Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Clinton Anderson???
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 20:03
Nogen der kender til den gut???
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 05:07
...han er australier, så han markedsfører sig som "eksotisk" i USA.

Min PERSONLIGE mening er at han er en light-udgave af Pat Parelli - forstået på den måde at han bruger NOGLE af de samme teknikker (og nogen, som bestemt IKKE ville blive "godkendt" hos Parelli) - men at han fokuserer mere på at træne heste (så de "gør hvad de får besked på") end på at ændre mennesker så de bliver bedre ledere for deres heste.

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

Et link:
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 12:23

www.downunderhorsemanship.com/

Jeg har set et show i USA (på video) hvor de skal tilride en hest på tid. De er 3 horsemen's i hver deres corral.

Der er han helt klart suveren i forhold til de andre. Han har sit eget tv-show, og der virker han nu noget opblæst... Men succeen fra det amerikanske show har vel sat sig lidt.

Men tjek sitet ud - der står rigtig meget...

:-) Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 17:18

Jeg synes han er for hård ved hestene og har ikke sat sig ordentligt ind i hestens indlæringssystem, lidt ligesom Parelli. Med den forskel at Clinton ikke forsøger at tage æren af en træningsmetode der har været brugt længe før han kom til verden, som Parelli forsøger at gøre.

Men han siger da en del fornuftigt.

Jeg har hans bog, den er udmærket, såfremt man kan se lidt kritisk på den og sortere lidt i hvad han skriver ;)

0
0
Svar på denne tråd

Mercury...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 18:44
...Jeg undrer mig over, du siger "Parelli forsøger at tage æren" - han henviser da konstant til Dorrance, Ray Hunt, Troy Henry og mange andre?
Hans "Raise Your Hand If You Love Horses"-bog er nærmest een lang opremsning af folk, han var "i lære" hos?

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

0
0
Svar på denne tråd

Gad vide om
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 19:19

man kan sige, at man har en DM rekort i Clintons DVD samling?

Jeg har ikke mindre end 10 stk. med ham men jeg indrømmer også gerne at jeg ER en samler-nørd inden for træningsdvd'er... håber dog at min mani, er ved at gå over, for det er lidt dyrt faktisk, at være så nysgerrig i den retning...

For nogle år siden, var han en helt alm. gut, der bare kunne noget med de der heste. Man kan ikke tage fra ham, at han er noget af et naturtalent men jeg har også lagt mærke til at succen er gået ham en anelse til hovedet, sådan som det sker med så mange, der bliver kendt.

Smag og behag, så syndes jeg stadig at manden er nr. 1 til at formidle sit budskab på DVD'erne. Det er udførligt forklaret så man kan gå lige ud og bruge/træne med det samme.

Øvelserne holder vand, med andre ord - Det virker!!!

Jeg er stadig lige imponeret hver gang jeg ser dem!

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY !

Sælges: super sød all round vallak, 4 år, 153 i stg. www.123hjemmeside.dk/Smoky/958850
Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk

min hjemmes
0
0
Svar på denne tråd

Forresten har...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 19:24
...Anderson en gratis Podcast, man kan abbonnere på - så kan man da få en prøvesmagning... :-P

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider