Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ventetid, optagelse, UNI..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:00

Hej.

Jeg ville høre om der er andre end mig der venter spændt på at det bliver D.28?

Jeg har søgt ind på jura i Odense -håber virkelig jeg kommer ind.

Ellers andre der har lyst til at fortælle om deres studier?

Hvad i har søgt ind på osv, og hvorfor...

Og ikke mindst vil jeg selvfølgelig gerne høre fra andre der læser jura , da hvis jeg skulle komme ind har mange spørgsmål endnu.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:29
Nope...

men det gjorde jeg sidste år :) Selvom jeg vidste jeg ville komme ind, men det var rart at få RUShåndbogen og alle de andre informationer.

Jeg håber du får en god studiestart og bliver glad for UNI - jeg var glad for UNI i Odense, UNI i sig selv var bare ikke for mig :)

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

dfgdifgj
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:29

Min kærestes kammerat har i dag fået oplyst, at både han og konen er blevet optaget i København. :) Præcist hvordan han har båret sig ad med at få det oplyst har jeg ikke spurgt om..

Det er dejligt for dem, da de lige er blevet gift, og hun er argentiner, og således lige flyttet til Danmark. De var lidt nervøse for, om hun måske kom ind i Ålborg og han i København. Så hep for det. :)

Held og lykke med jura.

/Klapperlappen

0
0
Svar på denne tråd

Odense SDU?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:37

Jura i Odense er det SDU? Der er ingen adgangskvotienter der vel?

Med mindre adgangskvotienterne stiger helt sindsygt i år (læs: gyys ikke 10 komma et eller andet sindsygt) regner jeg med at søge ind på jura på KU i 2008!

Krydser fingre for at du er blevet optaget :-)

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:42

Tja.. ikke lige uni, men der er jo mange andre uddannelser, der pt. går og venter på optagelse.

Jeg regner med at komme ind på lærerseminariet i Skive. De har plads til 180 elever på hver årgang og der stod i avisen at der i år havde været 100 ansøgere = alle er kommet ind

men er da alligevel lidt spændt på d. 28. Har jo sagt job op og alt muligt.

Mvh

Rikke

Stübben Maestoso DeLuxe

Bom 29 sæde 17"

Dejlig sadel med dybt sæde og stor knæstøtte.

Giver en god opstilling og perfekt brug af sæde

brugt ca. 6 mdr.

pris kr. 9000,- (ny pris kr. 12.500,-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:43
også søgt ind i år. Har valgt at søge ind på dansk og nordisk ved Århus Universitet. Venter også med længsel efter svar, da jeg lige præcis har dét snit, det tog sidste år at komme ind. Så jeg håber da,at det ikke er steget siden :)
Bolig, hest osv er også på plads, så jeg skal bare være kommet ind :)

Ellers held og lykke til jer andre, der har søgt!

Hilsen

Nanna - med sin smukke mino - Celest

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 21:44

selv søgt, men jeg skal have solgt godt ud af mine lærebøger til både HAjur og laborant, så jeg GLÆDER mig til folk for afvide om de er kommet ind

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Pikeur vest sælges:

Bøger til HA/HAjur/jura sælges

Kender du noget til gulv og varme? se her:www.heste-nettet.dk/forum/34/9151/ 9151/

0
0
Svar på denne tråd

uudholdeligt!!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:03

jeg synes det er uudholdeligt at skulle vente så længe, har søgt på dyrlægetudiet af kvote 2, så har ventet siden midten af marts, puha nu er vente tiden snart ovre, det bliver godt at få besked, så kan man bedre forholde sig til fremtiden, om det så bliver det ene eller andet svar...

har søgt naturressourcer som anden priotet så skulle gerne komme ind på en af dem:)

held og lykke til dig med at komme ind :)

Hilsen Mette

Smiler verden til dig, så husk at smile tilbage

0
0
Svar på denne tråd

Marne Nanna
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:15
Dansk Nordisk, der var hvad jeg læste på SDU i Odense...

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

Noelle
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:20
hvad mener du med;

"Jura i Odense er det SDU? Der er ingen adgangskvotienter der vel?"

-tror ikke jeg forstår hvad du mener nemlig... mig bekendt er det lige så svært at komme ind i odense som alle andre steder (?) -eller har jeg misforstået noget???

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

yiip..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 22:43

Jeg kiggede på UG og her fandt jeg ud af,at man også kan læse ved SDU, hvilket jeg ikke havde opfattet indtil nu.

Men men men... jeg har kigget forkert og ser nu at det er ved Aalborg uni, at der ingen adgangskvotienter er og jeg troede det var ved SDU

Jeg kan godt forstå din undren, det må være sent...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 23:14

Jeg har søgt ind på sygeplejerskeskolen i Vejle. Men med vinterstart. Alligevel har de kun en årlig optagelsesrunde, så det er da spændende at se om jeg får en chance for at komme med på vinterholdet

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Hej alle..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 00:08

Tak for at dele jeres situation:-) Det er rart at høre fra endre kommende studerende.

Karen: hmm, jeg er også selv lidt bange for det ikke er mig, og håber ikke jeg skal bruge en del penge på bøger for at finde ud af det ikke er mig, men synes jura er meget spændende og har allerede læst en del om nogen områder jeg gerne vil arbejde med, men er også lidt... Uni. Synes jeg kender flere der er lidt opblæste over at gå der, Du ved..

det lyder rigtig spændende med jeres uddannelser også, glæder mig til at høre om i alle er kommet ind.

Jeg krydser fingre.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 08:21

Jeg venter på at høre om jeg er blevet optaget på læreruddannelsen...

Charlotte

Gib mir die Hand

Ich bau dir ein Schloss aus Sand
Irgendwie, irgendwo, irgendwann

0
0
Svar på denne tråd

Jura...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 08:30
i Aalborg. Det er jo første år de udbyder det, derfor der ikke er nogen kvotient. Men jeg har læst at de har haft rigtig mange ansøgere.
Min datter skulle gerne være optaget på ingeniør studiet.

Er der nogen der skal læse fysioterapi, så har min datter alle bøger til første og andet semester til salg

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Århus...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 10:14

Ja, jeg går også og venter på svar. Har søgt ind på bioanalytiker uddannelsen i Århus!

Her kan man starte både 1. september og 1. februar, men håber nu jeg kommer på 1. septemberholdet, det vil jeg helst og er det jeg har krydset af ved.

Så nu må vi vel bare vente lidt endnu og se :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skulle
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 13:26

heldigvis ikke vente særlig længe sidste år. Jeg fik svar i starten af Juni allerede. Men det skyldes at alle der havde bestået deres studentereksamen blev optaget.

Det er jeg glad for, og jeg er endnu mere glad for at jeg kom ind sidste år, så det ikke blev på den nye uddannelse, selvom jeg dog sagtens kunne have fået de fag jeg gerne ville have ;)

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider