Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Formatering af Acer
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 09:08

Jeg skal have formateret den bærbare (som er en Acer)

Jeg har nogle cd'er til det, men når man sætter nr. 1 i så sker der nada, og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad jeg gjorde for at formatere den sidste gange

Nogen ejere af Acer eller andre kloge hoveder der kan hjælpe mig?

Hilfe

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Tratraaa
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:58

Skal du evt. trykke på en knap for at få en bootmenu op, og så vælge at boote fra CD'en?

Nogengange F12 eller F10.

Det står i bunden af skærmen når du tænder den.

=)
Morten - Lille nørd med seje venner...

Uber1337.dk

0
0
Svar på denne tråd

Du skal
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 12:06

Du skal sætte cd'en i og genstarte, så skulle den gerne starte op på cd'en.

Det skulle ikke være nødvendigt at ændre på nogle indstillinger først. de fleste computere er sat til at boote fra cd hvis sådan en er sat i.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalala
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 19:29

Efter et par hysteriske anfald og utalige genstarter fik jeg, fik jeg trykket på et eller andet som hjalp, i hvert fald er den formateret nu, men stadig i stykker, så mandag bliver den hentet af Acer. Øv

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 21:16
Besynderligt, for jeg kan heller ikke få formateret min.
Men jeg har efterhånden fundet ud af at det, er fordi jeg har fået slettet et acer program på computeren.

Mine cd'er virker heller ikke.. :/

Jeg har også prøvet at boote, og genstarte osv. Intet sker der..

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

Formatere-
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 21:26

er ikke helt med på hvad agent007 skriver??

Når man formatere, sletter man jo alt på computeren og skal lægge det hele ind på ny.

Det er ikke nødvendigt at have noget bestem software på computeren for at formatere.

Det eneste man skal kunne er at boote fra en cd med ens styre program på.

Er det xp, er det rimeligt nemt man putter cd en i computeren genstarter og følger det som står på skærmen .

Så er det muligt at formatere hardisken og lægge systemet ind på ny.

Men det er selvfølgeligt ikke sikkert det løser problemet, det kan jo være en hardware fejl..

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 22:01
furius: det er fordi, den disk jeg har fået med til min pc, passer til et program (jeg havde) på computeren. Den disk, kunne gå ind og "skrive over" altså erstatte, de ting jeg måtte have på min pc.

Nu skal jeg vidst, nok ind og slette det hele manuelt, og så starte helt forfra, men jeg har oplevet fra andre, at det kan gå galt.. :/ Så jeg må lige have fat i min bror.

Håber det forklarede det lidt, er træt lige nu. :P
En mere fordybene forklaring må du få i morgen :)

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 08:57

Furius:

Da jeg købte min bærbare fulgte der ikke cd'er med, dem skulle jeg selv lave første gang jeg startede den op, og som du kan se længerede oppe så havde jeg computeren genstartet adskellige gange med de cd'er i, uden resultat

Fandt så ud af til sidst, at det vist var noget med computerens prioritet (?) af hard disk osv, og disk drev der var forkert, så den ikke startede op fra cd'en - sådan cirkus den forklaring fik jeg senere

Agent007: Sker der slet ikke noget når du putter den første cd i?

Der kommer et vindue op, når jeg putter min i, hvor jeg kan installere de forskellige drivere og Acer programmer. Smart nok, hvis man ikke lige vil formatere hele computeren for at få et enkelt program

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Ok...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:00

Min Datter havde også Acer.

Vi formaterede den med en alm. xp cdrom og bagefter lagde vi acer backup cd'en i og den lagde det hele ind igen.( den havde vi også selv lavet)

Ingen problem, derfor kan jeg ikke forstå at der kan mangle noget på computeren for vores var fuldstændigt formateret.

Til Rikke.

Kommer den ikke og spørger om du vil boote fra cd eller hardisk.?

Det plejer at stå oppe i venstre hjørne, på sort skærm.

Reagere man ikke starter den bare alm op.

Ellers må de lægge mærke til hvilken tast du skal trykke på.

for at komme ind i opsætningen.

Det plejer at stå i nederste venstre hjørne, i begyndelsen af opstart. og man skal være lidt hurtig.

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 11:22

Furius: Der skete absolut INTET!

Jo, det gjorde der faktisk- 3 gange jeg genstartede min computer gik den helt i sort, men det var jo ikke lige det der var meningen

Men når computeren starter op, kan man trykke f2 og komme ind og ændre i noget opsætning, og det hjalp

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 23:21
Rikke Fejrskov: nej intet sker.. Men jeg er næsten sikker på at det, er fordi jeg fik slettet det program.. pga. pladsmangel. Men det var så ikke så godt at slette.. Jeg tror de to ting hænger sammen :P

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider