Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvordan sige noget uden at såre
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:14

ja hvordan gør man lige det?

Sagen er jo ikke særligt stor eller alvorlig, men ret irriterende.

Det drejer sig om en græstrimmer.

Historien er som følger:

Sidste sommer løb vi tør for tråd til vores elgræs trimmer, men da det var sidst på sæsonnen, blev der bare købt en ny rulle af manden da han var i byen.

I foråret (dengang, det var sommer) skulle jeg lige tage kanter og et stykke græs vi har, hvor der kan være en del sten i, Manden havde monteret rullen og glad gik jeg i gang, men tråden han havde købt var mega tyk og kom ikke selv ud af rullen. Det endte med at moteren begyndte, at lugte og vibrere kraftigt.

Ergo ny græs trimmer.

Husbond købte så en med hjem en dag, en Aku en med batteri så jeg var fri for ledningen( den har nu aldrig generet mig)

- den er sk*** tung at gå med

skærmen er alt for stor (kan ikke kommer under hegnet, så man skal gå "turen både indvendigt og udvendigt"

løber hurtigt tør for strøm - skal lade 3- 4 gange for at få slået det hele -

Og så bruger den faktisk en rulle tråd på 2 slåninger-

Den var iøvrigt rimeligt dyr-

Hvordan får jeg lige fortalt husbond, at det er det værste l***

han har købt, uden at såre ham og at mine arme og ben kan ikke holde til at bruge den.

Det var jo ment, som en hjælp fra hans side at købe en ledningsfri dyr model.

Hjælp: hvad gør man (jeg vil ha en ny og vil selv købe den: en lille let model om der så skal tyve ledninger til)

men vil som skrevet være mega ked af at såre ham.

Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd

hm...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:20

Kan du ikke bare sige det, som det er? Den græstrimmer er for tung for mig, det er ellers en smart model. Nu har jeg sat den til salg, og jeg køber mig en ny. Jeg var glad for den gamle model.

Når den med batterier er solgt, går vi ud og spiser for pengene

Ann & Otto van der Zar

Hvornår ligger der 4 meter -og 100 kilo hund på gulvet?

Når Barbie & Batman er udvoksede!

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

God ide
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:31
jeg tror jeg vil prøve noghet i den retning- men det hjalp nu også at få det skrevet og komme af med irritationen over, at græstrimmeren igen løb tør for tråd og jeg ikke lige har mulighed for at komme i byen og købe en ny

Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 13:37

Nu må du ikke misforstå mig, men er det ikke bare at sige sandheden. Det er jo ikke noget med at han er grim, har dårlig ånde eller at du har fundet en anden.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider