Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Windows vista... HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 22:47

Hej HN'er!

Jeg har windows vista på min com, og har det problem at jeg ikke kan åbne spil jeg har downloadet fra nettet? kan man gøre noget så den gider åbne dem?

håber nogle kan hjælpe:S

Hilsen Mette.

Adi, Buster & paco... Tak for minderne<3

Nu som DV rytter:D

Lev livet... Du kommer alligevel aldrig levende ud af det...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 22:50

Det er højst sandsynligt fordi spillet ikke er kompaibelt med Windows Vista. Hvilket spil er det? Måske kan man finde nogle systemkrav for spillet, så kunne det være at du kunne finde forklaringen der?

0
0
Svar på denne tråd

kender dit problem
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 22:51
men kan desværre ikk hjælpe dig. jeg har tonsvis af problemer med det, bla kan jeg ikk skrive uden at den ligepludselig hopper tilbage og skriver et andet sted fra, midt i det hele!

Man kan hvad man vil!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 10:34

Hvad er det for nogle spil? Kan være de ikke er kompatible med Vista, det kan også være, hvilket jeg tvivler lidt på, men dit hardware.

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Husk:

Du har altid mindst en grund til at være sur.

Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det

0
0
Svar på denne tråd

problemer med vista
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 10:58

Ja der er rigtig mange der har problemer med vista.

Problemet består i at der ikke er lavet drivere til at køre de programmer. Derfor kan vista ikke "snakke" med ret meget ud over sig selv.

Windows lavede en fejl da de lavede vista. De sagde til produktsenterne (staves?) at nu var de igang med at lave et nyt system så de kunne gå i gang med at lave drivere dertil (så printer, scanner, kameraer, spil etc kan køre på vista). men så lavede windows en fejl i programmet, slettede alle data og startede forfra, derfor måtte alle som laver drivere dertil også starte forfra fordi det så var nogen nye "koder" der skulle bruges istedet. De vil så ikke lave drivere før vista var på markedet og derfor halter det meget.

Puha det blev lidt forvirrende håber i forstå. Så dit problem er nok at spillet ikke kan "snakke" med vista da der endnu ikke er lavet driver til.

Ninkamus

* Mangler nogen som vil spille fodbold i Bordning (midtjylland) - send mig en besked

* Gjord og underlag til salg, tjek:
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:02

"Windows lavede en fejl da de lavede vista" LOL.

Det er ikke Windows, som lavede Vista!, Det var Mircosoft. Der er jo en grund til at det hedder Mircosoft på eks. office produktet ;-)

/DarkAngel

William Hazlitt"

Husk:

0
0
Svar på denne tråd

Mit eneste
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:18
råd er at du sletter Vista og installerer alm Windows. Vista er simplethen fyldt med så mange fejl, at man kun kan blive over at sidde ved en computer med det program installeret. Vent en 3-4 år så har de nok rettet alle fejlene og Vista vil være et super godt program.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:20

Pernille: Hvad er "alm Windows"?? Er det Win 95, win 98, win XP Eller hvad er det!?

Det er f.eks ikke alle der mener at "alm Windows" er win xp.

/DarkAngel

William Hazlitt"

Husk:

0
0
Svar på denne tråd

Slet vista
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:46
og kør med xp et års tid elelr 2 endnu, vista er alt for nyt til at windows har lavet alle fejlene på det

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

--

Killinger og tamrotter til salg læs mere HER

--

Hundetræf i Fredericia i august læs mere HE

0
0
Svar på denne tråd

Dark-Angel
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:47
Dark-Angel: Jep det har du ret i. Min fejl!

Ninkamus

* Mangler nogen som vil spille fodbold i Bordning (midtjylland) - send mig en besked

* Gjord og underlag til salg, tjek:
0
0
Svar på denne tråd

Spil..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 15:06

Det er noget med at man kan højre-klikke og så sætte programmet til at køre i windows XP efterligning, som skulle løse nogle af problemerne, har ikke vista så kan ikke præcis fortælle dig hvordan.

Den med at de skulle have slettet det tvivler jeg på og stemmer heller ikke overens med den versoin jeg har hørt af problemet. Det skulle være noget i stil med at microsoft kræver penge for at godkende producenterne, hvilket alle ikke vil betale for.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider