Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Møddingen!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:41

Heej alle.

Lad hver at læse videre, for det jeg kommer med nu er udnødvendig viden om mig selv og min psychiske tilstand lige i dette øjeblik.

Overskriften hedder "Møddingen" fordi dette er en tråd hvor du kan rase ud over alt! Og jeg vil starte! Og jeg ville blive glad hvis I andre også kommer med dagens sure opstød så jeg ikke føler mig så alene.

Her kommer det så:
AAARGH!! @!#$-internet-forbindelse!!! Min fatter arbejder for det teknologiske firma Terma Elektronik. Og vi får gratis internetforbindelse! Pisse fedt! Vi har altid haft enormt hurtig forbindelse, og vi fik den altid opdateret. Vi var helt oppe på 8 Mb. lige da det kom, og I kan tro det var superfedt!!!

Nu har de idiotiske røvsavlssluprende hemoridegnaskende vandskabninger til termas chefredaktører lavet det sådan, at der bliver bliver reserveret "en bid" af internetforbindelsen til min fars arbejdsformål. og det er OK!

Nu er vi så bare helt nede på under 100 mb. forbindelse ((ved godt det lyder som mere end 8, og ved ikk hvorfor det hedder 100 mb., men det er mega lavt!) og det tar 46 sekunder at loade en NORMAL SIDE med 10-20 billeder på!!! hvad sker der!?!?!?!?!?!?!? Jeg er NHE'er!! Jeg hjælper folk på nettet til at forstå heste (bl. a.) JEG OPLOADER TEGNINGER!! Jeg oploader film til min veninde i grønland! Det kan jeg ikke gøre mere, for det tager fem minutter for at oploade 1 PROCENT af en film!!! AAARG!!! Det er 500 MINUTTER! DET ER 8 TIMER OG 33 MINUTTER!!! AAARG!!! Jeg er i mit pissed-cat-mood lige nu (det er så fordi jeg er lidt ligesom sådan en kat).

Undskyld, meget unødvendig viden til jer allesammen, men er bare lige ved at gå grassat på det @!#$-@!#$. Sådan nogle dringleribs!!!

NevzorovHauteEcole

×؛°"ک`"°؛××؛°"ک`"°؛××؛...×؛°"ک`"°؛×

0
0
Svar på denne tråd

takk...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:47

en oversættelse af dit indlæg foretrækkes først, så skal jeg forsøge at hitte hoved og hale i det.

IMC.
combisadel med bred bum sælges.
Kun 700 kr
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=215766&t=215766
0
0
Svar på denne tråd

Forståelse
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 17:46

Når nu du er NHE'er ...hvad det nu er, så kan du vel forklare mig, hvorfor din fars firma skulle betale for, at du skal sidde og fise den af på den linie de betaler for ?

I øvrigt er det ikke særligt pænt at kalde firmaet for dingleribs samt andre mindre pæne ting og endda nævne deres navn i samme indlæg.

Hvis vi i teorien siger, at jeg nu er din fars chef - så tror jeg, at jeg ville tage en kort, hurtig samtale med ham !

0
0
Svar på denne tråd

Møddingen...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 18:13

Jeg er totalt målløs!!!

Ingen arme = ingen småkager. Hvorfor i alverden skulle din fatters arbejdsgiver betale for dit forbrug af internet?

Undskyld, men du lyder som en forkælet m*g-unge og var du mit afkom fik du en kraftig irettesættelse.

Det er lige før at man føler sig fristet til at sende Terma Elektronik en lille mail med et link til denne debat, men på den anden side - det ville nok gå ud over din fatter - som på den ene eller anden måde er straffet nok ved at en datter som dig...

KH Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider