Sidder her med en øm hånd, - og håndled.
Er ligesom halvdelen af min øm bare er fuldkommen smadret indeni, - den side ud mod lillefingeren eller hvad man nu siger.
- Den er øm og det kommer i perioder, ind i mellem kan jeg slet ikke løfte noget eller mister generelt bare styrken i den hånd.
I går skulle jeg skriver noget i min kalender og kunne slet ikke holde om min kuglepen næsten, mens jeg skrev føltes det som om jeg havde krampe i min hånd, uden at have egentlige kramper.
Har sat sig i mit håndled også, - mest i samme side som hånden, dvs. højre men ind i mellem også i venstre.
Og jeg er højrehåndet, ikke fedt. Men har siddet ved kassen siden jeg var 16 år, - første 1½ år fuldtids og siden da i perioder, og nu på deltid siden maj.
- Men kan det komme så pludseligt? Har i det sidste år med fuldtids haft håndleds beskytter på, og ind i mellem når jeg har været afsted deltids også.
Men, nu skal jeg på arbejde i morgen og lørdag, og har ikke en tid hos lægen før mandag.
- Føler mig enormt pylret hvis jeg melder mig syg i morgen, særligt uden at ha' været hos en læge for at få det checket.
Og særligt fordi jeg først i juli meldte mig syg efter jeg tog turen af en fjordhest 
- Kun 2 gange, men stadig.
Så overvejer at ringe til min gamle læge i morgen, og høre om de har en akut tid, men fredage er vel altid pressede?
- Har skiftet læge efter jeg flyttede til Århus, men er pt. hos min mor i Horsens. Har haft lægen her i Horsens i 19 år, og aldrig været hos den læge i Århus.
- Så må man godt gå til sin gamle læge? Hvis de nu har tid?
For for pokker hvor gør min hånd ondt lige nu. Føler ikke jeg kan strække min lillefinger.
- Har ikke gokket den eller noget, så føler ikke det kan være en forstuvning men nok bare slid efter at ha' siddet ved kassen!?
Men omvendt er jeg halvræd for at ringe og melde mig syg for en hel weekend >_<
- Særligt pga. jeg har "lidt" ondt i hånden.