Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mand, fyn er stor!
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 11:20

Ja jeg er lige blevet ret overrasket.

Fyn er for mig, et bump på vejen til jylland rent størrelsesmæssigt. Egentlig må jeg indrømme, at jeg ikke havde en forventning om hvor stor fyn egentlig er.

Men det ved jeg nu!

Jeg skal hjælpe på Broholm i kommende weekend og havde planlagt en tur til svigermekanikken samtidig, for begge dele er jo på fyn!

Men tænk sig, der er dælmer langt imellem de her 2 områder!

Hele 50 mins kørsel, for at være præcis! Også med min vej videnskab, så tager det nok endnu længere!

Var der ikke lige en der kunne sige mig, at fyn faktisk er ret stort, alligevel

Men pyt, jeg overlever alligevel, blev bare ret overrasket!

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Pikeur vest sælges:

Bøger til HA/HAjur/jura sælges

Kender du noget til gulv og varme? se her:www.heste-nettet.dk/forum/34/9151/ 9151/

0
0
Svar på denne tråd

Hahahaah
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 11:24

Uha ja, Fyn er stor, som lille var jeg 2 mdr på fyn hvert år, området ude ved Assens og omegn var det eneste fyn jeg kendte, tænkte altid, arg fyn er sådan hyggelig bette Ø!

Så her da jeg skulle rejse med Fiona over til Malmø fra jylland, skulle vi hente en hest i Aarhus og køre den til fyn, Gud hvor blev jeg pludselig overrasket over hvor langt der var til den by den hest skulle af i.. Puha.. Da vi ankom til fyn tænkte jeg nu er vi der næsten, men næe nej :P Hehe

FYN ER STOR!! :D

Med venlig Hilsen

Louise

R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd

Det der
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 11:28
lyder lidt som mig og Jylland

Jeg mindes stadig dengang jeg skulle med en kæreste til Holstebro for at hilse på hans mor "Holstebro? Det er da sådan en slags til højre i Fredericia og så er man der...Ikk?!"

Jeg kan afsløre at det ikke er helt sådan det forholder sig - når man kommer fra Vordingborg er Fredericia sådan ca halvvejs Så lærte jeg også noget der

Igen sidst jeg var i Jylland gik det op for mig at Århus HELLER IKKE bare lige er til højre i Fredericia og så er man der - der er faktisk et pænt stykke til Århus fra Fredericia I øvrigt var jeg af forskellige årsager afsted sammen med netop den omtalte (tidligere - altså eks) kæreste som grinede pænt meget af mig igen igen Ack ja - kan man ikke blive til andet Tine - så kan man altid blive til grin

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity

Monty søger part
0
0
Svar på denne tråd

jo fyn er fin og stor
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 14:52

Hvis man har prøvet at skulle fra Odense til Ollerup med offentlig transport, så synes man Fyn er stor nøj en lang og kedelig tur og så skal man skifte i Svendborg hvilket ikke er helt let.

Hvis man så tager bussen samme vej, som går direkte, vil man opleve at det også er en meget meget smuk ø. Fine nuttede bakker og stråtægte gårde - ganske idyllisk

0
0
Svar på denne tråd

Fyn er fin!!
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 15:03
Haha... Vil det så sige at Luxembourg også er stor?! Lux er nemlig på størrelse med Fyn, sådan ca. ;)

Fyn er fin, hvad kan jeg sige :P

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2007 16:13

Ja jeg står og skal flytte til fyn, og kan rent ud sagt ikke finde rundt derover så det skal nok blive spændende når jeg via det vikar jeg er i, bliver sendt ud til diverse jobs

Hilsen Linda

Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider