Pleje mig selv...
Tja...nu er det ikke altid jeg kan nå det jeg gerne vil. Men...Jeg elsker mit morgen og aften ritual, med rensemælk, skintonic og ansigtscreme. Jeg ville gerne have råd til det rigtig gode mærker, men det bliver oftest til L´oreal-produkterne eller når det går højt...Biotherm...Men jeg ÆLSKER altså Elisabeth Arden. Må i øjeblikket nøjes med Eight Hour Creme til læber hænder i det mærke.
Ellers ved jeg bare ikke noget bedre end at have oceaner af tid i badeværelset. Samt at få ordnet mine fødder ordentligt. Sidde med dem i raddox, høvle, file, klippe og smøre...det er bare himmelsk.
Elsker cremer af alle slags, til hænder, fødder, krop, øjne o.s.v. Da jeg havde bedre råd, havde jeg et arsenal af alverdens slags. Og når jeg er udenlands, er det ikke sprut jeg slæber med hjem, næ nej det er cremer...
Ellers prøver jeg til hverdag at holde hår væk...de steder hvor jeg ikke bryder mig om at blive langhåret...
Jeg gider til gengæld ikke ret gerne frisør og alt det der...det tager bare ALT for lang tid...så mit frisør forbrug er vel 2 gange om året...det kan så også lade sig gøre fordi jeg har langt hår...og det er ind (med vådt hår) klippe klippe og ud igen...op i en elastik og ud og ride...ingen grund til at bruge tid på at få det sat. Og jeg får det ved gud aldrig farvet eller krøllet. Har været korthåret én gang i mit liv...det er godt nok besværligt med alle de frisørbesøg, og alt det hårsætteri hver morgen...det gider jeg bare ikke bruge tid på. Så er det nemmere med bare en elastik, og når det er vasket, hovedet ned, og på med hårtørrer. Jeg kan heller ikke fordrage voks, lak og andet gejl i håret...jeg synes det føles ulækkert.
Når jeg ellers skal forkæle mig selv er det kiropraktor og massør-besøg...det er som at blive født på ny...
Jeg sørger for at spise grønt og kan lide det. Hellere en salat end kartofler. Spiser minimalt svinekød. Spiser ALDRIG svinefedt/flæsk. Spiser sjældent sovs og aldrig smør under pålæg. Bruger ALDRIG magarine, men olier. Panerer aldrig min mad.
Og så holder jeg mig naturligt i gang hele dagen, og rider 1-3 heste dagligt.
Men jeg er også tilpas dobbeltmoralsk til at jeg sagtens kan spise junk-food, elsker pommes-frites m. masser af remoulade, men spiser det måske 2 x om måneden. Og så har jeg altså en svaghed for Pepsi Max, sød blød lakrids og Is.
Og så kan jeg altså ikke undvære ost...alle slags ost (dog ikke gammelost). Så er der lige mine 4-6 kopper kaffe og 10 smøger om dagen. Og jeg er elendig til at få drukket nok vand.
Så jeg er nok det man kan betegne som dobbeltmoralsk semifanatiker.