Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor er det svært. Solgt hest :-(
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:18

Ja så kom min elskede Patrischa også væk Uha jeg er så glad for jeg nu ikke skal sælge flere heste, og kun har 2 tilbage som er mine som skal med til fyn.

Men det gør bare så ondt, at have solgt min lille prinsesse Hende jeg havde så store forventninger til.

Men har heldigvis stadig Amanda og Regina... Men det er bare aldrig nemt at sælge..

De var helt vilde med hende, og kunne også se hun kunne lide dem. Så det var vel det som gjorde udspillet, havde ellers allerede fået kolde fødder før de kom

Men ikke mere hestehandel nu... nu har jeg de 2 jeg ønsker at beholde på fyn Og et eller andet sted er det nu en lettelse at vide jeg ikke skal af med flere nu. Men det her gjorde godt nok ekstra ondt Ligeså ondt som da hendes far Raptus blev solgt...

Får jeg nogle medfølende ord

Hilsen Linda

Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:21

Det er altid svært Jeg står også og skal sælge en, og får også kolde fødder hele tiden .

Men så længe man kan se de får det rigtig godt, så er det lige til at leve med.. Vores små pus

Men jeg føler med dig ..

Kh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Ja altid svært
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:40

ja, som sagt er det som regl altid hårdt, jeg har lige fået at vide af den pige der har Charmur på prøve at hun gerne vil købe ham.

Det er 5 dejlige år jeg har haft med den vallak. Det er noget af min barndom, jeg er vokset op med den hest, og det betyder altså noget. Så her sidder jeg med en bittersød fornemmelse

da jeg bliver nød til at sælge ham og jeg har fundet et super hjem til ham :D

men samtidig vi jeg savne ham enormt meget. Det bliver rigtig svært når hverdagen begynder igen

Stine, snart uden sin Charmur :'(
0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 20:43
Jeg hader at skulle af med mine dyr . Men jeg satte begge mine voksne hopper til salg, da jeg gerne ville have en super unghest. Så fik jeg kolde fødder, lå søvnløs om natten, og 4 dage efter de blev sat til salg, slettede jeg annoncerne og har besluttet at beholde dem begge. Så ingen ny lovende unghest til mig
0
0
Svar på denne tråd

det skær
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 20:48

bare i hjertet Vil gerne have solgt hende til anden avler og set hende på udstillingspladserne, men man kan vel ikke tillade sig at være alt for kræsen, når man jo gerne vil sælge inden for overskuelig fremtid

Men håber hun får det godt.

Hilsen Linda

Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider