Ja i dag mente jeg at en egoistisk,egocentrisk dum teenager skulle have en lærestreg !
Saglige kommentarer modtages gerne.
Lige lidt forhistorie :
For et par år siden havde vi her i stalden den grimme oplevelse, at der var indbrud og tyveri af nogle af mine og opstalderes rideting.
Har et par gange oplevet andre opstaldere,der har stjålet .
Så her for et par måneder siden kom der en ung teenager,der gerne ville prøve at ride et par af mine heste.hun ville gerne ride i sin egen sadel og tog derfor den og sin trense med og lagde i vores sadelrum.
Det blev så ikke sådan,at hun skulle ride her,men da hun tog herfra tog hun ikke sine ting med .
Jeg skrev flere gange til hende,om hun ikke ville hente hendes ting, men hun påstod, at hun INGEN ting havde her.
Så i dag skrev hun at hun kom efter tingene.
NEJ skrev jeg tilbage,du har ingen ting her.
Så brød helvede løs med at hun truede med alt muligt : hendes forældre,politi og alt muligt.
Ja så måtte jeg jo sige til hendes forældre, at hvis de havde en kvittering på, at tingene var hendes, så fik hun sadlen udleveret,ellers ikke.
Egentlig så havde jeg jo mest lyst til bare, at give hende en lærestreg, og så udlevere den.
Men tøsebarnet var jo stædig og hendes far flink,så selvfølgelig fik hun den.
Det der irriterer mig alt for meget er at, når man har oplevet tyveri,og folk der fupper og snyder, og så tøsen bare påstår,at hun bare kommer,ja så bliver jeg stædig.
Jeg føler at som Staldudlejer skal jeg være med til at passe på folks ting,selvom forsikringsselskaberne siger, at det er folks eget ansvar.
Jeg hader virkelig, at nogen stjæler mine eller folk, jeg kenders ting !
Hvor mange folk har I på jeres opstaldingssted,der bare kommer og påstår, at tingene er deres ?
Hvor mange er I der,har fået ting stjålet ?
Hvor mange af jer er mistænksomme overfor folk, der vil sælge brugte ting uden kvitteringer.
Jeg , for min del,er meget påpasselig med at købe brugte ting.