Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad er der sket med os?
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:07

hej HN´er... vil bare spørge: går i, i moderne tøj.. altså mærkevarer som bjørn borg og g star osv? og i så fald hvad for nogle mærker?

jeg spørger fordi jeg synes at modetøjet er begyndt at overtage styrringen. f.eks. på min skole går børenene fra 1. klasse allerede i det nyeste modetøj . det er slemt nok at man er nød til at gå i det i de høje klasser, for ikke at være totalt yt, men at man nu også skal gøre det allerede i indskolingen! det er vanvittigt!jeg føler mig selv "nød" til at gå i moderne tøj, for ikke at være anderledes osv. jeg synes at det er forfærgteligt, at man ikke selv kan vælge hvad man har lyst til at gå i.

jeg går selv i only og bjørn borg... jeg synes det er dejligt at være med på moden, men føler alligevel, at jeg gør det af tvang..

svar endelig på mit indlæg

hilsen signe

0
0
Svar på denne tråd

Signe når
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:10

du bliver lidt ældre, så vil du være glad for, at du ikke er som de andre, at du ikke vil iklædes som de andre.

Nu ved jeg jo ikke hvordan du i virkeligheden kunne tænke dig at være klædt, men ved du hvad? Hvis du tør springe ud i det, og klæde dig som du lyster, så vil du skabe mere respekt, end hvis du blot er som "en af de andre" (y)

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 16:19

at alt det der nærkesnobberi er for meget. jeg går i det tøj, jeg kan lide, og synes er flot!

også selvom det ikke er mærke.

nogen af pigerne i min klasse går meget op i mærke, men de er vist vant til mig, at jeg er en sær snegl, der går med mærkeligt tøj.

fremmedes mening om mit tøj rager mig en høstblomst!

det er når folk, jeg tror er mine venner, begynder at mobbe mig med min tøjstil, det gør rigtig ondt!

et ægte smil kan oplyse en hel by

0
0
Svar på denne tråd

Sådan kommer
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 17:46

og går modefænomener vidst i bølger.

I 80erne var det også sådan, bare med andre tøjmærker.

Nogle gange er det helt andre ting der er på mode.

F.eks. franskbrødshår, cykelstyrsoverskæg, absinth eller stativer under kjolerne.

I 1500-tallet var pibekraver brandsmarte.

Så smarte at nogle blev forargede over, at præster nu skulle forfalde til at bære den slags nymodens stads...

Jeg tror ikke at der er så meget at stille op over for det.

(Andet end at forsøge at indpode i ungerne, at de ikke skal spendere alle deres lommepenge på bras og ligegyldigheder.)

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

minski...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:04

Franskbrødshår

Jeg har ikke råd til at være med på moden, og faktisk har jeg heller ikke lyst. Jeg er meget vanskelig hvad tøj angår, og modetøj er bestemt ikke det pæneste, hvis man spørger mig.

Og jeg vil gå i tøj jeg kan lide, ikke det med "det rigtige mærke" i

Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Piratos
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 20:36

Ja, sådan noget 50er/60er-noget, hvor man touperede håret stort og fyldigt inden man satte det op - og hvis der ikke var nok proppede man et halvt franskbrød i, som håret blev redt uden om.

Hvor udbredt det var aner jeg ikke - min mor er kilden (hun gjorde det dog ikke selv).

/minski

0
0
Svar på denne tråd

minski var
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 20:37
det så kun de rige der brugte papir/pap dimserne der netop var lavet til formålet?? ;-D

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

Piratos
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 20:46

Nej, det var dem der gik tidligt hjem og ikke havde brug for natmad...

/minski

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider