Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Impulskøb... suk
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 10:57

Kender I det, at I lige skal ned og handle 2 ting - i mit tilfælde toiletpapir og kaffe - og så kommer hjem med indkøb for 3-400,- kr og opdager at det eneste I IKKE har købt er toiletpapir og kaffe... aaargh...

Og når man så kun har en cykel og det regner og man er NØDT til at køre afsted igen... øv altså...

0
0
Svar på denne tråd

ha ha...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 10:59
det kender jeg godt nok ikke helt lige - jeg plejer minimum at huske kaffen

Xoco82

Davina søger part - se præs./MP

Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

hah agrineren
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:05

haha jo det kender jeg godt.'

Eller jeg plejer nu at huske de ting jeg skal købe - for det meste ..hihi

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
<3 Nu med part på Bella <3
<3 Og med katten Belle <3
TØJ SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

Altid...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:06

Den laver jeg så tit, er simpelthen så træt af at jeg så altid skal afsted igen eller må handle igen dagen efter...

Men har da heldigvis bil... Og ja okay der ligger både Fakta, Netto, Aldi m.m 5 min herfra på gå ben...

....Ud med janteloven....

0
0
Svar på denne tråd

*griner*
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:08

I mit tilfælde plejer det at være smøger jeg glemmer selvom det kun er det jeg skal ned efter *gg*

men som i så ogs kender, kommer man ud med alt muligt andet.

kommer som regel i tanke om det når jeg lige er kommet ud af døren til supermarkedet, tanken you name it.

Hilsen

Betina

0
0
Svar på denne tråd

Joh, det kender jeg godt!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:11

Man siger jo, at 80% af de indkøb man foretager, er impulskøb.

Her i huset er det mest besparende at sende manden ud at handle, for han køber kun det der står på sedlen og intet andet (kedeligt!!) ... oftest glemmer han dog indkøbssedlen ude i bilen og glemmer derfor en del, så det er MEGET besparende!

Gitte C
Cheval Liberté hestetrailere
Udlejning af 1-hestes-, 2-hestes og autotrailer
Breyer Modelheste o.a. hestelegetøj
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:21

Ja, den med de 80% impulskøb tror jeg holder stik - ihvertfald for mig... Den idé butikkerne har med at placere slik osv henne ved kassen for at friste børn og andre svage sjæle, virker 100% på mig . Blade, tyggegummi, yankeebar og lightere (selvom jeg har 10 hjemme) er jeg altid overbevist om at jeg har SÅ meget brug for når jeg står og venter ved kassen... suk...

Tror sgu jeg må finde en kæreste, alene med det formål at spare på indkøbene...

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:25

her i huset hjælper det ikke med at manden handler selvom han nu er meget økonomisk anlagt - han skal nemlig ALTID *liige* tjekke spotvarerne i vores Netto og finder mange ting - og han er også en slikmund.

Sidst måtte jeg forklare ham relevansen af at have en sækkevogn når man bor på Nørrebro på 2.sal

han købte den så ikke

Blade køber jeg nu aldrig, men det fordi Netto/Irma's udvalg ikke appellerer til mig - anderledes er det når jeg handler i Føtex

Xoco82

Davina søger part - se præs./MP

Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Hov hov, STOP!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:27

Sanne, inden du gør noget dumt!

Det kan ikke betale sig, at anskaffe sig kærester alene med det formål, for så er de dyre i drift på andre områder...

- Er vi f.eks i Silvan eller lignende steder, der kan han pludselig godt impulskøbe, for dér er rigtig mange ting, der vil gøre hans hverdag lettere og faktisk er umulige at leve uden!

Gitte C
Cheval Liberté hestetrailere
Udlejning af 1-hestes-, 2-hestes og autotrailer
Breyer Modelheste o.a. hestelegetøj
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:54

Mine impulskøb bliver væsentlig formindsket når jeg sørger for at være mæt inden jeg handler

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

puha den kender jeg alt alt for godt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 12:01

jeg glemmer ofte det jeg kom i butikken efter og har alt alt for meget med ud , jeg bruger også nogen gange den med at sende manden afsted, da han også kun køber det der står meeen han tager min seddel meget bogstavligt, hvis jeg skriver creme fraiche 18 %, og der ingen er så ville jeg jo selv bare tage 9 % i stedet for, nej han racer samtlige butikker igennem for at finde 18 % .. suk og så falder han liiige over noget han bare må eje, så besparende er det bestemt ikke

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 15:55

kender det alt for godt..

fra et par uger siden kom jeg til at køre til jylland og ta en lille hoppeplag med hjem..

ud over det glemmer jeg altid toilet papiret, og det er fandme surt at side uden

¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen

men har fået lov at låne en dejlig pony nu.

0
0
Svar på denne tråd

jannie...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 03:38
i DET MINDSTE KØBER HAN NOGET... har tit sendt manden ned i byen med sedlen. Men står der eks. korteletter (hvilket jeg har regnet med vi jo skal have til aften) og han syntes at de korteletter der er, ser ulækre ud, jamen så køber han dem bare ikke... når jeg så spørger hvad han har købt i stedet til middag ..står han bare der og ser dum ud.

PASSIER YOUNG CHAMP SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Gitte C (Om Silvan)
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 06:05

Ja den med Silvan kan jeg nikke genkendende til - når Silvan holder udsalg SÅ står han (og jeg, han vil så gerne have mig med ) der sharp 10 min før åbningstid for at suse ind

Så går han shop-a-mok som vi hestepiger ville hvis ZooZity havde nye sadler til kun 500 kr

Mænd

Xoco82 & Davina

Davina søger part! (postnr 4000)

- Se Præs/MP eller Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

impulskøb
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 08:08

Mit sidste impulskøb, var hverken en chokoladebar, eller et dameblad. Det var intet mindre end en hest. Tror I det er på tide at søge hjælp??

Med venlig hilsen

Lene

Lykkelig sponsor af:

Hubert, Granat og Deuces Never Looses

0
0
Svar på denne tråd

Impulskøb...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 09:21

Ja, hjemme ved os er det altså omvendt! Her er det kæresten, der altid køber alt muligt ekstra, mens jeg stort set holder mig til sedlen. Og det er meget vigtigt med en huskeseddel (og helst også en kuglepen til at strege over med, når varen er fundet), når jeg handler, for ellers går den helt i ged for mig! Selvom det nok er for tidligt at være dement som 26 årig, er jeg seriøst bange for, at det er det, jeg fejler...

I øvrigt er jeg vist generelt lidt mærkelig, for jeg kan også sagtens finde mange sjove ting i Silvan og lignende butikker!

Venlig hilsen Jane

Dejlig DV-vallak efter Carano sælges. Se mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider