Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor ufattelig kikset er man så!!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:33

På denne smukke regnfulde morgen stod jeg op kl 8.00.. Klatøjet og søvnig.. havde en time til at gøre mig klar til at atge bussen ind på arbejdet.

Jeg sætter mig ved køkkenbordet med en kop STÆRK kaffe, alt i mens jeg vedvarende skubber 2 store glade savlende hunde væk for at få et øjebliks fred.

Klokken er 08.50.. hovsa jeg er vist temmelig meget forsinket! bussen går ned fra den lange grusvej 08.57!

Jeg slynger den sidste kaffeslat i mig.. puffer hundene væk fra døren (de tror de skal på tur) og begynder at luntetrave ned ad grusvejen.

Men... 10 meter før stoppestedet stopper jeg brat.. Dér suste bussen forbi.. @!#$!

Jeg griber tlf for at ringe til arbejdet og sige at jeg altså bliver en time forsinket.

Så lunter jeg slukøret op ad den laaange grusvej og bliver mødt af to lidt for glade og lidt for savlende hundekræ:/

Tumler, stadig søvning, ind i køkkenet og laver endu en kop STÆRK kaffe. sidder så og holder nøje øje med uret.. VIL ikke komme forsent igen.

09.45 kommer jeg i tanke om et vigtigt brev der skal frankeres.. skynder mig at finde frimærke.. klasker det på konvoluten.. klokken er 09.50 igen!!! Styrter endnu engang ud af døren mens jeg halvvejs falder over et savlende monster.. styrter ned ad den uendelige grusvej.. Og.. 10 meter før stoppestedet suser bussen forbi IGEN!!! nu er jeg sur! "Skulle være gået 1 min før din spade"

Op ad den latterlige grusvej igen! Dumme hunde.. savl dog et andet sted!!!

Idag er oveni købet min sidste dag på arbejdet.. fedt nok at slutte et godt arbejdsår med at komme 3 timer forsent!!!

De eneste der syntes denne morgen har været helt perfekt hyggelig er de to kong Savl´er!

Så for pokker.. har lige opdaget at den næstee bus kører 15 min tidligere.. kl 10.40.. og klokken er nu 10.33!!!

AF VEJEN HUNDE!!!

0
0
Svar på denne tråd

undskyld, men hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:36

undskyld, men jeg kan altså ikke lade være at grine. Hvor er det "næsten" synd for dig.

Du trænger vist til ferie.

Hilsen christine

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:50

For pokker da, sikken morgen Det er vist meget godt at det er sidste dag

Hilsen Carina

0
0
Svar på denne tråd

Hihihi
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:51

Ja, jeg kom også 30 min. for sent i morges. Min mor skulle have kørt mig til bussen, men min lillesøster var kørt i sin kærestes bil kl.6.30 med min mors bilnøgler i lommen ved en fejl!!!

Så jeg nåede ikke min bus og måtte så fræse afsted på cyklen for at nå en anden i nabobyen en halv time efter.

Min boss synes vi skal til at lave en "Chris og Chokoladefabrikken" mappe med gode undskyldninger - 'jamen cheeef - min lillesøster havde taget mine nøgler! '

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne
Havanna & Aslan
Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:57

... ikke rart. Men er nok mere foresaget af dårlig planlægning end af savlende hunde ;-)

Jeg har heller ikke planlagt helt hensigtsmæssigt i dag - køgetoget kører som vinden blæser, så jeg sørgede for at være i god tid - og så KOM der faktisk et tog.

Jeg skulle have været på arbejde kl 6.15 og var der 5.30.

Jeg kunne ellers godt have brugt lidt mere søvn - hader at stille uret til 3,30 for at have morgenvagt.

Nå - men jeg sover godt i aften :-)

£isbeth & Baloo
Accidental rudeness occurs alarmingly often.
Best to say nothing at all,
Albus Dumbledore
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:57
som mig på en "god" morgen

Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda

EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:09
Så er det nu man er glad for man har ferie

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Perfekt morgen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:41

Det lyder da som den perfekte morgenstart :-P

Så er det her man nyder, at man ikke skal se en bus for studiet starter igen om en måned, ah

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Kombineret Hubertus sadel købes, gerne af ældre model

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 14:34

Ja jeg kan godt nok ikke lade være at grine, for her fra den side af computeren lyder det hamrende skægt. Selvom det nok har været knap så skægt for dig altså.

Men held og lykke med resten af dagen. Håber den går lidt bedre så.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

lalaalaaa
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:16

Mange tak for jeres gode ønsker for resten af min dag

Jeg kan oplyse om at jeg nåede bus nr 3 men også kun fordi jeg nærmest sprang som en kænguru de sidste meter og viftede til chaufføren med arme og ben

Ja Lisbeth (Baloo).. du har helt ret.. det var udelukkende dårlig planlægning fra min side, de to kæmpe-hunde var jo bare så glade for at få selskab efter en lang nat

Men søvnig var jeg altså.. selv da jeg nåede på arbejde . Ville have hugget min venstre arm af for at have fået muligheden for at vågne på en af islænderne på arbejdet, men de er på sommerferie.

Jeg kan dog lige indskyde at jeg på vejen hjem med bussen blev sat af 100 meter længere væk end jeg skulle fordi jeg var faldet i søvn

Men jeg er jo et sådan menneske der aldrig laver fejl og som aldrig har skylden i noget..

Næh.. det er busserne og savlehundene der har hele ansvaret

Er der andre herinde der har lyst til at komme med en lignende kikset "Morgen-episode"??

Elsker at vide jeg ikke er den enste der har været uheldig:)

_I

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:51

hehe, Så uheldig har jeg godt nok aldrig været kan bare ikke lade være med at sidde og grine af didg nu!

Når du sidder iaften og tænker på dagen kommer der nok også et godt grin fra dig...

Startvægt: 108.9 kg

Ønsket tab: 34.0 kg

Tabt: 21.6 kg

0
0
Svar på denne tråd

he he det
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:57

lyder som en af mine uheldige morgener.

Men godt du nåede den 3 bus... jeg er selv en klovn til at komme afsted i ordenligt tid. Godt man har bil idag så

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 19:53

er simpelthen mester i dårlig planlægning...

Sidste sommer var jeg alene med bonuspoden en lørdag formiddag og havde planlagt en tur i svømmehallen, og at vi skulle med toget derop, for hans skyld. Det er et lille lokaltog og det var ikke andet end 2 stationer vi skulle køre... Nå men jeg pakkede ham og tasker i en tvillingeklapvogn og løb ned til toget (300 m) det nåede jeg så ikke! Nå fandeme om jeg gider stå og vente i en halv time med en spørgende unge "Hvorfor kørte toget Mia? Hvorfor Mia? Hva Mia? Hvor skal det hen Mia? Skal vi ikke med Mia?"

Så vi går de ca 2 km op til den næste station hvor vi lige akkurat når toget, jeg kører ind i den første og bedste vogn og så står vi der i mellemgangen (kan ikke komme ind ved sæderne da klapvognen er for bred) og venter på toget der kører i modsat retning kommer ind så vi kan køre.

Sådan ca 3 min står jeg der og sveder efter min kapgang med stor unge i stor klapvogn og kigger rundt men ser ikke sedlen på modsatte dør før toget sætter igang igen... der står: denne dør ude af drift. Vi skulle jo så af på den næste station hvor man stiger af i DEN SIDE! nå skide med det, vi står da bare af næste gang, skal så bare gå lidt længere for at komme til svømmehallen men det går jo nok! Havde så glemt at på den station kan man heller ikke komme ud i DEN SIDE hvor jeg KAN komme ud! RENDE MIG ET VIST STED!

Vi står da bare af næste gang igen... MEN der når jeg ikke at trykke stop (jeg har husket at skrive at det er et lokaltog ikk??)

På det tidspunkt begynder mit tis at koge (har jo stadig en 3 årig der spørger og spørger og spørger der sidder i den forpulede l*rteklapvogn).

Nå men jeg tænker at vi skal jo af det spassertog inden vi når helt til Hundested (hvor det iøvrigt bare kører ud og vender hvorefter vi kunne ha kørt med retur) men måske lidt i panik så står vi af ved næste stop hvor der ikke skal trykkes på stop og så står vi der i Melby (langt fra alt) hvor jeg så endelig opgiver svømmehallen og må bestikke ungen med en is på en kold bænk in the middle of INGENTING!

Jeg beslutter mig så for at gå turen ud til hans gamle farmor som er en god gåtur på omkring 4 km, det plejer ikke være et problem for mig men jeg var altså iført kernelæder støvler, nederdel og t-shirt... OG regnen var på vej... efter ca 1 km begynder regnen så småt, så poden får sin regnjakke på og inden jeg får set mig om VÆLTER det ned i hovederne på os!!!

Fik jeg skrevet at det er en f*cking åben klapvogn så tasker og unge nu er sjaskvåde?!?

Jeg er nu ved blive sindssyg og Matti ligger hen over den våde taske med regnen løbende ned over ansigtet lille pus altså! Nå med vand i støvlerne som var jeg gået igennem åen når vi hen til farmor, hun åbner døren og siger "Nej altså, stakkels dreng! Han er jo helt våd!" Nej han er ikke HELT våd, han havde nemlig REGNTØJ på men JEG er våd, helt ind til trus, bh og strømper!!! Men det er jo lige meget ikk!?!? Gamle krage Der sad jeg så i 2 timer og ventede på at kæresten fik fri så han kunne hente os, fik ikke så meget som en tør t-shirt men fik tværtimod tudet ørerne fulde om hvor synd det er for drengen at han var ude i det FORFÆRDELIGE vejr... shut nu up din gamle krage...! Jeg hører stadig for det... Men okay hvor dum har man også lov til at være... eller tankeløs... det værste er at jeg ikke har lært af det... jeg glemmer stadig regntøj, servietter og andet og ikke mindst at gå ned til toget i tide... så nej ICELANDIC du er ikke alene!

Mia

Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)

Sort 16" Hubertus kombi sadel til salg, kig på præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

HOHOHOHO
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 20:11

Årh.. din historie slår næsten min mia!!! Det mindste "den gamle krage" kunne have gjort var da at tilbyde dig noget tørt tøj eller noget STÆRKT kaffe!

Jeg ved kun alt for godt hvordan du har følt det da den episode jeg oplevede i morges kun var én ud af hundredevis i min verden

Jeg er en total master i at kikse planlægning.. eller mangel på samme

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 20:14

Minx, genial historie

Min morgen var også noget kaotisk i dag. Jeg skulle møde kl. 9, dejligt sent i forhold til de seneste dage, og jeg havde sat vækkeuret tidligt, kl. 6:15, så jeg havde god tid til en afslappende morgen.

Jeg står op, spiser min morgenmmad i sengen samtidig med at jeg læser i min bog, går en god tur med hunden ned og siger godmorgen til krikkerne på sommerfolden og går hjem og tager et langt bad.

Jeg bliver færdig i god tid, og sætter mig i bilen et kvarter før jeg egentlig burde, og nyder at jeg for en gang skyld ikke behøver komme for sent på arbejde.

Jeg når lige ud af indkørslen, og da jeg vil svinge ud på vejen undrer jeg mig over at bilen er lidt svær at dreje, hopper ud og opdager at jeg er PUNKTERET!

Forpulede gamle smadrekasse

Skynder mig at ringe til arbejdet for at sige at jeg muligvis bliver en smule forsinket, og de griner bare ad mig

Måske jeg her lige skulle fortælle at i denne uge har jeg kun haft EN enkelt dag hvor jeg IKKE er kommet for sent

Jeg har været ramt af alverdens ulykker de seneste morgener, et vækkeur der bestemt ikke ringede, en lang dum kø, som BESTEMT ikke plejer at være der osv. osv.

De er begyndt at mobbe mig med mine direktørnykker

Min mekaniker der bor på vejen holder selvfølgelig lukket om fredagen, så han er ikke til nogen hjælp.

Så jeg farer over til min kære nabo, da jeg netop har observeret at der er kommet smed til deres heste. Gudskelov vil en af pigerne gerne give mig et lift til arbejdet når hendes hest har fået sko på

Imens jeg venter tjekker jeg mit reservehjul, og det er selvfølgelig også fladt. Hvorfor tjekker man altid først sådan noget når man skal bruge hjulet???

Men afsted på arbejde kom jeg, "kun" en halv time forsinket, og da jeg kom hjem havde falck været der. De havde pumpet mit reservehjul og sat det på

Heldigvis var det ikke punkteret.

En morgen der startede så roligt, endte i totalt kaos. Åh ja, jeg kender det...

---

Undervisning, trailertræning, kurser tilbydes.
---

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider