Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Totalt antiklimaks! (Tossetræf)
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 17:16

Ja, det er sgu lidt mærkeligt...

Men inden jeg tog på Tossetræf kunne jeg tæske den ene tråd efter den anden igennem og finde mange af dem interessante

Men nu, efter at have tilbragt en skøn weekend med nogle virkelig dejlige og varme mennesker til Tossetræffet, er der bare INTET jeg gider læse, medmindre jeg lige finder at overskriften må have noget med træffet at gøre.

Ja, groft sagt så keder HN mig nu

Er jeg den eneste tosse der har det sådan eller er jeg bare tosset?

Tina - Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Du er bare tosset
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 17:20

Du er i virkeligheden bare ret tosset ;D

... Ej, hn keder også mig for tiden. Og det er farligt at kede sig, for tiden :D Men jeg sidder jo her alligevel... og det gør du jo også? :-@

Tine & Tulle
Det klinger! :D

Så flytter Tulle med mig til Svendborg... :)

0
0
Svar på denne tråd

Nej du er ikke..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 18:30

... den eneste:)

Men jeg har nu haft det sådan længe at jeg kun gider læse de indlæg hvor jeg kender dem der skriver, eller bare ved hvem de er:)

Det er kun hvis jeg er virkelig desperat at jeg læser andre:)

Men jo det er nok bare os der er ret tossede:)

Tina

Nu med egen hjemmside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ork nej
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 19:19

Nej da, du er ikke den eneste... og jeg var ikke engang med på det der tossetræf- det ser ellers godt nok hyggeligt ud på billederne, mon man må komme med til næste gang??

Jeg har i gennemsnit læst 1 indlæg om dagen her det sidste 1½ års tid...

Katrine

http://www.strigler.dk/
*
*
-Nothing is original
everyone imitates someone-
0
0
Svar på denne tråd

Huller
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:02

Tjaeh - synes ikke nettet keder mig mere end ellers - men leder helt febrilsk i kalenderen efter huller hvor der kan presses noget hesterelateret ind...

Der er en masse jeg egentlig gerne vil rundt og besøge - og ligenu er jeg topmotiveret for at komme afsted!

Puha der er lang tid til næste år...

Træt af konkurrencesport? Rid jagt!

Støt en god sag: kig ind på http://www.politihesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Samme.
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:55

...her Tina-Tossen og Tina UUU ´

Har det på nøjagtig samme måde.

Kigger lige hurtig ned over siden,og ser om der evt er nogle tosser der har skrevet

Normalt læser jeg mere eller mindre alle tråde jeg synes lyder intressant,men ikke mere efter tosseweekenden..

Så lidt tosset er jeg jo nok

Marlene H

Med araberen

Babberups Don Diablo

Bedre kendt som

Dondi

Vallak købes

Se præsentation

Max 25000 kr

0
0
Svar på denne tråd

også her,.,,,
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 21:57

faktisk så meget at kæresten er helt nervøs!

Men ja, jeg er vist bare inde i en periode.

Har kun været herinde siden i mandags, for at tjekke tossetråde og om der er beskeder...og lige nu sidder jeg og venter på at en dvd bliver brændt, og så er jeg smuttet igen.

Men jeg vil heller have det sådan her, også have oplevet den fantastiske weekend end omvendt!

0
0
Svar på denne tråd

Suk...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:22

...jeg synes egentlig ikke det er så meget anderledes med de tråde jeg sådan går ind og læser, bortset fra at jeg læser ALLE tråde der er oprettet af en tosse..

Mest af alt så savner jeg jer sgu...

Så altså - skal vi ha gang i noget julefrokost noget, måske i januar for ingen kan jo noget i december? For der ER bare for lang tid til august næste år...

Winnie

Du kan ikke forandre fortiden
men du kan ødelægge nutiden
ved at bekymre dig om fremtiden

Smuk brudekjole sælges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Bare vent..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:27

...til jeg kommer ordentligt i gang med Nazal, så skal I få billeder så I aldrig bliver færdig med at kigge;)

Ej, spøjse side.. Sagen er at jeg også keder mig her på HN... Synes ikke indlæggende siger mig noget. Men mon ikke det kommer igen;)

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Loke Død d. 24-8-06<3
<3San Diego Død d. 5-11-06<3
<3I er begge elsket og savnet<3
Hjælper på ridelejren Englykke
uge 27, 28, 29 og 30/2007.
www.nazal.webbyen.dk
designet
0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:33
ja, jeg må jo slutte mig til mængden! HN keder mig en smule for tiden, ikke rigtig nogen tråde der siger mig så meget - ikke at det stopper mig fra at logge på hver dag

Men jeg tror det er lige netop det - normalt var jeg ikke på mere end højst hveranden dag, og så ikke særlig lang tid af gangen. Men nu hvor jeg har "sommerferie" og ikke så meget andet at tage mig til, stener jeg på HN mange timer om dagen, og har efterhånden læst de fleste(okay, så de interessante) tråde igennem...

Men mon ikke HN-entusiasmen vender tilbage når jeg får et lille "break" - så bliver jeg sikkert helt fanatisk igen

Anne

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

BURBERRY <3

0
0
Svar på denne tråd

Winnie...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 22:49

Kom du bare over på den rigtige side af sundet, så skal jeg indvie dig i sushiens sublime glæder og låner gerne datterens sovesofa ud

Der ER for langt tid til næste års Tossetræf!

Btw er HN-træffet helt afskaffet? Det her var jo ikke et HN-træf i HN regi, eftersom det måtte rykke ind på Arrangementer

Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave!
----------
TinaU- Årets Toffe 2007

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 23:06

Puha ja syntes sku også jeg keder mig men igen sidder jo og sapper rundt alligevel man er afhæning men er mere afhæning at at komme på træf syntes det for lidt en gang om året ogsyntes det er ALT for kort fredag til søndag.

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ditte...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 23:12

Ja, en weekend er alt for kort tid til alt det man gerne vil nå...

Skulle det forlænges, tror jeg dog det burde skemalægges hvem der praktisk gør hvad hvornår, ellers kan det hurtigt blive et meeeget langt træf

----------
TinaU- Årets Toffe 2007

0
0
Svar på denne tråd

TinaU...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 23:27

Det vil jeg give dig helt ret i. Skulle træffet vare længere end en weekend, skal det praktiske arbejde nok fordeles på en anden måde, da det vil blive for stor en muldfuld for en enkelt eller 2 personer at skulle stå for det alene...

En weekend i godt selskab går virkelig for hurtigt, og når jeg ser tilbage på weekenden vi lige har haft, så ville jeg egentlig godt ha hørt lidt nærmere omkring klikkertræning, men det var bare så hyggeligt at småsludre, ride ture, slappe af omkring hestene osv uden at noget som helst var tidsbestemt og lagt i faste rammer.

Og så synes jeg også bare, at det er alt for lang tid at skulle vente et helt år med at se jer alle igen, så en julefrokost i januar, synes jeg kunne være en rigtig god idé.

Jeg lægger gerne hus til, hvis ikke det bliver alt for uretfærdigt for jyderne der så skal rejse herover igen. Her er der masser af plads til at folk kan overnatte, så ingen skal ud og køre efter en god frokost med dertil hørende drikkevarer

Men lad os tage det på et senere tidspunkt, for som sagt kan jeg godt forstå jyderne hvis de synes det er vores tur til at komme til dem

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg er skam.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 00:43

... også med på et juletræf:)

Vi kunne jo gøre sådan så alle tager noget mad med:)

Det må bare ikke ligge i uge 3 eller 4 da vi skal på skiferie, hurra jubii weee Gud hvor jeg glæder mig... Hmmm eller ikke???

Tina

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

du er bare ganske normal tina..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 07:40

når jeg har travlt med ridning, kører frem og tilbage fra lisas træner, har travlt på arbejdet og min dag fyldt emd spændende mennesker, ja så gide rjeg helle rikke hn.

IMC.
combisadel med bred bum sælges.
Kun 700 kr
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=215766&t=215766
0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det morsomt
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:45

at åbne Hn idag KUN for at kigge efter tråde, der har noget med en tosse eller tossehest at gøre og så få øje på denne tråd.

Jeg kan ikke blive mere enig.

HN er ligepludselig blevet noget helt andet ..

Meget mærkeligt...

Jeg er helt med på en julefrokost men tænker også, at der jo er mega lang tid til jul . Tænk at man kan blive afhængig af noget man oplevede en weekend...

Det er sgu tosset

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være
Bitches
have more fun

0
0
Svar på denne tråd

Juletossetræf
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:49

...Den er jeg helt med på

Ja jeg er med på alt,hvad der har med jer tosser at gøre

Marlene H

Med araberen

Babberups Don Diablo

Bedre kendt som

Dondi

Vallak købes

Se præsentation

Max 25000 kr

0
0
Svar på denne tråd

Hov må mænd..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:53

... så komme med??? Tror Thomas vil føle sig snydt hvis han ikke må komme med, han ser jo også sig selv som tosse

Tina

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

christian må
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 10:59

da komme med?!

Han var jo med hele weekenden, og fik vist underholdt et par stykker eller 5

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 11:39

TinaU - ja en eller anden dag får jeg nok overbevist mig selv om at jeg virkelig ER på den "forkerte" side af sundet...det føles ihvertfald som om jeg er langt væk fra "alting" når vi snakker tossetræf...(der sker ting og sager om 2½ år...)

Ang. julefrokost i januar så tager jeg dog med glæde til Sjælland, I skal jo trods alt til Jylland i august næste år.

Idéen med at forlænge træffet lyder umiddelbart tiltalende, men jeg tror ikke det er en god idé.
Både mht planlægning/arbejdsfordeling, men også fordi sådan noget skal bare ikke laves alt for meget om eller udvides, det gør ikke noget at man sukker lidt efter mere når man er kommet hjem...

TinaTossen og Heidi - det ville da på ingen måde være det samme hvis jeres tossemænd ikke var med, de er da selvskrevne!! De skal vel nærmest ansøge om at få lov at slippe, hvis de overhovedet skulle komme på den mærkelige idé!

Winnie - der har sovet fantastisk i nat efter at være smurt ind i lokalbedøvende salve...

0
0
Svar på denne tråd

Slynger lige en dato ud
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 14:57
Hvis det ikke må være i uge 3 eller 4 vi alle lige skal komme os over nytåret - hvordan lyder lørdag d. 12. januar i uge 2 så???

0
0
Svar på denne tråd

Finno...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 15:21

Ja, den dato nupper jeg lige

----------
TinaU- Årets Toffe 2007

0
0
Svar på denne tråd

winnie...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 15:29

hvad med min mand?

Er han ekskluderet

Jeg laver et halvt kryds den 12. januar

0
0
Svar på denne tråd

Fnis mon ikke.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 15:35

... winnie mente din mand:) Enten er jeg bare ved at blive gammel eller også kan jeg bare ikke huske at have mødt Heidis mand:)

Altså du kender jo winnie... hun er lidt tosset så kan nok ikke holde styr på alle de navne

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tine Tine Tine
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 15:55

...for pokker da, SORRY, jeg skrev forkert, Tina har ret, det var jo DIG og DIN mand jeg mente, SELVFØLGELIG!!!

Du kan bare sætte et ordentligt kæmpe stort DOBBELTKRYDS d. 12. januar, for der skal I BEGGE TO til tossejulefrokost!!

Er den reddet? Håber jeg, for det var absolut Christian jeg havde i tankerne da jeg skrev ovennævnte...

Mange hilsner

Tossen - der faktisk normalt er ret god til det med navne, men det her var en smutter...

0
0
Svar på denne tråd

Forresten..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 15:59

Det er godt nok min arbejdsweekend, men hvis det er der der er tossejulefrokost, så tager jeg selvfølgelig fri!

Så altså - lørdag d. 12. januar - TOP!

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Winnie
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 16:26

Og mit tilbud står selvfølgelig stadig ved magt hvis du skulle mangle en seng at sove den ud i ;-)

Den er ikke noget særligt, men helt sikkert noget bedre end det underlag du slæbte med! Og den har ikke mindreværdskomplekser *GG*

----------
TinaU- Årets Toffe 2007

0
0
Svar på denne tråd

Hov hov..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 16:32

...unge dame...

Mit aldeles glimragende underlag har på ingen måde mindreværdskomplekser, det er da hverken halvt eller mumieformet...men derimod helstøbt luksus..

Men jeg takker mange gange ja til tilbuddet, det kunne være super hyggeligt!!

Har vi egentlig fundet stedet for afholdelsen af julefrokosten?

Var det egentlig Pernille der helt uforvarende kom til at sige noget med at hun GERNE LÆGGER HUS TIL??? He he, det skal hun jo ikke sige to gange til en omgang tosser...

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

heyyy
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 17:36

hej Tina

Jeg skal ihvertfald helt sikkert med næste år, med eller uden hest. Det ser bare vildt hyggeligt og skægt ud. Og så er jeg jo også en smule tosset .

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 17:51

Jeg ligger gerne hus til, problemet er bare, at den dato i har fundet frem til, er min arbejdsweekend, men mon ikke det kan lade sig gøre at få den byttet, nu når jeg er i så god tid

Der er masser af muligheder for at overnatte hos mig også. Har 3 børneværelser hvor der er flere der kan sove. Jeg mener, at når vi kan sove tæt i telte, kan vi vel også sove tæt på værelserne

Derudover kan der være mange luftmadrasser/drømmesenge i stuen, så ingen skal sidde og være tørlagte fordi de ikke har et sted at sove

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Pernille..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 17:54

...he he he, ja jeg vil nok anbefale dig at få fri, sikke et hus og en forsamling at komme hjem til..ha ha ha..

Jow, du må ku få fri når du sådan skulle af sted på arbejde sidste weekend, jeg er stadig imponeret over at du bare lige sprang en nattesøvn over

Og ja da, vi kan da sove i lag hvis det skal være...

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Ja min
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 18:04
nattevagt og dermed ingen søvn gik desværre lidt ud over mit fest-gen lørdag aften, men så må jeg jo tage revance til julefrokosten eller hvis vi nu er nogle tosser her fra sjælland der en dag propper bilerne med mennesker og soveposer, og så kører over sundet for at hilse på jer i det jyske

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Vidst fastsat
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 18:18

Ingen har endnu råbt "neeej" - så, så er den dato vidst fastlagt...

Kører gerne en tur over sundet igen til den tid - må nok desværre melde pas til den kommende ridetur, det er lige rigeligt dyrt og weekenden før skal der rides jagt i Knuthenborg...

Pernille jeg vil gerne skrives op til en plads til en luftmadras!!

I skal selvfølgelig være velkomne herovre inden da - evt også med hest... Det må der lige arbejdes på at få lavet en plan for...

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Wallie
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 19:45

Du er den først der melder sig så du kan være så heldig at få en seng tildelt

Vidste forøvrigt slet ikke at der er jagt i Knuthenborg weekenden før. Har du redet dernede før?

Jeg startede distancestævne der tidligere på året, og kan absolut kun sige godt om arrangementet og stedet i det hele taget.

Det var fantastisk at se parken fra en hesteryg frem for fra en bil...

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Første gang for mig
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 19:55

Pernille det er Storstrøms jagtrideklub der inviterer - Sporten er også inviteret - så de venter op til 150 deltagende ekvipager!

Flere af de andre ra Jydsk har deltaget op til flere gange og har fortalt sjove historier om hestenes overnatning i zebrastaldene (det går dog ikke længere) og en uheldig afsidning i vandgraven (aka. div. bøflers toilette - behøver jeg sige at de smed tøjet ud... )

Så jeg går og glæder mig som et lille barn til en forhåbentlig rigtig fed weekend med hygge om lørdagen og godt med hestesnak (hov - det lyder bekendt...) Så vi træner på livet løs så den halvgamle hyps kan komme i god form!

Og tak for sengen da! - men hvis andre og mere trængende har brug for en seng kan jeg godt klare mig med en luftmadras - regner med at falde i søvn helt naturligt (altså hjulpet lidt af lidt alkohol muligvis)

0
0
Svar på denne tråd

12 Januar...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 21:08
lyder da meget godt...men traileren er jo nok lige lovlig kold at sove i så hvis man kunne låne et pat kvm gulvplads til soveposen ville det da være helt fint...

Freedom rides....on a Quarterhorse

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Hurraaa...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 21:21

DET lyder sørme hyggeligt

Og der er heldigvis ikke så lang tid til januar. De måneder går hurtigt

Et kryds i kalenderen er hermed sat.

Og for lige at vende tilbage til Tinas spørgsmål: Jeg har det akkurat på samme måde som dig. HN er bare blevet mere uinteressant efter tosse-træffet. Egentlig sært

---

Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes.
---

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 21:40

er du ikke forvist til traileren i januar måned Jørn, så du finder bare en plads indendørs til dig og din sovepose

Og som Ciller vil jeg lige vende tilbage til trådens udgangspunkt. Jeg synes nemlig heller ikke at HN er helt det samme mere. Måske fordi jeg har fået sat ansigt på flere af jer og synes de tråde som i skriver, er lidt mere spændende end de andre tråde...

Som jeg talte med Marlene om tidligere i dag, så har jeg efter træffet virkelig mærket hvordan jeg savner det sociale liv jeg havde i klubben hvor hestene stod før vi flyttede på landet. Ikke at jeg ikke nyder at have dem hjemme, for det gør jeg bestemt. Men denne weekend mindede mig bare så meget om, hvor dejligt det er at være flere om den samme interesse som man så samtidig kan hygge sig med.

Som Marlene og jeg blev enige om, så kunne det være så genialt hvis vi tosser havde vores egen rideklub med hestene det samme sted, istedet for at være adskilt geografisk... Men hva hulan... så har vi det jo bare det sjovere sammen når vi ses de gange om året der kan blive tid til

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

neeej..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 22:41
Når det er så tæt på som Slagelse, så vil jeg med til det;)

Hilsen Jette
med dejlige Nazal.
<3Loke Død d. 24-8-06<3
<3San Diego Død d. 5-11-06<3
<3I er begge elsket og savnet<3
www.nazal.webbyen.dk
designet af Cecilie(Chaos)
0
0
Svar på denne tråd

Pernille
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 22:48

Pernille: Er der også en plads til mig i dit hjem? Eller skal jeg tage telt med??? Brrr...

Det bliver da bare kanon.

.¤*Fra Louise*¤.

Ejer af verdens sjoveste pony!

.¤*Bjarke, du vil altid være i mit hjerte*¤.

0
0
Svar på denne tråd

Sødeste Louise
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 23:10

selvfølgelig er der også plads til dig.

Som skrevet tidligere, er der 3 børneværelser med store senge og masser af gulvplads til luftmadrasser o. lign i i stuen er der også masser af plads, så alle der vil overnatte, er der selvfølgelig plads til

Og Jette, du er selvfølgelig også hjertelig velkommen

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 10:19
Heyyy jeg skal også med og skrives op til en soveplads

Ejj det bliver da hyggeligt!

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Spejderlejr...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 11:15

i Pernilles stue...hå hå hå så må der pruttes...

Så kan vi bytte sofabordet ud med et bålsted og riste skumfiduser...

Irene : Hvor´skal vi stille poolen til alle bajerne ?

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd

Hå hå hå
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 11:56

Jørn...jeg sværger - det er voldgriner...

Hvor sygt mand...hå hå hå hå

Vi burde få optaget nogle af de udsendelser, det vil gå rent ind..

Poolen til bajere må da kunne stå på en terrasse, hvis Pernille stiller den op nu og putter bajerne i, så er der IS-kolde bajere til den tid..

Ditte - du tager vel luksusunderlaget med, ikk? Bare det at man ikke skal krølles sammen i et telt vil jeg betragte som den rene luksus...

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Til januar
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 12:36

kan vi vel bare smide øllerne ud i en snedrive på terassen, for jeg er ret sikker på at poolen er frosset til is...

Jeg sværger mand... øllerne bliver kolde i sne... det er for sygt mand... hå hå hå hå hå

Og ja for hulan Winnie... Det kunne være for sjovt at høre udsendelserne til julefrokosten Især efter nogle af de grønne, så bliver vi alle super gode til at sige:

Det er for sygt mand... jeg sværger...

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg os´ lige sætter et kryds
Forfatter: 
Dato:  11-08-2007 19:10

Tror os´ lige jeg sætter et kryds i kalendern d.12 januar 2008...

Så hvis jeg kan reserver en gulvplads.. så ville det være rigtigt dejligt..

Men tilbage til den første besked i tråden.. Tina, kan kun give dig helt ret... Har fået , kan kun spåtte ordet tosse...

Wilfred søger part

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
*Suppi, du vil altid være elsket og savnet*

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 07:04

Det er hvad man får ud af ikke at være væk fra HN en hel week.. :-( Jeg kan ikke den dato.. Øv..

Hmm, håber jeg kan få det ændret, på hjemmefronten ang den dato, så jeg også kan komme med.. Vil smadder gerne se alle jer tosser igen.. :-)

Louise / Nappa

GRATIS GRATIS...

Affaldstræ bortgives. lev GRATIS på lolland, falster, sjælland og møn!

Kæmpe opskærings arb, med søm og skruer i, men godt at fyre med.. :)

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 08:54
Hvad med folk som ikke var med til tossetræf...men som havde besøg af Tina-tossen igår og blev indviet i jeres små lege og tosserier ...kan man så godt komme med?
0
0
Svar på denne tråd

Nappa og Stine
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 09:03

Louise - DÈT kan du godt få lavet om, selvfølgelig kan hjemmefronten lave planerne om, det er jo TOSSETRÆFS-JULEFROKOST der er tale om...

Stine - hvis du er blevet oplært af selveste Tina-TOSSEN, ja så er jeg da ikke det mindste i tvivl om at du passer perfekt ind i flokken... hun er jo vores allesammens STAM-TOSSE..he he - nu falder der nok brænde ned, hø hø...

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

fnis winnie stam-tosse:)
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 14:46

Men jeg tager det gladeligt på mig gør jeg:) Det passer jo nok desværre ret godt... Tænk i sin tid da jeg valgte mit navn troede jeg slet ikke det ville nå så vidt

Og Stine du er jo selvfølgelig velkommen og vil passe perfekt ind Og det ville din søde mand nu også hvis han skulle være interesseret:) Du kan lokke med at der er masser af øl og han er på samme alder som Vicky02´s Christian og min Thomas:) Så de skulle nok kunne få en god snak om alt andet end heste:)

Knus

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 14:55

Ja jeg tror jeg fik en god Quick oplæring...skulle jo, efter at have slugt alle tossetrådene, have stillet min nysgerrighed

Tina: At vi vil passe ind vælger jeg at tage som en kompliment

Tænk, jeg tror at kolde øl og snak om andet end heste, vil falde i god jord hos kæresten

0
0
Svar på denne tråd

At vende sig mod andre ting
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 18:15

Ja når nu HN keder en lidt og alle de tråde jeg har fulgt med i går i stå må man jo vende sig mod andre steder efter noget underholdning...

Og her er Youtube jo et oplagt valg!

Mon ikke vi alle har set denne:

www.youtube.com/watch?v=De0vL53EDgU

Synes det sjoveste er ham med bowleren når hans "hest" er uopdragen

Og så er der min favorit:

www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

Hvis I aldrig har set The Evolution of Dance er det en mangel i jeres opdragelse jeg vil anbefale at I straks retter op på!!!

Han er genial - faktum er at han jo faktisk kan danse... Det er en (indtil da) ukendt fyr der stiller op i sådan en "open mike comedy night" på et eller andet lille sted... Og så laver han lige et lille fikst nummer - der nu er set af millioner og atter millioner rundt omkring... Bl.a. har han nu optrådt i Dinsney World...

Kort sagt - Must See!!!

Og så en lille sød en:

www.youtube.com/watch?v=eWEjvCRPrCo

Internet is for Porn er navnet på denne lille ting nogle WoW (World of Warcraft) nørder har bikset sammen - det er ikke en af de bedste - men den er nu sød

Og lige endnu en derfra:

www.youtube.com/watch?v=YHOMIEWeWDk

Da de lavede spillet havde de glemt at give dværgene en dans... Men et par af de andre "slags" har nogle ret fede moves...

Og hvor kommer alt det der WoW nonsens dog fra tænker I måske - med mindre det blot anses som helt normalt for en tosse... - men ud over at være hestepige og spejder er jeg nørd - i hvert fald ifølge visse veninder Så lidt WoW bliver der da spillet ind imellem - når HN keder mig... - Så kom i gang med at lave nogle nye indlæg - ellers spiller jeg for meget!!!

Og fortsat god tirsdag forresten...

0
0
Svar på denne tråd

jeg sværger hvor sygt...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 20:52

0
0
Svar på denne tråd

Winnie *Bøge*
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 06:19

Winnie *Bøge*: Prøver også at få de gamle til at rykke det, men de slår altid deres fødselsdag sammen, da den gamle har d.12/1 og min mor har d.27/12...

Men jeg vil gøre mit bedste.. For en TOSSE JULEFROKOST kan man altså ikke gå glip af.. :-)

Og slet ikke efter sådan en skøn weekend hos Tina.. :-)

Louise / Nappa

GRATIS GRATIS...

Affaldstræ bortgives. lev GRATIS på lolland, falster, sjælland og møn!

Kæmpe opskærings arb, med søm og skruer i, men godt at fyre med.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 21:36

...først - Irene - tak for det fantastiske danseklip, dét er da virkelig underholdning, han er for sej!!

Jørn - tusind tak - for pokker en god tanke at lægge det herind , men nu er det så at jeg må udstille mig selv som det mest ultimative antitekniske væsen der findes blandt tosser...hva pokker stiller jeg op med det link???

Jeg kan klikke på øverste linie, men intet sker...

Jeg sidder ellers allerede og griner over at tænke på de kære radiospejdere..hå hå

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Øh Hallooo
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 22:13

Jeg er også en tosse - og VIL med til tosse julefrokost

Hilsner - Christel - Pænt tosset

Christel

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Autostol, skråstol og ammepude til salg - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Christel
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 22:29

du skal være så velkommen, for det er nemlig her hos mig at julefrokosten skal holdes d. 12 januar

Og Winnie... du er ikke den eneste.. jeg sad lige og glædede mig til at høre radiotegneserien men jeg kan ikke finde ud af det

Så PLEASE... Jørn... fortæl, forklar... gør et eller andet...

Pernille

Skrappe kællinger har det sjovere.... :-)

Glad ejer af 2 smukke ox arabere samt 2 ponydrenge......

0
0
Svar på denne tråd

Ja Jørn...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 22:59

Gør noget...

0
0
Svar på denne tråd

Tryk ved ørebøfferne
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 19:41

Winnie og Pernille: tryk på teksten ud for ørebøfferne... F.eks. 1.mp3

Ved mig åbner den så en ny boks og spørger om jeg vil gemme eller bare åbne... Den åbner med VLC Media Player - og så kører det bare... Det for sygt - jeg sværger mand!

0
0
Svar på denne tråd

Altså Wallieholm
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 19:53

Jeg sværger... du er for syg en helt

tak for hjælpen. Nu kan jeg endelig høre min yndlingstegneserie når det passer mig

Pernille

Skrappe kællinger har det sjovere.... :-)

Glad ejer af 2 smukke ox arabere samt 2 ponydrenge......

0
0
Svar på denne tråd

Snøft...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 21:18

Jeg kan stadig ikke høre den absolutte bedste radiotegne serie ever...

Der står bare en hel masse tekst, ingen ikoner, ørebøffer eller lignende, og den eneste "aktive" linie er den øverste, men der sker intet når jeg trykker på den, og jeg kan ikke vælge hverken åben eller gem..

I må simpelthen optage dem, så vi kan høre dem til julefrokosten...hold kæft jeg glæder mig...

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Bare vent
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 22:17

Bare vent!

Til julefrokosten har jeg masser af ideer til underholdning *gnæk gnæk*

----------
TinaU- Årets Toffe 2007

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider