Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad skal jeg gøre?...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:50

Ja, så har jeg jo lige siddet og tænkt, (igen igen)

Når jeg nu er færdig med efterskole og det, så har jeg jo tænkt mig at købe et føl. Jeg ved lige præcis hvor jeg skal have det henne og til lidt penge(sys jeg), og så kan jeg oven i købet selv vælge hvilken af hopperne det skal være efter, orv.

MEN, når jeg så tænker længere end det, så kommer jeg i tvivl. Jeg har allerede tilredet en pony, og har fået 'bestilling' på en pony, og to små heste til. Men det var måske underordnet?

Nå, men det var det med tilridningen. Om jeg selv skal gøre det, eller om jeg skal sende den til beridder? Men er sådan en ikke dyr?

For jeg vil jeg vil jo godt have et godt forhold til den. Og jeg har det sådan at hvis man selv gør det så er det bedre, eller er det bare noget der ikke passer?

For det kunne jo være at hvis man sendte den til beridder så gik det bånd i stykker, eller?

Er det overhovedet en god idé at købe føl når man ikke har nogen den kan gå sammen med? Men har jeg forhåbenligt til den tid.

Efter jeg er blevet sparket, har jeg udviklet en for stor respekt overfor hestes bagparte, og når man så skal vende sådan en til at løfte hove så ville den jo kunne mærke det på mig, og så blive nervøs?

Er det så måske bedre med en ældre?

Det er mit dilema, og sys selv det er forfærdeligt?

Det skal måske lige siges at jeg er 15 og har redet siden jeg var 6.

Jeg vil så gerne have mit eget føl, men hvis jeg ikke kan tage ansvaret for det og lære den det den skal for at blive en god ridehest såå,

Nogen der kan hjælpe?

<3Kaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

PERNILLE KAABERBØL JØRGENSEN' ELSKER DIG!<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider