Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

to ponyer i baghaven til morgen
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 08:45

Ja, bedst som man sidder her med sin morgenkaffe, råber kæresten pludselig "kig lige ud i baghaven, skat". Og sørme om der ikke står to små søde ponyer, som livligt guffer løs af blommerne .

Så på med noget kluns, over i stalden og hente gulerødder og træktove og så ud og få fat i de to bisser. De løb nu ingen steder, de havde travlt med at guffe blommer .

Så afsted med den to små og over og vække genboen (hvilket ikke var nemt - de lå i deres sødeste søvn) - og ja, det var deres.

Vi fik dem lukket ind på deres fold igen og jeg advarede mod at de altså nok havde fået guflet en del blommer, så en omgang dårlig mave, kunne være på vej.

Vi har endnu ikke fundet ud af hvordan de er kommet ind til os - vi kan ikke se hvor de er gået igennem, men må jo lige snakke med dem når de er mere vågne.

Så ja godmorgen - jeg fortsætter lige hvor jeg slap med morgenkaffen

...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*

0
0
Svar på denne tråd

morgenkaffe
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 09:21

ja, morgenkaffen kan man hurtigt få galt i halsen .. Jeg erindrer en morgen hvor jeg også sad og nød min morgenkaffe. Ud af vinduet ser jeg min nabo komme trækkende med en lille brun pony. "Næææhh.. DET var da morsomt.. den ligner jo fuldstændigt min Helena. Men hun er jo i stalden".. de kom tættere på "det er da knagme utroligt at der kan findes en pony mere der er nærmest identisk"..

Da manden drejede ind af indkørslen måtte jeg jo sluge morgenkaffen, for JO.. det var skam Fru Helena, der var brudt ud af sin boks (jeg har ikke fået lukket ordentligt efter mig om aftenen ), var gået ud via halmdepotet (et halvtag med åbent ud til), og derefter var hun vandret over til naboen, som tilsyneladende havde bedre græs end os

Naboen grinede noget ved synet af mit forvirrede morgenansigt. "jamen.. øhh.. hvordan... øhh???" mens jeg kiggede fra hesten til stalden til naboen til stalden igen

Men jeg lærte da at checke hendes boksdør grundigt inden jeg gik ind

mvh

kirstenj

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 09:54

sød historie

Ja, genboerne så også noget forvirrede ud i hovedet da vi kom brasende

Ja vi har nok også bedre græs end genboen - for de har da selv. Men måske et lille eventyr og blommerne trak mere

Men nutted edet var/er de...

0
0
Svar på denne tråd

tja et er heste
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 10:05

uden for sine vinduer.

En morgen i dette forår skulle jeg jo også lige have kaffe at vågne på.

Når det er mørkt uden for lader manden persiennen i køkkenet været lukket og den plejer jeg så at åbne, når jeg står op noget senere end han. Det var lyst denne morgen og rent rutine mæssigt åbner jeg persiennen og kigger ud ad vinduet uden egentligt at se efter noget bestemt.( det mest ophidsende plejer at være nogen som lufter hund eller et par børn på vej til skole)

Det er et meget roligt parcelhuskvarter vi bor i og på den anden side af vejen er der et offentligt grønt område, der ligger sådan et par meter over vores grund og har en skrænt ned mod vejen (bruges som kælke/glide bane når der er sne)

Jeg hælder kaffe op i koppen og Ups, hvad var det jeg så-- det må da være løgn!!!

Nej, jeg havde ikke drukket eller taget stoffer eller noget andet,

men der gik altså 2 elefanter og gjorde sig til gode med det lange græs på skråningen

Ja det var kommet cirkus i løbet af natten, for det bruges det grønne område jo også til i sæsonnen.

Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 10:10

Ja, der kan hurtigt ske noget

En aften vi sad og så fjernsyn, bankede politiet på vinduet. Vi går ud, de spørger om vi lige gider hjælpe med at fange en hest der står på vores matrikel og spiser græs. Mens jeg tager sko på, får jeg dem fortalt at vi nok skal hjælpe med at få den fanget, man altså at det IKKE er min hest da den står i stalden.. Da vi kommer derom, står MIN fede pony og guffer græs Jeg siger til politiet at den klarer vi selv, og de ikke skal bruge deres tid på det..

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 11:05

der sker noget i de små haver rundt omkring

Elefanter? Ja, så havde jeg nok også gloet en ekstra gang

Haha Konghøj - ja, man skal passe på med at tro at det altid er de andres

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider