og der findes intet i loven der kan stoppe at hundebassen kan komme tilbage til sin ejer før der er afsagt dom...
Derfor er det vigtigt at presse gør opmærksom på problemet, så der kan komme noget lovgivning på området- hvis alle der skulle udøve krontrol af loven "bare" tog deres egen beslutning ville det være et korrupt samfund vi levede i.
At en lille hundebasse så kommer i klemme er beklageligt( man kan sige at den jo nu er i orden efter dyrlæge behandling, og han finder vel næppe på at skære mere af øre, han er jo også i fængsel).
Så jeg finder det ok at loven overholdes og den kommer tilbage, og håber at vores politiker gør noget på lovgivnings området efter denne sag.
Det jeg tænker mest på i denne sammehæng er de børn der har oplevet dette- hvor må det være skræmmende for små børn at se deres far eller havd han nu er til dem skære øre af deres hvalp og se/hører den lide i et døgn- der bor jo fem børn samme med ham og hans gravide kone i en lejlighed.
Det syntes jeg måske er mere skræmmende end at de sender hunden tilbage.
Og burde være nok til at komunnen går og ind og kikker på hvad der ellers foregår i det lille hjem.
MVH Dorthe