Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At ændre hele sit liv...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:35

Det er ikke noget der er spor nemt - og bestemt heller ikke noget der kan anbefales hvis man ikke er rede til at slippe nogle tårer og tage nogle enormt svære beslutninger.

Jeg har nu taget disse beslutninger - grædt de tårer det har kostet og forladt min kæreste igennem 4 år.

På sin vis elsker jeg ham enormt højt. Vi har haft 4 gode år - han er klart en fantastisk fyr - men han fortjener en der ikke bare elsker ham - men også er forelsket i ham. For mig er han en fantastisk ven. Han har været en skøn kæreste - men vi er vist bare så forskellige - at det aldrig blev et holdbart forhold.

Så nu er hestene flyttet - og jeg pakker ned i kasser. 4 år pakkes ned og det hus jeg har boet i i alle 4 år skal forlades.

Jeg vil ikke lyve. Jeg vil savne ham som en gal - men jeg mister mig selv mere og mere hvis jeg bliver ved med at nægte hvad jeg virkelig føler.

På sin vis håber jeg bare han finder en anden med det samme. En der kan støtte ham og gøre ham glad igen - for jeg har aldrig gjort noget der gjorde så ondt før - som at forlade ham. At se hvor ked af det han er æder mig op inden i lige nu - men hvad kan jeg gøre?

Når han græder, bryder jeg sammen - men jeg kan bare ikke længere...

Så i morgen flytter jeg til min far. Min elskede hund må bo hos en veninde indtil jeg selv finder mig et passende hus. Noget af det værste er at tage Bjørn fra ham...

Øv hvor er alting svært ligenu!

I morgen hedder det at ændre adresse - ændre navn på tlf og internet-regninger, kigge på bil, flytte ind hos den gamle osv osv...

Håb for mig - at det hele forløber nogenlunde - så er i søde...

Tak fordi du læste med...

Milla

Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej!
!
Nu med gårdens nye kronprinsesse - Frøsanggårds Grand Illusion!
0
0
Svar på denne tråd

Hvad er problemet?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:37

Du elsker ham, og han elsker dig, og I har haft 4 gode år sammen... jamen, hvorfor går du så fra ham?

0
0
Svar på denne tråd

Svær beslutning
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:38

Du får lige et kæmpe skulder klap herfra!

Du har truffet en svær og stor beslutning - men der har jo været en grund til det!

Håber at du bliver tilfreds med din beslutning...

Held og lykke.

Hoppeplag sælges!
Avlshoppe sælges!
Ældre lærehest udlånes!
Se mere på www.stutterisoedal.dk

0
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:40

puha, synes det er en super flot beslutning du har taget! og det er mega svært - går igennem noget af det samme pt. men det skal desværre til... Og det hele skal nok gå i orden og hele på et tidspunkt.

der går nok et stykke tid før han finder en ny. 4 år tager lang tid at komme sig over.

Men al held og lykke fremover!

MVH Eva.
Nu helt uden hest.
0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:41

Heidisse - jeg gentager lige mig selv så...:

"For mig er han en fantastisk ven. Han har været en skøn kæreste - men vi er vist bare så forskellige - at det aldrig blev et holdbart forhold."

Master - Tusind tak.. Det varmer - og det har jeg vist brug for lige nu...

Milla

!
0
0
Svar på denne tråd

du er stærk
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:43

ihh hvor er du stærk! gid der var flere som dig.. så ville der være flere lykkelige happy ends... for alt for mange lader bare stå til også ender det med utroskab og løgne og meget knuste hjerter...

op med hovedet! det skal nok gå alt sammen!

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

en ny..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:44

begyndelse... får du nu... på en måde.. Jeg kan godt følge dig... i din smerte når du ser hans smerte.. i din beslutning.. Det er en modig beslutning!!

Vi er mange der bare lever i et forhold, med vores bedste ven.. vi er flere der finder det perfekt for os.. trygt uhmm..

Vi er også flere der er misundelige på din beslutsomhed.. og dit mod..

Jeg er selv ved at hoppe ud.. jeg vil være selvstændig.. min egen arbejdsgiver.. ja.. til os..

Og tillykke med den rette beslutning!!

Karina.

2ér eller stor 3ér pony købes til godt hjem, helst tilredet vallak, gerne ældre

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Milla...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:45

Ja, det fik jeg godt fat i, men du skrev jo også, at det havde været 4 gode år, og derfor lød det jo til, at I havde haft det godt sammen - på trods af jeres forskelligheder.

Held & lykke med dit nye liv

0
0
Svar på denne tråd

Heidisse
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:50

Tror det store problem var at han var hendes VEN - ikke kæreste - og det kan man ikke bygget et forhold på...

Held og lykke i fremtiden - med tiden vil det hele se lysere ud :)

Med venlig Hilsen
Yessika - ♥ Razz og Parfait - i vil ikke blive glemt! ♥
Lærehestene vil altid ha' en plads i hjertet hos mig
0
0
Svar på denne tråd

puha kender det
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:52

alt for godt.

Jeg tog samme beslutning for ca 2 år siden og gjorde det forbi efter 4 års forhold.

Jeg elskede ham også - uden at være forelsket

Han blev simpelthen så ked men i dag er han faktisk rigtig glad for det - nu kan han godt se vores forhold var gået mere over i venskab

Så alt mulig held og lykke på din vej herfra.

/Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

Modig...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:56

Hvor er du modig!!!

Det kræver n*sser at lytte til sig selv uanset hvad det får af konsekvenser. Det er aldrig en let beslutning og slet ikke når man ved hvor meget man sårer den anden.

Men hvor ville der være mange lykkelige forhold hvis flere turde gøre som dig. Hvis flere turde lytte til sine fornemmelser og inderste tanker og ikke skyde dem væk, i håb om at de vil gå over og man igen vil finde de samme følelser for den anden, som man startede med at have.

Held og lykke med dit nye liv. Jeg håber I begge vil finde lykken derude ;-)

Tina - 21 dage uden Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!

0
0
Svar på denne tråd

Puhh...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 23:59

Hejsa!

Puhh det er noget af en beslutning du har taget dig...

Har næsten selv lige været igennem det samme, bare at det var ham der gjorde det forbi i stedet for. Vi havde også været sammen i 4 år.. Inderst inde ved man jo nok godt selv at ens forhold ikke kører optimalt, men det er bare sådan en hård beslutning at tage, og det er meget nemmere at håbe på at det nok snart bliver bedre igen! Men det holder jo ikke i det lange løb...

Det er og bliver ikke sjovt, og det tager rigtig lang tid at komme ovenpå igen, men det gør man... Man bliver glad igen, selvom man ikke tror at det er muligt. Hele min verden brød sammen, og jeg skulle sige farvel til bolig, arbejde og studie, fordi jeg valgte at flytte fra kbh til århus. Jeg skulle bare væk...

Men får pakket dine ting, og få flyttet og så giv det hele lidt tid. Du skal nok klare den... og husk at være god ved dig selv og hyg dig så godt du nu kan. Og lad vær med at have dårlig samvittighed. Det er en forfærdenligt situation I begge så i, men så længe man er ærlig og handler derefter, kan man altså ikke gøre så meget andet. Sådan er livet jo desvære noglegange!!! Man overlever og pludselig er det gået tilpas lang tid, og så har man overblikket igen

Held og lykke med dig.

Knus trine

0
0
Svar på denne tråd

Du er en
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 00:09
stærk pige, og tro på at det nok skal gå, vil holde dig oppe. Det er en meget svær beslutning, ( har prøvet det selv )så jeg føler med dig. Godt du har din gamle du kan bo hos, det er godt at hà baglandet i orden. Jeg ønsker dig, held og lykke på din vej. Knus fra mig

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

flot beslutning...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 00:28

... det er enormt modigt af dig og jeg beundrer din styrke. Mon ikke det i det lange løb er den bedste beslutning for jer alle.

Jeg ønsker dig held og lykke.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 00:51

jamen det kunne jo have været mig der skrev det.!!!

for knap to måneder siden sagde jeg til kærsten at NU tog jeg en pause en måneds tid for at tænke over os.

vi har så også haft spørgsmålet med børn ind over, for han ville ikke have nogen, og jeg har altid gerne ville have mine tidlig og jeg har kraftigt pcos så chancen for jeg skal bruge en del tid på at blive gravid er stor. og jeg vil gerne have børn nu.

nå men det sidste års tid især, der har jeg nok løjet for mig selv..hvis nu jeg bare venter, og jeg elsker ham jo stadig. og jamen så skal jeg jo flytte. og der er ikke de ting jeg ikke har sagt. men inderst inde vidste jeg godt det var slut...han var ikke længere den mand jeg forstillede mig blive gammel med, og hvorfor bliver man så?

det var et ufatteligt hårdt valg at flytte og sige til ham at vi var slut, for vi var vokset fra hinanden og han græd og jeg græd.

og jeg lyver hvis jeg ikke flere gange har haft lyst til at løbe skrigene tilbage. men hver gang har jeg mindet mig selv om, at det ikke var pga ham jeg ville det, men pga den tryghed at være "os" var for man kender jo hinanden rigtigt godt når man lige så vi havde boet sammen 4 år. og tanken om at sku starte forfra på kødmarket var ikke tiltrækkende...eller det med at flørte gad jeg rigtigt godt, gå der og spille op til fyrende osv. men det der med at sku gennem datingen og de første måneder puha det var jeg ikke sikker på jeg orkede...og det er jeg stadig ikke, hvis jeg kunne sprang jeg direkte ind til efter et år hvor man boet sammen.

men ok jeg har også kun været singel i en måned.

det jeg syntes var mest skræmende, var at da jeg pludselig var singel så var der pludselig uoverskueligt mange tilbud...først var det lidt fedt, men det blev lyn hurtigt for overvældene. for på et eller andet punkt gik jeg jo stadig og sku slippe mit gamle forhold, og gør det stadig og så skal man lige lære at være alene, og fri. og der var ikke længere en til at dele alle oplevelserne med eller kramme når man var ked.

nu en måned efter brudet, begynder jeg så småt at leve som singel..ment med at jeg begynder at tænke som mig og ikke os. turde spille på at jeg er singel.

men det ER stadig skræmmende, lidt ensomt, og nøøj hvor får jeg ofte øv bare jeg havde ham stadig tanken.

men nu er jeg også begyndt og tænke "hey hun ser sku da meget godt ud" når jeg kigger mig i spejlet.

jeg håber og ved inderst inde det bliver bedre med tiden.

og jeg ligesom dig håber på den ene side også eksen får en kærste hurtigt, på den anden side siger mit ego mig at han self. aldig skal finde en ny. men det ville bare være godt hvis han fandt en først.

jeg håber for dig du bliver lige så glad og tilfreds med dit valg, som jeg er 97% af tiden.

og jeg syntes det er flot at du står ved dit valg, da det jo helt klart er det bedste for jer begge.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 12:07

For alle jeres gode og støttende svar. Det varmer meget i de svære timer hvor kasserne skal ud af huset...

Vi er ikke uvenner - og vi kan snakke om det. Han har accepteret min beslutning - og tager det pænt. Han er meget ked af det - og det gør utroligt ondt på mig også - men vi er enige om at det er den rigtige beslutning.

Uha hvor vil jeg savne ham. Min familie vil savne ham - han har fra dag 1 været hjemme i min familie. Jeg blev aldrig hjemme i hans. Kun ved hans søstre, som begge er meget kede af det.

Det er rart at høre om andre der har måttet gøre det samme... Og tak til jer der roser mig - men jeg er ikke spor modig og - jeg er bange og føler mig som jordens ondeste menneske lige nu... Det håber jeg bare snart går over!

Milla

!
0
0
Svar på denne tråd

du må videre...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 18:36

Når du har det sådan et det kun godt at i skilles og går hver til sit så i kan komme videre med jeres liv.

Når først der er kommet børn er det straks meget sværere.

Jeg håber du finder lykken og du skal nok blive glad igen når du får tid til at finde dig selv.

Du får lige en trøstekrammer fra mig.

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Ååååh...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 18:43

Du bliver lykkelig, når du er kommet videre... Det er nemli det helt rigtige du har gjort...

Og det er faktisk en fed fornemmelse at se tilbage, og sige "Jeg gjorde det for MIG"

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever (i NORA)

Anglo Araber hingsteføl sælges. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 153878/

Smuk Palominohoppe plag. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 1218

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:36

når kasserne er flyttet ud bliver det hele lidt lettere.

Ved godt sammenligningen er en smule bisar.. men det er også tit tiden op til begravelsen er mest hård - når den er "overstået" kan man begynde at se lys, glæde og mindes - man kan finde sig selv igen.

At dele, pakke sammen, sige farvel til det der bliver tilbage - det ER ikke let!!! !!!

Lykke og held!!!

HESTETRÆF VED DALMOSE (4261)

4. WEEKEND I AUGUST.

TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

hold op hvor stærkt
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 19:55

Nu har jeg fulgt lidt med i tråden på sidelinjen.. Og hold op, hvor ville jeg gerne have noget af den styrke og det mod som i gæve piger/kvinder udviser. Hvor er det stærk at forlade en partner fordi man er blevet venner istedet for elskende..

Mange varme trøste knus til alle jer- Klubben af stærke hunkøn får forhåbenligt et nyt medlem, når også jeg genfinder min styrke og mod igen.

Sort, smukt hingsteføl med fulde papirer sælges. Efter fløjhoppe og en af Danmarks bedste 6 års dressurhingste 06

0
0
Svar på denne tråd

trøstekram til dig
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 16:41

Allerførst et trøstekram til dig Milla!

Ved hvor svært det er når to går hvert til sit, og "hele" sit liv skal pakkes ned i papkasser og flyttes. Super i kan snakke om det selv om det skærer i hjertet. De få gange jeg har mødt din kæreste har jeg altid oplevet ham som en flink fyr, og håber det bedste for både ham og dig fremover.

Som du ved, så har jeg altid et par hestebokse og en fold ledig hvis du kommer i bekneb med plads til en hest eller to.

Hvis du har brug for en at snakke med siger du til, husker selv en dag for lang tid siden, hvor jeg stod i næsten samme situation, og jeg ringede til dig :-)

Held og lykke med det hele

Mvh Rene

0
0
Svar på denne tråd

Øv Milla
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 16:49
træls situation. Håber det er den rette beslutning du har taget (hvilket det lyder til). Held og lykke til jer begge. Og du kan altid skrive, det ved du

(og sikke mange som går fra hinanden for tiden?)

VH HeidiZ
Dressurhest søges til lån eller part i 8800 området
se præsentation :-)
The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 17:49

Hold da op Milla - jeg troede ellers i havde det så godt.

Flot af dig du gik, selvom det selvfølgelig er svært. Men der vil ikke komme noget godt ud af at blive, hvis det virkelig er sådan du har det. Jeg ønsker dig held og lykke, både med at finde hus og bil - og ja, et nyt liv om man vil.

En kæmpe trøstekrammer herfra...

Venlig hilsen Nanna

♣

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Honey Bee (til salg)

♣

Hvorfor nøjes med én - når man kan få tre!

0
0
Svar på denne tråd

hvor er det trist...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 18:16

hvor er det trist at læse dit indlæg.. mit liv ser lige sådan ud..

Mig og min kæreste er også gået fra hinanden i enighed.. vi havde været sammen 6 år her i august.. og vi har boet sammen i 3 ½ år.. og vi har haft hund sammen i to år.. han får huset og min elskede hund, for jeg kan ikke have hund i min lejlighed..

samtidig er jeg udlært her den 31.7, og skal starte i en hel ny virksomhed den 1. august hvor jeg skal være i københavn fra 1. august til 10. september..

nu er problemet bare at jeg virkelig virkelig gerne vil have ham tilbage, men han vil ikke.. så det er lidt trist..

hvis du har lyst til at snakke, for forstår dig fuldt ud, må du meget gerne skrive.. for jeg har ikke rigtig nogle af snakke med om det..

Hvad er bedre end en fjordhest? {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider