Ja så må jeg da hellere sige god morgen, til alle jer der er på vej til arbejde, efter en dejlig ferie.
Jeg sidder her og hygger mig, med en kopvarm kaffe og en tom tallerken.
stalden er fodret og om lidt, kommer smeden. så må vi se om hermans hovbyld er væk, så han kan få sko på. shila skal også ha sko på, for vi er jo begyndt at ride en hel del på vej.
Jeg nyder at ride hende og hun udfylder det store tomrum, der var da nikitta blev aflivet.
Hos hende får jeg jo netop de oplevelser, jeg savnede hos nikitta. Nemlig en rolig tur på vejen og en stille og rolig galop ud over marken. Ja jeg har enda meldt mig ind i rideklubben igen og tilmelding til vores aller første stævne ligger også parat.
Ikke noget stort, nej kun en lille lc, så må vi se hvordan det kommer til at gå. lidt underlig, at man kan sidde her med sommerfugle i maven, bare med tanke på så lille en klasse.
Mig der før var aktiv som stævne rytter, ja det var tider den gang.
Men jeg vil ikke, igen opleve at stå med en meget syg hest og få den aflivet, samtidigt med at mine drømme om stævner røg samme vej. Hvis den drøm skal blive til virkelighed, ja så skal det være nu og ikke om lidt, for så er det måske for sent.
Så må dommeren og de andre, få sig dagens griner over en bredrumpet rytter og en lille flodhest på 4 ben, for her komme vi og vi er bare danmarks nye håb til kommmede OL.
ps. de hvide ridebukser er bestilt.