Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad er den højeste procent - dressur
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:31

hejsa... jeg vil gerne vide hvad den højeste procent man kan få indenfor dressur er? og hvad er det højeste antal point man kan få er?

hilsen signe

0
0
Svar på denne tråd

procent
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:33

den højeste procent må jo være 100 *G* men tror nu det er lidt urealistisk ang. pointsum svinger den fra klasse til klasse, kig på DRF's hjemmeside under kritikker og se hvad der står i de enkelte (det står allernederst på programmet/kritikken)

mvh

Vipse

Miniaturehingst færdigkåret i DMHF og endvidere Årets oversize i Vest, tilbyder bedækning.

0
0
Svar på denne tråd

procenter
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 17:13

Ser lige dit indlæg.. Prøv at se mit: www.heste-nettet.dk/forum/1/1483109/ 1483109/

Det er vist de højeste procenter jeg har set givet i DK.. er det mon ikke en fejl

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 22:26

det er godt nok nogen høje procenter jeg og krikken ligger selv på 67,50%

men er der nogen der ved hvad den højeste pointsum man kan få er?

0
0
Svar på denne tråd

Fejl...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 23:28
Det er jo en fejl på infosport :p de har ik redet de procenter. Den højeste karaktersum er 400 points og de rider omkring 250 points.. så det er jo i hvert fald ikke mere end omkring en 65-70% :p men fedt nok, at have de procenter til at stå ved ens pony på infosport haha.
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor skægt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 08:38
så lige i indlægget, der var linket til, at det var pearl jam chabri, der havde vundet. Passede engang en pony, der hed det, som også var skimlet. Det er nok ikke den. Det var mange år siden

Positive riding, Henrik Johansen

Smykker i godt håndværk, Louise Degn

AT Horsecare, Annette Kolstrup

0
0
Svar på denne tråd

læs dog...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 14:56
læs dog hvad Vipse skriver. Højeste pointsum kommer an på, hvilken klasse det er. Klasserne indeholder ikke samme antal øvelser og dermed ikke samme antal maxpoint.
0
0
Svar på denne tråd

Højeste procent
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:13
Den højeste procent er 100%... Der er ikke andre grænser.. I teorien kan en rytter godt på 10 for alle øvelser..

...Du Burde Købe Dig En Tyrolerhest...
...Folk Vil Gerne Ha', No'et At Klappe Af...

En rigtig hest er en haflinger..!
0
0
Svar på denne tråd

Ja det siger i nok
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 14:56
Nu har jeg så været til kvadrilie ridning hvor de fik over 100% for når der er noget med sammenlagt af to programmer etn fast og en Kur, så sammenlægger man bare procenterne, og ja så får de over 100 % mon ikke det også er sådan de har gjort til det stævne der er linket til ovenfor.
100% er og må være den højeste % man kan få i en alm klasse, ligegyldigt hvor mange øvelser der er og hvor høj pointsummen er.

To killinger søger nyt hjem. Mor maine coone , far huskat.
0
0
Svar på denne tråd

procenter
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 18:39
kazell : Nej det er klart en fejl... Jeg satte det blot ind som en joke.. Men det står jo på DRF hjemmeside og det er da flot at kunne sige at man har fået så mange %

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider