Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Parter...?!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:10

Jeg søger pt. en part på min dejlige pro... MEN hvorfor er det så svært at finde?? Er det beliggenheden, er det hestens alder, højde eller niv.?

Jeg har haft én henvendelse!

Er jeg den eneste med det problem??

Jeg har fået nyt og mere krævende arbejde her fra 1. sept. og har virkelig brug for en part... hvor finder jeg en sådan, hvis man ikke gør det herinde?

Fortvivlede hilsner fra Josefine

Josse & Cadillac
0
0
Svar på denne tråd

Beliggenheden.
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:16

Tror tit det er svært pga. beliggenheden. søger selv en hest at ride, men de fleste er et godt stykke fra hvor jeg bor.

Mvh Michelle

0
0
Svar på denne tråd

tror også
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:18

det er beliggenheden.

Sidst jeg ledte efter part, der sorterede jeg Helsinge fra, fordi det alligevel var FOR langt væk fra HT området. (eller det er jo HT område, men alligevel "på landet" bus mæssigt).

0
0
Svar på denne tråd

Opslag andre steder
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 16:41

Kan du ikke sætte opslag op i de lokale rideskoler, ridecentre, supermarkeder - og i den lokale avis? Bare som et supplement til HN ...

Der er sikkert masser af ryttere i Helsingeområdet - men om alle så også kommer på HN, er ikke sikkert.

En anden årsag kan være hans unge alder. De fleste ryttere, der søger parter vil gerne ride en hest, der kan lidt mere end din, og som måske føler sig usikre, når det er så ung en fyr.

Held og lykke med det.

Sys

Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

ja måske...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 18:43

Ja måske er det beliggenheden, men jeg har hørt derude og der er flere, som har hest der men bor selv i kbh.

Det gode ved stedet der, er jo at "grisen" stopper lige ved stalden, så det skulle vist være ret nemt at komme dertil.. hm.. og ang. alderen, er der så ikke mange rytterer der godt vil være med til at forme en unghest...?

Josse & Cadillac
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider