godaften HN'er...
går her og er godt og grundigt nedtrykt...

egentlig burde jeg være vildt oppe at kører, skal endelig være sammen med kæresten igen efter 3 uger, men det er jeg bar ikk...
for godt og vel en uge siden var jeg på arbejde, chefen var ude at rejse, så hende der passede huset havde skrevet en sedel til mig om hvad jeg skulle lave...
ser i, det var den tid på året hvor stalden bliver vasket ned...
og jeg havde fået den fine seddel om hvad jeg skulle lave, bl.a.
lukke hest ind, muge og strø, fodre et par heste, tjekke vand, kalke færdigt osv.
og nederst på sedlen stod der så:
og ellers hjælpe claus.. (ham der stod for vaskningen)
så jeg gik og sørgede for alt var i orden, og regnede med de ville sige til hvis der var brug for hjælp, men det skete ikk..
aå jeg ordnede bare ALLE de andre ting...
så her i dag, på min 2. sidste dag på arbejdet, sidder vi så til frokost, da vi begynder at snakke om den dag, og Kent (han hjalp claus) siger:
vi gik os og ventede på nogen af pigerne kom og hjalp, for det gjorde de sidste år, men ikk denne gang...
SÅ bliver min chef sur, og siger det stod som det vigtigste, og det stod med stort og alt muligt...
jeg prøver så at forklare at det ikk stod at jeg SKULLE hjælpe, men hvis de havde BRUG for hjælp. hun vil bare ikke hører på mig, og siger jeg bliver trukket en dags løn fra...

jeg lavede jo en masse den dag, og det var IKKE påpeget at det var VIGTIGT jeg hjalp, så jeg sørgede bar for dyrene, da 2 heste så os blev halt, og jeg ikke ku få fat på ejerne... suk...
er så ked, hun hørte ikk på mig, og jeg kan jo ikke bare bevise det, da sedlerne blev smidt ud da jeg var færdig...
/hilsen en ked staldpige... :'(