Minx, genial historie 
Min morgen var også noget kaotisk i dag. Jeg skulle møde kl. 9, dejligt sent i forhold til de seneste dage, og jeg havde sat vækkeuret tidligt, kl. 6:15, så jeg havde god tid til en afslappende morgen.
Jeg står op, spiser min morgenmmad i sengen samtidig med at jeg læser i min bog, går en god tur med hunden ned og siger godmorgen til krikkerne på sommerfolden og går hjem og tager et langt bad.
Jeg bliver færdig i god tid, og sætter mig i bilen et kvarter før jeg egentlig burde, og nyder at jeg for en gang skyld ikke behøver komme for sent på arbejde.
Jeg når lige ud af indkørslen, og da jeg vil svinge ud på vejen undrer jeg mig over at bilen er lidt svær at dreje, hopper ud og opdager at jeg er PUNKTERET!
Forpulede gamle smadrekasse 
Skynder mig at ringe til arbejdet for at sige at jeg muligvis bliver en smule forsinket, og de griner bare ad mig 
Måske jeg her lige skulle fortælle at i denne uge har jeg kun haft EN enkelt dag hvor jeg IKKE er kommet for sent 
Jeg har været ramt af alverdens ulykker de seneste morgener, et vækkeur der bestemt ikke ringede, en lang dum kø, som BESTEMT ikke plejer at være der osv. osv.
De er begyndt at mobbe mig med mine direktørnykker 
Min mekaniker der bor på vejen holder selvfølgelig lukket om fredagen, så han er ikke til nogen hjælp.
Så jeg farer over til min kære nabo, da jeg netop har observeret at der er kommet smed til deres heste. Gudskelov vil en af pigerne gerne give mig et lift til arbejdet når hendes hest har fået sko på 
Imens jeg venter tjekker jeg mit reservehjul, og det er selvfølgelig også fladt. Hvorfor tjekker man altid først sådan noget når man skal bruge hjulet???
Men afsted på arbejde kom jeg, "kun" en halv time forsinket, og da jeg kom hjem havde falck været der. De havde pumpet mit reservehjul og sat det på 
Heldigvis var det ikke punkteret.
En morgen der startede så roligt, endte i totalt kaos. Åh ja, jeg kender det...