Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fortid
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:36

hejsa..er der nogen her,der ved hvordan man finder sin hest fortid...hvem der har ejet den osv..

mit problem er,at sælger er død,så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at finde hestens fortid..

0
0
Svar på denne tråd

Ja det ville da
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:55

være rart at vide egentligt. Jeg har nemlig lige fået et opkald fra en person om at den ny pony vi har købt skulle være stjålet. Jeg venter stadig på at høre videre fra den person der ringede omkring at sende mig papirer på at hun er den "tidligere" ejer mv. Så jeg kan jo ikke vide mig sikker så længe jeg ikke selv kan finde noget på den pony, eller ser en kopi af et stykke papir på at det passer. Hun har jo bare ringet til mig og sagt det, jeg kan ikke vide om det passer før jeg selv ser beviset jo.

Historien er laaang... Men det ville i denne situation være rart at kunne. Men det er en blanding, så satser ikke ligefrem på det lader sig gøre at finde ud af noget.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

debatforum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:23
Du kan gå ind under Ryttersnak og Efterlysninger, og lave en efterlysning af fortid søges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider