Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Michael Rasmussen ude af Touren
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:33

Har lige læst, at Rabobank har trukket Michael Rasmussen ud af TDF.

ØV

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Nu synes
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:34

jeg den Tour er ved at være en ren parodi.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

0
0
Svar på denne tråd

bla bla
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:37
nej nej hvad sker der, hvor har du læst det henne, er lige kommet hjem fra arbejde så er gået glip at turen idag
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:38

... ja det står i hvert fald på tekst tv, det er da noget underligt noget, det er da kun få timer siden han blev spået "sikker vinder" og havde Rabobanks støtte.

Stakkels mand- uanset hvad.

Vh Tine, som hader cykelsport, men finder det ganske interessant i år.

0
0
Svar på denne tråd

Det er simpelthen løgn
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:38

Det vil sige at "man" bare skal brokke sig nok over at en bestemt person fører, og så trækker holdet ham ud af touren???

Hvad pokker skal der så blive af Touren generelt?

Det er jo en børnehave. Michael er jo testen negativ for doping ca. 14 gange, så er der vel ikke mere at komme efter, så må folk da bare acceptere at han fører.. Forstår det simpelthen!?

Hvor har du læst det henne, vil gerne lige se et link.

-Ditte

Smil når du vinder, og le når du taber.

0
0
Svar på denne tråd

Michael
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:39
Vandt jo også en etape i dag. Hold op folk har ondt i r*ven!!!

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:40

nej hvad sker der??!!!

står på tekst-tv. men det er ikke bekræftet endnu, det er rygter der køre i medierne..

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:41
det kan de da ikke??? hvorfor nu det!!! er jo ikke sikkert at han er dopet

Hilsen Camilla.

0
0
Svar på denne tråd

Godt så
Forfatter: 
0
0
Svar på denne tråd

Whhaaattt???
Forfatter: 
Ahva for en nød??? Warum? Hvorfor pokker skulle de gøre det?? det giver da absolut ingen mening!

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Hvor på
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:42

Tekst-tv står det???

0
0
Svar på denne tråd

Ditte...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:42

... hvis det er rigtigt, så har Rabobank da garanteret en god grund til det, ellers er det da dumt at give afkald på den gule trøje. Rabobank har jo netop støttet ham i alt det her.

Måske har han testet positiv eller der er fundet noget, who knows.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:43
Der er ekstra tv avis på tv2 kl oo.10
0
0
Svar på denne tråd

Nyhederne
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:44
Der kommer ekstranyheder her kl 00.10!!! Det har lige kørt over skærmen på tv2... Skulle jo lige kigge!

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:44
godt nok mærkeligt. Han skal godt nok have p*sset Rabobank af, siden de sender deres bedste mand hjem, som kører i gult og er spået som næsten sikker vinder...

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror det
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:45

bunder i den udtalelse den italienske kommentator kom med, at han havde mødt Michael Rasmussen i Italien netop i den periode, hvor han har udtalt, at han befandt sig i Mexico.

Det står bl.a. på tekst tv side 223 på tv2 og er udsendt via Reuters Bureau.

mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Typsik
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:45
første gang jeg følger det og så er det sådan her - Det er da helt sikkert sidste gang jeg gider følge det!!!

Med venlig Hilsen
Yessika - ♥ Razz og Parfait - i vil ikke blive glemt! ♥
Lærehestene vil altid ha' en plads i hjertet hos mig
0
0
Svar på denne tråd

Tine (Ib)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:46
Det har du helt ret i, men stadig.. Han er jo bare testen negativ så mange gange efterhånden, og det ville være mærkeligt hvis han lige pludselig tog doping, når han ved hvor meget fokus der er på ham

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:47

tv2 sport har sportsnyheder nu

0
0
Svar på denne tråd

Som sagt
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:47

tror jeg ikke det har noget med doping i årets TDF at gøre, men derimod måske fejlagtige oplysninger omkring hvor han har opholdt sig hvornår...

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

ja så er det jo dødt
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:48
en parodi

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

Godt så
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:49

Men det har jo ikke noget med doping at gøre (måske i bund og grund, jo) men har løjet om, hvor han har opholdt sig.

Jeg er ellers kæmpe fan, men det er da underligt at han ikke vil oplyse det - og ja, han må have trampet Rabobank gevladigt over tæerne. Det er jo aldrig rart, at blive løjet overfor. Og når han så bliver grebet i en løgn... Øv!

0
0
Svar på denne tråd

gyufgyutfuy
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:50

Er det på den alm tv2, der kommer nyhedder her 00.10?

Har nemlig ikke tv2 sport.

Ja jeg er godt nok også i chock, er godt nok spændt på hvad de siger i de nyheder

0
0
Svar på denne tråd

ihhh altså
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:50
er virkelig frustreret lige nu, sidder og ser tv2 news og de nævner det overhovedet ikke det står dog nede i bunden af skærmen, hvorfor siger de ikke noget, er ved at blive skør, håber virkelig det er en misforståelse
0
0
Svar på denne tråd

Hold da kæft
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:51

Sikken en farce... Hold da helt kæft... Hvor er det langt ude...

Jeg er mundlam - føler mig taget i røven, har brugt så mange timer på at følge det!

Er meget spændt på at høre hans udtalelser til pressen!

Hvor vildt mand!

Hilsen fra LISE

KONGELUNDENS RIDEKLUB - www.kongelunden.com
PART PÅ FANTASTISKE RIGOLA! LANG RYTTER + LILLE HEST = GOD JORDFORBINDELSE :)

0
0
Svar på denne tråd

Hele holdet
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:52

trækker sig ifølge tour.tv2.dk

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Ditte...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:53

... jep men Bjarne Riis testede også negativ hver gang :-)

Nej jeg aner det ikke, men håber sådan set, at han har gjort noget, for ellers er det da ikke til at bære, at han fik sparket lige før han vandt.

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 23:57

hvem siger han har løjet??? måske er det en medie rytter mer som gerne vil ha omtale i disse dage.. for sjovt nok så strømmer det jo ind med folk som lige har et eller andet på michael i disse dage hvor han køre i gult..

og helt ærligt.. så har jeg det sådan at hvorfor skal cykelrytter og ateletik folk stå skoleret om hvor de opholder sig..så burde alle som har tilknytning til et landshold da melde tilbage.. for der er jo doping i alle sportsgrene på den ene aller anden måde...

og de har jo ikke testet michael posetiv på noget tidspunkt... nogen har total ondt i rumpen over at han klare sig godt.. og vil skade ham nu.. for micael er ikke særlig velset inden for cykelsporten..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:00
Winnie ja det er på den almindelige tv2
0
0
Svar på denne tråd

Tine (Ib)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:00

Det er sandt.

Men mener bare, hvis man ikke kan stole på hvad testene siger, kan man ikke stole på noget.

Medmindre manden tilstår selv, så er der jo intet at komme efter.

Men det er nok som andre siger, at det ikke er doping. Men en masse "løgne" og måske misforståelser. Ærgeligt siger jeg bare.

Men håber virkelig også at der er en god grund til det hele, for ellers er det da næsten ikke til at bære- som du selv sagde!

0
0
Svar på denne tråd

bineline...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:01
bineline: Gode tanker du gør dig der - hvor er det synd for ham hvis han ikke har gjort noget

Hilsen fra LISE

0
0
Svar på denne tråd

Karina..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:03
Tusind tak, sødt af dig :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ekstra bladet...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:06

... ekstra bladet skriver;

"Ifølge kilder tæt på Rabobank skulle danskeren angiveligt være blevet trukket fra Touren, fordi han skal have løjet omkring sit ophold i Mexico.

Danskeren har hævdet at have befundet sig i Mexico fra den 4. til den 26. juni. Men Rasmussen har tilsyneladende også i perioder opholdt sig i Italien, hvilket han tidligere onsdag benægtede. Det forlyder dog, at Rasmussen overfor Rabobank har erkendt, at han også var i Italien.

- Han har forbrudt sig mod holdets regler, sagde en talsmand for Rabobank-holdet, som samtidig luftede tanken om, at holdet helt vil stoppe med at køre videre i årets Tour. "

ekstrabladet.dk/sport/cykling/ article321618.ece

Det er jo ikke super konkret, men nu mener de så at han har decideret løjet. Håber det er fordi han har noget at skjule, hvis ikke så er det nok sidste gang han sjusker med detaljerne.

Uanset om han er uskyldig eller ej, så synes jeg faktisk det er synd for ham. Det er garanteret ikke nemt at være ham ligenu. Gad vide om tour de france kan fortsætte, for nu er det vel snart ved at være bevist at størstedelen doper sig.

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:12

ja de kan ligeså godt stoppe turen nu... i morges til start står de franske hold og strejker på grund af doping og da turen er slut trækker et fransk hold sig fordi en af deres ryttere er testet positiv.. flot...

men helt ærlig og hånden på hjertet hvor mange af jer her inde ville hvis i var top rytter kunne melde tilbage 100% hvor i ville befinde jer de næste tre mdr?? syntes faktisk at det for mit vedkommende ville være at overskride mine grænser for personlivets fred!!! jeg ville ikke finde mig i det!!

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:15
"Michael Rasmussen er ude af dette års Tour de France. Det er danskerens hold Rabobank, der har besluttet at trække ham ud af løbet, fordi han har over­trådt holdets regler. Ifølge Reuters er Rasmussen blevet fyret af holdet."

haha jeg VIDSTE DET gnæk gnæk.. hele møget er dopet...

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

Tour...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:17
De kan vel for hulen se i hans pas om han har været i Mexico eller Italien???

Hilsen fra LISE

0
0
Svar på denne tråd

han kunne bare
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:21
være erlig fra starten...

Hvor mange sports udøver har ren mel i posen det gælder alle former for sport...
0
0
Svar på denne tråd

Åh hvor er det synd ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:21

... at han sov i geografitimerne, så han har svært ved at skelne mellem Mexico og Italien ... meget ironisk ment JA.

For hulen de har selv accepteret spillereglerne og det omfatter bl.a., at de oplyser hvor de træner henne, så de til hver en tid kan blive dopingtestet.

Det er ikke et eller andet, der drejer sig om privatlivets fred, det er deres selvvalgte arbejdsbetingelser.

Det er sgu overraskende, så mange hesteejere der accepterer snyd, når bare det ikke lige er dem selv, der er blevet snydt i en hestehandel ... så plejer der at herske en helt anden stemning her på HN.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:25

... selvfælgelig skal han følge reglerne og har han snydt så skal han da bare ud- færdig slut.

Men synes alligevel han er en stakkel. 1 fordi han dummer sig foran hele verdenspressen 2 fordi han nu skal igennem en hetz. Det er selvforskyldt ingen tvivl om det.

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

hørt...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:26

real-svend... kan ikke være mere enig i det du skriver... men helt ærlig at skulle indrapoter hvad man laver 24 timer ... hm det ville jeg heller ikke finde mig i... og ja der kunne han bare ha meldt ærligt ud hvis han virkelig har været ... men igen jeg tror ikke på noget før holdet kommer med en udtalelse... alle de gisninger der kommer på nyhederne pt... ingen ved noget... så har hele holdet trukket sig så har de ikke... måske er der sket noget helt andet...

0
0
Svar på denne tråd

skal vi
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:28

gætte på at dagens "spisesedler" fra aviserne står på grillet kylling?

Whatever you say or do - it always returns to you!

0
0
Svar på denne tråd

BenteV
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:31

Vh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:41

Ja, hvis han nu viser sig at have løjet om de ting, som han udmærket godt har vist bare SKULLE være på plads, så kan han jo bare føjes til rækken af skvaddermikler i cykel"sporten".

Hurra, hvor er de dygtige.

Luk da det rådne cykelløb fremover, der er jo tydeligvis ingen af dem der kan være ærlige, hverken om det ene eller det andet..

Tsk, det er ski sørgeligt at noget, som SÅ mange følger med i, og glæder sig til, år efter år i virkeligheden er en samling lystløgnere på narko. :/

Men flot at hans hold at de har taget konsekvensen og kylet ham ud, for han MÅ jo tydeligvis have trådt nogen over tæerne, med sine "oplysninger" om sit opholdssted..

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

entil6
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:45

Hvor nedern at sidde på en cykel og få hård hud i rumpetten for at vinde Touren, for så at få et smæk over snuden når han nærmest kan smage "kagen"

Tænk at være så tæt på og alligevel så langt fra

Jeg synes de skulle lade ham køre denne Tour ud og så lade 2007 være enden på Tour de France.

Man kan jo næsten ikke se et par cykelshorts uden at tænke på en nål

Mvh Heidi, hestene og hundene.

"Anything forced or misunderstood, can never be beautiful."
~ Xenophon

Kieffer Wien sadel sælges - se min præs.

Nu med hjemmeside :-)

0
0
Svar på denne tråd

Så Lige...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:48

...det intermistiske Pressemøde med Roij, og baggrunden for beslutningen ligger alene i at han ikke føler at han har tillid til de informationer som kyllingen giver i forbindelse med de whereabouts der hele tiden har været på tale. Det er angivligt de nye informationer om en italiensk kommentator der har set Rasmussen i Italien den 13 og 14 juni-hvorMichael jo siger han var i Mexico.

Agent007 - du aner vist ikke hvad doping koster,og hvor få penge bunden af rytterne tjener Jeg synes dine udtalelser ligger på linie med at alle muslimer er terrorister, Alle DV'ere er hjernedøde og alle intalienere går med hyttesko...nå ja, den sidste passer måske nok

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 00:49
Tour de france, men Tour de farce

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

arrhhh 24 timer
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:04

Det er nu altså ikke ALLE 24 timer man skal rapporterer, men næsten.

Når man tilhører den gruppe der kaldes "prioriteret testgruppe" skal man udfylde et skema hvor man skal informerer om alle personlige oplysninger som vedr. enhver kontakt med dig, hertil alle informationer om din(e) træner(e).

Derudover bliver det svært, for du skal informere om alle dine træningsteder, og hvilke træningstider du har. Hvilke rejser du skal foretage, samt hvilke træningslejre du deltager i.

Men - det er ikke sådan at at man ikke kan ændre sine whereabouts, disse kan indsendes både elektronisk (email og fax) samt postvæsen. ENDVIDERE har Anti Doping Danmark (ADD) en "nødtelefon" du kan kontakte dem på hvis du ændre planer. Jeg er overbevist om at selv Michael Rasmussen har adgang til internet i Mexico - eller INDEN han rejser dertil. Ellers har han da en mobiltelefon. Det er ren sjuskerøv- eller lodret løgn at han ikke har inberettet sin whereabout. Men jeg ved fra min egen hverdag med atleter, atder ofte opstår ændringer, såledesat man måske skal til fyssen på et andet sted og de førstkommer senere til mig...jeg er overbevist om at det ikke er ALTID disse atleter husker at ringe til ADD om DET.

Der hvor der så tilgengæld OGSÅ skal falde kritik er at dette er ligeså nyt for ADD, UCI osv. og vi ved fra Pat McQuaid at systemet ikke synes at køre 100%.

Min mening er iøvrigt at WADA og WADC burde offentliggøre ALLE advarsler på en offentlig tilgængelig liste - og at hver advarsel skal udløse en bøde.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:08

hvis det er den ex rytters udtagelser om at han skulle ha mødt michael i italien der er skyld i det er den fanme tynd... helt ærlig så kunne jeg jo også bare komme og sige jamen hvordan kunne ham ex ryttern ha set michael i italien når jeg så ham ex rytteren træne i mols bjerge i de dage!!! eller sige hvordan kunne michael være i italien... når jeg var til middag hos michael i de dage i mexico... gg nogen der kan forstå det!! tror jeg er træt...ggmen igen man kan komme med mange beskyldninger åbenbart uden der er hold i det og så forsøge at ramme en bestemt person ...

der er noget jeg ikke helt kan få til at stemme... holdet stiller op med advokat og hele svineriet på pressemøde i går og forsvar michael og i dag er det farvel... holdets ledelse viste michael havde fået de advarsler inden start på turen... hvorfor så vælge at sætte ham til start?? for så når han er sååå tæt på mål og den store sejer at trække ham ud??? jeg fatter det ikke...hvis det virkelig var det at han skulle ha været et andet sted, jamen hvorfor så ikke lade ham køre vidre og vinde løbet og gi sponcor den gevinst ?? og så ta den om advarsler bagefter og fyre ham der... noget er helt gal... og helt ærlig hvad har det hold så at gøre i turen nu... ingen af dem har mere i sig.. det kunne man da se på dagens etappe hvor de faldt ned som fluer.. ingen af dem ligger til at kunne gi reklame ved en top 10 plasering..

jeg håber vi alle blir klogere i morgen... men turen er helt sikkert slut for mit vedkommende

0
0
Svar på denne tråd

ja men det har
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:12
de jo selv valgt de 24 timer bineline.

de har jo selv spændt hjælmen og nu piver de lige så snart de stå af...
0
0
Svar på denne tråd

nu er...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:12
...der jo ikke nogen af os der ved hvad der sagt påmødet mellem Roij og Kyllingen, og hvis kyllingen har indrømmet at han vist nok alligevel lige var et smut i italien, forstår jeg godt at holdet må beskytte sig ved at tage konsekvensen.

0
0
Svar på denne tråd

få den gule trøje af
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:26
i en fart den er tude grim og farven gul står for utroværdighed.

Skrot tour de france den er ødelagt jeg giver ikke 5 pot for den men 5 potter p..
0
0
Svar på denne tråd

Ganske
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 01:54

Kort sagt, så synes jeg det er til at tude over...

Altså ØV!

Vh. Kamelia.

Hvis du ikke kan være et godt eksempel - så må du bare være en forfærdelig advarsel.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 02:22

Hvor er Touren blevet usportslig med stort U!!! Jeg synes at man burde gøre enden på den Tour... den har da vist haft sin storhedstid...

Synes ikke at Touren handler om cykling. Det handler om beskyldninger, bagtaleri og bedrageri!!! Og hvor er det da bare ærgeligt!

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 06:09

Hva ska man sige...

TDF er som det plejer at være!!!

Hvorfor skulle det oss komme frem under touren?

Er det fordi der er nogle halv gamle mænd, med hård hud i r*ven, der samtid har ondt i den (ka nu godt forstå de har ondt bogstavlig talt )

Og som ik ka tåle, at det ik lige netop er dem der har den klamme trøje?

Lær aldrig at forstå cykling...

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

www.jessie-fotos.dk

Don't look back, just helpyourselfish...

0
0
Svar på denne tråd

Mexico ligger i spanien...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 06:52

Nu må det snart være på tide at få placeret Mexico på landkortet. Newhew tror det ligger i spanien og Michael Rasmussen tror det ligger i Italien...

0
0
Svar på denne tråd

hahahaha
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:09

Tagen: Det var en a de rigtig gode.

haha... ja, det er ikk nemt at vide hvr det ligger

Lykkelig indehaver a en PINTO :)

0
0
Svar på denne tråd

han er...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:24

han er da en kæmpe klovn, han har valgt at være i cykel sporten, så må han følge de regler der er - det er da ikke særlig svært lige at rapportere hvor han er. Det må jo være en grund til at han hemmeligt tage andre steder hen, og ja - jeg tænker doping.

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Narkomaner på cykel
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:26

Så må vi bare håbe at TV2 og Dr1 besinder sig og viser mindre cykelsport næste år og erstatter det med noget hestesport eller nogle lærerige udsendelser.

Jeg mangler respekt, beklager.

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden.

Al hjælp er højt værdsat. Kontakt venligst Mai (se præs).

0
0
Svar på denne tråd

hov bum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:39

ja jeg havde ikke set denne tråd, så havde skrevet det i den anden tråd...

MVH Line

......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:46
Jeg har kun en ting at sige så kan han lære at lade være med at lyve... Jeg har ikke ondt af ham...

Knus Carina

JEG KAN... JEG VIL... JEG GØR DET...

www.wwforum.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så da
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:54

Lidt af interviewet med MR i går aftes, selv om cykelsport og touren for min skyld gerne må afskaffes.

MR stod lige så arrogant og sagde til journalisten, at han havde sendt et par mails hjem fra Mexico, men jo i øvrigt ikke rendte rundt med sin pc og fax på ryggen. Desuden virkede hans mobil ikke i Mexico. Tro på det, hvem der vil. Jeg gør ihvertfald ikke.

Humor er, når man trods alt ler.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

Trymur..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 07:56

Ja, og jeg har lige svaret ;-)

Men så kan jeg da give mit besyv videre her også!

Jeg FATTER ikke det her. Jeg er mere frustreret end jeg er noget som helst andet. Hvor er det bare en trist trist trist afslutning på Tour de France. Som jeg skrev i den anden tråd - for min skyld, kan resten af feltet køre i havet.

Jeg må indrømme, at hvis jeg skulle redegøre for alt hvad jeg lavede og hvor jeg befandt mig, 24 timer i døgnet, så ville jeg godt nok også lave en brøler eller to. :-@

Imorges, på News, sagde de, at en italiensk reporter havde set OG snakket med Michael i Italien. Jeg tvivler stærkt på at Michael ville være tæskedum nok til, at snakke med nogen fremtrædende, mens han egentlig godt vidste, at her burde han faktisk ikke være lige nu.

Uanset hvad, så er jeg færdig med Touren for i år. Jeg venter spændt på den næste dansker der er værd at kigge på i TdF, og vil savne Michael. Han er en fantastisk rytter, og jeg har NYDT at se ham køre i år- At han ikke får lov at stå øverst på søndag, er ikke alene frygteligt for ham, for dansk cykelsport og hans fans, men også for Contador. Det er jo ikke fedt for ham heller. Hvis jeg var ham, ville jeg nægte at modtage den gule trøje.

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Ja så er det slut med at se touren i år
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:09
Nu gider jeg ikke se tour de france mere i år... magen til flok amatører.

Selvom han har løjet så er han jo ikke testet positivt for doping en eneste gang...

LATTERLIGT LATTERLIGT LATTERLIGT.
0
0
Svar på denne tråd

ÆV ÆV ÆV!!!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:14

Hvor er jeg bare frustreret over det her. Virkelig en @!#$ nyhed at stå op til.

Hvorfor tjekker de ikke hans pas og evt fly selskaber for flybilletter. Som reelt kan bevise hvornår han er rejst ind og ud af Mexico.

Min tanke her er muligvis naiv, men den jeg tror på indtil andet reelt er bevist eller Rasmussen udtaler sig: Leclerc/tour ledelsen har betalt Rabobank for at smide Rasmussen ud. Da de allerede har sagt flere gange har sagt at de gerne ville have ham ud af touren.

Hvorfor vælger man at tro på en journalist/ex-cykelrytter om at han har set og snakket med MR. Det er 1 person og en meget let at komme med sådan en udtalelse.

Godt nok siger Rabobanks pressechef at MR har indrømmet over for holdchefen at han har løjet om det og andre ting... men syntes at det er tyndt og alt for nemt at sige.

Burde de ikke have tvunget Michael til at indrømme det overfor pressen?

Ja ja, I ryster nok på hovedet af mig over at jeg stadig støtter og holder med MR. Men kan godt li' ham, hans perfektionisme, hans måde at være på (Det man har set) osv osv Og jeg syntes helt ærligt at det nærmest virker som om at diverse folk nyder at træde på folk der ligger ned...

Om jeg skal se resten af touren? hmmm... ikke med samme interesse og intensitet, men den bliver jo nok set alligvel :-)

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Nemmerlig
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:18

Lisbeth, du har helt ret.

Han kendte betingelserne og konsekvensen af ikke at overholde dem!

Det er ikke synd for ham, synes jeg. Jeg synes, det er ærgerligt at ødelægge det for sig selv, ikke kun i denne TDF, men i fremtiden også. Læste på TV2, at holdet har fyret ham - og hvem vil ansætte en, der omgås sandheden og reglerne lidt lemfældigt? Det skulle lige være Riis...

0
0
Svar på denne tråd

Anja...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:21

Der er jo ingen tvivl om, at han løj i går, da han udtalte sig første gang. Man kunne både høre det, og se det på ham.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

Silas...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:27

Jeg har hverken set eller hørt nogen udtalelse fra ham i denne sag. Det viste de i ikke i morges da jeg så nyhederne :-(

Vil virkelig gerne høre ham udtale sig.

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

klap lige hesten
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:27

...det varda nogle voldsomme reaktioner. skal vi så også lukke ridesporten på grund af alle dem der doper sine heste ? eller dem der banker dem ?

skal man ikke bare være lidt taknemmelig for at det ser ud til at man med sine nye politikker rent faktisk rydder op. atlukke det hele ned vil jo være det samme som at lade alle snyderne vinde.

0
0
Svar på denne tråd

Nyset..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:28

Nyset... tror ikke det bliver Riis ;) han har vist været på holdet før, og de kunne vist ikke helt sammen.

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Claus TJ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:33

Claus, ja det er da ved gud man skulle udelukke folk der dopede heste, og det bliver de også hvis de bliver testet positiv, det er fuldstændig som cykelsporten, man kan til enhver tid forlange en dopingtest på en hest.

Det er da ikke mange år siden at der var en doping skandale fordi hesten havde modtaget noget helbredende medicin kort før en konkurrence, og blev på det anklaget for doping

Rikke og sparky (og Nynne)

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Tøj til høje kvinder - Your Highness

0
0
Svar på denne tråd

Trymur
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:40

:-) Jeg mente nok at kunne huske noget i den retning - men nu kan man jo sige, de har fælles sag :-)

Hvordan nu med Post Danmark - eller er der ikke noget, der hedder det mere?

0
0
Svar på denne tråd

nyset..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:47

ved ikke om det er post DK som starter i Hadsten? hvis det er det, så skulle han have været med der efter tour... meeen efter alt det her ved jeg ikke om han stiller op ;)

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Sparky
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:49
enig...men jeg mindes ingen der forlanger ridesporten eller stævner lukket fordi der er doping i sporten.det er HELT på sin plads, omend frustrerende, at Kyllingen er blevet fyret fra sit hold. Vi andre ville også blive fyret hvis vi lyver for vores arbejdsgivere

0
0
Svar på denne tråd

Anja...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:52

I går aftes, da ham som havde mødt MR et sted i Italien blev interviewet, og fortalte at han havde snakket med MR dengang, gik de bagefter tilbage til MR på tv2 news, og spurgte ham om han havde været i Italien på det nævnte tidspunkt, dette svarede han nej til, og sagde han havde været i Mexico. Da de spurgte ham om han kunne bevise det, kom han med bemærkningen om, at han jo ikke havde sin pc med alle steder, og derfor ikke kune vise dem mail på stedet, og i øvrigt ikke havde en fax på ryggen. Journalisten sagde så til ham, at han jo måtte kunne bevise det med hans tlf, men det kunne han heller ikke, fordi hans tlf ikke kunne bruges i Mexico, sagde han.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:07

rabobank er ved at putte cykler på deres biler, så mon ikke de stiller til start.. siger en jounalist (staves)

så skal vi bare have det officelt fra Rabobank

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:08

Post Dabmark rundt der starter i hadsten på mandag, det ved jeg med sikkerhed af 2 grunde

1. Michael måtte ikke cykle med i Post Danmark rundt

2. Post Danmark skal først cykles i August.

Det der skal cykles i Hadsten er en form for Tour-revance

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Lige en rettelse til mig selv
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:09
Der skal står, det er ikKe post danmark rundt der starter på mandag i hadsten

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

camilse
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:12

takker så fik vi det på plads..viste bare han skulle starte i Hadsten, viste ikke hva det var ;)

men mon han stiller op der?

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Trymur
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:13

Det kan han vel ikke, når han ikke har noget hold at cykle for?

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hadsten
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:24

Er et gadeløb, og arrangøren Jesper Tikiøb går ikke ud fra, MR stiller op.

Læst på Tour.tv2.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg må indrømme
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:26

at jeg har lidt ondt af de øvrige ryttere på Rabobankholdet... For de har kørt flot for deres kaptajn...

Men jeg undre mig over en ting, og det er hvorfor dette ikke kom ud første gang rasmussen påstod han havde været i Mexico i den periode???

Det havde vel været bedre at få det ude af verden hurtigst muligt så cykelsporten ville tage mindst mulig skade.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:33

vickie85 (Don) jeg er fuldstændig enig med dig .. Slut med TDF for i år..jeg håber virkelig at hele touren stopper nu..

Hilsen Louise
Besøg vores hjemmeside: www.oeko-gaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

det løb
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:45

i hadstenmandag er det gadeløb der populært kaldes tour revanche,

har sgu også ond af de andre...det er bittert for dem.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:49

ja jeg syntes godt nok også der er så mange løse ender... og som tingene er i nyhederne syntes jeg mest af alt det lyder som om michael er blevet taget ud af turen på grund af nogle rygter.. hvilket jeg finder vildt forkert.. jeg er tror simpelthen ikke michael er kørt rundt på åben gade og trænet i italien når han godt viste han var et forkert sted.. jeg håber godt nok ikke han er sååå dum..

igen så tror jeg nogen ikke har kunnet tåle at vores lille dansker kørte som nr 1 ..

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:51

ja Rasmussen benægter at have været i italien, står der nu..

aaarrrhhh synes virkelig bare der bliver kastet så meget mudder..hva og hvem skal man tro på???

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

problemet er jo
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:53

problemet er jo at dem der udvikler doping er foran' dem der udvikler de test der skal afslører doping...

jeg tror -desværre- der er langt imellem de rene ryttere...

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller SÆLGES -se mere på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

men...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:05
...nu er Michael Rasmussen jo ikke taget for doping

0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:08

Jamen altså...

Hvis MR er blevet fyret for at have været i Italien i juni, har Jesper Worre da et seriøst problem!!!

MR har da fået sine advarsler (som medførte udelukkelse fra landsholdet), for at være i Mexico i juni, hvor han skulle have været i Italien.

Så enten er Rabobank i problemer for at fyre ham, eller DCU for at give advarsler...

Meget underlig sag den her.

M.V.H. Dorte Hansen.
0
0
Svar på denne tråd

nej men har har løjet...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:09

nej, han er ikke taget -og det blev bjarne riis jo heller ikke... men har har løjet om sit opholdssted hvilket kun deskyrker de mistanker der har været i løbet af touren...

0
0
Svar på denne tråd

Trymur
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:09

Hvor står det?

Havde han ikke indrømmet, at han havde været i Italien?

Så havde det da været en logisk næste skridt at spørge ham: "Hvorfor har du ikke sagt det fra starten?"

Og som en anden skriver, hvorfor ikke vise sit pas, så man kunne se, hvornår han er rejst ind og ud af Mexico?

Mht til mobiltelefonen, så kan det sagtens være sådan. Min mand har lige været i Alaska med et par danskere, svenskere og en enkelt finne. Der var ikke nogen af deres mobiler, der havde dækning derovre, selv ikke i storbyen.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

det kan
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:11
...jeg ikke få til at hængesammen, hvorfor har jesper et problem, og hvis ikke hvorfor er det så rabobanks problem ??

0
0
Svar på denne tråd

Han blev i går spurgt af
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:14

En dansk reporter direkte på TV har du været i, i Italien d. 14 juni, og han svarede "Nej der var jeg i mexico" ...

Det blev vist ved 21-12.30 tiden han stak en drikke dunk mellem læberne og gik væk for ikke at svare på mere.

Sørgeligt at han blev suspenderet på en løgn...

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.
Skadefro nej, men ganske tilfreds....

.

Kan selv, men takker ;-)

0
0
Svar på denne tråd

hvemsomhelst...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:17

Rabobank siger at han har indrømmet... men det er jo meget nemt at sige ...

Syntes stadig at det hele virker til at være et komplot mod en dansker, der til alles overraskelser så ud til at ville vinde tour de france

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

en overskrift
Forfatter: 

det er jo nok egentlig heller ikke Jesper Worre der har et problem (blev bare lige lidt personlig der, da jeg ikke ret godt kan snuppe manden)

Men altså:

MR har enten været i Mexico, eller i Italien i Juni.

Hvis han har været i Mexico er det ok at han har fået advarsel fra DCU, for han havde oplyst at han ville være i Italien. Men så er det jo et problem at Rabobank har fyret ham.

Hvis han har været i Italien,er det jo ok at Rabobank har fyret ham, for så har han løjet om hvor han var, overfor dem. Men hvorfor har han så fået advarsel??? Den har han da fået for at være i Mexico, hvor DCU mente han skulle være i Italien.

Forvirret???

Det er jeg ihvertfald.

M.V.H. Dorte Hansen.
0
0
Svar på denne tråd

yiip...
Forfatter: 

...det er nok også bare fordi jeg er SÅ gammeldags at jeg fastholder at demokrati og frihed bygger på mange uangribelige principper - heraf er et af de uangribelige principper retprincippet om at man er uskyldig til modsatte er bevist.

den "mistanke" der er/har været mod kyllingen er journalisters gætværk, Pat McQuaid har hele tide- og gør stadig - tilbagevist at man har doping mistanke mod ham. Det er meget muligt at Michael ikke har rent mel i posen, men det må rette instanser så komme med beviser på, og så kan han dømmes på det.

0
0
Svar på denne tråd

Slabberas
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:19

Jeg tror ikke, Rabobank sender den gule trøje ud på løse rygter.

MR har angiveligt tilstået over for sin boss, at han har løjet om sit opholdssted - og jo, i mine øjne er han netop dum. Hvorfor ikke spille med åbne kort fra starten?

Som han selv er blevet klar over nu, ligger karrieren nu i ruiner.

jeg tror SLET ikke på, det har noget med nationalitet at gøre.

0
0
Svar på denne tråd

*griner*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:21

...og tro mig mig alleos, ikke mange bryder sig om Worre i egne rækker..

jeg synes ikke det er forvirrende som sådan - at man får en bøde og en advarsel gør ikke handlingen ok. Der er jo en løgn enten før eller efter italien. eather way -erdet ikke godt nok af rasmussen

0
0
Svar på denne tråd

Nyset...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:22
Mon ikke man gør meget for penge...? - Bare et gæt :-)...

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Hvem siger at
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:22
det er en løgn?

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mig bekendt
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:26

har rasmussen fået sine advarsler fordi han ikke har givet til kende til tiden hvor han var og fordi han ikke var til stede da de kom uanmeldt.

Det er vist KUN hans problem.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvemsomhelst
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:27

sidder og følger med i tv2 news hvor en hollandsk og en dansk raporter skulle have snakket med ham..

hvor michael siger at han aldrig har sagt til sin chef at han var i italien, han holder stadig på han var i mexico... og at det er chef der lyver..

så det er ord mod ord... og hvem har så ret???

ved ikke om dette er blevet skrevet nogle steder endnu.. skriver bare hva jeg høre på news ;)

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:29

...jamen det er jo så der vi sættes uden formuligheden for selv at bedømmeom der ER en løgn. Men ud fra de informationer vi bliver præsenteret for af (sensationslystne journalister) pressen, så har der i mine øjne været en løgn. ret mig hvis jeg lister forkert op

1) hans whereabout siger han er i italien

2) hans ændring kommer ikke rettigigt frem, han straffes med advarsel og af sit hold med bøde

3) han er alligevel i italien...dette fremgår IKKE af en ændring eller afhans whereabout...der jo VAR ændret til mexico efter hans egne ord

så - er det ikke en at sige man er i mexico når man (måske) er i italien ??

Claus

0
0
Svar på denne tråd

Øh... Claus...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:31

Forstår ikke dit indlæg. Sådan som jeg læser det, giver du mig jo ret i at det er Michael selv der har stået for bommerten.

Han kunne jo bare have overholdt de regler der er givet. Lige som alle de andre ryttere...

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår ikke..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:33

den harme det hele vækker i folk, er det ikke kun fordi han er dansker, undskyld jeg spørger??

Jeg ser ikke Tour de France på grund af kyllingen, men fordi DK har et hold dernede og fordi det bare i det hele taget interessere mig..

Jeg har egentlig hele tiden troet, efter at alt det med kyllingen kom frem, at han var fuld af løgn.. Jeg syntes også han kører meget bedre end han plejer og husk at der bliver jo hele tiden fundet nye stoffer, så det kan være de ikke kan teste ham positiv..

Jeg håber ikke kyllingen kommer til CSC og jeg tror det heller ikke.. Kyllingen har ødelagt sin tid i cykelsporten og han kan kun takke sig selv..

Tilsidst vil jeg sige at Rabobank har utrolig gode grunde til at fyre ham, tænk at lyve for sin arbejdsgiver og venner.. De har cyklet fantastisk for ham, hvor de istedet kunne have cyklet for deres rigtige kaptjan..

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:35

Enig... For mig er det bare endnu en rytter der er smidt af feltet, og det giver ekstra spænding i sidste ende...

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

jamen så
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:35

Jamen jeg har på intet tidspunkt sagt andet end at jeg er enig med dig...men så enes vi vel også om at rasmussen har fyret en løgn af...

jeg har slet ikke nogen intetioner om at beskytte rasmussen, han kan fåde berømte ord fra djævleræs kan han: "DEN STORE KLOVN!"

0
0
Svar på denne tråd

Claus...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:37

Jeg tror da heller ikke jeg har påstået andet???

Jeg kommenterede udelukkende det at en længere oppe skrev at Worre havde et problem. Og det mener jeg ikke han har.

Det viser sig jo nu at DCU's udelukkelse var korrekt.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:38

nu ikke at kunne læse nogle indlæg hvor folk harmes over beslutningen.

Jeg ser tdf grundet et helt liv med cykling, og jeg vil med glæde sætte mig se dagens etape, med eller uden rabobank. selv om de de der flade etaper ikke er så spændene.

0
0
Svar på denne tråd

camilse
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:39

undskyld det var de to ting jeg rodede sammen ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Og når man..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:42

får nogle regler, så skal de dælme overholdes, han har jo vist meget længe hvad han gik ind til.. Hvorfor så pludselig ikke overholde dem, jeg tror der er noget fusk med i det hele..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:43

Et er hvad han har gjort, men noget andet er at news er nogle fjolser.

Igår aftes lidt i 24, så står der nede i den lille linje "Breaking - michael rasmussen er taget ud af touren, bla, bla bla.."

Og da jeg vågnede lidt over 7. var det stadig det sidste nye, i 7 timer, er det det sidste nye. Det er lidt tamt ..

Måske skulle de bare lade dem alle tage et vis skud doping, om de så havde samvittighed til det eller ej, så er det da ikke det folk bliver forskrækkede over hver eneste gang .

- Resten af Rabobank, har tænkt sig og køre, sagde de.

Malouh
PART Søges
På amager, alder ligemeget, høje mellem 140 - 155 ca.
Andet har også interesse. Send besked, hvis du tror du har det jeg søger.
0
0
Svar på denne tråd

Rasmussen
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:51

Om jeg støtter ham fordi han er dansker... næh... jeg støtter ham fordi der egentlig ikke er kommet nogle konkrete beviser og fordi, jeg syntes at der nærmest er kørt en hets mod en mand fra den dag han kom i gult.

Havde det været Contador, Sastre eller andre ryttere der var i samme situation, ville jeg stadig holde på at manden er uskyldig til andet er bevist.

At én siger det ene og én siger noget andet er jo bare påstand mod påstand.

Jeg har ondt af manden. Ikke over de advarsler han har fået (som jo normalt ikke den store katastrofe, da alle cykelryttere har fået sådan nogle), dem har skulle han jo have for ikke at have sine whereabouts i orden. Men for timingen fra DCU, og for al den ballade der har været.

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

sponsor
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:56

æv nu troede jeg lige vi skulle feste i Tølløse .

jeg er af den overbevisning at man er uskyldig indtil andet er bevist.

Jeg kan forestille mig at det er sponsorerne der har lagt pres på rabobank.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 11:11
er dælme en anelse for trist nu. Om han er skyldig eller ej ved jeg ikke, men synes godt nok det er drastisk at smide ham af holdet lige nu.

Men er det overhovedet realistisk at køre som de gør, i så mange dage og med så høj fart, uden at have taget noget?

VH HeidiZ
Dressurhest søges til lån eller part i 8800 området
se præsentation :-)
The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

hmm - ??
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 11:17

hejsa

Jeg vil lige høre - hvonår starter dagens etappe? jeg vil gerne lige se optakten nemlig (mon der kommer en samlet rytter reaktion? )

Med venlig Hilsen
0
0
Svar på denne tråd

Yess2000..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 11:25

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Er det
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 12:07

Ikke det man kalder "afbrudt samleje" - sådan må det simpelthen føles for Michael!

Ja, jeg har nu altså ondt af manden, ligegyldigt om han så er dopet eller ej... Something's rotten in "tour de france" - og det er vist ikke kun Michael, der har begået fejl her...

Vh. Kamelia.

Hvis du ikke kan være et godt eksempel - så må du bare være en forfærdelig advarsel.

0
0
Svar på denne tråd

Nemlig Illum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 12:37

Det var også det indslag jeg hørte/så, imens jeg sad ved pc..

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

Total til grin
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:07

Umiddelbart er jeg ikke den store cykel fan men dette her har da været helt til grin. Kan ikke helt forstå vigtigheden at at kunne bevise hvor de har været, hver dag. de er vel ikke fanger og er vel "uskyldige" til det modsatte er bevist! Der må side nogen hos Dansk Cykel Union men den underlig smag i munden, da det var dem der bragte, hans manglende/ikke oplyste opholdsteder på banen.

Nå never mind, ud til hesten, inden det er af sted til broholm og se en rigtig sport :-)

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan IKKE forstå
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:27

At det er MR der SKAL bevise at han IKKE opholdt sig i Italien ??

Hvorfor er det nok at en italiensk person siger at han har set og talt med MR.

Hvorfor skal han IKKE bevise at det forholder sig således.

Jeg er så ked af det på MR vegne, fordi hele bevis byrden ligger på ham.

Det kan sgu da IKKE være nok at en sige, jojo jeg så ham i der.

Det burde jo så være nok at MR siger nej jeg var i maxico.

Fatter IKKE at man lader en persons ord, være afgørende.

Illum

.

.

.

Kan selv, men takker ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Enig Illum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:36

Jeg er 100% enig med Illum.

Vil så gerne have nogle klare beviser og ikke bare en eller anden tilfældig persons udsagn...

Æv, hvor jeg altså er skuffet og frustreret over denne sag.

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:45
Burde MR ikke have kæmpet videre hvis der ikke var noget hold i hustorien?

Måske meget klogt af RB at smide MR ud for, så giver det dem et rygte for ikke at have dårlig samvittighed over dopin. Så måske trække RB frisag og køre videre..

Det er til grin, men et ellers andet sted, så er det på tide..

Hvis MR har taget dopin i Mexico så skal han også bare ud..

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.

0
0
Svar på denne tråd

rtfgsrtgtrh
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:51

Det kan godt være, at han tester negativ nu, men problemet er at han jo ikke har oplyst hvor han har trænet lige op til turen. -Det vil sige der kunne han dope sig uden at nogle tog ham i det.

Jeg hørte en ekspert udtale sig om EPO (mener jeg det var) og han sagde, at hvis Michael har øvet uden opsyn kan han sagtens have brugt produktet i hele træningsperioden, men så ikke bruge det i denne periode hvor han ved han bliver testet. For så har midlet gjort ham i bedre form i træningsperioden. -Hvilket jo så holder ved under touren.

Jeg blev også rigtig, rigtig ærgelig da jeg hørte det. Men som andre skriver så tror jeg ikke Rabobank havde trukket ham ud hvis han ikke var skyldig i noget som helst. Det er jo også en enorm chance for Rabobank at få den gule trøje for kun anden gang i holdets historie!

-men det at han siger at han var på sted B men så er set på sted A, det gør ham jo utroværdig. -og det er der rigeligt af i forvejen i touren.

Føler med Michael, jeg tror ikke han får lov at udtale sig det han vil og desværre tror jeg mange udtalelser bliver fordrejet. -Som han selv har udtalt.

Men et eller andet sted undrer jeg mig over at den mand der har styr på ALT normalt ikke har informeret diverse enheder om hans ophold og ikke kan gøre rede for sin færden i måneden op til touren. Alle hans 'kendinge' siger at det slet ikke ligner ham.

Det er absolut ikke sjovt at være ham nu. Egentlig tror jeg ikke vi kender bare det halve af sandheden, så det er svært at udtale sig.

Jeg hørte en journalist der har styr på cykelsporten, der udtalte at han ikke troede mere på ham der ligger nummer to efter Michael. -ja, han ligger jo så nummer et nu.

Og jeg synes det er synd at Michael skal alt det igennem hvis de andre ikke er et hak bedre. Michael har fået pressestormen gennem hele touren og så kan vinderen nu ''bare'' vinde ved at Michael er ude. Så slipper vinderen for meget er presset.

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
-Og det går stærkt ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Der ER INTET
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 13:53

Bevis for doping, folks gætteri er IKKE grund nok, der SKALvære bevis og det er der IKKE.

Og det er IKKE pga. doping han er fyret...

Hader når folk bliver så smålige at de er villige til at jokke mennesker ned ved gætteri...

BEVISBEVISBEVIS det mangler.

Illum

.

.

.

Kan selv, men takker ;-)

0
0
Svar på denne tråd

nemlig
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:01

giver Illum helt ret sidder også og råber om beviser for at han blev set i italien, og det kan ikke være så svært at finde ud af hvor han var...

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:05
Illum: nej ikke dopet, men hvad i alverden skulle hans ellers lave i mexico, siden han har løjet om det??
Det er altså ikke bare noget man sådan liiige glemmer, og slet ikke når det er en vigtig regl på holdet!

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

Hvis og hvis ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:12

... min røv var spids >>>>> ekstrabladet.dk/sport/cykling/ article321745.ece

Hvis han ved 100%, at det kan bevises, han ikke har gjort noget som helst forkert, så lægger han vel sag an mod Rabobank??

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

0
0
Svar på denne tråd

Han har haft adresse i mexico
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:13

I 2 år... !!! og de har onde bjerge som han træner i.

Hans kone er født i mexico og hvorfor skal han fortælle hele verden hvorfor han er i mexico ???

Ingen bevis for noget og uden bevis ingen skyld, ved godt at det skixxr den gemen hob, men der er ingen bevis.

Illum

.

.

.

Kan selv, men takker ;-)

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:20

Gisninger og teorier.

Indtil videre er det kun MR + kone, Rabobank og Davide Cassani som ved sandheden.

Så nu vi er ved at rode rundt i det...

Konspirationsteori:

Hvad nu hvis Rabobank/Theo de Rooij har været vidende om MR`s 14 dages dopingtur i Italien, og andre af holdets ryttere ligeledes har været sendt rundt...måske har Theo de Rooij og MR indgået en million aftale og MR forlod egentlig løbet frivilligt men modvilligt. Det var MR eller hele holdet...Nu er al opmærksomhed KUN på MR...

Intet overrasker mig længere

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

Belgiske kæmper i blå og sort

Silkehøns kyllinger

Chabo kyllinger

0
0
Svar på denne tråd

Michael...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:21
Danmarks cykelelsker nummer et, Jørgen Leth, giver her til bt.dks læsere sin reaktion på Michael Rasmussens exit.

Foto: AFP

- Jeg er i chok. Jeg har en følelse af stor uretfærdighed. Det er et justitsmord, der er begået mod Michael Rasmussen. Han er blevet dræbt på en kommafejl og fældet på en bagatel, siger Jørgen Leth til bt.dk og fortsætter:

- Det er fuldstændig ude af proportioner. Man kan selvfølgelig ikke blande sig i Rabobanks beslutning. Men det er uforståeligt. Og jeg er ked af, at det hele er skabt fra Danmark. Desværre er det hele startet med DCU og Jesper Worres udtalelser. Det er meget skamfuldt. Nu er de ved at ødelægge cykelsporten, og det er skammeligt.

- Det er en stor cykelrytter, vi har set, og som ikke er dømt for noget doping. Han er ikke knaldet for noget som helst. Der er jura og regler, og de regler har Rasmussen holdt sig til. Og det er også blevet sagt af UCI og andre. Men nu har de så smadret hans karriere. Den er jo slut. Og de har taget den store fornøjelse ved dette års helt fantastiske Tour de France fra os som følge af det, siger Jørgen Leth til bt.dk.

Løgn ikke nok til fyreseddel

Foto: Jeppe Michael Jensen

Men Rasmussen har jo løjet: Er det så ikke begrundelse nok til at fyre ham?

- Nej, det er bestemt ikke begrundelse nok! Det er det overhovedet ikke. Jeg har været meget imponeret over, hvordan han har kunnet klare hele det pres, som han har været udsat for og den beskydning, og så køre så fantastisk cykelløb, som han har gjort så sent som i går. Han er jo en enspænder. En meget manisk og utrolig fanatisk type, der forbereder sig helt på sin egen måde.

Jørgen Leth forklarer over for bt.dk, hvorfor han mener, at især de franske medier har langet voldsomt ud efter danskeren:

- Efter min mening er den vigtigste grund til, at de er mistænksomme over for Rasmussen, at de ikke kan forstå, at han er så god. Det kan vi andre jo godt, for vi har fulgt ham. Vi har set hans udvikling fra år til år. Han er en stor, stor rytter.

- Han er en gave til cykelsporten - stadigvæk.

- Jeg er sikker på, at hans præstation vil blive stående i folks erindring lysende klart. Men vi kan konstatere, at alle de mange forsøg fra alle sider på at pille ham ned er lykkedes. Nu er han en færdig mand.

- Jeg mener, at meget skyldes, at folk ikke kan tage, at han er så arrogant, så klar i hovedet, så velformuleret som ingen andre ryttere i feltet. Han er meget mere intelligent end de fleste af kollegaerne. Det kan de ikke tage. De er rasende over det. De er irriterede over, at de ikke kan forstå, at han er så stærk, siger Jørgen Leth.

Tvivlen må komme Michael til gode

Foto: Nils Meilvang

Den passionerede cykelelsker mener, at man skal lade tvivlen komme Rasmussen til gode, frem for at fyre ham på et spinkelt grundlag:

- Det er da muligt, at han har forberedt sig på en måde, der er mindre acceptabelt. Men det ved man jo ikke. Det har man ingen beviser for. Foreløbigt har han overholdt alle regler og er ikke knaldet for doping. Han kører som en drøm, og han kører landt andet som en drøm, fordi han er meget intelligent. Han har en stor stil. Det der gør man jo ikke bare på doping.

- Men jeg vil ikke udtale om, hvorvidt han er dopet eller ej, men man må til enhver tid lade tvivlen komme ham til gode. Og det må være en ret. Jeg mener, at det er Janteloven, der sætter ind. Han rager op, han er usædvanlig på alle måder, han forbereder sig anderledes, han ser anderledes ud - han ligner en munk, han er alt for god, og så skal rives ned. Det er på alle måder typisk dansk, afslutter Jørgen Leth.

Bt.dk bad Jørgen Leth sende en hilsen til Michael Rasmussen. Læs den i faktaboksen til denne artikel.

LETHS HILSEN TIL MICHAEL:
- Jeg har den største medfølelse med dig. Jeg håber, du kommer igennem den her krise og det, at du er blevet uretfærdig behandlet. Det ved alle, som har forstand på cykling.

Tak for din fantastiske kørsel, der har gjort det til et af de bedste Tour de France i nyere tid.
- Jeg må sige at jeg er enig

Vh. Kamelia.

0
0
Svar på denne tråd

Illum det hjælper ikke ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:21

... at blande privatlivets fred ind i hans ansættelsforhold på et cykelhold.

Det er deres regler, der siger, at antidopingsystemet ALTID skal være orienteret om, hvor de kan finde cykelrytterne, når de træner.

Det handler ikke om, at han måske er hjemme at besøge svigermor

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Mexico...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:23

Ja, han havde ikek fået oplyst på Whereabouts at han var i Mexico i juni måned. Det kan der sikkert være alverdens grunde til.

Men derfor fik han stadig taget en doping test d. 19. juni (Eller var det den 22. juni), den test var også negativ. Så de kan jo ikke sige at de ikke har vidst hvor han har været!

Hvorfor træne i Mexico... tja... gode bjerge, tynd luft. Svigerfamilien bor der. Jeg ser stadig ikke problemet i at han har været i Mexico og tror ikke at han har været i Italien.

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:27
Illum: Så vidt jeg har fundet ud af, skulle de fortælle træneren hvor, og hvor meget de trænede. Ergo skal han opyse hvor han har trænet, hvor osv.
Han kan fyldt sig med doping der.

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:30
Claus TJ (Q-Lover): Synes ikke du skal blandet noget som helst med, muslimer og terrorister med ind i det her...
Ang. penge tror jeg nok det er det sidste problem.

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

Jørgen Leth...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:31

tak...for at du har fået alle mine tanke skrevet ned :-)

Det kunne jo ikke siges bedre. Jeg er 100% enig med jørgen Leths udtalelser til BT

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Mexico m.v.
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:37

Nu har cykelryttere jo i årtier højdetrænet i Mexicos tynde luft - det er der ikke noget odiøst i, og det er fuldt lovligt.

Der er en grund til, at mange timerekorder i tidens løb er sat i Mexico City.

At Michael Rasmussens kone er mexicaner, og at han har sin svigerfamilie derovre, giver ham vel bare så mange flere legitime grunde til at befinde sig dér.

MR har også i årevis haft en adresse i Monaco - hvorfor undrer folk sig så over, at han har licens der?

Dels har det muligvis noget med skatteregler at gøre, og så kan man måske ikke fortænke manden i, at han ikke har lyst til at have licens i det danske forbund.

De har vel netop bevist, hvor hamrende inkompetente, de er!?

HVORDAN kan de tillade, at deres formand går ud og bryder tavshedspligten, uden det får nogle konsekvenser for ham (det håber jeg så også det gør!).

Jeg er ikke to sekunder i tvivl om, at HVIS Michael har snydt, så skal han UD, og han skal STRAFFES! Men endnu har vi ikke set ét eneste klokkerent bevis - hele denne heksejagt bygger på indicier, løse rygter og massehysteri i det samlede pressekorps.

Kom med BEVISERNE, venner!

Jeg skammer mig på retsbevidsthedens vegne...

Agent007, du skriver: Burde MR ikke have kæmpet videre hvis der ikke var noget hold i historien?

Det ville med stor sandsynlighed være formålsløst. Hvis Rabobank er i panik, fordi de kan føle jorden brænde under sig, så kan han ikke stille noget op, når de beslutter at trække stikket ud for at redde deres egen r*v.

Når de siger, at han ikke længere kan stille op i Rabobank-trikoten, så er han en færdig mand i TdF.

Men jeg er da ret overbevist om, at hvis det viser sig, at han er uskyldig, så bliver det en meget, meget dyr fornøjelse for Rabobank - de får et KÆMPE erstatningskrav på halsen.

Øv - jeg troede man var uskyldig, indtil det modsatte var BEVIST!

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

En Skandale.
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:38

Er mundlam og kan ikke finde ord. I protest nægter vi at se resten. Men det hjælper selvfølig ikke Michael. Stakkels mand.

Mvh. Lene

Fjordhoppeføl efter Ågerupgårds Kikki & Idon Busklund. Sælges.

Part søges til Kikki.

Jubii. Kikki er ifol med Mosegårdens Kejser.

0
0
Svar på denne tråd

jørgen leth
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 14:45

Jørgen Leth jeg kunne ikke have sagt det bedre selv... er 110 % enig med den mand...

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

Husk at ...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:16

..en mand er uskyldig, indtil det modsatte er bevist!!!

Med venlig hilsen Roselina

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sælges: 17" Hubertus Kosak kombi, ekstra smal bom & 16" No name sadel kombi, mellem bom - sorte, velholdte.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:25

hmm... ja, en overraskelse er det måske ikke - jeg har altid holdt med Primdahl om at det skulle være tilladt så alle konkurrerede på lige vilkår ;-)

Nej spøg tilside - hvorvidt Michael er dopet eller ej, er ikke til at vide, og er for så vidt ligegyldigt. Det jeg også hæfter mig ved, er at han ikke har orden i hans whereabouts. Og at hans historier til pressen ikke er ens. Oveni det skulle han efter sigende ha' indrømmet overfor Rabobank at han faktisk var en smuttur i Italien, uden at have meddelt det. Og nu er reglerne nu endda sådan at man skal meddele hvor man er, til hver en tid.

Det kan godt give gisninger om, hvad han har fået lavet i Italien??!! Men det behøver jo ikke have noget som helst med doping at gøre... selvom det måske virker til at ligge lige til højrebenet.

Nå, men jeg ser stadig tour de france - det er da ligeså spændende om de er bund-dopede som hvis de ikke er. En stor del af dem konkurrerer vel på lige vilkår...

Men pisse ærgerligt at han er fyret!!

MVH
Trine

Super dejlige 2 års hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges

0
0
Svar på denne tråd

Min mening *gg*
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 15:45

Nu handler det her jo ikke om hvorvidt manden er dopet eller ej. Nu er der simpelthen opstået endnu en sag, som stiller Rasmussen og dermed Rabobank i et dårligt lys. Sådan som jeg forstår det hele, så er der endnu noget vi ikke ved. Michael burde jo let kunne bevise at han har opholdt sig hele perioden i Mexico. Og der er nu kun et vist negativt pres, som holdene kan holde til. Og presset har nu været for stort på Rabobank, og efter min mening så er det den eneste rigtige beslutning.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan have ondt af Rasmussen. Jeg har mere ondt af os fans, de ryttere der overholder reglerne og arrangørerne af Verdens Hårdeste Cykelløb.

CINielsen (Carsten) :
Grunden til at de skal kunne bevise hvor det er, er at de forskellige antidopingorganisationer skal kunne komme på uanmeldt besøg hvornår det skulle være. Dog er det kun en time hver dag man skal oplyse. Vi må også huske på at det er Rabobank selv der har taget konsekvensen af MRs løgn og fyret ham. Simpelthen fordi de udadtil har sagt: "Vi er imod doping, og vi arbejder for at vores ryttere ikke benytter sig af ulivlige midler. Derfor har vi besluttet at vi altid skal vide hvor de befinder sig!" Og hvis MR ikke engang kan være oprigtig over for sit eget hold, hvad skal de så gøre. Deres antidoping-image udadtil ryger hvis de acceptere brud på deres egne krav til deres ansatte.

Illum:
Som sagt, så ved vi ikke hvad bla. The de Rooij ved. Det kan meget muligt være at han har fået oplysninger, der taler så kraftigt imod MR at udelukkelsen var det eneste rigtige at gøre. Mon ikke det kommer et pressemøde og svar på hvad der egentlig er sket? At bevise at han har været i Mexico burde ikke være så vanskeligt.
Desuden så er MR nu bosat i Monaco, men han har forretning i Italien hvor han boede før han flyttede til Monaco. Udover MR er også Vino og Klöden fra det nu udelukket Astana bosat her.

Mht. Epo, så var der for to dage siden noget om doping i sporten klokken 22:30, om aftenen, hvor de talte med en medicinstuderende der i forbindelse med et forsøg havde dopet sig. Det havde de gjort for at undersøge effekten, og ens ydeevne blev vist 10% højere. Desuden så talte de om at man kunne tage epo i små mængder, men ofte. Så var det nært umuligt at spore i blodet.

Desuden så må man huske at cykelsporten ikke tåler flere skandaler. Og jeg tror stadig at Rabobank mfl. ved noget som endnu ikke er offentliggjort. jeg tror ikke på at de bare ville give en Tour-sejr væk på den måde. Det er første gang nogen sinde at de havde chancen for at vinde TDF

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

I følge den mexicanske ambasade
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:03

kan han let bevise sin uskyld:

tour.tv2.dk/article.php/id- 7707949.html

At det ikke bør være ham der skal bevise sin uskyld, kan vel i denne sag være lige meget. Han hurtigt redde sit rygte, hvis han nu beviser sin uskyld.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Facts!!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:03

Der mangler facts! Det kan ikke siges ofte nok! Illum siger det kort, hårdt og kontant. Og hun har ret. Intet, i denne situation er okay, for INTET er bevist.

Facts: Michael, har siden 1. dag i den gule trøje, været udskældt og hånet. Den ene tynde historie efter den anden er haglet ned over ham og folk suger det til sig!

"Jeg VIDSTE det!", siger de. "Han HAR ikke rent mel i posen - det er kun derfor han har kørt så godt".

Facts: En eller anden ligegyldig mountainbike rytter, har fået sine 15 minutes of fame, ved at udlevere et ualmindelig tyndt argument for, at Michael skulle være dopet. En skotøjsæske MED dopingpræperater skulle efter sigende transporteres fra en verdensdel til en anden.

Ja .. æhm... Det giver så ikke megen mening i mit hoved.

Det er jo ikke det mest geniale træk, at "shippe" sine varer rundt i en SKOTØJSÆSKE. Nej, nu må I lige klappe hesten.

Realisme er også en god ting at have med.

Facts: At undlade at filme manden i gult, på den vigtigeste etape i hele Touren er ikke bare mystisk, men derimod et ordentligt vink med en vognstang: Michael, var ikke velkommen i den trøje. Lige gyldigt hvordan man vender og drejer den, så er det simpelthen ikke iorden. Det er indiskutabelt.

Facts: EN mand! EN! Står frem og fortæller at han har snakket med Michael i Italien, mens Michael efter sigende burde være i Mexico. Igen, må jeg påpege, at der IKKE er tale om en mindrebegavet mand her. Selvfølgelig, snakker Michael ikke med Gud og hver mand, mens han befinder sig på et sted han egentlig ikke burde være.

Nej, har mangler beviser. I stor stil.

Jeg gætter på, at Riis' tilståelse kort før Tourens start, har meget med det at gøre. Han blev skældt hæder og ære fra, og at en ansker sætter alle andre SÅ meget på plads, lige efter den skandale, er ganske simpelt ikke til at bære for alle de andre.

Janteloven længe leve.

Michael fortjente den trøje. Han burde stå på podiet, øverst, på søndag. Nr. 2, har intet at være stolt over. Slet ikke hvis det bliver Contador, eftersom han står på den samme liste som Hamilton, Basso og visse af de andre stooore cykelpersonligheder. Han har vist ikke rent mel i posen.

Jo, men måske skulle alle der var en smule tvivl overfor, udelukket? Jamen, fint med mig! Så har vi nemlig Sastre øverst på skamlen, og det ville dog være et lille plaster på såret.

Jeg er rørende enig med Leth!

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Facts..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:06

ja og manden har ikke overholdt nogle regler han havde med sin chef.. Så skal man straffes..

Sådan er det bare.. Jeg tror at RAB ved mere end vi og vi skal nok bare vente til der kommer en afklaring..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:10

i har læst min mening, men siger det igen. HVORFRA ved i had Rabobank ved?

Det kan jo rent faktisk være at de har modtaget beviser for at MR har været i Italien, og at det af grunde vi ikke kender til er offentliggjort.

Desuden så forstår jeg ikke at Michael, hvis han ikke har forladt Mexico i den periode, på nuværende tidspunkt ikke har bevist sin uskyld. Nu når det skulle være lige til.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Camilla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:14

Sådan er der jo så meget ;-)

Jeg skriver som jeg gør fordi jeg synes det hele stinker! Det lugter langt væk af jantelov og snyd-

Tidligere facts taget i betragtning.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vickie..-
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:18

Det eneste der undre mig, er at denne oplysning først er kommet nu.

Men jeg synes det er endnu mere mærkeligt at Michael ikke skaffer sig beviserne, kontakter pressen og renser sit navn. Jo før jo bedre. Og i og med han gør det nu, ville det skåne cykelsporten.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg opgiver..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:18

i hvert fald nu.. Det er kun fordi det er en dansker at folk farer sådan op.. Hvis det er Contador ville folk dælme være ligeglad og bare fryde sig over en mindre konkurrent..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:22

jeg hepper på Contador nu... Tror det er fremtidens Armstrong... Det skrev jeg også for nogle dage siden i den anden tråd ;)

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Keep in mind
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:27

At Contador ikke stillede til start sidste år, netop pga dopingmistanker! OG - han er faktisk endnu ikke renset. Så hvorfor han skulle være mere værdig som vinder, ved jeg virkelig ikke. Tværtimod.

Og Annemette: Selvfølgelig er der da forskel på om det er en dansker fremfor en tilfældig spanier eller franskmænd - whoever! Det giver da sig selv.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

JA DET ER FOR DÅRLIG MAN !
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:30
Det var da ærgeligt hvor må folk dog ha p**se ondt i R***N over stakkels mand det er sq synd for ham :(
0
0
Svar på denne tråd

synes bare ..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:30

ikke rigtig jeg tror den holder den der med at det er alle

de andre der lyver jeg tror der skal mere til at blive sat af holdet for de er vel også interesseret i at vinde.

Og hvad jeg har læst nægtede han først for senere at indrømme

at han havde været i italien , og hans tjeneste pige havde glemt at sende brevet til doping kontrollen og tlf virkede ikke og brevet nåede ham ikke og og og...

0
0
Svar på denne tråd

vickie85 (Don)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:36

Han må da være renset, for ingen måtte stille til start hvis de var indblandet i Operation Puerto. Det skulle de skrive under på inden starten.

jeanettlar (monique)

Enig, de har haft en god grund til at sætte ham af holdet, ellers havde de heller ikke gjort det.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

rabobank
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:40

rabobank (staves) fyrer altså ikke en af deres ryttere i GUL trøje for ingenting...

0
0
Svar på denne tråd

Tekst TV
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:44

En journalist har mødt Michael Rasmussen og siger:

"Han virkede som det han er; En ødelagt og knust mand som kan se sin karriere synke i grus. Han siger, at han var i Mexico, som han har sagt, og derfor kalder han det en kæmpe fejltagelse at han er blevet suspenderet fra Rabobanks hold".

Michael holder altså stadig fast i, at han var i Mexico.

Lad os se, om han kan bevise det.

Camilla: Listen er ikke opgjort endnu. Muligt at der er skrevet under på diverse papirer, men som tingene er nu, er der ikke længere noget der undre mig!

Nu kender jeg en masse --- der kender --- osv osv osv. Contador, er endnu ikke renset 100%.

Om ikke andet må det, at han stod på omtalte liste, vel gå lige op med, at Michael "vist nok" er set på et forkert sted, et forkert tidspunkt.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vickie..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:52

jeg gider ikke diskutere det med dig.. Hvis Contador stadig var under mistanke, fik han ikke lov til at kører..

Jeg har aldrig set Michael som noget fantatisk, bare fordi han er dansker.. Jeg syntes der er meget større ryttere end ham i Tour de France..

(Camilla, jeg tror også at Contador er et godt bud på en ny mand i gult helt til Paris )

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:55

Jeg er spændt på at se hvordan det går ham de næste år...

Vickie: For mig er Contador mere værdig, fordi han jo åbenbart har haft styr på sine ting. Hvis han blev udelukket sidste år på grund af mistanke og ikke var renset, måtte han ikke cykle med nu. Det forklarede de på den allerførste dag.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Øhm??...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:55

Diskutere? Jeg giver dig jo bare ret. Fortæller dig, at det er en selvfølge at mange hidser sig hurtigere op over dette idet det er en dansker ?:-)

At du så ikke har set Michael som en vinder, eller en stor cykelrytter er i og for sig sagen uvedkommende.

Angående Contador - som forresten er en ualmindeligt dygtig cykelrytter (der dog ikke kunne følge med Michael igår) - så var det Camilse jeg svarede.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vi er jo slet..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 16:59

ikke enige, du mener han skulle have forsat i løbet og han intet har gjort.. Jeg mener det stik modsatte..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:05

Nej nu må du altså holde op :-D ;-D

Annemette: Jeg svarede dig på et enkelt udsagn, nemlig det, at vi andre hidser os op fordi han er dansker. Det er hidtil det eneste jeg har påtalt af detdu har skrevet.

At du så ikke gider at diskutere med mig, om Michael burde køre eller ikke køre, det er da okay ;-) Det var jeg ikke lige klar over at vi to diskuterede.

Og den eneste grund til, at jeg lige klarlægger dette er bare at: "Vickie, jeg gider ikke diskutere med dig" - undrede mig. Jeg var ikke klar over at det var det vi gjorde :-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vickie..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:07

jeg giver op.. Jeg forstår dig ikke.. Og har aldrig gjort det..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:08

Jamen dog :-@

Det er jeg da ked af at høre. Jeg selv synes jo det er meget ligetil. Men det kan være jeg ved en hel masse du ikke ved.

Dunno..

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:13

som andre har givet udtryk for, så synes jeg han skulle have lov til at være med i TDF indtil andet er bevist. også af den grund at der ikke tidligere har været noget med MR.

Tænker lidt på at hvis han har været i Italien, så må der da være andre en én italiener som har set ham. han må da have boet et sted eller kørt igennem en by, whatever.. Man kan ikke dømme udfra hvad én har set og påstår.

Hvis han har været i Mexico, sm han selv siger (jeg tror på ham), så kan han jo nemt bevise det, (tænker på camilses link længere oppe)

tænker også lidt på om dem der nu bragte det hele på banen, måske kunne have gjort det inden TDF startede og om de havde bragt det på banen, hvis MR ikke havde haft den gule trøje, og hvis han ikke havde haft en chance for at vinde...

nogen der forstår det jeg har skrevet ??? (det blev lidt indviklet :) )

Christina

med den søde New Forest vallak, Malaco :)

0
0
Svar på denne tråd

vickie85 (Don)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:16

Det kan godt være at Contador ikke kunne følge MR igår, men MR havde jo også problemer da Contador begyndte at rykke.

Sidste år kørte Contador for Liberty Seguros, det der idag hedder Astana. Og jeg mener at det var hele holdet der blev udelukket. Holdet blev udelukket på grund af kontakt mellem sportsdirektør Manolo Saiz og Eufemaino Fuentes. Contador er nævnt to gange, men det på tidspunkter hvor ALLE holdets andre ryttere også er nævnt (det er ihvertfald sådan jeg læser det).

Jeg har prøvet at søge lidt på Liberty Seguros, og der faldt jeg over en over skrift der hed: COntador kronvidne i Puerto-sag. Han fik sit navn slettet på Puerto-listen, mod at vidne i sagen. Men det betyder jo ikke at han har gjort noget ulovligt. Han siger selv, at han står på listen, på grund samarbejdet mellem Manolo Saiz og Eufemaino Fuentes.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:17

fantastiske lille Vickie.. Jeg tilbeder dig for din enorme viden om alt..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Nå ja... Vickie
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:19
Virkeligheden er sådan set også at Contador er hurtigere end selveste Armstrong... men skræmmende at vinderen på Beille igen vinder touren Måske det var der det gik galt for MR

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Desværre..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:21

vandt vores kære Voigt ikke, men det blev da til en flot 3. eller 4. plads til ham.. Også har han rykket sig et par pladser frem i klassementet..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:23

Tror ikke de pladser betyder så meget som en etapesejr...

Jens Voigt styrer!!!

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nej, men..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:25

han jo stadig forbedret sig fra sidste år.. En etapesejr ville selvfølgelig være kæmpe godt.. Men han er jo ikke en superspurter og når Bennati er med, ville det nok være svært at vinde..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:27

Ja... Ingen tvivl han har kørt super i år... Han er bare kommet afsted med de forkerte...

Det bliver da helt mærkeligt at se en anden komme i gult om lidt :S Man havde jo lige vænnet sig til MR ;)

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Annemette...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:30

Du er dog gnaven idag. Nå, dig om det :-)

Jeg prøvede såmænd bare at forklare mig, så du ikke sad i den tro, at jeg faktisk havde for øje at diskutere med dig.

Camilse: Som sagt, så er jeg dybt enig i, at Contador er en dygtig cykelrytter. Han er virkelig stærk og meget imponerende.

Men uanset om Michael havde problemer med at følge ham eller ej, så kom Contador aldrig fri fram ham - Michael rykkede sig fri igår.

Anyways, desværre er det ikke længere interessant hvad Michael kunne eller ikke kunne!

Angående det famøse bjerg, så er det ligefør jeg tror det er forhekset Det havde jeg slet ikke tænkt over før du nævnte det nu her!

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:30

helt bestemt, lidt underligt.. Så må vi se om Contador kan holde det..

Voigt har virkelig prøvet at vinde et par gange, han er helt klart en af dem der har kørt bedst fra CSC i år..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

vickie85 (Don)
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:32

Tilgengæld, så er Contador bredere set en bedre ryttere end rasmussen. Det var et held for MR at ingen så ham som en konkurrent, så de ikke holdte ham i snor på Albi.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvor jeg vrøvler
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 17:33
det var jo Tigne *gg* Albi var jo enkeltstarten.

Camilse og Looksen

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 21:18
honeylady: Jamen jeg kan ikke nå frem til, hvorfor skulle RB have ondt i r*ven?
Det vil give mening hvis de havde, for så var der måske en grund til den paniske fyrring. Når nu de ingen beviser har for noget som helst.
Men Penge kan vel ikke have noget at gøre med det. Og resten af holdet kan vel hellere ikke være dopet så ville de da havde fundet ud af det.. der kunne MR ellers havde været en god lokkedue.

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

Som jeg sagde fra starten
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 21:22
En stor gang "Tour De Fup"

Christel

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!

Skråstol og ammepude til salg - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 00:59

FUP OG FIDUS

Ham der Cassani fjolset kigger ned i jorden da en journalist spørger ham om han var SIKKER på det var MR han så.

Så står spasseren og GLOR ned i jorden, kommer derefter med et FLABET smil og siger efter noget tid. Ja...

Jeg tror ikke en dørterskel på den italiener.

HVIS han nu havde set MR i Italien og var 100 % sikker så tøver man vel ikke 1 sek og svarer.

Han er en FUPMAGER hvis I spørger mig.

Jeg har DYBT medfølese med MR + Co. Jeg tror på MR uden tvivl.

Illum: Hvor ligger maxico???

Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info.

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.

0
0
Svar på denne tråd

Stald Arthur...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 01:24

JA, det lagde jeg også godt mærke til!!! ?! Det virkede ikke umiddelbart særlig troværdigt!

Det er så synd for Michael Den gode kylling. Men er nu stadig stolt af ham. ...Ærgerligt...med mere!

0
0
Svar på denne tråd

Prøv lige at
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 07:02

huske på, at cassani IKKE sagde det for at skabe forside stof. Han fortalte om at han havde set ham, under den første etape han vandt og det var ment som en hyldest. Han fortalte om hvordan han havde set en tynd rytter træne flere timer i det værste vejr på det værste bjerg.

På det tidspunkt vidste han ikke at Michael skulle have opholdt sig i Mexico.

Det er også derfor manden er så troværdig, og grunden til at han ikke har det godt med at være i pressens søgelys, for det har vist sig at en hyldest til en mand han har respekteret og beundret, betød MRs endeligt, formentligt i al fremtidig cykelsport, og det var ikke det der var meningen.

Det undre mig lidt at I to slet ikke hørte det, samtidigt med interviewet? For det er vist mere vigtigt end hvad der sker.

Jeg ville heller ikke have haft det godt med at have bragt en anden i fedtefadet...

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Camilse...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 08:29

Det hørte jeg godt og syntes det var fint nok. Men jeg syntes det var et meget utroværdigt og usikkert ja der kom fra Cassani, da han blev spurgt om han var 100% sikker.

Det kunne jo tænkes han pludselig måtte overveje mere nøje om det nu kunne være en anden rytter han havde forvekslet med MR.

Jeg syntes hans "ja" var skræmmende usikkert...

Også selvom han ikke havde bragt dette op for at skade MR.

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 08:40

Jeg er tabt bag et bjerg - hvis de danske medier havde en anelse rygrad stoppede de straks alle transmissioner fra Tour de France - både nu og fremover - der er jo ingenting, der giver mening mere.

MR var testet 15 gange for doping i løbet af denne tour - samtlige prøver var negative.

Ja, men det havde Bjarne Riis også - nej, det havde han ikke for i 96 var dopingprøverne langt fra så sikre, så avancerede og så mangfoldige som de er nu, hvor selv de største cykelentutiaster må indrømme, at sporten er ved at smuldre væk mellem fingrene på dem.

Som jeg ser det er der kun en løsning - væk med tv-dækningen - så ryger de store sposorer - og dermed de store penge - og så bliver der plads til sporten igen. Det er ikke første gang man har måttet konstatere at der ikke kan være store mængder af euro og sportslig anstændighed indenfor de samme rammer . det samme skete med boksningen hvor "opsatte" kampe blev en hverdagsting,som nu altid il ligge som en skygge over sporten hvad enten det stadig er et problem eller ej.Mistanken vil aldrig forsvinde.

0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 08:52

Jeg er totalt enig med dig!!!

Desuden synes jeg ikke, det er synd for MR, han kendte konsekvensen, men jeg synes godt nok, det er synd for hans hold!

Når nu det skulle være så nemt for MR at bevise, han er uskyldig i at lyve, hvorfor gør han det så ikke? TDF og den gule har åbenbart ikke den store betydning alligevel, eller???

Og det med ikke at filme manden i guldt (annemette,længere oppe): Nu er der jo MANGE andre interessante ryttere med i løbet, det ville godt nok være kedeligt, hvis vi kun skulle følge den gule plet hver dag!

(Undskyld mig, hvis jeg har misforstået dit indlæg).

Camilse, jeg tror måske Leipheimer har en rimelig chance for at overhale Contador, intet er sikkert før søndag, tror jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Nyset??
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:00

Hvad mener du.. Hvis det er mig du hentyder til..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:10

Jeg tror det er mit indlæg Nyset hentyder til.

Nyset:

Det var mig der snakkede om de manglende billeder af Michael under enkeltstarten. Muligt at der er mange ryttere med i Touren, men man skulle mene at interessen for den gule trøje ville være en smule mere omfattende end den var netop den dag.

Det var SÅ vigtigt for det afgørende klassement, hvad tider Michael ville køre i lørdags, og det viste de bare ingen billeder af, før de nærmest ikke havde andet valg.

Det er IKKE okay, og sådan har det aldrig været i Tour de France. Der er tale om, at man faktisk ikke fik et eneste billede af Michael før han havde kørt 25-30 km.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Kunne heller..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:13

ikke lige forstå..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:30

Sorry :-)

Vickie: Ikke enig med dig, jeg synes ikke, der var forskel på dén enkeltstart og så mange af de andre, i hvert fald ikke mens jeg så på.

0
0
Svar på denne tråd

Agent007
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:53

Jeg tror ikke helt, jeg forstår, hvad du mener - eller også taler vi lidt forbi hinanden.

Det jeg mener er, at Rabobank (altså sponsoren, banken) har bedt Team Rabobank (altså cykelholdet) om at få løst "problemet" på holdet. Det er vist ingen hemmelighed, og det har været fremme flere steder i medierne.

Banken er ligeglade med beviser - de ser bare deres navn blive trukket gennem sølet dag efter dag i alverdens medier, og det er der ingen firmaer, der bryder sig om.

I sådan en situation handler det i høj grad om penge, for hvis sponsoren trækker sig ud, har holdet ikke længere noget eksistensgrundlag.

Det er derfor, jeg mener, at Team Rabobank kan have taget beslutningen om at fyre Rasmussen så hurtigt - for simpelthen at redde holdets fremtidige eksistens.

Efterfølgende har Rabobank (banken) jo så også meddelt, at de også fremover vil være involveret i cykelsporten, så de må jo være ganske godt tilfreds med, at man valgte løsningen med at skille sig af med Rasmussen.

Håber det gav lidt mere mening nu?

Jeg synes altså godt nok også Cassanis reaktion var lidt mærkelig. Hvorfor skulle han lige tænke tre sekunder, før han svarede "ja" til spørgsmålet om hvorvidt han nu var HELT sikker på, at det rent faktisk var Rasmussen, han så?

Uanset hans motiver for overhovedet at have bragt på bane, at han har set Rasmussen den 13.-14. juni, så får den slags reaktioner ikke ligefrem en til at fremstå som mere troværdig.

Han må jo på nuværende tidspunkt være 125% klar over, hvor stor betydning, hans udsagn har.

Så kan jeg altså ikke forstå, at han ikke er mere klar i mælet.

Mærkelig mand...

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Cassani
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:17

Var for mig at se ked af at have bragt en kammerat i knibe. Og når han på åben skærm har kommenteret MR (det gjorde han jo i god mening under den ene etape) og hans møde med ham på Italiens landeveje, kan han jo ikke pludselig trække det tilbage igen - det ville måske virke som om han var blevet "præpareret" af nogen og sætte MR i en endnu større knibe - selvom det næsten var umuligt.

Han bragte mødet på banen FØR balladen om, hvorvidt MR var i Italien eller i Mexico, og han gjorde det i beundring for en mand, der går SÅ meget op i sin sport, at han cykler 8 timer i stræk under træning.

0
0
Svar på denne tråd

Nyset ...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:35

Klapper i mine små hænder fordi der er andre der får det hele med

At han virker så usikker på sit svar skyldes uden tvivl at han er meget ked af hele sagen, og han ønsker måske endda at han ikke havde sagt noget. Men har han set ham, så skal han jo også sige det.

I det interview der var i foregårs, inden Michael blev smidt af turen, forklarede Cassani, at han var sikker på at det var Michael, da han, anden gang han så ham, spurgte om han havde brug for hjælp. Og nu viser det sig jo, at der angiveligt også skulle være andre der har set ham.

honeylady

Forestil dig at det var dig der havde siddet som kommantator ved TDF, og du så fortæller om hvordan du for en måned siden så MR træne målrettet. Du fortæller det fordi du er imponeret, og du vil gøre klart at han er altså noget så langt fordi han træner for det, IKKE fordi han bruger doping.

Pludselig viser det sig, at han egentlig ikke skulle have været der hvor du har set ham, og at det betyder at han har brudt loven/reglerne, og du bliver overfaldet af det mediecirkus TDF er, og du er faktisk skyld i at en mands drømme og karriere ligge i ruiner.

Nu bliver du for gud ved hvilken gang spurgt om hvad du egentlig så, og du forklare lidt, men du bryder dig ikke om det på grund af hele balladen, og istedet siger du, at du allerede har forklaret hvad der er sket. Reporteren (som kommer fra samme land som MR, et land der kun har en deltager, som sensationelt kører i gult og er ved at vinde løbet) presser yderligere på, med spørgsmålet: "Er du sikker på det var Michael Rasmussen."

I det øjeblik du får det spørgsmål, hvilke tanker ville så gå gennem dit hoved???

Skulle han have svaret: "Ja, det var ham!" med et stort selvtilfreds smil, eller skulle vise den sympati, som jeg mener han gør???

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sikke der er forskel
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:44

på folk:

I de tidligere tråde om Amy Tryon der red videre selvom hendes hest blev skadet under military, der var der ingen tvivl i HN dommernes sind: Hun var SKYLDIG. (dommen er kommet, hun er dømt skyldig, men det er bedømt som uforsætligt - altså IKKE med vilje).

Men i denne tråd om Michael Rasmussen, der har piben en anden lyd. Her er man Uskyldig til det modsatte er bevist. Hvor interessant..

I mine øjne er manden idiot, han VED han skal stå til rådighed for dopingkontrollen, og ved ikke at gøre det mistænkeliggør han sig selv. Havde han rent mel i posen (og rent blod i årerne) så havde han oplyst hvor han var hele sommeren, og så havde han fået taget de prøver. SÅ havde han været en værdig vinder.

At "glemme" at fortælle hvor man er, det er idioti. Han ligger som han har redt.

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

hthjdrjtyjtj
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:44

problemet er jo at han ikke vil fremvise beviser på at han rent faktisk var i Mexico. -og så er det altså temmelig nærliggende at man får diverse mistanker.

Tænk engang, -hvis han bare giver de flybilletter og regninger fra diverse steder han har været i Mexico så kan sagen lukke og slukke. Men det gør han jo ikke.

Nyset: helt enig. sådan fornemmede jeg det også da jeg så et interview med ham!

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
Den stolte ejer af Miss GiGi - fuldblod er vejen frem ;)
-Og det går stærkt ;-)
0
0
Svar på denne tråd

På mit arbejde
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:48
har vi en teori der går på at MF har været sin kone utro. Derfor vil han ikke havde frem at han har været i Italien

Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda

EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 10:53
"Hvorfor synger Nephew, at Mexico ligger i Spanien?
Michael Rasmussen har da lige bevist at det ligger i Italien "

Jeg gider ikke se tour mere. Det er blevet nedtour

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:12

Nej, selvfølgelig skal han ikke stå med et selvtilfreds smil, og "slagte" manden! Der er nu altså også himmelvid forskel på at fremstå som en usympatisk jubelidiot, og så som én, der er sikker i sin sag.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at Cassani har det rigtig skidt, og sandsynligvis også har stor sympati for Rasmussen.

Jeg ville også føle mig "klemt", hvis jeg pludselig blev invaderet af journalister fra hele verden, der nu også liiige ville være helt sikker på, om du var ved dine fulde fem og havde de rigtige briller på den 14. juni.

Det her er OGSÅ synd for Cassani! I stedet for at bidrage til hyldesten af manden, har han nu været med til at trække gulvtæppet væk under ham.

Det var udelukkende lige i øjeblikket, da jeg så hans reaktion, at jeg undrede mig.

Spørgsmålet kan besvares med et simpelt "Ja!" (og han har allerede svaret på det 117 gange, så det var jo ikke ligefrem et nyt spørgsmål), så jeg syntes, at hans reaktion og betænkningstiden var lidt mærkelig.

Lige da jeg så det, synes jeg han virkede usikker - men i virkeligheden var det nok forlegenhed.

Han ved jo også godt, at det, han står og siger nu, bliver kastet rundt på samtlige TV-skærme i lille Danmark, og at de mest fanatiske danske cykel-entusiaster fra dags dato vil betragte ham som det r*vhul, der rev deres store idol ned fra tinderne - det er ikke sjovt!

Men stadigvæk: hans udsagn er nu blevet SÅ vigtigt, at der ikke må kunne sås tvivl om det.

Ikke mindst for hans egen skyld, for alle, der gerne vil forsvare Rasmussen, vil gribe efter selv det mindste halmstrå.

Et tøvende svar vil af rigtig mange (ikke mindst journalister) blive tolket som, at Cassani måske alligevel er i tvivl, om det var Rasmussen, han så.

Og det tror jeg bestemt ikke, han er!

Derfor kan han også roligt svare "Ja, det var ham!" uden skadefro eller selvtilfredse smil.

Hvis han taler sandt, så er det ikke Cassani, der har noget at skamme sig over.

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

jeg forstår ikke...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:20

Ja jeg forstår da ikke hvorfor sørger holdlederen ikke får at tjekke om han har været i Mexico inden løbet blev startet.

Han kunne jo have tjekket hans pas for ind- og udrejsning af landet.

Ja jeg syntes bare det ærgeligt han er ude, så var det bedre han ikke havde været med fra start..

Tina

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:32
honeylady: Mange tak for den dybere forklaring.. (y)
Det gav lidt mere mening i tingene... :)

Hilsen 007.DK

0
0
Svar på denne tråd

Fordi..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:34

holdlederen jo nok går udfra at MR faktisk har været de steder MR har sagt til holdlederen.. Man lyver jo ikke for sin chef..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

honeylady
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:46

jamen... Som jeg skrev til Nyset.

Dansk TV interviewede ham om det han havde sagt INDEN MR blev smidt ud af touren. Der forklarede han at han havde talt med ham, for at hører om han havde brug for hjælp.

Hvor meget mere bevis skal folk bruge???

jeg ser det ikke som tvivl, og de der sad i studiet i går og diskuterede hans oprigtighed, sagde også at han var ærlig, og det var tydeligt at han havde det skidt med det.

Og det er jo ikke kun MRs karriere han har "været med til at ødelægge", men også hele TDF, der snart ikke kan tåle flere mavepustere.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 12:53

Jamen, jeg er helt med!

Men nu har der jo været snak om MR's "whereabouts" helt tilbage siden 8. etape (eller før), så derfor kan det vel heller ikke komme som den store overraskelse for en mand som Cassani, at en journalist på et eller andet tidspunkt ville dukke op, og stille netop dét spørgsmål.

Cassani har trods alt selv været aktiv i ca. 15 år, og er vant til en italiensk presse, der er LANGT mere pågående, end f.eks. den danske. Italiensk presse har det f.eks. gerne med at ty til omvendt bevisførelse: at man er SKYLDIG, indtil det modsatte er bevist.

Når en journalist stiller spørgsmålet "Er du nu også HELT sikker..?", så stiller han jo faktisk lidt spørgsmålstegn ved Cassanis seriøsitet.

Derfor syntes jeg, da jeg så det, at det var lidt mærkeligt, at Cassani ligesom tøvede med sit svar, men igen: det har nok været forlegenhed, fordi han udmærket har været klar over, hvad hans svar kunne sætte i gang.

Han er jo godt klar over, at når den danske journalist stiller det spørgsmål med eftertryk, så er det ikke bare for at hyggesnakke - journalisten skal BRUGE det svar til noget.

Hvis jeg var Cassani, ville jeg bare være meget klar i mælet, for ligesom at understrege, at "Ja, jeg er sikker (sgu!)".

Netop for, at ingen skulle kunne komme bagefter, og stille spørgsmålstegn ved min udtalelse.

Uden at jeg på nogen måde skal drage Cassanis ærlighed i tvivl, så ser jeg nu ikke hans udtalelse som BEVIS på noget som helst.

Så kan man lige så godt plædere for, at det må være bevis nok, når MR siger, han har været i Mexico - eller når nogen påstår, at de har set Elvis eller Kennedy!

Havde Cassani haft billeder, med-vidner eller lignende, ville det være en ganske anden sag. Nu er det bare ord mod ord.

Tiden må så vise, om MR rent faktisk kan bevise, at han HAR været i Mexico midt i juni.

TdF kan ikke tåle flere mavepustere! Jeg tror årets udgave med først Sinkewitz, så Vino og Moreni og nu den gule trøjes exit har fået bægeret til at flyde over for de fleste.

De franske aviser har også haft tourens nekrolog på forsiden - de giver ikke løbet mange overlevelseschancer.

Måske var det i virkeligheden en god idé at give løbet nogle års pause, som mange har været inde på.

Trist - men måske et nødvendigt onde...

Hilsen

Annelise

0
0
Svar på denne tråd

Contador
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 13:56

Iflg. tour.tv2.dk er Contador nu udsat for massive dopinganklager - ja ja det måtte jo komme på et tidspunkt.

Efterhånden undrer det mig at Indurain og Armstrong kunne vinde så mange år i træk uden den store palaver.

Men som Camilse og andre skriver: NU er det spændende at se, hvem der står øverst på søndag!

0
0
Svar på denne tråd

Nyset...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 14:18

Armstrong har også måtte stå for skud for meget.

Forskellen er blot at han ikke har involveret sig med folk som har en lunken fortid, som Contador åbenbart stadig har. Men at man har samme maneger siger jo ingen ting. Han kørte jo trods alt på samme hold som Kessler og Vino sidste år.

Indurain, var han ikke ved at være på sidste vers da dopingspøgelset for alvor indtog cykelverden?

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. ja...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 14:45

Jeg satser stadig på at de smider ryttere ned til 4. pladsen ud af løbet, på det ene eller det andet tynde grundlag, så Carlos ender øverst.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vickie...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 14:52

Ja... Han eller leipheimer holder jeg på. Men synes overall set at leipheimer har kørt bedst.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:04

Heimeren er sgu fin... Ham har jeg nu altid godt kunne lide. Men Sastre er alle dage min hjertefavorit. Han virker så reel.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Indurain
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:04

Jo Camilse, og han har, mig bekendt, ikke været i sporten siden. Derfor er der nok heller ikke kommet noget afterwards.

Mon der ville have vælret den blæst om f.eks Riis, hvis han bare havde trukket sig helt tilbage dengang?

Aldrig til at vide.

0
0
Svar på denne tråd

hej med jer...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:05

Hej

Hvorfor dog blive ved med at sende det elendige cykelløb i TV ? det handler jo ikke mere om cykling, men næ nej mere om hvem den næste nu er der er dobet (Ved godt Michael ikke er blevet beskyldt for at være dobet, men har klar brudt spillereglerne)

Jeg var engang en stort fan af touren, men nu syntes jeg kun at det er til at lukke op og brække sig i !!! fatter ikke det vises på tv , nej lad os hellere se noget mere heste sport!

Nu mor til den dejlige lille Sebatian

Virkelig smuk Hingsteplag sælges BH Leredo/Michellino

www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard

0
0
Svar på denne tråd

Solstrejf...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:11

Jeg tror ikke længere der er nogen der ser cykling fordi man beundre sportpræstationerne.

Men det er så underholdende, så spændende at folk år efter år bliver ved med at følge med.

Og de der er inkarnerede cykelfans idag, har indset at doping er en del af cykelkulturen. Det er ærgeligt, men sådan har det været i mere end 15 år.

Vil give dig ret i at journalister er mere på jagt efter den næste skandale end den næste sensation, men sådan er det jo på grund af os forbrugere. Vi vil til enhver tid hellere sidde og pege fingre, end at juble med andre, her i landet skyldes det Janteloven.

var der forresten andre der så klippet fra Brunns Gemmer igår, det fra 92?

Har Hamburger egentlig ikke cyklet for TVM?

Nyset: Tror med hånden på hjertet at Leipheimer og Evans kommer på de to første pladser og så Contador som nr. 3

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Som med
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:14

skandaleblade. Så længe der er kunder, er de til salg.

Og så længe vi kigger med på f.eks. TDF, bliver det vist.

Og som Camilse skriver, det er jo fordi, det er spændende.

0
0
Svar på denne tråd

Nej... Skandale
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 15:52

Endnu en hund påkørt af TDF...

Kom til at tænke over den gang de viste en top 3 med heste i TDF, hvor der var en hest der var kommet ind midt i feltet mener jeg :S

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

michael rasmussen
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:43

Har i læst det her..

tour.tv2.dk/article.php/id- 7718527.html

hvem skal vi tro på ? Michaels ven eller Cassani :)

Christina

0
0
Svar på denne tråd

om folk ødelægger sig selv..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:48

med doping og andre dumme ting, ja det er for mig lige meget. Men når de er et forbilled for unge mennesker, som i forbindelse med deres sprot, ser at sådan gør man når man er på topppen, ja så knækker filmen skida totalt.

Jeg har intet tilovers for idrætsfolk, som på den måde ødelægger sporten.

Hvis han havde rent mel i posen og var ærlig omkring sine trænings ophold, ja så var sagen jo ikke ret lang.

Men jeg har på fornemmelsen, at det ikke er foregået som det bør.

0
0
Svar på denne tråd

Christina (Malaco)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:54

Jamen... bare fordi man er partnere, så fortæller man jo ikke hinanden alt.

havde de tilbragt tiden i mexico sammen, så havde der måske været noget om det ;)

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

synes også
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:11

at det er vild lang tid 18 måneder at kunne misse dopingkontrollen og den med det er en princip sag for ham

at han ikke vil vise sit pas og dermed bevise hvor han var

0
0
Svar på denne tråd

camilse
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:12
Det er sølvfølgelig rigtig, men alligevel.. :)

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Ny dopingkrise ruller!
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:31

Efter etapen hvor Contador vandt over Rasmussen, skulle en af trøje indehaverne have afleveret positiv prøve.

Det vil sige at enten Contador, Rasmussen, Boonen eller Soler formentlig ryger! Nå ja, rasmussen kan jo ikke ryge meget længere ud i kulden ;)

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

På trods af
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:33

At jeg holder med Michael - hvis man kan sige det - så giver jeg ikke meget for vennens historie. Det er klart, at det trækker til Michaels fordel at han kammerater ikke har set skyggen af ham i Italien i den omtalte periode, men det er desværre ikke holdbart nok.

Man kan så argumentere med, at Michael SELVFØLGELIG ikke snakker med sine venner i Italien når han angiveligt skulle være i Mexico.

Hvis man så lige vender den en halv omgang, kan man ligeledes argumentere med, at Michael SELVFØLGELIG ikke snakker med en fremtrædende italiensk sportkommentator, når han egentlig ikke burde være hvor han var.

Han ved vel for pokker godt, hvor hårdt det ville kunne ramme ham?

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Mht. til andre der skulle
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:37

have set MR i Italien, så er det oplysninger de har fået fra bevægelsen mod en etisk cykelsport(det var vist noget lignenden).

Jeg kunne dog godt forestille mig at man vælger at vente med at offentliggøre præcis hvad de ved, til efter TDF for ikke skade sporten yderligere...

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:38

Jeg tror den næste mand der ryger er Contador, jeg vil næsten væde min gamle hat på det

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Rikke Fejrskov
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:40
Han må være idiotisk dum, hvis han har dopet sig på noget tidspunkt, taget sidste års polymik i mente

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Camilse...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:43

Næsten lige så dum som Michael, hvis han rent faktisk skulle have snakket med en fremtrædende person indenfor cykling, velvidende at det kunne fælde ham? ;-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Vickie
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:45

Sådan som jeg forstod det, så var han ude og cykle og Cassani kørte så op til ham i bilen. Det kunne jo have været hvem som helst.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Igen...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:52

Jeg må stadig påpege, at Michael ikke er nogen sinke. Han er meget intelligent mand, og ville - efter min mening - ikke køre rundt dagen lang på bjerge, der faktisk ligger i en forkert del af verden, i forhold til hvor han BURDE befinde sig.

Han VED hvor skadeligt det er for ham.

Før han selv indrømmer noget, tror jeg ikke noget af det andet over en dørtærskel.

Realisme er stadig en god ting - men det er vi garanteret mange der mener. Bare hver vores vej ;-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 18:17
Camilse: Lige meget hvornår man doper sig, er man dum
Men jeg tror bare mest på Contador. Bare en fornemmelse jeg har

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 18:24

ikke det er Boonen og heller ikke Contador.. Det efterlader den kære Kylling og Soler..

Men det bliver da spændene at se hvem det er, tænk hvis det er vores Kylling..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

det har
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 19:02

jo ikke noget at gøre med at man er "dum" - jeg tror ikke der er nogen, som ikke er det, der kan sætte sig ind i hvordan det er at være professionel cykelrytter. Om det så er Boonen, Kylling, Riis eller andre er underordnet. Alle har de økonomi og karriere at tænke på, pres fra alle sider - ikke mindst fra befolkningen (danskerne i dette tilfælde) og pressen mv mv.

Kører de godt, er alle glade. Mistænkes de for doping er de bare "dumme", latterlige og nogle fjolser. Kører de middelgodt undrer man sig. Kører de dårligt kommer både befolkningen og pressen efter en (bare se CSC) og er utilfredse.

Inden en tour f.eks., er der visse folk der bliver udråbt som "favoritter", eller mulige vindere af touren. F.eks. er der 10 ryttere der bliver nævnt, og af disse er der f.eks. >rytter< iblandt. Er de første 9 af ens konkurrenter dopede, eller de kører i hvert tilfælde bedre end >rytter< gør. Hvad gør >rytter< så? Hvilken af de 4 overnævnte "kasser" vil >rytter< helst puttes ind i? Og hvilken kasse gavner hans karriere, og økonomi, hans hold og sponsorer mv. Mon ikke >rytter< vælger den første kasse? Til dette kan doping hjælpe. Hvis ikke >rytter< gør dette, fordi han tænker "arhj doping det er faarligt" (kontra måske: næsten ligeså farligt som så meget andet - hvor mange er døde endnu - det sker nok ikke for mig) - ja så må >rytter< jo se sig slået af de andre 9, hvis de vel og mærke er på doping. Og hele holdet må høre for, at de er RINGE, >rytter< er ringe, får han at vide både i medier og det er befolkningens indtryk. (Ja var det ikke lidt det der skete med CSC, i hvert tilfælde i medierne?) Så...

..hvor stor sandsynlighed er der ikke for, at de andre 9 er dopede spørger jeg så bare...

Og ps: når (en?) tidligere cykelrytter der har kørt touren har sagt at det er umuligt at køre touren godt (top 20 feks) uden et hjælpemiddel som doping (der er jo mange slags doping) - ja hvorfor skulle man så ikke tro på det.

Ydermere har Jørg Jackse (staves) sagt at det ikke er rytterne, men lige så meget holdlederne der står for det. Men det kommer kun til t gå ud over rytterne. Man bliver jo nok ikke sat på holdet (ergo: tjener ikke siun løn) hvis man ikke kan køre så stærkt som de andre kandidater til holdet. OG ønsker man ikke at bruge doping, kan man ikke køre lige så stærkt (udholden) som de andre. Det er der vel ingen tvivl om.

Sikke en lang smørre, skulle bare lige ud med lidt galde.

0
0
Svar på denne tråd

er der forresten
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 19:05
nogle, der har en email eller andet hvor man kan skrive en lille venlig hilsen til Michael. -Tror han har pænt meget brug for det lige nu! Stakkels mand. Gad vide hvad folk ville sige, o hvad der ville ske, hvis han begi selvmord. Så langt tror (og håber) jeg dog sørme ikke det kommer.
0
0
Svar på denne tråd

ja så kom der lidt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 19:09
"stavefejl" ind over indlæggene her til sidst. Håber det går... Trænger vist til en lille skærm pause.
0
0
Svar på denne tråd

JumpingGirl
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 20:08

Mht. MR så tror jeg han får den støtte han har brug for. Han er i sit hjem i Italien hvor han er omgivet af den nærmeste familie.

Vil du have mulighed for at skrive til ham, så er det nok lettest at google.

Og JO jeg vil mene man er dum hvis man doper sig, man kan vist ikke være meget andet. Og lige netop på dette område tager je hatten af for Riis, der netop understregede at det er RYTTERENS eget valg, om man doper sig eller ej!

Og der er altså ikke mere pres på cykelryttere, end hvad der er på andre sportsfolk på eliteplan. Og cykling er trods alt nr. 7 på listen hvor doping forekommer oftest.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

mht riis
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 20:49

Så skulle han jo sige det... Som holdleder for nu sit eget hold kan man jo ikke sige at det var holdets/lederens beslutning sammen med rytteren, og holdet udemærket godt vidste det foregik. Samt at holdlederne instruerede rytterne i at bruge det som Jackse siger. Sjovt at (næsten?) hele Telekom holdet i sin tid da Riis vandt var dopet...

Så det ville være komplet dumt, af Riis at sige andet end det han sagde.

Rytterne er jo nok ligeglade med hvad vi som individer synes. Men hvis de klarer sig dårligt gider vi jo ikke se på dem, sponsorerne gider ikke og de får hug i medierne.

Hvis man skal sige nogle er dumme, er jeg ret sikker på at man skal skyde skylden på hele holdet, i stedet for den enkelte. De er jo i et teamwork og er meget sammen - jeg tror virkelig ikke holdet ikke ved hvis en rytter tager doping. Men det skal de jo sige de ikke gør, ellers mister de deres hold og sponsorerne.

0
0
Svar på denne tråd

Soler..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 21:36

og hans hold har haft uanmeldt besøg af det franske politi her til aften.. Mon den prikkede overgår til Contador inden længe..

Noget kunne næsten tyde på det..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Og Contador..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 21:37

kan dermed med lidt held gå hen og vinde tre trøjer..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

JumpingGirl
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 08:07

Mig bekendt har Riis aldrig benægtet at andre skulle have været med. Men han fastholder at det helt og holdent var HANS egen beslutning, og derfor HANS ansvar.

At alle de andre tudehoveder så sidder og giver skylden på alt muligt andet, er for mig uvedkommende. I sidste ende er det jo kun deres egen grådighed, dumhed og egoisme der får dem til at vælge de ufine metoder.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mht. MR
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 08:12

Så er det sidste nye der er kommet frem, at Rooij angiveligt skulle være presset til at pille MR ud af løbet af ASO...

Hvis det viser sig at være tilfældet så mister både TDF og Rabobank hele deres troværdighed.

Theo de Rooij stopper desuden i sin stilling efter afslutningen søndag.

Tjah... Gad vide om der er nogen der ved hvad den egentlige grund til MRs udelukkelse efterhånden er???

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det var manden i PRIKKER
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 08:47

Som blev taget for doping og IKKE IKKE MR...

MR har ny hyret min tidliger advokat K. Nehmet, dygtig mand er Nehmet.

Illum

.

.

.

Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007 !!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sad
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 10:23

lige og læse Dorthe Løvendahl Boomans blog fra torsdag formiddag, og jeg vil gerne citere hende for noget hun skriver:

Men der er selvfølgelig dem, det gør langt mere ondt på:
De ryttere, der ikke snyder (for det vil jeg holde fast i, at der er nogen, der ikke gør!).
Jeg ved ikke, om det er få snydere, der ødelægger det for mange - eller mange, der ødelægger det for få.

Især det sidste må man da give hende ret i.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Illum - hvor
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 10:40
ser du at det er ham der er taget - jeg kan ingen steder se at han er blevet taget, kun at han er mistænkt...

Med venlig Hilsen
0
0
Svar på denne tråd

Yess2000 (Parfait)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:03

Tror bare Illum som os andre konkludere ud fra nyheden igår om at en af de 4 trøjeindehavere på etapen Contador vandt foran MR har afleveret en positiv dopingprøve. Kort tid efter bliver det hotel hvor Soler og resten af Barloworld opholder sig på rensaget af det franske politi, akkurat som Astana, Cofidis og vist også Rabobanks er blevet det.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Der skulle have været
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:14

pressemøde klokken 11. Jeg har ikke kunne finde svar på om det er Solers evt. positive prøve det omhandler.

Ihvertfald skulle det være der det offentliggøres.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Og hele..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:15

deres hold stiller til start i dag.. Det er lidt underligt at de ikke vil ud med hvem det er..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Åh suk...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:17

De nye info, Camilse, har jeg slet ikke læst eller hørt om?! Så det giver jo selvfølgelig et helt andet lys.

Jeg har ualmindelig ondt af den der vinder dette års Tour de France, for glæden bliver jo ikke den samme, som hvis det hele havde kørt gnidningsfrit :-(

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Indtil videre
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:22

er det kun en belgisk avis der har skrevet at Soler er synderen, men jeg ser det som værende baseret på løse rygter.

Contador tror jeg næppe det er, ellers kan jeg ikke se hvorfor Armstrong skulle være på vej til Frankrig.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Godt man har News ;)
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:24

Pressemødet omhandler indtil videre kun Tourens fremtid.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej Camilse
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:30

Jeg refererede mere til dit indlæg angående presset fra ASO-

Jeg lurer lige efter det pressemøde, og nogle flere oplysninger.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Soler IKKE positiv
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:34
det er blot rygter der har været med den positive dopingprøve

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det var da..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:35

nogle underlige rygter at starte..

samt Sorte Perler

Frieserhingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

Vickie...
Forfatter: 

Det står inde på tour.tv2.dk at det angiveligt skulle være på grund af presset fra ASO...

Desuden så bryder ASO med UCI.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 

Nu synes jeg altså at det vælter.

ASO har brudt med UCI?? De kan da ikke afholde Tour de France hvis de ikke har UCI med inde over? Det giver da slet ingen mening i mit hoved...

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:36

Ja... Men mon ikke det har solgt nogle aviser på det??? Det er jo KUN det det handler om.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vickie
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:38

En af grundene mener de i studiet er at ASO aldrig er blevet infomeret om MRs advarsler, og det selvom både DCU, UCI og Rabobank kendte til advarslerne. Havde de vidst det, ville de aldrig give MR tilladelse til at kører (hvilket jeg udemærket forstår).

Desuden så mener de at det skyldes at ASO er frustrede over at UCI bestemmer hvem dermå cykle i deres løb og at UCI's dopingkontrol er for svag.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 11:42

Jeg sidder også og ser News ;-)

Men derfor vil jeg stadig vove at påstå, at man må kunne finde en gylden middelvej. Det er mig helt sort, hvordan TdF skal kunne køres hvis ikke UCI er med. Det er dog et større forbund end ASO.

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

ASO...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 12:02

Har bekræftet at de blev ved med at presse på Rabobank, for at få dem til at smide ham ud.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Slut tour
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:44

Jeg vil bare sige tak for den her tråd. Til forskel fra så mange andre tråde på HN har jeg i denne oplevet, at man kan føre en konstruktiv DIALOG (ikke diskussion) uden at få høvl! Det har været en fornøjelse at læse det meste, især dine velunderbyggede indlæg Camilse :-), og det har været sjovt at deltage.

Nu venter jeg så spændt på, om rytterne i morgen gør alvor af at stoppe få meter før målstregen i demonstration - så er hele løbet vel annulleret?

Håber vi mødes her til næste års TDF :-)

Venlig hilsen

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Nyset...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:46

Umiddelbart vil jeg ikke tro det, da der stadig er mulighed for Hunter at fravriste den grønne fra Boonen.

Andre der så dagens sindsygt spændende enkeltstart???

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nyset -
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:47

på en eller anden måde så håber jeg faktisk at de gør det! Jeg håber at rytterne nu står sammen om at komme den doping til livs - men lad os nu se - jeg tror måske de stopper op, men jeg tror ikke de alle hopper af cyklen, det kunne jeg slet ik forestillle mig :/

Og er enig med dig - det har været en super god debat det her :D

Med venlig Hilsen
0
0
Svar på denne tråd

Jeg så...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 18:48
... dagens enkeltstart! Meget spændende, men godt at Contador beholdt trøjen.

......Anne-Sofie.....

Tjek Dorte Sandals malerier på:

www.sitecenter.dk/familiensommersko

(Nye malerier 13/6 2007!)

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 19:53

Henrik Juul sagde noget godt i dag, efter dagens etape
"Var det den rigtige der vandt årets Tour de France?"

HJ "Ja, hvis man kan leve med at det var den næstbedste der vandt"

Sådan!

Jeg mener stadig at Michael Rasmussen er den rigtige vinder TDF i år.

Beviserne er for små endnu

>Rikke/MissFejrskov

- nu med egen lejlighed
0
0
Svar på denne tråd

Andre der
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 15:28

så interviewet med MR?

Han virkede utroligt rolig, men ville dog ikke komme med de mange oplysninger.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja så det godt...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 15:54

så det godt... Var et fint interview.

Ang. det med denne tråd og igen mudderkast: ja, det var (er) en fin tråd... En enkelt gang skulle jeg lige passe på inden jeg skrev, og så nogle gange droppede jeg bare at skrive.

- Men enige, det bliver vi aldrig.

Og så skal jeg lige vise noget frem, og se om det virker ordentligt...

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

Michael Rasmussen er den eneste vinder - af årets Tour!

0
0
Svar på denne tråd

Uden at have
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 18:00

for 2 ører forstand på cykelssport, ja så synes jeg at årets tour de fransk, tydeligt har vist, at det kun er prestige og penge der styrer foretagendet.

Her sad jeg naivt og så slutning, med et håb om en samlet aktion/demonstration mod dopingspøgelset. Men næh nej. Det var pengene og prestigen der talte. Havde vi set en "skovtur" ja, så havde jeg nok fundet lidt af respekten frem, men ikke nu.

Og så vil jeg ellers overlade pladsen til alle jer, der synes det har været spændende. Ingen positive ord herfra

Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd

God tråd...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 21:43

Ja, jeg må jo også sige at jeg er glædeligt overrasket over at vi har formået at holde denne tråd på et godt diskussion niveau uden mudderkast, på trods af at der er tydelig uenighed i denne sag :-)

Mit første gæt om at Clerc og tour ledelsen stod bag Rasmussens exit, var ganske rigtig. Desværre! Det har fået mig til at miste endnu mere for tour ledelsen, der til næste år helt selv kan bestemme hvilke hold der skal køre og ikke mindst hvilke ryttere - så mon ikke defår en fransk vinder næste år...!

Jeg kan godt forstå at MR slet ikke udtaler sig i denne sag eller kommer med beviser om noget, før han med sin advokat kan smide det hele på bordet overfor Rabobank og forhåbentlig bevise at de lavede en gruelig fejl i at smide ham ud.

Jeg er mere og mere sikker på at MR har alle de beviser han skal bruge, til at vinde denne sag. I interviewet i dag virkede han meget fattet, selvfølgelig stadig påvirket. Men utrolig rolig. En ro der for mig tyder på at manden har sit på det rene.

For mig er han vinderen i TDF 2007!

Og ja, Contador må have en underlig fornemmelse med at stå som vinder i dag. Han ved jo at han aldrig havde slået MR.

Der var en længere oppe (kan ikke finde det nu) om Hamburger ikke kørte på TVM's hold på et tidspunkt. Jo, ham og Skibby har kørt for TVM!

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Narni...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 08:51

Det var mig der spurgte, og jeg spurgte fordi den sitdown der var i 1992(?) var på grund af den uretmæssige ransagning på holdets hotel.

Og så mente jeg at kunne huske at han havde kørt for holdet.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 09:11

Opgav at læse alle oplæggene igennem

Men der var én, der skrev, at han/hun syntes, at MR kørte lidt for godt i år..

MR er tildigere verdensmester i mountainbike. Han lever og ånder for denne mærkværdige cykelsport.. Træner hver dag, lever sit liv meget kontrolleret mht hvad han indtager af levnedsmidler osv..

Hvis der er én, der kører for godt, er det måske Contador???

Lige knap 24 år. Kom i mål 61 minutter efter Armstrong, da de sidst kørte op af det bjerg, hvor MR vandt sin sidste etape. Og blev udelukket fra Touren i 2006 pga doping... Mærkeligt??

0
0
Svar på denne tråd

Contador
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 11:18

BLEV han udelukket pga doping? Var han indblandet i det, og skyldig - eller var det en falsk anklage?

Synes bare jeg hørte, at han blev blandet ind i det sammen med holdet, men i virkeligheden var uskyldig/falsk anklaget - og blev "frifunet"?

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 11:40

Jeg har ikke læst alle indlæggene, da der er så mange ..

Jeg ved ikke om nogle har nævnt denne hjemmeside, men ellers gør jeg det bare igen

Synes du ikke at Michael Rasmussen har fået en fair behandlign ? Vil du være med til at støtte ham ? Så er der lavet en underskriftindsamling på www.kyllingen.com

Hilsen Louise

©Charlie, Frigg & Daisy©
Vores hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Contador
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 11:42

Stod på dopinglægens liste, men blev frifundet.

Har ikke været testet positiv.

0
0
Svar på denne tråd

Sitdown var i
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 11:44
1998, det der også kaldes Festina skandalen...

Illum

.

.

.

Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!

0
0
Svar på denne tråd

Underskriftindsamling
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 12:11

Hvad i alverden skulle en underskriftsindsamling gøre godt for?

Gem din underskrift til en vigtig indsamling for noget, der står dit hjerte nært. Til en indsamling, der måske kan gøre en forskel. En indsamling, der har et reelt formål.

Hvorfor er der gået sport/mode i underskriftindsamlinger?

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Med stor...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 12:22

...fare for at blive slagtet, vil jeg kaste mig i koret af dem der synes det har været en god debat. og tilføje, dejligt at debatere cykling med så mange kvinder der RENT faktisk ved hvad cykelløb er ;-)

Der var en der skrev "kan de overhovedet lave Tdf uden UCI" - ja det kan de, ALLE kan lave et cykelløb, også et proff. løb. Det der umiddelbart taler hamrende meget imod, er den opførsel de Herrer i toppen (Prudhomme og LeClerc) har udvist i denne tdf. De har i den grad ført sig frem som 2 små Præmenstruelle og hysteririske kællinger der tilsidesætter alle moralske og skrevne regler for at profilerer sig selv som et "rent" løb. Der er flere pointer der gør deres handlinger tåbelige:

1) Hvilke SERIØSE pro tour hold vil spilde tid på et løb der ikke længere er "kongeløbet" i pro tour sæsonen.

2) Hvilke SERIØSE sportsfolk vil deltage i et løb styret af et asocietet der tilsyneladende undervejs er klar til at bøje alle moralske regler for at profilerer sig selv ?

3) Vil man forsat fungere under WADA? hvis ikke - hvilke laboratorier end de under WADA godkendte - skal udføre tests ?

Der er i verden kun få ting der skal til hvis man vil have en 100% ren sport:

Fjern ALLE lønninger over 1 mill.

Fjern ALLE pengepræmier

Fjern ALLE private sponsorater over 200.000

Giv alle holdene tvunget budget

Hvor der er penge - er der doping. I min verden er det en kvalifikation af WADAS system at der en gang imellem bliver snuppet en snyder - den dag der ikke længere er nogen der ryger i...SÅ er der grund til at være nervøs - det er nemlig ikke et udtryk for at dopingkampen er vundet - det er et udtryk for den så er tabt.

Claus

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 19:58

De sagde 1992 da de viste klippet, men der kørte riis jo slet ikke for Telekom. Det kan også være fordi jeg hørte forkert. Det var ihvertfald det de sagde...

Claus...

En ting jeg ikke forstår mht Prudhomme er at han jo rent faktisk i starten af hele MR-skandalen støtter MR og siger han er berettiget til at kører, og at man ikke bare kan udelukke ham på det grundlag. Men så pludselig vender han helt rundt og nærmest fordømmer MRs blotte tilstedeværelse ved løbet.

Mht. hvem der gerne vil starte løbet. Jamen, det vil MR da. Og hvis ikke han er seriøse med sin sport ;)

Forresten mht. Contador, så har jeg længere oppe forsøgt at forklare hans forbindelse med Operation Puerto.

Men nu er der en der siger at han har beviser for hans indblanden og for hans (åbenbart) tydelige misbrug i hans tid på Liberty Seguros/Astana.

Det bliver interessant at se hvad dette ender ud med, og hvad denne sag for af betydning.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 22:25
og nu er så også Mayo blevet taget. Jo flere jo bedre må man næsten sige; så kan det være dem der tror på at de allesammen er rene og uskyldige efterhånden opfanger at det nok ikke er sådan det står til.

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

0
0
Svar på denne tråd

Mayo...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 07:55

Ja, jo flere der bliver testet positiv jo bedre, da det jo så tyder på at dopingsystemet fungerer og faktisk er i stand til at fange doping-synderne. Og burde det så ikke også havde fanget MR på en af de 17 tests inden for 3 uger, hvis han har været dopet?!

Blev virkelig forarget da jeg i nyhederne i morges hørte at der har været en hacker inde på MR's mail og har prøvet at sælge oplysningerne til BT. Håber at hackeren bliver sporet og straffet. Hvad ligner det?! MR og hans advokat skal nok komme frem med sandheden inden længe (Selvom ventetiden synes lang :-) )

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Festina skandalen
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 08:02

Camilse: Lige et uddrag fra en artikel i ekstra bladet omkring Jesper Skibby og Festina Skandalen.

"- I 1998, da Festina-skandalen eksploderede og afslørede doping i cykelsporten, stod jeg jo og løj journalisterne op i ansigterne, når de spurgte, om jeg selv havde taget noget. Det er blandt andet det, jeg fortæller om i bogen, siger Jesper Skibby."

Så det var i 1998 :-)

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Narni...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 08:40

Rolig nu ;) Jeg benægter jo ikke at det var i 1998. Jeg giver da Illum ret

Det sidste nye mht. MR skulle formentligt være at han overvejer at skifte statsborgerskab, fra DK til Mexico.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er helt rolig
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 08:55

Det var ikke et angreb blot en lille info :-)

Jeg kunne ikke lige læse ud fra dit indlæg at du gav Illum ret. Men det er nok mig der har msforstået. Beklager :-)

Og endnu en nyhed: Banken Rabobank vil undersøge sagen nærmere, om der virkelig var belæg for at smide MR ud og på hvilken måde det er foregået. - De har jo også et omdømme der skal passes lidt på :-)

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Camilse...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 14:43

...Jamen det har du ret i med Prudhomme, men det han senere laver vendekåben er at han hænger sig i at han ikke "vidste noget om" MR's advarsler og udelukkelse fra det danske landshold (som han iøvrigt ikke har kørt på i mange år).

Ja han vil gerne starte Tdf igen, det tror jeg som sådan at de alle gerne vil. men der er bare lige nogle "men'er" - nemlig at holdejerne, sponsorerne osv. næppe ser velvilligt på at ASO ikke vil samarbejde med UCI, og dermed altså heller ikke WADA der er den anerkendte dopingenhed internationalt. At ASO er ude af UCI betyder jo også at Paris-Nice er berørt, det betyder jo så noget i forhold til Pro Touren osv. Jeg har svært ved at tro at man kommer LANGT i forhold til Pro Tour holdene (som jo er de hold der rent faktisk besidder den økonomi at man kan præsenterer nogle profiler) hvis man nægter at samarbejde med verdens største organisation. Og hvilken Tdf er det så ? når de hold vi SÅ taler om er anden divivsion ?

Claus

0
0
Svar på denne tråd

Claus...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 14:56

Så vidt jeg kunne forstå begynder man nu at snakke om nationshold.

At Prudhomme siger han ikke kender til de advarsler er jo noget bævl. Han sagde at MR havde hans støtte efter at det kom frem det med udelukkelsen og advarslerne.

Min teori er at Clerc(er det ikke det prsidenten hedder?) har givet ham mundkurv på. For han var fra starten imod MRs tilstedeværelse.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg håber
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 15:12

De får styr på det, det ville da være trist uden et TDF. Hvadenten de er dopede eller ej, er det ganske enkelt fantastisk, hvad de præsterer og utroligt spændende, nærmest vanedannende. Jeg havde ellers besluttet, at i år gad jeg ikke pga. skandalerne sidste år og balladen op til, men den ene dag var vejret l*rt og så ...tjah...så kunne man jo lige så godt se med hele vejen hjem :-)

Mht. doping forstår jeg ikke, de kan være så koncentrerede og fokuserede, det må være fordi de er vant til det? De gange jeg har tyet til "de forbudte midler", har jeg bestemt ikke været koncentreret, men hold da fest en energi.

0
0
Svar på denne tråd

jamen det...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 15:58

...med nationshold er jo ikke nyt,tdf var engang nationshold, men - det lader sig endnu sværere gøre, fordi de nationale afdelinger er "afhængige" af UCI, kunneman forestille sig en boykot af UCI der måske svarer tilbage at nationer der kører uden for UCI-regi - bliver udelukket fra for eksempelvis VM - så er vi lige langt.

Mit bud er at Tdf besinder sig, og laver EN eller anden form for samarbejde med UCI - måske ikke nødvendigvis i UCI-regi.

Jeg er ked af det men jeg tror ikke Patrick LeClerc ligefrem har givet ham mundkurv på, men jeg tror at de to nok har forregnet sig - og havde brug for noget det kunne "vende" deres holdning. og DER går vores alle sammens fantastiske Jesper Worre jo ind og leverer varen fint. Skal siges at jeg personligt ikke husker Prodhomme bakke op om MR, men lægge ansvaret på Rabobank. Men jeg kan jo huske forkert ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Hackeren anholdt
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 08:25

Politiet skulle i går aftes have anholdt den mand der har hacket sig ind på MR's mail.

nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 7778160.html?forside

Kh Anja

0
0
Svar på denne tråd

Håber det er
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 08:42
Ham...

Illum

.

.

.

0
0
Svar på denne tråd

jeg hørte
Forfatter: 
Dato:  02-08-2007 16:04

jeg hørte lige en sang i radioen (p4) om Kylling og de andre i Touren - her er et link:

www.dr.dk/Regioner/Aarhus/ P4Oestjylland/2007/07/31/122405.htm - tryk: hør sangen (den guleste mand).

Den er da lige til at grine over , det passer da meget godt det de synger. Hvad siger i?

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

0
0
Svar på denne tråd

danmark
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 06:25

Michael Rasmussen skal køre tour de Charlottenlund på mandag.

Nu håber jeg at han får en ordentlig behandling .

tanja

Kloge Frode maj 2001

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

tanja l
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 08:08

Nu cykler han jo kun der, fordi løbsledelsen offentligt har vist deres støtte til MR ;) Så tror nok de skal behandle ham ordentligt ;)

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

camilse
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 11:36

Jeg tænkte nu mere på diverse journalister samt en del af publikummet .

tanja

Kloge Frode maj 2001

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Han sagde
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 11:38

Jo selv, at ville man kun møde op for at buuue så kunne man da bliver hjemme, for det var da dumt at spilde sin dag på noget sådan :-)

Illum

.

.

.

0
0
Svar på denne tråd

tour de charl.
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 11:51
jeg skal ihvertfald helt sikkert ned på mandag og se tour de chalottenlund! :D

hilsen Natalie

JHN's distriktsliste-

skriv til mig hvis du ikke er på ;)

♥Mirage & La Costa vil altid være elsket og savnet ♥

Hermés rimer på Succes (-;

0
0
Svar på denne tråd

Naha...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 14:11
...så må du lige heppe ekstra meget på kyllingen, fra mig også.

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ?
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 15:20

Jeg sys det ér noget mærkeligt noget, for de sir jo at han var til træning et andet sted end han havde sagt.

Og saa er han ude begrund af det.

Og det var en eller anden @!#$'t up mand der havde sagt at han havde set ham, og saa blev han spurgt ; (af de der der filmer og snakker osv.) Så du Machael Rasmussen i Italien ? ha stod og kiggede ned og der gik lang tid før han svarede ja.

Men at de først har smidt ham ud og saa kan han ik vær i sit eget hjem uden der sider de der ting ude foran hans hus, kan de ik bar lade ham vær når du først har smidt ham ud ?
- Sys det er syndt for ham, han ska squ da li komme sig over tingene osv.

Men nu kører han HELDIGVIS med hos danskerne igen !

Knus Mette Brandt :b

Mette Brandt
Er den stolte ejer af sin araber hoppe <333

Husk at man ik lever livet til evig tid, saa nyd det nu saa længe det varer !

0
0
Svar på denne tråd

Brandt »Miss Showtime 333«
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 15:26

Mht. det første så er det gennemdiskuteret længere oppe.

Mht. det andet... Sådan er det at være et kendt ansigt... Kan man ikke tåle mosten må man melde sig ud ad legen.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Så er endnu
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 09:46

en astana rytter røget i dopingfælden. Det var for en af de uanmeldte prøve, dvs. to er taget på disse nu, Sinkewitz og Kascheckin. Hip Hurra, systemet virker.

Camilse og Looksen

Pandebånd sælges

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Systemet virker
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 09:49

Ja, men det gør Astana-holdet da vist ikke!

JANNE

Trailer sælges

Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

tjaaah..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 09:51
tjah, måske..

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider