Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg GIDER ikke...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:10

arbejde mere.. ...jeg vil gå hjemme = ridecenteret...

jeg vil bare gå og hygge..kigge..ride..snakke..og hygge igen...

Har fremlagt det forslag hjemme at Johan bare skal arbejde dobbelt så meget så skal jeg nok ta mig af hestene...det gik han ikke med til.. ...

Har kigget på jobnet..men der findes ingenting med den arbejdsbeskrivelse " hygge med heste og ryttere"

Andre der har en så urimelig mand der faktisk synes det er nødvendigt med 2 indtægter...

vh Helle (der bare har haft en hyggedag)

0
0
Svar på denne tråd

hehe bare for lige og være
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:17

på tværs, nej jeg har ikke en mand der mener jeg skal bruges 2 indtægter, jeg går hjemme, og har kun lige avis og reklame job, så jeg har masser af tid til hestene, skal så siges jeg avler og køber heste engang imellem og rider op, og tjener lidt på dette, men ellers har jeg mit og han har sit...

det er skynd bare og gå hjemme ved hestene

Hvad skal jeg dog skrive her
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:43

Det er dæleme da synd for dig at din mand ikke kan se det fede i at du får hjemme nusse heste job .Har du forsøgt at overtale ham ved at fortælle hvor meget overskud du får til at hygge og nusse om ham,for slet ikke at sige at lave alle hans livretter.

Jeg er heldig at være hjemmegående ,og kan godt forstå at du har lyst til at være det.,jeg ville ihvertfald ikke bytte.

prøv den med livretterne

Dorte.

Det god stil - at køre æsel med et smil
Har du set Donkey,Frans, Frits og Nellies hjemmeside ?
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:47
Åhh Helle... Jeg vil gerne have et tilsvarende fuldtidsjob. Bare hygge hele dagen på rideskolen med dig og alle de andre
Jeg satser på at Jesper i løbet af et par år tjener så meget at jeg kan gå hjemme og passe mine, til den tis, 3, 4, 5 heste!

Vi kunne jo pgså bare åbne en rideudstyrsbutik sammen? Det er næsten det samme, uden helt at være det alligevel

Michelle

HUSK hjelmen - den er pænere end kraniebrud.

Gallakjole sælges

0
0
Svar på denne tråd

har prøvet
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:48

Ja, jeg ville også gerne bare gå hjemme, tage ud til hestene og hygge mig dagen lang ... men kæresten siger nej..

Har prøvet at forklare ham, at det vil være super fedt, og at jeg jo så vil være hjemme hver aften, når jeg jo har været i stalden hele dagen.. men som han så siger, det hjælper jo ingenting, for han ville være nødt til at arbejde i døgndrift

Og ja ja ja, det vil da være synd for den stakkels mand.. men alligevel så synes jeg jo, jeg har fået en brandgod ide der...

men jeg må nok hellere blive i jobbet lidt endnu

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin

{>

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:56

Forstår slet ikk jer der gerne vil gå hjemme.

- Jeg ku da finde på meget at lave hvis jeg gik hjemme - ingen tvivl om det, men nøg, hvor ville jeg savne at ha noget at stå op til, noget at snakke med folk om, møde andre mennesker osv.

Jeg gad da godt, hvis økonomien var, så jeg ikke behøvede at arbejde fuldtid, men at gå hjemme, ville jeg nu ikke kunne.

Så jeg får aldrig en tarvelig mand, for vil aldrig foreslå det

0
0
Svar på denne tråd

Om 13 år!!!
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 00:32

Så kan jeg blive førtidspensionist!

Jeg ville endda gerne trække de ti år fra. ;-)

Om jeg ville kunne finde ud af at gå hjemme???

JA!!! :-)

Jeg har lige haft 3 ugers ferie - hjemme - og hvor jeg dog har nydt det!!! :-)

Jeg bor på en landejendom - og jeg har masser at lave! :-)

Nu skal jeg jo nok nævne - at jeg faktisk har en rigtig god arbejdsplads - hvor jeg har flextid og selv bestemmer over min arbejdstilrettelægning og har gode kolleger! :-)

Jeg ville sq nok besøge dem af og til. ;-)

Men - JA! - jeg kunne sagtens få tiden til at gå herhjemme og ikke føle mig det mindste "isoleret" - da jeg har gode venner og bekendtskaber. :-)

13 år ... - til efterløn og tjenestemandspension. "Flyyv tid - FLYYV!"

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

N:E:J::
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 07:42

.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

Sjovt ALLE sadler til salg har NÆSTEN ikke været brugt heller ikke selv om de er ældre

.

En "skabs HN person" er useriøs....

0
0
Svar på denne tråd

Nope...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 07:57

Har ikke en mand der bestemmer hvad jeg skal.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Æhmnnn...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 08:28

Nu var det jo bare ment som et sjovt indlæg... ...

Troede godt man kunne fange ironien i det...

Jeg har et drømmejob hvor jeg selv bestemmer min arbejdstid...og hvor meget jeg vil arbejde...og det er ikke specielt meget.. ..men jeg ville ikke undvære det da det giver mig de udfordringer jeg har brug for...

Johan smågrinede da han læste indlægget, og spurgte om nogle af jer seriøst trorde han bestemte...

indlægget var lavet fordi jeg havde haft en mega mega hyggelig dag på ridecenteret...en af de dage hvor man tænker " sådan skulle hver dag bare være "

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

duttelut
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 08:35
Uhh ja det kender jeg alt for godt! sådan har jeg også haft det på det sidste og nu får jeg en lille forsmag, er blevet sygemeldt indtil september, og jeg synes altså det er dejligt Der er jo altid nok at lave...

Med venlig hilsen Laila

Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne??

Holstenervallak til salg se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Glemte..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 08:43
Kan da godt være jeg glemte denne
0
0
Svar på denne tråd

Dette her spørges der om
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 08:45

"Andre der har en så urimelig mand der faktisk synes det er nødvendigt med 2 indtægter..."

Og så svares der ud fra det spurget

...

Gud hjælpe mig om skribenten så ikke finder det nødvendigt med en forklaring på bestemmelses forhold i hjemmet, who cares...

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

Sjovt ALLE sadler til salg har NÆSTEN ikke været brugt heller ikke selv om de er ældre

.

En "skabs HN person" er useriøs....

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 08:53

Det må du jo gøre siden du er så sød at læse min tråd og svare hele 2 gange... ...

Og så trækker vi lige på smilebåndet af dig endnu engang...

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Jeg må så høre til de absolut...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 09:11

...Kloge, for jeg fangede nemt ironien .

-Og jeg kan bare sige, at hvis hvis det var muligt, så skulle jeg dælme heller ikke arbejde... der var 1000 ting jeg kunnen foretage mig hver dag, i stedet for at arbejde... f.eks nogle af de ting Fru-schwerin nævner... hygge, drikke kaffe, snakke med de andre, skridte en tur, drikke lidt mere kaffe, snakke lidt mere, bestille en pizza med de andre osv osv .

Næ nej, ingen arbejde til mig, hvis jeg kunne slippe .

Hilsen Anima
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er åbenbart også klog ;o)
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 09:31

Fru Schwerin - jo selvfølgelig forstod vi ironien i dit indlæg... og gud hvor jeg kender det

Jeg har også foreslået manden at jeg gik på deltid og så kunne få mere tid til hestene. Men det forstår han altså ikke.

Det skal lige siges at jeg også har et dejligt job, som jeg ikke ville undvære... men behøver man lige være der 8 timer om dagen ???

Manden har jo ikke sådan en hesteinteresse, som tager flere timer om dagen, så jeg har prøvet at forklare, at hvis jeg nu gik på deltid og bruge resten af "arbejdstiden" på hesten, så ville jeg få mere tid til ham... hvorfor synes han det er en dårlig idé??!

Med venlig hilsen Iben
Nu Frue i Huset!
0
0
Svar på denne tråd

Uha, jeg ville
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 09:37
gerne gå hjemme og pusle om ungerne og hestene og dyrke min have og passe gården. Og manden ville nyde det, gå og blive opvartet mere end han gør. På den anden side synes jeg også det er skønt at det er noget man ser frem til og få tid til og ride en stille aftenstur. Heldigvis kan vi indrette det sådan at ungerne har nogle korte dage når det er tiltrængt.
0
0
Svar på denne tråd

Iben..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 09:40

hehe...forstår det heller ikke...tilbød endda Johan varm mad HVER dag..men nej nej... ...

Nu rider han jo selv...og tænk...han havde den FRÆKHED at påpege min timeløn var så høj at jeg kunne arbejde MERE...og så være forsørgeren herhjemme...

Mener bestemt at fra gammel tid er der en regel om at MANDEN skal forsørge sin ægteviede hustru...

vh Helle.. ( der synes hun burde være fulltimehyggeridekaffesnakkende kone )

0
0
Svar på denne tråd

samvær
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 09:54

Jeg går hjemme, og har altid masser at stå op til! Vi bor på et nedlagt landbrug med pt. 14 heste, 4 voksne hjemmeboende børn og et stuehus på 450 kvm. Jeg må indrømme at selvom jeg aldrig keder mig, savner jeg da nogen gange det sociale samvær på en arbejdsplads.

Her er det så bare, at når jeg nævner om jeg skulle finde mig et arb. får jeg beskeden at det har jeg da ikke tid til!!

Og det ved jeg jo osse godt, for jeg har jo vænnet alle i huset til at mor klarer det hele, og det er da min egen skyld.

Men helt klart det er da luxus at få lov at gå hjemme, og nusse om hestene og tilrettelægge min egen dag!

Hilsen Ann

Transport af heste tilbydes i lastbil, maks 5 heste.

Hestebokse udlejes, skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Helle...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:34
...fulltimehyggeridekaffesnakkende kone... den er jeg med på!!

Med venlig hilsen Iben
Nu Frue i Huset!
0
0
Svar på denne tråd

For at være
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:47
ærlig, så tror jeg faktisk ikke det var noget jeg kunne tænke mig i en laaang periode. Tror jeg ville blive bims af, ikke lige at få hovedet udfordret ;-)

VH HeidiZ
The trust between horse and rider creates a unique partnership
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider