|
|
| Tid til endnu en reminder |
| Forfatter:  |
Zanne |
| Dato:  |
12-08-2007 09:13 |
|
Hvis nogle er trætte af dem, beder jeg jer, bære over med mig, men det fylder stadig en del i hverdagen.
Vi er endnu ikke kommet et eneste skridt nærmere opklaringen, men håbet lever endnu.
Idag er det 3 år siden Bæ9 forsvandt sporløst, og dagen hvor jeg vil bede jer alle tage et lille kig på vores efterlysning. Kan du komme med oplysninger, tager jeg imod dem med kyshånd, og dusøren venter stadig til udbetaling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det dog |
|
|
sørgeligt  tænk at miste sin pony på den måde... jeg holder øjne og ører åbne... jeg håber i får vished en dag...
Knus Nanna Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 år siden |
|
|
tiden går hurtigt, det er godt nok underligt hvor han er blevet af 
MVH.Berit De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på WWW.jlt-tinkere.dk Sort stævne jakke str 14 år købes til fair pris Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er altid plads til... |
camillalai |
12-08-2007 10:28 |
|
Der er altid plads til en SÅ vigtig reminder!!!
Jeg søger og kigger stadig overalt, hvor jeg kommer frem efter den lille Bæ9!
Det er SÅ mærkeligt, hvor pokker han er blevet af, jeres lille Bæ9, så urimeligt at nogen skal igennem dét, som I har været igennem og stadig lever i; uvisheden!
Sender de bedste tanker til jer i disse dage, og til Bæ9, lige gyldigt, hvor han befinder sig.
Håber stadig at at han en dag dukker op hos jer igen!
Hilsen Camilla.
skal være mor til september; det bliver FANTASTISK!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puh... |
MonaCarlsson ♣Pusling♣ |
12-08-2007 10:49 |
|
Kan så tydeligt huske da han forsvandt... Men har holdt pause herindefra, så troede egentlig han var fundet... Det er skrækkeligt at han ikke er fundet endnu, men det er selvfølgelig også svært at finde en nål i en hø-stak.  Han ligner så meget min Pusling, af udseende. Dog er min en hoppe og ca. 7 år ældre, og har et lille føl ved siden. Nu bor jeg jo på Solskinsøen, og her er da rigtig mange shettere. Tvivler på han skulle være her, men lover at holde øjne og ører åbne.  Mvh Mona
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bæ9... |
Katrinen |
12-08-2007 11:00 |
|
Var her også da han forsvandt. Det er ikke det at man har mistet en pony, det er uvisheden om hvad der er sket ham. Kan slet ikke forstå det er 3 år siden.  Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reminder |
|
|
Tænk at lille Bæ9 stadig er forsvundet  - Har så ondt af jer. Må være uvisheden der er værst. Håber virkelig at Bæ9 en dag dukker op igen, og har det godt.
Rollo - Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed... | Marsvinefoder Sælges | R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bæ9... |
Anne Schilling |
12-08-2007 11:41 |
|
Det er sørgeligt og næsten ikke til at tro, at der allerede er gået 3 år. Men selvfølgelig er han ikke glemt, og ikke ude af bevidstheden, når jeg kommer rundt til stævner og markeder. Jeg håber på, at du og Ditte en dag får besked om, hvad der er sket, så I i det mindste kan få vished... uvisheden må være den værste. Linket til efterlysningen, vil ikke forsvinde fra min hjemmeside, før den dag kommer. Det lover jeg! Jeg ved det ikke er meget, - men mange bække små...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad sker der lige ... |
Lisbeth Sejberg |
12-08-2007 11:45 |
|
... du der nye isamela ??? Det her er IKKE Arto. Har også tit tænkt på den lille Bæ9, det er dybt underligt, at INGEN har kunnet give nogle spor at gå efter. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej isamela |
|
|
Hvad er det du prøver og sige med det pladder.. Det har da ik en s... med Bæ9 og gøre. Tror da lige du skal forsvinde herfra. Og til Zanne håber i en dag finder ud af hvad der er sket . HILSEN KARINA.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Jeg håber du finder ponyen, og jeg skal nok kigge efter hvis jeg ser en der ligner. Nanna
Lammeskindsunderlag sælges. Pæn og meget velholdt. nypris næsten 1000 kr.kombimodel, passser alle sadler op til 18". Pris 600 kr. inkl. porto. kontakt over HN eller sms 24614888. Giv evt. et bud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Krydser også for at i en dag finder ud af hvad der skete, og håber han kommer hjem til jer igen.
Rønnebjerggård... Smuk hoppe 3½ år, 155 cm sælges... Frieserhoppe 5 år sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Og til Isamela: Hvor er det da et usmageligt indlæg at lave 
Rønnebjerggård... Smuk hoppe 3½ år, 155 cm sælges... Frieserhoppe 5 år sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det vildeste |
Zanne |
12-08-2007 18:11 |
|
indtraf godt nok idag. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om I har læst Dittes indlæg, men her er et link sådan lige for en sikkerheds skyld. Ganske kort efter at dette indlæg kommer på Hn, modtager jeg en besked, fra en anden bruger herinde. Hun fortæller om en elevpony der hedder Benny på sportsrideklubben for Klarup og omegn. Jeg har så senere fået en mailadresse på den pige, der skal have købt ham fra rideskolen. Nu er ventetiden på svar jo kæmpelang, men vi venter (og venter og venter ...) Tænk om det er "vores" Bæ9. Tænk om han endelig er fundet. Alle de spørgsmål der popper op i vores hoveder, jamen det er slet ikke til at beskrive. Bagsiden af medaljen er så, at ER det Bæ9, jamen så er det jo nogle mennesker vi kender, der har snuppet ham. Og det er dælme en grim tanke. Det må det nødvendigvis være, hvis han stadig hedder Benny. Chancen for et sammentræf er jo mindre end minimal. Alt dette må vente, nu skal vi først finde ud af, om Benny er Bæ9 Kryds fingre for os ... vil I ikke nok... Be om ... Til slut, tusind tak for alle jeres søde indlæg og beskeder. De er guld værd i småpenge og varmer grundigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh Zanne |
|
|
det er ikke jeres benny, havde du bare skrevet at det var benny fra klarup så kunne jeg havde sagt med det samme at det ikke er jeres benny. benny fra klarup var i klarup inden i mistede jeres bæ9 
MVH.Berit De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på WWW.jlt-tinkere.dk Sort stævne jakke str 14 år købes til fair pris Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Berit.. |
Zanne |
12-08-2007 18:22 |
|
Er du helt helt sikker. Meget mere tør jeg ikke spørge om
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lige et uskyldigt spørgsmål. Når I finder Bæ9, hvad gør I så? Nu tænker jeg på, om I vil lade ham blive, hvis I kan se han har det godt, eller forlange ham tilbage?
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er helt sikker |
|
|
benny var i klarup da vi havde vores gang der tror faktisk han stod der da anne fik lukas i vinteren 2001
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For fanden da |
Zanne |
12-08-2007 18:40 |
|
og langt ind i helvede kæft, og undskyld så mit franske.
Det her er bare SÅ opslidende. Vi håber og håber, det er totalt umuligt at glemme det, men efterhånden er det så tærende, at det næsten er for meget af det gode.
Hvert eneste år når vi når vore fødselsdage - Ditte har den 15. og jeg har den 14. bluver alt kørt i smadder over Bæ9's forsvinden. Lad nu være at sige, at vi kan glemme og opgive, for det kan altså ikke lade sig gøre. Måske om flere år, men ikke endnu.
Alle de gange vi har håbet og alle de gange vi er blevet skuffet, ja de kan snart ikke tælles. Vi tager optimistisk mod oplysninger hver gang, håber og håber og buuuf.. så får man en over næsen.
Vi har ingen planer om at hente Bæ9 hjem nogle steder fra, hvis bare han har det godt. Men jeg vil godt nok give meget, for at vide hvor han er.
ØV altså
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Klart I ønsker besked, hvem ville ikke det. Håber at I finder frem til hvor han er og/eller hvad der er sket ham
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så undskyld |
Zanne |
12-08-2007 18:43 |
|
Jeg glemte jo at takke jer alle for gode ønsker, varme indlæg og søde beskeder.
Nu må I endelig ikke tro, at jeg er utaknemmelig, indlægget ovenover var lige den umiddelbare reaktion. Det ER svært, men det gør jo ikke jeres forsøg mindre.
Fortsæt endelig, måske finder vi tråden en dag. Den er kun uendelig godt gemt.
Også tak til dig Berit, men det ved du jo via msn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår skisme godt ... |
Lisbeth Sejberg |
12-08-2007 18:52 |
|
... det må være slemt, at gå i den uvished kan da tage pippet fra enhver. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod. Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ufff... |
birgittekw |
12-08-2007 19:00 |
|
...det er næsten ikke til at bære...Kan ikke sige noget fornuftigt, ... Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon ikke |
|
|
Jeg tror desværre at han er død allerede for 3 år siden. Lyngen er jo et kæmpe område, og det kan være totalt håbløst at finde en lille liggende pony derude. Men jeg kan godt følge at det er svært ikke at have bevis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ville |
Zanne |
12-08-2007 19:39 |
|
være et nemt valg Charlotte, det har du ret i. Desværre tror jeg ikke på det, selvom det i første omgang lyder sandsynligt.
Lyngen ER stor ja, derom hersker ingen tvivl. I mit sind er der heller ingen tvivl om, at der umuligt kan ligge en død pony på et rekreativt område, der besøges af titusinder årligt.
Opstanden til himmels tror jeg heller ikke på, så nej... jeg er stadig overbevist om, at han er forsvundet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Området |
|
|
Nu er det jo et rimeligt lille område, hvor publikum egentligt kommer. Hvis han har lagt sig i kanten af noget lyng, så vil han være 100% skjult. Det er desuden så sent på året han er forsvundet, at der reelt kun er publikum måske 2-3 uger længere. Og når han har ligget vinteren over, så finder man ham ikke. Hele området på modsatte side af vejen i forhold til vandet, bliver jo absolut ikke overrendt af publikum.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det må stå |
Zanne |
12-08-2007 20:07 |
|
enhver frit for, at tro præcis som de lyster.
Jeg orker ganske enkelt ikke at diskutere sandsynligheden for at han ligger død med dig nu, og jeg vil slet ikke ud i at skulle retfærdiggøre min mening. Tro mig, jeg har vurderet mulighederne mange mange gange, diskuteret dem med bl.a. hyrden på lyngen, og jeg er nået min konklusion.
Beklager, du har valgt at tro et, jeg har valgt noget andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille forsvundne Bæ9 |
|
|
Har ikke set denne tråd før nu men husker tydeligt lille Bæ9 som altså stadig savnes  De fleste ting er vel afprøvet og sikkert også denne: Kunne man lave en plakat med billede af Bæ9 og konsekvent hænge op, dele ud hver forår/sommer til markeder og skuer? Ligesom man kunne lave tilsvarende til større arrangementer hvor der er hestefolk tilstede. Det er selvfølgelig ikke gratis men kommer budskabet ud og bliver folk mindet om det, så kunne det jo være at en eller anden en dag spotter ham og husker det? Jeg husker Bæ9 fra trådene herinde men endnu flere vil måske blive opmærksom på det og huske hans efterlysning hvis man jævnligt blev mindet om det?
10 stk. sorte Labrador hvalpe med DKK stambog Klar til udlevering Uge 40 Se mere på www.yderup.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|