Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 07:39

Ja så må jeg da hellere sige god morgen, til alle jer der er på vej til arbejde, efter en dejlig ferie.

Jeg sidder her og hygger mig, med en kopvarm kaffe og en tom tallerken.

stalden er fodret og om lidt, kommer smeden. så må vi se om hermans hovbyld er væk, så han kan få sko på. shila skal også ha sko på, for vi er jo begyndt at ride en hel del på vej.

Jeg nyder at ride hende og hun udfylder det store tomrum, der var da nikitta blev aflivet.

Hos hende får jeg jo netop de oplevelser, jeg savnede hos nikitta. Nemlig en rolig tur på vejen og en stille og rolig galop ud over marken. Ja jeg har enda meldt mig ind i rideklubben igen og tilmelding til vores aller første stævne ligger også parat.

Ikke noget stort, nej kun en lille lc, så må vi se hvordan det kommer til at gå. lidt underlig, at man kan sidde her med sommerfugle i maven, bare med tanke på så lille en klasse.

Mig der før var aktiv som stævne rytter, ja det var tider den gang.

Men jeg vil ikke, igen opleve at stå med en meget syg hest og få den aflivet, samtidigt med at mine drømme om stævner røg samme vej. Hvis den drøm skal blive til virkelighed, ja så skal det være nu og ikke om lidt, for så er det måske for sent.

Så må dommeren og de andre, få sig dagens griner over en bredrumpet rytter og en lille flodhest på 4 ben, for her komme vi og vi er bare danmarks nye håb til kommmede OL.

ps. de hvide ridebukser er bestilt.

IMC.
foto eksperter søges.
www.heste-nettet.dk/forum/6/66265/ 66265/
0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 07:45

Bare klø på, Inger. Og når I rigtig kommer i kondi kan det da også være hun bliver lidt friskere den bette.

Hvordan var det nu, er hun sat i fol i år?

Jeg sidder og ærgrer mig over at jeg ikke stod op da jeg var vågen halv 6, nu er det jo allerede varmt og jeg har en masse udendørs "bonderøvsarbejde". Men næææ, jeg skulle lige ligge til kl. 7 og er nu helt kvæstet.

Om en uge starter ferien, og så har det bare at være sol så vi kan reparere den skotrende der har stået for tur i 2 år.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

jeps hun er i fol...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 07:50

så det skal være nu, hvis vi skal igang.

IMC.
foto eksperter søges.
www.heste-nettet.dk/forum/6/66265/ 66265/
0
0
Svar på denne tråd

God morgen da damer
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 07:55

og herrere, ja det er sq en skøn morgen her i dag, sidder og venter på ungerne får spist færdig så vi kan få kørt den bette i dagpleje og den store og jeg skal ud og finde skole redskaber ( hun skal snart stare i BHK) hun glæder sig og er lidt træt af at butikkerne ikke åbner kl 7. hehe

jeg kan se hestene gennem mit vindue, de går og hygger sig og gumler, jeg kan dog kun hører Henry, han går og spiller lidt op til damerne( burde også få bestilt den kasteration til ham)

og så skal jeg til at have planlagt alt til onsdag, hvor jeg holder en mini surprice party for manden, men der er da mange ting der skal klappe og de skal jo ordnes inden han får fri her hverdag.

Ja god morgen til jer :)

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 08:14

til alle.

Jeg sidder her og plejer alle mine 500 mygstik,som jeg har været så heldig at tilrage til tossetræffet

Men de var værd at få,så jeg kunne møde en masse søde h-ænder

Jeg har stadigvæk 1 uges ferie tilbage,så det er skønt..

Formiddagen skal gå med at sidde her på hn,og se på alle de dejlige billeder der er taget dernede i weekenden

Marlene H

Med araberen

Babberups Don Diablo

Bedre kendt som

Dondi

Vallak købes

Se præsentation

Max 25000 kr

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 08:29

til alle, sikke en herlig morgen. Jeg sidder selv med en kop kaffe og venter på at hunden får spist sin morgenmad, så han kan komme "på potten" og jeg selv på arbejde. Mine chefer er rejst på ferie så forude venter en hel uge mutters alene på jobbet - fedt! Planer for dagen har jeg ingen af - selvom jeg fylder 37 idag...

Inger - held og lykke med stævnet, husk at det ikke "kun er en lille LC", men det første skridt på vejen...

KH Pia

• SÆLGES: 2 stk. 2-års shetter-blandinger, vallakker. Skriv PB.
  • BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 08:46

...håber du får dig en god ferie.

Efter næsten 3 ugers ferie, i det varme Italien - ja, så står den på arbejde igen fra i dag. Skal første møde kl. 14. så det er en "nem" start. Gælder mig nu til at komme i gang igen.

Før arbejde skal jeg lige køre Catja til hendes nye uddannelsessted - hun skal møde kl. 10. Herefter skal Boys vinterdækkener afleveres til vask og evt. rep. hvis nogle af dem trænger.

Håber for dig at, din drøm om at ride ind og hilse på dommeren, snart går i opfyldelse...held og lykke med det

Hvad andre har - kan ikke bruge til noget - Vær glad for det du selv har.
Mange hilsner fra Anne :)
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 08:47

Jeg har lige spist lidt morgenmad, og om et øjeblik går turen til Kangerlussauq, Grønland.

Jeg har forhåbentlig fri ved 22-tiden i aften, hvis vi er til tiden.

I må have en god solskinsfyldt dag

- Yuki

Med salathesten - nu som ridehest

NU MED VINGER

Med billeder på www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg sidder
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 09:18

og hygger mig med billeder fra tossetræffet, en "lad nu vær med at klø stift" op og ned af benene, og venter på at blive hentet af hende jeg skal køre sammen med idag.

Dagen idag skal jeg ud i marken med en sælger, og se hvad de laver, og hele eftermiddagen bliver en kombi af tøjvask og sol-nydning.

I aften skal jeg hjem til min mor og spise, så det skal nok blive en super dejlig dag.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlægen...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 09:38
Ja jeg er godt træt efter at have arbejdet i nat. Første dag efter 3 ugers ferie. Og så kommer jeg hjem til en 2-års plag, der er meget ked af at gå det ene forben. Hun er ikke engang kommet sig over de to hovbylder, hun havde i en baghov for knap to uger siden. Hun lurede godt lidt på de forben i weekenden, men slog det hen med, at hun selvfølgelig var stiv og øm ovenpå bylderne i baghoven, men nu er det helt skidt. Så nu venter vi på dyrlægen. Nu er det fjerde uge i træk, vi får besøg af ham. Sidste mandag var det lillebror, der havde et meget hævet ben. Det var dog heldigvis kun et slag, og så ikke ud til at genere pivskiden.
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen Inger
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 09:59

hvor lyder det bare herligt med at du tager springet og starter hende i rideklubben... håber vi mødes dernede...*ss*

ja min dag idag skal så gå med at skifte forbinding på stars bagben (efter hun har lavet en dyb flænge, fordi hun har sparket på noget) derefter køre til hubertushuset og købe nyt kopfjern + måler dertil, da Hannibal har lagt fine muskler og nu ikke kan passe det andet mere... og selvfølgelig har de da ikke det jeg skal bruge i holbæk...

men skidt pyt det er hurtigt overstået så jeg kan komme ud og træne senere...

men rigtig god dag herfra...*s*

Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldh

0
0
Svar på denne tråd

hovbyld...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 10:10
Det var så en hovbyld igen. Så mangler vi bare højre forben, så er vi hele vejen rundt...
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg må vel
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 10:12

hellere sige godformiddag nu istedet for godmorgen Men det er nu ikke fordi jeg har ligget og sovet længe...

næh jeg vågnede skam kl. 6 ved at alle mine myggestik vågnede og fortalte at, nu var det tid til at blive kløet..

Så nu sidder jeg her ligesom Tine med en antiklø stift, som jeg iøvrigt ikke rigtig synes virker, for det klør dælme stadig som en gal. Morgenmaden er indtaget, både af hestene og mig selv, den første maskinfuld vasketøj er hængt ud og den næste sat over, så nu står den på afslapning, ridetur og frugtplukning resten af dagen...

Jeg har ikke ferie mere, men har fået lagt min arbejdsplan således, at jeg ikke skal på arbejde før i weekenden, så detføles næsten som om jeg stadig har ferie

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

DitteH
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 10:15
Øhhh har du mange sten på marken? Det var da utroligt, så uheldig din hest er.
0
0
Svar på denne tråd

2134565
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 11:04

Det må vist også hedde God Formiddag herfra

Syntes det lyder rigtig fint med rideplanerne Inger, og stort tillykke med fødselsdagen til Pia Jensen (gad vide hvornår HN finder ud af, at vi vil have en GAVE smily UDEN nissehue??)

Anyway, jeg nyder solskinnet - har næsten fået helt bund i vasketøjet og alle dyrene er fodret. Mine dovne teenagere på 15 og 17 er ikke stået op endnu, manden er daffet på arbejde, så her er fredeligt

Senere står der desværre en tur i Storcenteret på programmet - ikke at jeg gider...

ellers vil dagen (og natten) gå med at kigge en millionmilliard gange til Rinske som kan fole når som helst

Hav en rigtig god dag allesammen!

www.Frieserstald-Birkely.dk

ANSVARLIG STALDPASSER SØGES FRA 1. SEPTEMBER 2007, KUN 5 timer om ugen!

.

.

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 11:46

Eller snarer god formiddag:)

Jamen vi glæder os til at se jer til stævnet Inger, hvis det nu altså er hs os I debutere;) Jeg selv kommer nok også til at starte til vores stævne.. bare en "lille LC" som du så fint siger det;)

Dagen den går her med at få malet mit værelse, en tur til Holbæk og finde nyt skrivebord(tror jeg ruinerer mig selv) og så ellers op og ride...

Fortsat god dag til jer alle:D

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Loke Død d. 24-8-06<3
<3San Diego Død d. 5-11-06<3
<3I er begge elsket og savnet<3
Hjælper på ridelejren Englykke
uge 27, 28, 29 og 30/2007.
www.nazal.webbyen.dk
designet
0
0
Svar på denne tråd

Sten...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 18:17

Ja der er en del sten på marken, og hun er ret sart mht at træde på dem. Men det har hun jo været længe, så hvorfor hun nu får bylder i stimer, ved jeg ikke. Jeg fik uheldigvis et læs stabilgrus kørt på ved udgangen fra stalden i vinters pga al mudderet, og det er fyldt med flintesten, men igen, hvorfor så først hovbylder nu...

Hun skal nok have forsko på i morgen (de to bylder (tre der var to i samme hov sidst)) har godtnok været på bagbenene). Så håber jeg, at kunne forbedre hovkvaliteten, så hun hurtigt kan få skoene af igen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider