|
|
| Hvem er din Underviser |
|
|
hej alle Hn'er sidder og keder mig sygt meget så ville høre om hvem der er jeres underviser?? jeg få selv dressur undervisning af Grith Skipper Paaskesen som også er her inde på Hn jeg er utrolig lykkelig for hun ved bare hvilke nogen knapper hun skal trygge på hos min hest og det er bare dejligt. men hvem har i
Vibeke Johansen Og Jack Brown for altid elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undervisere |
|
|
Mirakelmageren Michala Lisgaar - hun er virkelig den bedste af de bedste!! Tina Lund Tom Hansen Sommetider Maria Pedersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg får undervisning |
|
|
af Anne Troensgaard, reserve ved OL dressur i 2000. Hun er virkelig god .
Gobi og Blå Ellen Johanne Andersen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ridelærer... |
|
|
Jeg har haft en der hedder malene som jeg rider hos til at undervise mig på den dv jeg rider. hun har prøvet at ride ham og det er altså en kanon hjælp så hun ved hva der ska arbejdes med. og ja.. er nok mere til eneundervisning end hold undervisning da jeg synes man får mere ud af det så. Jeg håber på malene får tid til at undervise mig én gang i ugen så jeg kan komme til at ride stævner...
Adi, Buster & paco... Tak for minderne<3 Nu som DV rytter:D
Lev livet... Du kommer alligevel aldrig levende ud af det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Dressur, udd. træner Anna Carina Pedersen Spring, Thomas Sandgaard
NadiaDahl. Med Nørlunds Penny Lane & Toftegaardens Silver Sock <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm... |
|
|
dengang jeg engang fik undervisning´, før mine 3års pause fik jeg undervisning af Nis Valdemar Hansen, (Århus) hvis der er nogen der ved hvad der er sket med ham må i må de meget gerne kontakte mig.. (kan folk ikke skrive i hvilket område de er fra?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg får.. |
| Forfatter:  |
fru-schwerin |
| Dato:  |
13-08-2007 22:37 |
|
undervisning af Søren Hedegaard... vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Martin Holfelt |
gitte (lukasnuggi) |
13-08-2007 23:09 |
|
Martin Holfetl, Hornsherred Rideklub HHR Jægerspris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Datteren får |
|
|
Datteren får undervisning af Dorthe og Hans Jørgen Hoeck i henholdsvis dressur og spring. ... På Sjælland var det Martin Holfelt, der havde fornøjelsen(!) af at "fortælle" Taipan, at det nu én gang er rytteren, der bestemmer - og ikke hesten. Uhadada - har ikke tal på, hvor mange gange Martin har sagt, at "magen til uhøflig hest skulle man lede længe efter"  De gange Martin red Taipan - tjah, da var det lige før vi kunne have tjent penge på "indgangsbilletter" til ridehuset - så mange mødte op for at se "rodeohesten" 
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Trakehner = Tragedier; Taipan Karoline er en shetlænder - og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min... |
|
|
sannee klindt, reininglandsholds rytter
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges Kieffer dressur sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
Kirsa-Loyal |
14-08-2007 00:01 |
|
Pt. rider jeg ved én der hedder Charlotte Schreiber (spring). Før i tiden har jeg redet v. Tommy Lundby, Morten Augustinus og andre "almindelige" ryttere.
Mvh Kirsa - ejer af hestene *Cherry HS*, *Zanesco* og *Nertera-Tetti*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Johannes Ågaard.
Kia med Gabriel «One goal, one passion - Gabriel.»
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rider for |
|
|
Eva Opdal som er en anerkendt og super dygtig Dressur træner i Norge som bl.andet avler nogle af de bedste Norske varmblods nemlig OMA hestene.
Til min elskede søn: Når jeg har dig i mine arme, og du smiler tillidsfuldt til mig. Så bliver mit hjerte fyldt med varme, Du lille mand hvor jeg dog elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underviser |
|
|
rider hos Susan Kjærgaard...
Opstaldning tilbydes (Vallak) I ny stald. Store lyse bokse med åben front 4,5*5 meter. Fold hver dag i lyse timer. Max 4 heste i stalden. Indhegnet ridebane. 2.5 km til skov.
ET BESØG VÆRD!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når vi engang er |
|
|
Klar igen er det meningen, at vi skal have undervisning af en, som hedder Susanne Hartmann. Hellefister: Hils endelig Bass fra Judith. Jeg havde ham, som underviser i noget tid på Hinnitus for mange år siden, og ser ham stadig engang imellem, når jeg er nordpå..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Søren Hedegaard. |
Malene Nellemose |
14-08-2007 07:30 |
|
Jeg rider alle de kurser jeg overhovedet kan komme i nærheden af, ved Søren Hedegaard. -Jeg bor desværre alt for langt fra ham, til jeg kan ride hos ham fast. -Malene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undervisning |
|
|
Jeg får springundervisning af Sigurd Nielsen og dressurundervisning af en, der hedder Pernelle Jul 
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undervisning. |
Katrinen |
14-08-2007 08:36 |
|
Rider hos Jan Søgård på Sportsrideklubben Lerbæk. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undervisning |
|
|
Min datter får undervisning af Susan Kjærgård. Og en der hedder Maria.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HARK... |
|
|
Jeg rider ved en kombination af to forskellige undervisere for øjeblikket, da jeg synes det fungerer rigtig godt når jeg får forskellige øjne på sagen. Den ene hedder Juan og har en spansk hesteudannelse af en eller anden art. Den anden hedder Karin Sørensen og er selv aktiv stævne rytter på MB-plan med bedste hest.
Begge holder til i Harridslev Rideklub.
Det væsentligste er usynligt for øjet - kun med hjertet kan man rigtigt se. - Den lille Prins -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undervisning |
|
|
Susan Kjærgård. Uvurderlig god træning  Aldrig har jeg lært så meget om at ride, som hos Susan. Jeg har lært at ride med hovedet, hvor jeg tidligere læret at ride på følelsen. Og denne kombination er ret super for mig. KH Søs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undervisning |
|
|
Får udervisning af dressurdommer Helle Skjøt  Hun har lært både mig og Salina rigtig rigtig meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min pony |
|
|
Bubber og Sia får undervisning af Tina Lund og Tom Hansen, kan desværre ikke huske hvad deres dressur underviser hedder... Jeg får undervisning af Camilla Vangkilde og af Dennis Holst. I spring rides min hyp af Lene Særmark, jeg tør ikke selv af springe, så det betaler jeg mig fra;-) mvh Camilla
Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber Opstaldning tilbydes fra sommeren 2007 i Slagelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undervisning |
|
|
Jeg rider hos Jan Christensen på Noagård, som er utroligt dygtig. Han har været med til at hæve vores niveau ganske gevaldigt. Hilsen Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Træner hos |
Kira V |
14-08-2007 11:26 |
|
Janne Nilsson, svensker, ca. hver 14. dag.. Kira
Praktik-/øveheste søges af massørelev - Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| juuubie |
|
|
Jeg rider pt undervisning hos min bedste veninde som har redet hos jørgen hvenegård i mange år. Vi er kommet rigtig langt. charisma og susanne
Hvorfor ha problemer? nå man kun har opgaver!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manden og jeg |
|
|
får hos iris uhlenbrock, tysk hammer dygtig westerntræner.
før fik vi af Pernille Bendix også en virkelig dygtig westerntræner.
Hilsen Christina
American Quarter Horses for life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underviser |
|
|
Jeg rider dressurundervisning ved Stine Steffensen på hendes ridecenter i nærheden af Grindsted. Hun er bare super dygtig og rigtig god til at få grundridningen rigtigt på plads, så de sværere øvelser bare kommer som en leg 
Venlig hilsen Jane Hakuna Matata Dejlig DV-vallak efter Carano sælges. Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underviser |
|
|
min underviser er så Leoni Meldgaard, enormt dygtig og har evnen til at få rytteren til at FORSTÅ hvad man gør og OGSÅ bruge hovedet *SS* mvh Vipse PS Bor i Østjylland
Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg får af |
HGLarsen (Kastan) |
14-08-2007 13:47 |
|
Ulrik Kjær fra Hestehavens Rideklub 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Får dressur undervisning af Carina Brun, hæng mig ikke lige op på efternavnet - er ikke lige helt sikker.
"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?" Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej! Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg har redet hos |
|
|
Jeg har redet hos: Sigurd Nielsen. Sanne Henningsen. (Dressur) Klaus Munkedal (Spring) Pernille Gert Niesen. (Dressur) David Amager (Spring & dressur) Nu rider jeg hos Ole Hummelshøj hvilket er rigtig godt, han er meget behagelig, fornuftig og god til varme ungheste, det er bare hele køreturen værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
For første gang i går Søren Hedegard... og BESTEMT ikke sidste!
Michelle HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.
Gallakjole sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigen-22 |
HGLarsen (Kastan) |
14-08-2007 19:13 |
|
Sjovt, vi bor næsten lige ved siden af ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Pernille. |
|
|
Ej hvor sjovt. Jeg får undervisning af ham på Trøstruplund, så det er ikke hvor han selv bor. Rider du selv hos ham? Hilsen bettina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemt og bekvemt... |
|
|
Når jeg rider undervisning, så er det ved Søren Hedegaard. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anna (Springtime) |
14-08-2007 21:04 |
|
Jeg får undervisning af en der hedder Julie  Ved ikke rigtig hvad hun hedder mere end Julie, men hun er smadder sød, og forstå både mine og min hest behov! Så bedre kan det ikke blive for mig!
Skrev : Anna Krab "Der er ingen hemligheder så tætte, som dem mellem hest og rytter..." -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jooh... |
Anne (Marlax) |
14-08-2007 21:07 |
|
Jeg får undervisning af Helge Kjelstrup i Svansbjerg... /Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigen-22 |
HGLarsen (Kastan) |
14-08-2007 22:02 |
|
Nej jeg springer selv ved Ulrik Kjær - har desværre ikke gang i noget dressur undervisning endnu da der ikke var plads der hvor jeg gerne ville ride Men har virkelig brug for noget undervisning da det jo er umuligt at rette optimalt på sig selv (ud over det er Kastan bestemt ikke nem dressur mæssigt, han afskyr det ) Rider du dressur hos Ole? Er han god?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
bor i sverige og får springundervisning her men rider dressur i DK  Jeg får springundervisning af en super dygtig underviser ved navn Ragnar Bengtsson. Han er manager for H&M spring teamet og har været landsholdstræner for militaryrytterne i sverige. Han har selv redet/rider military og springning på internationalt niveau. I dressur får jeg undervisning ag Karin Nissen i Frederiksværk. Det er jeg rigtig glad for og har efterhånden redet hos hende i 4 år. I terrænet får jeg hjælp af en Irsk militaryrytter ved navn Eric Smiley. Han kommer til DK et par gange om året. Han er virkelig dygtig 
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undervisning |
|
|
Uh har fået undervisning af mange forskellige. Først og fremmest en masse bornholmske undervisere. De fleste år derovre af Vilmer Kofoed-Dam. Henrik Jørgensen gennem hele min ponytid. Han har lært mig rigtig meget. Jørn Sørensen i starten af min hestetid. Super dygtig. David Amager i 3 år. Også rigtig dygtig. I de sidste måneder har jeg fået af Allan Hansen, som jeg også synes er rigtig god. Hilsen Camilla
Når du er ung, kan du vælge & vrage!
Når du bliver ældre, kan du vælge mellem vragene!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
HeleneJ |
15-08-2007 13:35 |
|
Jeg får dressurundervisning 1 gang om ugen, af: Mitzi Mortensen! Hun er meget dygtig!
Det siribirske dværghamster Speedy gon charles Marsvinet Martha +9/5 2007* hunden Mie *Kære Martha, du vil aldrig blive glemt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Line Rønn |
15-08-2007 13:38 |
|
Morten Bennetsen.
Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock Djurslands Rideklub, distrikt 12 En rigtig hest har 4 hvide sokker  Böckmann stævneskab købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søren hedegaard |
lunababy |
20-08-2007 16:28 |
|
Hej Jeg rider ved Søren Hedegaard som er ansat ude på Klarup ridecenter.  mvh Lotte og Lulledrengen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| får undervisning |
|
|
af Johannes Ågaard, klart den bedste dressur underviser jeg nogen sinde har haft. holder dog en koet pause pga skoleophold i jylland, så får ikke redet meget da hesten står i kbh desværre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Får undervisning af |
|
|
Joan Jensen på Møllebakken Samt skal starte springning hos Johan Krabbe Har haft Jan Christensen og Nils Haagensen til trænere førhen
Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr. Heste og ponyer til salg se dem på min præsentation (Prøver at opdaterer med billeder hurtigst muligt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vjhkhkjrgailk |
|
|
Dressur hos Ann Rönnman og spring hos Kim Löwe - begge på Hinnerup Ridecenter, hvor hesten står opstaldet. Han er dog halt lige pt. og vi får ikke undervisning.
~NUMSEFISKEN~ ¤Med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|