Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

pleje af jer selv
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:17

hvordan plejer i jer selv,, alså hvordan plejer i kroppen og huden fx. spiser i en bestemt mad, drikker noget bestemt bruger nogen bestemte hud produkter osv osv...

og hvis i rigtig vil forkæke jer selv hvad gør i så??

0
0
Svar på denne tråd

Fra og med i dag
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:22

Har jeg besluttet af lade hele mig gå i naturlig forfald.

Jeg har nu nået en alder hvor det er tilladt ;-)

Forkæle mig selv ??? Kan ikke skrives i dette forum...

Tillykke Mette

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.
Skadefro nej, men ganske tilfreds....

.

Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007 !!!

0
0
Svar på denne tråd

kroppen...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:30

jeg bruger cremer og makeup fra lancome...

jeg smører mig altid ind når jeg har været i bad...så huden er blød og lækker..

og så gør jeg så mange andre ting,kun for mig...

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

masser af
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:40

CHOKOLADE...!! :)

Elsker chokolade og elsker, når de finder frem til endnu en ting helbredsmæssigt, chokolade er godt for.. :)

I mine helt grønne dage, var jeg meget bevidst om, hvad jeg gjorde og gjorde rigtig meget´for, at pleje min hud.

I dag består min plejeserie af: rensevand, make up fjerner, dag/natcreme. En god bodylotion og rool on.

Alt bliver brugt 2 gange dagligt; morgen og aften.

Benene bliver skrabet, når jeg ikke kan være andet bekendt:) Fødderne bliver plejet, når manden begynder, at beskylde mig for, at have fodtøj på i seng :)

Jeg går aldrig på kompromis med mit hår. Ikke at jeg render rundt med en brudeopsætning, til hverdag - men frisør og produkter, bliver der ikke sparret på.

Syntes der med årene og børnene er kommet så mange andre ting, jeg hellere bruger tid på, som giver mig velvære.

Så når jeg forkæler mig selv, er det nok, at tillade mig, at sidde her en søndag eftermiddag og overlade børnene til faren og bare være mig selv...

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 13:48

er vegetar/hen mod veganer og sørger i det hele taget for stort set kun at spise noget der er sundt for kroppen

(Vel at mærke det JEG føler min krop er veltilpas med)

Derudover plejer jeg min hud - er stor fan af Lancômes samt Vichy's cremer som jeg altid bruger og så bruger jeg Den grønne Skintonic fra Garnier fordi jeg synes den passer bedst til min hud

Af andre selvforkælelses ting - fx manicure, tur til frisøren etc

Xoco82

Davina søger part - se præs./MP

Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 14:51

Pleje mig selv...

Tja...nu er det ikke altid jeg kan nå det jeg gerne vil. Men...Jeg elsker mit morgen og aften ritual, med rensemælk, skintonic og ansigtscreme. Jeg ville gerne have råd til det rigtig gode mærker, men det bliver oftest til L´oreal-produkterne eller når det går højt...Biotherm...Men jeg ÆLSKER altså Elisabeth Arden. Må i øjeblikket nøjes med Eight Hour Creme til læber hænder i det mærke.

Ellers ved jeg bare ikke noget bedre end at have oceaner af tid i badeværelset. Samt at få ordnet mine fødder ordentligt. Sidde med dem i raddox, høvle, file, klippe og smøre...det er bare himmelsk.

Elsker cremer af alle slags, til hænder, fødder, krop, øjne o.s.v. Da jeg havde bedre råd, havde jeg et arsenal af alverdens slags. Og når jeg er udenlands, er det ikke sprut jeg slæber med hjem, næ nej det er cremer...

Ellers prøver jeg til hverdag at holde hår væk...de steder hvor jeg ikke bryder mig om at blive langhåret...

Jeg gider til gengæld ikke ret gerne frisør og alt det der...det tager bare ALT for lang tid...så mit frisør forbrug er vel 2 gange om året...det kan så også lade sig gøre fordi jeg har langt hår...og det er ind (med vådt hår) klippe klippe og ud igen...op i en elastik og ud og ride...ingen grund til at bruge tid på at få det sat. Og jeg får det ved gud aldrig farvet eller krøllet. Har været korthåret én gang i mit liv...det er godt nok besværligt med alle de frisørbesøg, og alt det hårsætteri hver morgen...det gider jeg bare ikke bruge tid på. Så er det nemmere med bare en elastik, og når det er vasket, hovedet ned, og på med hårtørrer. Jeg kan heller ikke fordrage voks, lak og andet gejl i håret...jeg synes det føles ulækkert.

Når jeg ellers skal forkæle mig selv er det kiropraktor og massør-besøg...det er som at blive født på ny...

Jeg sørger for at spise grønt og kan lide det. Hellere en salat end kartofler. Spiser minimalt svinekød. Spiser ALDRIG svinefedt/flæsk. Spiser sjældent sovs og aldrig smør under pålæg. Bruger ALDRIG magarine, men olier. Panerer aldrig min mad.

Og så holder jeg mig naturligt i gang hele dagen, og rider 1-3 heste dagligt.

Men jeg er også tilpas dobbeltmoralsk til at jeg sagtens kan spise junk-food, elsker pommes-frites m. masser af remoulade, men spiser det måske 2 x om måneden. Og så har jeg altså en svaghed for Pepsi Max, sød blød lakrids og Is.

Og så kan jeg altså ikke undvære ost...alle slags ost (dog ikke gammelost). Så er der lige mine 4-6 kopper kaffe og 10 smøger om dagen. Og jeg er elendig til at få drukket nok vand.

Så jeg er nok det man kan betegne som dobbeltmoralsk semifanatiker.

Se Præsentation

Meget tørt wrap sælges.

Foderplaner udarbejdes.

0
0
Svar på denne tråd

fhjdskfgsdkhgfikshgk
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 14:58

Spiser 100 % som jeg har lyst til.

Elsker at smøre mig ind i creme lige efter et bad og barbering af benene. Dejlig forkælelse af huden.

Ellers nyder jeg at iføre mig det klammeste 80'er nattøj og smække lokkerne op i en knold og så ellers bare ligge med dæmpet lys og dameblade, som f.eks. Woman, Cosmopolitan og Bazar.

~NUMSEFISKEN~
¤Med Equito's Litote¤
*Mål er drømme med en deadline*

www.123hjemmeside.dk/equitoslitote/ 8343021
0
0
Svar på denne tråd

He he he...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 15:07
Jep chokolade, den er jeg med på... Samt elsker (næsten) alt mad, jeg er lidt af en livs nyder Går i Sats og et helt vild med plejeprodukterne fra La Prarie.

Mvh
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Kropspleje
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 22:42

Er desværre ikke så god til at fjerne uønsket hår, men jeg forsøger da at få barberet ben et par gange hver uge, og barberer under armene mindst hver anden dag. Smører mig med creme efter badet. Bruger hårkur nogle gange hver uge og balsam alle de andre dage. Bruger jævnligt en speciel ansigtsvask, da jeg døjer med noget "eksem" i ansigtet.

Efter hårvask bruger jeg et produkt der beskytter håret ved glatning, så bliver det føntørret og glattet.

Mine tånegle forsøger jeg at klippe og file hver uge samt smøre ny lak på. Synes mine fødder er pænest når der er lak på neglene.

Mine fingernegle er jeg derimod ikke ret god til at ordne. Engang gjorde jeg meget ud af dem, men det er gået lidt i vasken efter jeg først fik hest og siden blev mor.

Forsøger at spise sundt da jeg desværre vejer for meget, men nægter sjældent mig selv noget. Har den mening at vægttab skal komme gennem ændring af livsstil og ikke gennem lynkure.

Skal jeg forkæle mig selv laver jeg noget lækkert mad og ser en god film sammen med kæresten (i selskab med lidt slik, måske chips og noget dip).

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør også noget ...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 23:16

Jeg forsøger at holde mig på under 20 cigaretter dagligt, drikker helst under 1 flaske vin dagligt og undgår hyppige bade.

(Vand udvortes virker udtørrende - så derfor bruges/sælges der i tonsvis af "smøremidler" til hud, som tit et fyldt med skadelige kemikalier).

Hårfjerning udføres med en saks og gælder kun pandehåret. ;-)

Mad?

Jeg spiser dét, jeg har lyst til - for så bliver jeg glad.

Motion:

Jeg har et stort hus og have og så har jeg jo dyrene. :-)

Dét var vist det. ;-)

Venlig hilsen

Nina

PS. Måske har jeg glemt nogle detaljer - men de er nok ikke så vigtige så.

0
0
Svar på denne tråd

kropspleje
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 07:23

Uh... jeg vasker mit hår i Shampoo og balsam HVER dag. Og så får det en hårkur i ny og næ.

Frisøren besøger jeg lidt for sjældent - halvårligt. Og det er egentligt mest for at få nogle nye dullestriber

Frisuren er enten løs eller i en hestehale - nogle gange går det helt vildt for sig og så sætter jeg håret op. Men det er gerne til finere anledninger ;)

Barbering af diverse steder efter behov (ca. hveranden dag - er bare en skovl til at huske benene udenfor sommerperioden).

Cremer og sådan noget - puha, det er altså ikke liiige mig. Jeg har en lidt dyr ansigtscreme, jeg bruger, når jeg husker det, men ellers bruger jeg faktisk meget sjældent creme.

Eyeliner og mascara er et must på mig - men det er jeg altså dårlig til at huske at fjerne. Det er ikke så godt - det må jeg få gjort noget ved!

Mad - spiser stort set, hvad jeg har lyst til.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 07:36

renser ansigts hud 1-2 gange ugt. med peeling. Peeling af hele kroppen 1 g. ugt.

Rette bryn + farve af bryn 1 g. ugt.

Farve hår 1 g. mdt.

Hårkur 1 g. ugt.

eyeextension ca. 1 g. mdt.

Negle ca. 1 g. mdt.

Selvbruner 1 g. ugt med den "rigtige", og ellers vedligeholdelse med let selvbruning hver dag efter badet.

Hår fjerning regelmæssigt (ben/arme/bikinilinie)

Afrensning af døde hudceller og mascara hver aften - natcreme.

Morgen - dagcreme.

Det var vist det hele

Forfremmet til Quarter ejer

Det der synes rigtigt for den ene

er ikke ensbetydende med,

også er rigtigt for den anden.

Chihuahua tøj - se nedenstående link

www.123hjemmeside.dk/Queenie/ 2817181

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 09:56

bruger gerne mellem 2-3000,- på frisør hver 3. måned ca, jeg elsker at sidde i stolen og blive nusset i håret og få masseret hovedbunden, eneste minus er vel bare at frisører snakker for meget, jeg kunne godt bare sidde og halvsove i de 2 1/2 time jeg er der...

Dermalogica (staves), Clarins og Lancome til ansigtet. Juhldal nr.14 og babyolie til kroppen, Natusan til fødderne og Redken til håret...

Udover det får jeg vokset armhuler, hele ben og Hønen og når jeg er færdig med at amme skal jeg starte på Endermoligie (staves) behandlinger igen, det er lækkert at få renset ud og æltet huden lidt...

Om morgenen drikker jeg et glas vand med æblecidereddike og 2 liter vand i løbet af dagen er en selvfølge...

Løb, gåture og stå på rulleskøjter gør mig glad og når jeg får min babyjogger her i næste weekend er der ikke længere noget/nogen (Andrea) jeg kan bruge som undskyldning for ikke at komme ud af døren...

Mia

Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)

Sort 16" Hubertus kombi sadel til salg, kig på præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Personlig pleje
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:38

Hvad er det???

Øhhh det eneste jeg gør - og det er fordi jeg lider af en hudsygdom, ja faktisk det der hedder ekstrem tørhudseksem, er at bruge det creme min hudlæge siger jeg skal, vasker huden hver dag (specielt det i ansigtet der skal ha en ordentlig omgang), og når det er helt galt skal jeg bruge en salve med hormoner i. Det er det nærmeste jeg kommer den slags*G*

Alt andet jeg så gerne ville, ikke kun fordi det er rart men osse fordi helbredet ville nyde godt af det må jeg desværre lade gå forbi fordi der ikk er råd til det.

Ellers ville jeg dælme gerne ha en gang proff. massage engang i mellem, frisør og den slags. men desværre nej.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Det er lidt sjovt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:53

At det nogle af os bare "gør" kalder andre for pleje eller ligende.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.
Skadefro nej, men ganske tilfreds....

.

Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!

0
0
Svar på denne tråd

Et minimum...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:53

Ja hvad gør jeg for at forkæle mig selv... ikke ret meget tror jeg. Har det godt som jeg har det.

* Fjerner hår ca hver anden dag. Benene ikke altid helt så tit.

* Retter bryn.

* Fjerner make-up om aftenen. Vasker bagefter med en god sæbe der ikke udtørre huden, og det er så det... husker sjældent at kommer creme på. Og har ikke tør hud.

* Bruger en god creme til benene efter hårfjerning.

* Peeling af ansigt en gang imellem.

* Ordner negle jævnligt, men det er fordi at jeg liver hysterisk over grimme negle.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider