Hej jeg er en pige som er rigtig ked lige for tiden, for mig og min kæreste slog op her i fredags. Han skrev bare lige pludselig om hvordan jeg syntes vores forhold var... og vidste godt allerede dér at vores forhold var slut... 
Men jeg svarede da ham at jeg syntes at det var lang tid siden vi havde set hinanden, (har trænet mine hypheste op de sidste 2 uger så har ikke lige haft tid til at planlægge det helt store)
Men derefter skrev han så at han ikke elskede mig på sammen måde mere, og at han ikke ville udsætte mig for at komme sammen med en der ikke rigtigt elskede mig... fair nok... så vi blev eninge om at gå fra hinanden... -Suk- næste dag skrev vi sammen om hvad det egentligt var der var sket med os, siden vi tilsyneladene var gledet fra hinanden.. På det svarede han så at det var fordi at vi ikke så hinanden mere, og der må jeg indrømme at der blev jeg sgu lidt sur og mega ked! for jeg havde for ikke særligt lang tid siden fortalt ham at jeg var træt at det altid var MIG der skulle arrangere noget når vi skulle være sammen, og at nu var det hans tur til ligesom at gøre nået, hvis han var intresseret i at være sammen med mig... og havde ikke hørt nået om at han gerne ville være sammen med mig de sidste 3 uger, så regnede med at han havde for travlt, for havde self lavet tid til ham, hvis han havde spurgt mig om jeg kunne tænke mig at komme op til ham en tur eller sådan nået... Men hørte ingenting og lige pludeselig var det hele bare slut efter så lang tid, og nu sidder jeg her helt forvirret og ked, og tror det er mig der har gjort nået galt IGEN...