|
|
| Kæledyr - lave om på huset |
|
|
Mange gange ser man, når folk får børn, at den kongelige porcelænsfigur flyttes et par hylder op. For sæt nu lille Jonas eller Amalie fik fat i den  Vi fik en hundehvalp i foråret. Her er det ikke figurer, vi skal passe på, men derimod er wcrulleholderen blevet taget a vægen for Gismo fandt hurtig ud a, det var rigtig sjovt at få fat i snøvsen og så løbe alt han ku  Da han blev lidt større skubbede han hele rullen a holderen og fes afsted med øjne, der strålede som et barn's ved juletid  Strømper og trusser skal vi også passe på... der er huller i vasketøjskurven - og der kan man godt liiige få et par ud, hvis man er heldig  Har i også "lavet om på huset" pga kæledyr???
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thi hi.. |
| Forfatter:  |
Præstgaard |
| Dato:  |
16-08-2007 20:53 |
|
ja, hver gang vi har fået en hundehvalp hjemme hos mine forældre, sku alting flyttes. vi havde en hundehvalp der smadrede 4 store gipsfigurer.  Det var min mor ikke helt glad for. mine søstres modelheste kan heller ikke være i fred så de er blevet pakket helt væk, for selvom de stod på øverste hylde sku hunden nok få fat på dem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Den slags oplevelser er altid sjove at høre om, men ikke altid lige sjove at opleve...  Jeg har selv for nyligt fået hund, og det har da givet andledning til at ændre nogle ting... Vi har blandt andet måtte opgive at have vores bedroler stående under sengen. Den plads har han optaget som hans domæne, og hvis der bliver lagt noget under sengen, så skubber han det fluks ud igen!  Ligeledes må vores klædeskabsdøre altid være lukkede, for ellers laver han 'redde' derinde med tøj og sko og alt muligt andet... Det med sokkerne kan jeg også nikke genkendene til, dagene hvor parene altid matchde er slut... 
Det gælder ikke om at være verdensmester - men om at mestre verden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Lige da vi fik vores blev mit legetøj ovenpå (hunden måtte ikke komme med op ovenpå med mindre vi var med, så vi spærrede trappen). Strømper og diverse andet småsnaller skulle ligge i en højde af mindst en meter. Døren SKULLE lukkes til badeværelset - ellers havde vi et af vores utallige toiletrulle helveder over hele huset  Og så galt det om ikke at sætte sig ned hvis man havde en hestehale. Vappen sprang simpelthen op, bed fast og hev indtil hun fik den elastik fuuuck det kunne gøre ondt  Heldigvis er hun stoppet med de fleste af numrene, selvom jeg ind i mellem mangler en strømpe eller elastik 
"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?" Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej! Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virker meget bekendt. |
Ann Charlotte ♥Charlotte♥ |
16-08-2007 21:12 |
|
Vi har netop for en uge siden erhvervet os en dejlig, men aktiv, springer Spaniel hvalp, og det har også skabt visse ændringer i hjemmet. F.eks. har vi måtte opgive den hylde i skabet i gangen, hvor vi havde nogen af vores sko sktående, for lige nøjagtig den hylde mente Jack (hvalpen) at han skulle sove på. Så kan vi gøre kurven og tæppet nok så dejlig, det er altså hylden han vil sove på. Vi joker lidt med dem vi har købt hunden af, om at de har solgt os en skabs-hund . Desuden er sådan noget som blomster i store potter på gulvet, og på jorden udenfor, også totalt bandlyst. Selv om vi siger nej til ham når vi ser han graver i dem, så er han der straks så snart man vender ryggen til. Så de store potter er også flyttet væk og op  Men dejlige er de jo alligevel de små kræ  xxx Charlotte xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha ja |
|
|
Efter vi har fået Kenya, synes jeg nærmest hele huset har været vendt om ( ej, overdrivelse fremmer forståelsen) Vi har måttet lave en slags missebo herhjemme - altså vi har sådan et stort hak i vores entre (nærmest et lille værelse) dette er der sat en plade for således at kattene kan komme over, men ikke hunden. Derinde forefindes alle kattebakkerne og på hylder står deres mad og vand. Hvis ikke denne nydelige ( ) foranstaltning var der, spiser hunden kattelorten og kattenes mad. Dertil skal alle sko fjernes når vi skal hjemmefra og et børnegitter sættes op indtil soveværelset, fordi hun ellers ligger og slanger sig i sengen når vi ikke er hjemme. Ellers er alt såmænd ved det gamle  Ps: Hun har såmænd aldrig rigtigt ødelagt noget - kun tygget lidt i kærestens træsko...
...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vovhunde og andet |
sandra-olesen |
16-08-2007 21:15 |
|
Vi har heller ikke vores sko i gangen mere; hvalpen King var helt forelsket i mine staldsko, og gnaskede lige en hæl i sig.. Det er han så holdt med, men skoene er dog ikke røget tilbage..
*hmm*
Her tilpasser vi mere huset til dyrenes fordel : større vindue i stuen, med bredere karm, 'så kattene kan ligge og slænge sig i solen'... og bliver da nødt til at lave terasse, så jeg kan få en lukket have til kattene ... det MÅ kæresten jo bare give mig ret i (gjorde han heldigvis også *host*)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov glemte |
|
|
lige at pga. kattene har vi absolut ingen potteplanter og slet ingen små nips genstande - men jeg har haft katte så længe, at jeg ikke lige tænkte over det  Hmm... så egentlig er vores hus jo indrettet temmeligt meget efter dyrene, nu jeg tænker over det.
...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender det |
|
|
Mille, vores labrador, ødelagde ALTING når hun var alene hjemme som hvalp. Til sidst blev hun lukket ude i entreen når hun var alene - så gik det til gengæld ud over dørkarmen.. Sko, poser, aviser på borde, fjernbetjeninger.. Ja, listen er nærmest uendelig. Da vi så flyttede ud til Malene - som bor på gård, er det heldigvis ikke så slemt længere. Men alt bliver fjernet fra bordet når vi tager hjemmefra, så man ikke risikerer at komme hjem til avisstumper  Siggy, Jack Russell terrieren, gør heldigvis ikke noget sådan rigigt. Det er Mille som er/var værst  På et tidspunkt var der hvalpe,og en af dem, tyrannen Tjalfe xD, og han kom tit løbende gennem stuen med MIN staldsko - hvor vi andre sad med store øjne. Skoen var større end ham selv  Ja, de små hvalpe giver sommetider grå hår i hovedet Men sådan skal det jo også være 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laps tyvstjæler ALT |
|
|
Vores hvalp tyvstjæler sko, strømper ( helst sure strømper) bamser - og hans favorit ting er min hårbørste, den ligger nu på et MEGET højt skab, for ellers er den væk når jeg skal bruge den.
Har du en hund der behøver ny familie Har du et hvalpekuld Ønsker du dig en hund Står du i et akut behov for en løsning Du kan gratis og frit benytte stedet her: http://www.luxushund.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er der |
|
|
ingen blomster vaser mere- da Pjevs min søde missekat vælter dem... Han har lige været passet ude og jeg havde selvfølgelig glemt at fortælle om hans uvane- så upppsss..der fik han væltet en ned over en skænk... MVH Dorthe der kun har blomster i haven
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså lige |
|
|
ud over at sådan en lillebitte kat jo fylder en hel del når man først har fået installeret overdækket kattebakke på badeværelset, kradsetræ med fod i 40*40cm og radiatorseng - samt naturligvis indkøbt kattegrus og kattemad i store poser og den slags - ja så har jeg måttet kapitulere:
Jeg har 4 potteplanter - førhen havde jeg en stående på mit ene sengebord - det er slut nu! Førhen havde jeg også en anden blomst med smalle blade stående på mine bogkasser over mit skrivebord - det er også slut!
Til gengæld står der nu på selvsamme bogkasser et paradistræ og et gummitræ - dem gider madammen nemlig af en eller anden årsag ikke tygge i. Til gengæld har jeg måttet flytte de to andre planter op på min smalle DVD-hylde - for der kan hun simpelthen ikke få sin pikante lille bepelsede mås med op 
3½kg kat har dermed skabt flere ændringer her 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
Monty søger part
Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håndtag vænder på |
real-svend *med donnika* |
16-08-2007 22:36 |
|
hovedt hjemme hos os, det blive de ved med at være indtil muddi ikke er her mere...han har"øvet" sig siden lille og nu kan han bare det pjat. når gæsterne går på wc og glæmmer at låse døren, kan de være så heldig at få besøg af en glad hund...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej aldrig... |
inger christensen |
17-08-2007 08:45 |
|
har vi ændret på noget her i huset, når der er kommet nye hvalp i famillien, men jeg gik jo også hjemme hele dagen og kunne derfor hurtigt få sat skik på dårlige vaner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ændring af hus |
|
|
Jeg tror jeg skal igang med at ændre hus... Hvalpene er nu lidt over en uge og der går ikke længe før 10 krudtugler begynder at udforske huset med åbne øjne og ben de kan gå på. Så er spørgsmålet bare hvad man skal ændre og hvad man ikke skal - det må tiden nok vise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næsten ingenting |
|
|
På trods af 4 katte der må være både ude og inde og en stor flok staldkatte har vi ikke ændret meget. Vi har valgt sofaer i noget godt behandlet læder i stedet for stof og vores plaider og sådan er noget der kan gå i vaskemaskinen. Glasting skal ikke stå helt ude på kanten af vindueskarmene. Ellers ikke noget. Vi har sat en kattelem i ud mod haven. Den kan kun åbne ud så vi ikke får 20 katte ind lige pludselig. Så vi skal selvf. rejse os og lukke en af de 4 styks ind nogen gange på en aften. Og så ikke for spændende mad på bordene når man vender ryggen til  Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laver ikke om |
Illum |
17-08-2007 13:20 |
|
Men nogle ting ændre form, som Ragnarok bliver teenager. Min neglefil mangler den ene ende. Min bio inde sko er blevet lidt flosset, min ene stang på brillen er lidt gansker i. Kasse som indeholder urnen med 1. smukke gangers aske er der nu en hjørne mindre i. Men så kan jeg bare lære at fjerne ting fra bordet eller lukke dørene eller lægge den i deres kurve når jeg køre 
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hyggelig læsning  Hm.. mine katte er gode til ikke at vælte nips og blomster. Dog er Totte håbløst forelsket i nervøs velour og derfor skal man holde meget øje, hvis der er en sådan som dug. Hårelastikker/bøjler er bestemt også et hit hos Gismo  Kattelort er simpelthen guf så kattebakke er yt - kattene må gøre det udenfor 
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Åhh... jo... det kender jeg vist alt til... Undertøj- alt er bare godt, bh'er, trusser og det bedste er en svedig sportsbh! Ludwig tager ALT. Jesper driller mig lidt, og spørger hvorfor mine trusser ligger inde midt i stuen når han har gæster  ...LUDWIG- tænker jeg bare. og det er da pinligt! Ellers generalt, alt hvad der er i ludwig højde som han ikke må tage, skal fjernes! Sjove historier i har 
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Blomster, nips og div. er flyttet fra vinduskarme, op på reolerne hvor mine katte endnu ikke har fundet op. Jeg tror aldrig rigtig de har lært at klatre
Blomsterbuketter eller enkelte friske afskårne har jeg aldrig mere, selvom jeg arbejder i en blomsterbutik og før i tiden altid havde friske blomster. Når jeg står op næste morgen ligger der vand, vase og blomster spredt ud over hele lejligheden
I mine krukker har jeg store sten, ellers bliver de gravet op
Jeg har ikke nylonstrømper på hjemme. De holder ikke til 5 min. nus - *kridskrads*
Til hovedmåltiderne der kommer jeg i anden række, ellers har jeg et hylekor som kan høres i hele Jylland. De skal have mad først. Så mig kan jeg lave mad til mig selv bagefter
>Rikke/MissFejrskov - nu med egen lejlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Da vi fikToby |
Eva L |
19-08-2007 08:36 |
|
satte vi vores skoreol op sammen med ALLE sko, når han skulle være alene ellers kunne der være tandmærker i og i værste fald være tygget hul. Han har dælme ædt mange af MINE badesandaler, men gemalens er åbenbart ikke så gode, men det er ovre nu, hvor han er rundet de 4 år. Så det er blevet helt almindeligt for mig at købe nogle i Bilka til 30 kr, da H2O blev for dyrt i længden. Vores store måtte foran vores hoveddør skulle også væk, da det dersens dejlige tykke gummi på bagsiden var rent hygge for små hundebisser. En anden ting var vi også gjorde var at få en postkasse frem for brevsprækken, da han begyndte at flænse posten. Det er lidt opslidende at komme hjem til i længden også at skulle ringe og sige: "send lige noget nyt hunden har ædt det til sendte"  På nær disse 3 ting har han ikke ødelagt noget, så han har været NEM. Der høres tit om hunde, der tager hele sofaer, døre, laver huller i vægge osv.
Hilsen Eva L & pletfætteren Buller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|