg. Så hurra for drømmene!

Jeg er selv ret sikker på hvad mine drømme betyder. Mit liv er i tiden en smule rodet, stressende og forvirende. Står midt i at jeg søger nyt job da det gamle går mig på og at vi søger ny lejlighed, men at der ikke lige er kommet det vi gerne vil have. Derfor drømmer jeg krig og terror som symbolisere kaos!

Hmm. jeg skulle da vidst blive analytikkert...

Ninkamus

* Mangler nogen som vil spille fodbold i Bordning (midtjylland) - send mig en besked

* Gjord til salg, tjek:
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 11:36

Der ligger mange andre tanker bag drømme og det faktisk rigtig spændende at analysere sine drømme :)

Det handler bare om at kunne mærke og se dybere ind i drømmen. Hvad drømte du om? Hvilken farver? Lys? Hvad følte du/føleser?

Dag/nat? Frygt?

- Især hvis man drømmer drømmen mere end en gang - kan det sige utrolig meget.

Det man drømmer siger jo utrolig meget om ens personlighed, ens mål i livet, det man ønsker - og måske ikke ønsker.

Men drømmer man fx at der bliver krig -så det jo ikke fordi man ønsker der skal være krig (selvfølgelig ikke) - men det kan være noget med din underbevidsthed som fortæller dit ydre hvad du bør gøre eller hvor du er henne i dit liv lige nu.

Synes det sjovt sidde og analysere sine drømme.. :) Den fortæller faktisk altid noget sjovt og underligt om ens personlighed og man kan kende meget af det.

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 14:19

I nat drømte jeg at mig og min mand skulle på stranden, på den ene side af vejen var der en alm strand og på den anden side en nudist strand. Vi havner så inde på nudist stranden og de siger til os at vi SKAL være nøgen og jeg får forklaret at det var første gang så havde det ikke så godt med at smide tøjet, den godtog de og viste os rundt fordi der også var et hus med cafeterie og omklædningsrum.

Nå men min mand finder så interesse for alle de kvinder og ignore mig helt vildt og jeg bliver sur og kan huske jeg gav ham fingeren og bad ham skride af H... til.

Vi fandt ikke sammen igen for så vågnede jeg, mine drømme er tit så livagtige at jeg tit ikke ved om det er drømme eller rigtig!

Ved ikke hvorfor men jeg drømmer tit min mand er mig utro, hvilket jeg stoler 100% på at han aldrig kunne finde på. Lige nu tror jeg at jeg drømmer det fordi min veninde er skredet fra kæresten og har så samtidig fundet ud af at han har bollet uden om!

Startvægt: 108.9 kg

Ønsket tab: 34.0 kg

Tabt: 23.2 kg

Cavello Læderridestøvler sælges str 39-40 Højde 45 Læg 39

0
0
Svar på denne tråd

ja. ...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 15:56

jeg var hjemme, men var i Italien? vi boede på et hotel, og vi havde lejet en båd. så ligger mig og min søster på stranden, og mine forældre er på den anden side af øen, og sidder i båden. Min søster var faldet i søvn, og det var jeg også. Så vågner jeg af en lyd, en brusende, præcis ligesom en tsunami lyder. jeg farer op og tager min søster i hånden. jeg løber hen til båden og vi hopper ned, så kommer der nogen og fører os i sikkerhed, ved ikke hvordan :s

men vores kufferter var jo på hotellet? jeg løber derhen for at få dem. men j eg må ikke? og jeg plagede hotellets ejere så meget om at få dem. og til sidst lykkedes det. jeg løb tilbage til min familie som var i båden, og så vågnede jeg :s mystisk ^^

0
0
Svar på denne tråd

hjgiun
Forfatter: 
Dato:  17-08-2007 22:54

Jeg har drømt den samme drøm i et par uger nu

Den handler om jeg står på min skole, med en der hedder Claes (God ven), og så lige pludeslig skyder han sig selv, og jeg står bare og griner af det! Så kommer alle fra skolen hen, og de griner også, men så sætter han sig op, OG DER VÅGNER JEG.

Jeg fatter ikke noget af den drøm. Jeg har rigtig mange følelser for ham Claes, så det er sku ret uhyggeligt at drømme. men de uger jeg har drømt den drøm, er jeg ALTID vågnet lige der hvor han rejser sig op igen. Altid samme sted jeg vågner.

Knuz

Kat

Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!

"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg drømmer
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 00:06

Jeg drømmer hver nat stort set. Tit og ofte underlige drømme.

I nat drømte jeg, at jeg var til psykolog. Det var på en færge, og jeg var der sammen med bl.a. min ekskæreste og en bekendt som ikke bryder sig om min ekskæreste. Jeg råbte og skreg til ham her den bekendte for at beskytte eks'en, og overbevise dem allesammen om, at han var god nok. Da jeg kigger ud af vinduet, ser jeg en af mine bedste veninder hoppe ud fra en bro for at begå selvmord. Min veninde, som også var til den der psykolog, springer ud fra færgen for at hjælpe, men ryger ned i skruen og...ja, dør. Alle mener så, at jeg skulle hoppe ud for at hjælpe dem begge, men det tør jeg ikke, da jeg var gravid..

Nå, resten af drømmen var noget med at der på båden skulle indspilles et par scener til en ny harry potter film, men det er lidt sløret, så det slipper I for ;)

Tine & Tulle
Det klinger! :D

Så blev Tulle også fynbo :)

0
0
Svar på denne tråd

drømme
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 11:52

Jeg drømmer tit mærkelige drømme.

I nat drømte jeg at jeg var ude og gå tur i skoven, nyforelsket og med en dejlig kæreste. Kæresten ligner skuespilleren, som spiller Severus Snape i Harry Potter Så ser vi en kronhjort og lidt efter en hjort med et omvendt gevir på hovedet. De flygter pludselig, da der kommer 4-5 tyrannosaurus rex'er løbende efter os, jeg løber sammen med en anden pige ud mod hovedindgangen og slipper ud. Kæresten er væk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider