Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad kan jeg blive?
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 09:10

Jeg har oprettet lignende indlæg herinde før, men da jeg stadig ikke aner, hvad jeg vil, prøver jeg igen. Måske en eller anden lige netop kender JOBBET for mig ;-)

Jeg har taget folkeskolens udvidet afgangseksamen, og derefter en HHX. Efterfølgende tog jeg et år til London, hvor jeg arbejdede på kontor. Jeg havde dog mest "slave-jobs", så det var ikke meget erfaring jeg fik på kontor-området. Nu er jeg så økonomi-elev. En uddannelse, der tager 2 år, og jeg har et år tilbage, før jeg er færdig.

Jeg har altid troet, at jeg skulle læse videre (økonomi), når jeg blev færdig, da jeg altid har set mig selv i en højere stilling på et kontor. Men nu, hvor jeg har siddet med det i et år, er jeg kommet i tvivl. Er det nu også det jeg vil?

Jeg kan godt lide mit job og mine arbejdsopgaver, og jeg synes stadig økonomien er spændende, men det der med at sidde på en kontorstol 7,5 time dagligt, det er altså bare ikke mig.

Samtidig ved jeg også, at det fysisk hårdt arbejde heller ikke ville være noget for mig.

Hvad i alverden gør man så?

Jeg VIL have et job, der giver en ordentlig løn (hvilket nok også var grunden til, at jeg i første omgang endte på kontor), men jeg vil jo også gerne være glad for mit arbejde.

Et af mine problemer er så, at jeg ikke rigtig kender mine muligheder. Derfor vil jeg gerne høre jeres forslag til jobs, så jeg måske kan jo nogle ideer.

På forhånd tak :-)

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

234567
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 15:35

hej

hvorfor læser du ikke dit økonomi færdig og så bliver noget rådgiver inden for landbrug.. lær om landbrug og sats på lanbo foreningen.. de arb på kontor men kommer også ud i bedrifter.

knuzzer

Vuptidax.... fandt endelig drømmehsten..!!

har erfaret at det tager år at finde drømmen af en hest men når den er fundet elsker man den med hele sit hjerte..!!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 09:25

Tænk, den mulighed har jeg aldrig overvejet. Det må da lige undersøges :-)

Kan det virkelig passe, at der ikke er andre derude med ideer/forslag?

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider