Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ved du hvad er " nipser" er? :0)
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:02

Jeg kom sådan til at grine af min datter den anden dag.

Hun kom løbene ind til mig... MOR! MOR! du er nød til at skynde dig at komme!!!

Nåh hvad da siger jeg så...???

Jo der er en "nipser" i hestene´s vandtrug, og du skal tag den ud så den ikke nipser hestene når de drikker!!!

Jeg siger så, er det en hveps???

NEJ!!! Jeg siger jo det er en "nipser" siger hun irriteret på mig.

Jamen hvad i alverden er en "nipser"??? spørger jeg så???

Jo, det ved du da Mor, det er sådan en rigtig grim en der nipser!!!

Jeg fattede ikke en brik, og tænkte på hvepse, hestebremser osv.

Nå, men jeg gik da derud, for at se denne mystiske "nipser".

Da jeg først så den, var det jo egentlig logisk nok at hun syntes det var en " nipser".

Det var en ørentvist.

Og jo jo, jeg kunne da godt se det var sådan en der ku nipse med bagenden.

Jeg tror nu ikke hestene havde været i fare hvis de ville drikke for den var druknet.

Men jeg hældte den ud med det sidste vand og skurede vandtruget af og fyldte det op med frisk vand, og så var der ikke noget der ku nipse vores søde heste når de vil drikke.

Andre der har et eller andet sjovt ungerne har sagt de vil fortælle???

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Nipser
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:13

Hehehe hvor kært, - og hvor kært at hun sådan er bekymret for hestene og om de bliver "nipset" :-P

Min lillesøster snakkede meget om på et tidspunkt, - at næste gang hun skulle ha' ordnet hår, ville hun altså gerne til en rigtig LEVENDE frisure og ha' det lavet :-P Hun lagde meget pres på at det skulle være en LEVENDE frisure som skulle lave hendes hår!

Og så har min lillebror i 2 år haft et ord, "ARCHI!" som han brugte meget og ingen af os aner hva' pokker det betød. Det dækkede hvis alt det han ikke lige vidste hvad var. Eller når han var sur, så ville han stå og sige/råbe "ARCHI ARCHI ARCHIII!" :-D

Nu er han dog holdt op, savner det dog næsten helt :-D

Åh jo, og så er min ældste kusine på 4 år i sin "bryst-fase", så hun fortæller gerne folk lige pt. at vi har "store flotte bryster".

- En dag kom nabo pigen på besøg, og kusinen ville bare ikke lade hendes bryster være i fred Var SÅ pinligt!

Rollo
- Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed...

| Marsvinefoder Sælges |

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:17

De er sg* sjove de unger.

Jeg har også et par guldkorn.

jeg arbejde i en børnehave, og der havde vi en støvleknægt, en af drengene havde aldrig set sådan en, så da hans far kom løb han glad ud og sagde "far kom og se vi har en støvle bider"

Min egen lille søn kunne ikke udtale sit navn Nicolaj, så han hed/ hedder aldrig andet end NakNak.

0
0
Svar på denne tråd

Det med brysterne
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:32
Rollo : Det med brysterne kender jeg godt Jeg kender en lille pige som altid skulle kommentere det... "ved du hvad? Du har stooore bryster! Bruger du BH?" - sagde hun til alle som have over 70a i str...

Mvh Louise
*
At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv
Søren Kierkegaard

*
- Så er det bestilt! :D
0
0
Svar på denne tråd

Guldkorn
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:50

For tiden kommer der også en del guldkorn fra min 3 årige datter:

Far og Mathilde har rodet i garagen hele dagen i går og er begge blevet møgbeskidte. Inden aftensmaden vil far og datter tage sig et hurtigt bad under bruseren. For at spare tid og vand vælger far at tage Mathilde med ind under bruseren. Mathilde stritter kraftigt imod og er næsten panisk, hvorefter hun udbryder: "Nej, far tisser på mig!" Hun hentyder naturligvis til vandet fra bruseren der løber ned af fars tap...

Opstaldning i 8740 tilbydes se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Mine unger
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 23:42

er begyndt at læse alt. Det giver af og til, visse forviklinger.

Søren læste på tv, at der kom American Idioter. (American Idols)

Men han havde jo faktisk ret

De er nu også med på noderne med mobiltlf, og de går vildt op i, at sende og læse sms. Søren fik idag en sms fra Tele Mor!!! (Telmore)

Ann & Otto van der Zar

Hvornår ligger der 4 meter -og 100 kilo hund på gulvet?

Når Barbie & Batman er udvoksede!

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

glemte...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 23:45

at udover nipsere, findes der også de yderst farlige BENBIDERE også kaldt RULLERE (bænkebidere)

Ann & Otto van der Zar

Hvornår ligger der 4 meter -og 100 kilo hund på gulvet?

Når Barbie & Batman er udvoksede!

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

He he he
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 00:30
Vi har lige haft kærestens lillebror på 7 på "ferie" (fra i mandags til idag). Igår morges efter morgenmaden fik han lov til at spille på den blærbare, imens kører tv'et på Disney toon. jeg lader tegnefilmene køre, og så siger knægten lige så gammelklogt: "Altså Kira, du må gerne se noget andet! Jeg er jo en mand, og kan kun gøre en ting af gangen!"

Det kunne jeg jo ikke andet end smile af.

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

En fra en ældre
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 09:06

Men dog et barn, han finder sig i at jeg kalder ham et barn selv om han er 14 :-)

Min super dejlige nevø hentede jeg ved færgen i Gedser i går og så har vi 2 timer at sludre i, inden jeg sætter ham af der hjemme.

Og blandt meget vi fik vendt, var fester og sådan.

Og han sagde at fulde drenge de fik "ølmuskler" ??

Jo det er når der er fulde og tror de har flere muskler end de har og så vil slås.

Han fik så en lang forklaring om hvad han skulle gøre i disse tilfælde og at jeg så sandelig IKKE regnede med at han fik "Ølmuskler" ???

Nej for det var så gud for latterligt, var hans svar...

Jeg håber og tror på han mener det...

Og 100 andre af mine meninger fik han også, for som jeg sagde hans begravelse ville jeg ikke til før han var 100 år.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.
Skadefro nej, men ganske tilfreds....

.

Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 09:24

Nu ved vi hvad nipsere er. Og det er jo godt og nyttigt at vide.

Da min datter var mindre, fik vi grå hår i hovedet, fordi vi ikke viste hvad "hattelak" var.

Når vi - læste højt for hende, - når hun var i bad, - snakkede i bilen, - legede i sandkassen, - spurgte om hun kunne lide is - sagde hun med et stort smil på "Det er hattelak"

100 gange spurgte vi hende med tydelig atikulation "E r - d e t - h a t t e l a k? I håb om at hun sagde nej, - og prøvede at fortælle hvad det rigtig hed.

Hver gang strålede hun og sagde, - "Jo - det er hattelak"

En dag havde vi en stor pige på besøg og hun løste gåden.

Hattelak = Det er rigtig nok.

Så lærte vi det.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

LOOOL!!!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 10:49

Hvor er der mange guldkorn!!!

Kom bare med endnu flere hvis i kan.

Jeg lægger lige hovedet i blød, for der har været så mange , men jeg er bare ringe til at blive ved med at huske dem.

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!

0
0
Svar på denne tråd

Kira *Emilio*
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 11:34

Brøler af grin :-)

Man må da sige, der er en, der i en tidlig alder har fundet sin plads i samfundet :-)

Han bliver sikkert en RIGTIG mand engang.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 12:22

Jamen så kan min nevø lige tilføje med en del.

Han elsker nemlig at lege købmand med hans mor og så leger man jo at man køber noget og betaler med usynlige penge. Men da de sidst skulle lege det så ville knægten squ betale med dankort Og det skal lige siges at han kun er to.

Her i weekenden fik jeg også meget bestemt afvide at mit ene marsvin ikke var brun og hvid, men gul og hvid eftersom den har en del beige totter i det brune

Og så er det marvin ikke marsvin.

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd

LOOOL!!! :0) :0) :0)
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 13:33

Der er godtnok mange gode!!!

Jeg kom lige i tanker om at min datter har store forventninger til Julemandens evner.

Det skal siges hun bliver 8 her den 23 august, men vi har alligevel formået at beholde ham Julemanden som en eksisterende person endnu.

Hun er fuldt overbevist om hans eksistens, selvom vi egentlig var ved at tro hun måske var så gammel at det kapitel var slut.

Nå, men hun er igang med at skrive ønske seddel til hendes fødselsdag, og mine forældre var her.

Så remser hun op Aaaalt det hun nu ønsker sig.

Til slut siger hun at hun ønsker sig en mobil telefon.

Det er sådan set mig der gerne vil ha hun har en til når vi flytter og hun skal starte i en ny skole, for så skal hun med skolebus osv, og det var rart at ku finde hende hvis hun nu skulle komme for sent til bussen eller der skete noget ellers.

Bedstefar ( min far) siger så hvad det så skal være for en?

Jamen det skulle være en hvor man ku ringe og sms til folk, og så skulle den ha et fantastisk digital camera indbygget der tog supergode billeder.

Nu har tøsen jo altså ikke engang lært at sende en sms endnu, så vi syntes ikke der var nogen grund til at hun behøvede at ønske sig sådan en advanceret ting, taget i betragtning at jo finere og dyrere den er jo størrer er risikoen for at de sku bliver stjålet henne i skolen.

Bedstefar siger så at sådan en er Aaaalt for dyr, hvis den skal ku tag supergode billeder skal man ha en mobil til en 6000- og opefter, og så dyr en fødselsdags gave er der jo ikke nogen der giver.

Stephanie tænker så lige et øjeblik og siger så .. skidt med det Bedstefar, jeg ønsker mig den bare til Jul så.

Jamen hvad filan hjælper det at ønske den til jul siger jeg så, for den er da stadig alt for dyr sådan en!

Jo, for så kan jeg jo bare ønske mig den af julemanden for ham og nisserne laver jo gaverne selv og så kan han da bare lave sådan en til mig.

Øhhh, hvad filan skulle jeg svare til det!!!???

Den måtte jeg jo så redde mig ud af med en længere historie om at Julemanden ikke laver mobil telefoner fordi de ikke hører under legesager men voksenting, og sådan noget laver julemanden altså ikke.

Jo, det er sgu ikke nemt at ha svar på det hele!!!

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 13:46

ja gry er jo snart 3 år.. og ret go til at gøre hendes mor flov.. hvis hun møder en hund på gaden gør hun flg:

1. spørger føren af hunden om hun må ae den

2. kigger på hundes mave /løfter halen og råber "se den har en tissemand/tissekone og bryster..

hvis der kommer fremmede hen til hende og snakker til hende siger hun også tit "se jeg har en tissekone -lillebror har en tissemand -så han har ikke nogen tissekone"

og så er hun ret optaget over om folk har huller i tænderne.. og guldtænder uha..

og så har min søster en kammerat der er bøsse, og han er tynd høj og langhåret.. gry kalder ham for:

Ham der damen ;D

herre sjovt..

Imba fucking ashley

0
0
Svar på denne tråd

Guldkorn
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 16:07

Hos os kalder datteren ørentvistene for "nip-napperer", hun er 8 om 3 uger.

Rigtig gode guldkorn I kommer med, sidder her og griner højlydt for mig selv.

Mvh Helle

Der findes ingen problemer - kun løsninger
0
0
Svar på denne tråd

Grinebider
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 16:40

En af mine kolleger fortalte lige til kaffepausen om hans barnebarn, en pige, som er helt vildt bange for insekter. En dag legede hun ude i haven, men kom så løbende ind og råbte meget højt og bange "Mor, der er en grinebider!". Det var så en bænkebider, hun havde set...

Venlig hilsen Jane

Dejlig DV-vallak efter Carano sælges. Se mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

haha...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 19:34

vi har en stor familie, og da børnene var små skulle de jo lære hvad alle betegnelserne var, farmor, faster, onkel osv.

Så der var faster grethe, faster, lene, faster tove og faster Kurt

Faster Kurt har aldrig heddet andet siden og nu hvor ungerne er 7 og 9 ja så er han stadig deres faster .

0
0
Svar på denne tråd

frøken onkel
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 00:02

Ja, og jeg har længe heddet onkel Kathrine.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

Guldkorn
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 00:19

Min søns far har en kusine Lise som er søster til fætter Peter. Martin lærte Fætter Peter at kende et par år før han mødte Lise. Da han første gang (i en alder af ca. 5 år) skulle omtale dem begge i samme sætning blev det til Fætter Lise og Peter. Lise hedder nu Fætter Lise i hele familien.

En bekendt af mig og min eks har en niece med et meget langt og krøllet hår. Da hun var en 3-4 år skulle hun en dag i brusebad med sin far. Pigen har fået shampoo i håret og står og vasker det meget grundigt. Farmands tisseleif hænger lige ud for hendes ansigt og den kigger hun lidt nysgerrigt på. Pludselig udbryder hun: "Faar, jeg bliver altså så glad når jeg ser en tissemand - jeg får helt lyst til at bage en kage" !!! Øhh, hvor blev logikken af?

Da Martin var helt lille, kaldte han mine tamponer for "tissekoneplastre". Et år lige før jul, spurgte hans far ham om hvad de dog skulle købe i gave til mor. Knægten svarer frejdigt: "Mor skal have nogle nye tissekoneplastre, dem hun har er så gamle..." Det kom sig nok af at, til min fødselsdag nogle måneder forinden havde de købt en ny silkepyjamas til mig, netop fordi den gamle var - gammel

KH Pia

• SÆLGES: 2 stk. 2-års shetter-blandinger, vallakker. Skriv PB.
  • UDLÅN: 4-års blandingshoppe, 155 cm i stg., sadel- og ryttervant. Skriv PB.
  • BRODERI TIL HESTEFOLKET: WWW.SHOPFREKA.DK
0
0
Svar på denne tråd

Louise-s
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 00:27

Hahahaha, "Bruger du BH", - det var dagens griner

Min lillebror har også haft en periode hvor han kaldte alle for gammel, - "Du er GAMMEL!" ville han udbryde midt i køen i Fakta til en eller anden dame engang. Hovsa

Rollo
- Ah love, a dreaded bond, yet so easily severed...

| Marsvinefoder Sælges |

R.I.P.

♥ 08/07-88 - 27/04-06 †

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider