Der er godtnok mange gode!!! 
Jeg kom lige i tanker om at min datter har store forventninger til Julemandens evner. 
Det skal siges hun bliver 8 her den 23 august, men vi har alligevel formået at beholde ham Julemanden som en eksisterende person endnu. 
Hun er fuldt overbevist om hans eksistens, selvom vi egentlig var ved at tro hun måske var så gammel at det kapitel var slut. 
Nå, men hun er igang med at skrive ønske seddel til hendes fødselsdag, og mine forældre var her.
Så remser hun op Aaaalt det hun nu ønsker sig.
Til slut siger hun at hun ønsker sig en mobil telefon.
Det er sådan set mig der gerne vil ha hun har en til når vi flytter og hun skal starte i en ny skole, for så skal hun med skolebus osv, og det var rart at ku finde hende hvis hun nu skulle komme for sent til bussen eller der skete noget ellers.
Bedstefar ( min far) siger så hvad det så skal være for en?
Jamen det skulle være en hvor man ku ringe og sms til folk, og så skulle den ha et fantastisk digital camera indbygget der tog supergode billeder.
Nu har tøsen jo altså ikke engang lært at sende en sms endnu, så vi syntes ikke der var nogen grund til at hun behøvede at ønske sig sådan en advanceret ting, taget i betragtning at jo finere og dyrere den er jo størrer er risikoen for at de sku bliver stjålet henne i skolen.
Bedstefar siger så at sådan en er Aaaalt for dyr, hvis den skal ku tag supergode billeder skal man ha en mobil til en 6000- og opefter, og så dyr en fødselsdags gave er der jo ikke nogen der giver.
Stephanie tænker så lige et øjeblik og siger så .. skidt med det Bedstefar, jeg ønsker mig den bare til Jul så.
Jamen hvad filan hjælper det at ønske den til jul siger jeg så, for den er da stadig alt for dyr sådan en!
Jo, for så kan jeg jo bare ønske mig den af julemanden for ham og nisserne laver jo gaverne selv og så kan han da bare lave sådan en til mig. 
Øhhh, hvad filan skulle jeg svare til det!!!??? 
Den måtte jeg jo så redde mig ud af med en længere historie om at Julemanden ikke laver mobil telefoner fordi de ikke hører under legesager men voksenting, og sådan noget laver julemanden altså ikke. 
Jo, det er sgu ikke nemt at ha svar på det hele!!!