Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Killinger svære at afhænde
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:19
Jeg har aldrig prøvet at have svært ved at afhænde mine killinger før, men hold da op hvor er det svært at finde nye hjem, bare fordi min hunkat lavede et kuld med en korthårskat.
Har i nogle ideer til at finde hjem til dem, for jeg har prøvet alt, og de er ved at være store nu (13 uger). Jeg har prøvet dyrenettet, den blåavis, og alle butikker i nærheden incl. foderstoffen. hvad mere kan jeg gøre???
Jeg vil meget godt have hjælp, da det er uvandt for mig, da mine katte normalt avler skovkatte killinger , og de er ikke svære at komme af med.

HJÆLP!!!

Tre killinger søger nyt hjem. Mor maine coone , far huskat.
0
0
Svar på denne tråd

Så vidt jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:36

er killinger generelt svære at afhænde, eller tager jeg fejl? Der er jo desværre så mange af dem

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med, at dine katte plejer at avle skovkatte... er skovkatte ikke en bestemt race?

Har du prøvet at annoncere i lokalaviserne? Måske ender det med, at du må få dem aflivet

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:38

hej 'har du billeder af misserne og hva koster de??

farver og han eller hun?

hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

hvor surt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:43

jeg venter selv killinger efter to korthårs-katte og allerede nu er to killinger afsat selvm de ikke er født..

Det har jeg så tilgengæld ikke prøvet før..

hvor mange killinger drejer det sig om?

Og folk inde på Jubii Debatten plejer at være fantastiske til at hjælpe med at finde nye, rigtig gode hjem - bare skriv i katteforummet derinde.. Jeg fik afsat to killinger ud af tre derinde for et halvt år siden da det var aktuelt med sidste kuld.. Den sidste røg afsted til StaldRohans søster herindefra...

= = = = = = = = = = =
"..Hvis du ikke spørger, bliver du ikke klogere.."
= = = = = = = = = = =
0
0
Svar på denne tråd

PS...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:46

nu forstår jeg hvad du mener med, at de plejer at avle skovkatte

Det var denne sætning, jeg havde læst forkert: "bare fordi min hunkat lavede et kuld med en korthårskat". Jeg havde forstået det sådan, at der var en korthåret killing i kuldet

0
0
Svar på denne tråd

Lokalavisen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:57

Mon ikke set skyldes sommerferien, hvis du ikke har haft henvendelser. De færreste anskaffer sig vel en kat lige inden de tager på ferie.

Men ellers så har jeg altid haft succes med at sætte mine alm. huskattekillinger i "loppemarkedet" i den lokale avis, så det var måske et forsøg værd.

0
0
Svar på denne tråd

ajhaksj
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:39

Hvad vil du have for dem?

For jeg synes der er mange som vil have vildt mange penge for ½ racekattekillinger - i forhold til man kan få den yndigeste 3-farvede gårdkat for maks. 50 kr - så er de 500 mange forlanger for en "kedelig" gråstribet ½ racekat et utopisk beløb i mine øjne - jeg ville i hvert fald vælge den 3-farvede i en sådan situation - så måske skal prisen justeres lidt?

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Nu med den røde isklump Gavtyven for sommeren
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider